Hesburger

väsy ja nälkäinen

Hesburgerin palvelu on tunnetusti hidasta (henkilökuntaa selvästi liian vähän) ja jos hitauden lisäksi palvelu on huolimatonta, en minä ainakaan siellä enää asioi. Viimeksi tilasin mukaan otettavaksi kaksi ateriaa ja kotona huomasin toisen hampurilaisen puuttuvan...kyllä suoraan sanoen vitutti ja paljon. Haluaisin kuulla, onko joku joskus törmännyt vastaavaan? Onneksi himassa oli mandariineja ja ruisleipää... ;)

78

13449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työntekijä'

      Itse olen töissä koulun ohella Hesellä ja olen tuosta henkilökunnan määrästä kanssasi ihan samaa mieltä, liian vähän. Ja kun sitä on liian vähän noita typeriä virheitä sattuu, myös itselleni.

      Tämä ei paljoa lohduta, mutta pieni kikka on se, että jos on saanut jotain väärin tai vastaavaa niin kyllä siitä kannattaa valitaa, mutta tehkää asiallisesti ja kauniisti. Silloin meinaan saa paljon enemmän takaisin. Esim. näinen hyökkäsi sanallisesti kimppuuni kun unohdin yhdet ranskalaiset, no nainen sai ranskalaiset. Toinen nainen taas tuli kauniisti sanomaan, että meiltä puuttui hampurilainen, annoin naisella hapurilaisen ja vielä jätskin kaupan päälle.

      Samoin työaikamme ovat naurettavia. Kuusi tuntia ei kuullosta kummoselta, mutta kun on päiviä jolloin se tehdään koko ajan juosten, hiki virraten ja ilman taukoja. Kyllä, pikaravintoloissa ei ole taukoja jos on kova kiire(tai se on noin 15min).

      Kolmas asia on, että totta on myös typerät työntekijät. Varsinkin suuremmissa kaupungeissa yli puolet työntekijöistä on noin 18-20v "mä en välitä mistään" nuoria.

      Että näin=)

      • sinulta

        Olen Hesen tiettyjen tuotteiden, esim. kanahampurilainen ystävä. Yhtä asiaa ihmettelen, siitä laitoinkin palautetta, johon ei koskaan vastattu. Miksi yhdestä paikasta saa hampurilaisen kuumana, toisessa paikassa se on enintään haalea. Ja kysymys ei nyt ole kuljetusmatkasta. Muutoin laatu on aika stadardi eri pisteissä.

        Varmasti rankka työpäivä, olen itsekin opiskeluaikana työskennellyt vähän vastaavissa olosuhteissa.

        Oman työnantajan toiminnan arviointi nettisivuilla on, kaikella ystävyydellä, mielestäni tarpeetonta. Epäkohdat olisi hyvä käsitellä siellä paikan päällä.


      • bbbbbbbbbbbbbbb

        "Samoin työaikamme ovat naurettavia. Kuusi tuntia ei kuullosta kummoselta, mutta kun on päiviä jolloin se tehdään koko ajan juosten, hiki virraten ja ilman taukoja. Kyllä, pikaravintoloissa ei ole taukoja jos on kova kiire(tai se on noin 15min)." tohon kyllä sanon sen verran että samanlaista se on aika monessa ravintolassa, enkä nyt tarkoita pikaravintoloita, paitsi että siellä hesessä sun puheen perusteella on 6tunnnin verran kiirettä joinakin päivinä, useissa ravintoloissa tota samalaista kiirettä on se 8-10tuntia ja taukoja ei pahemmin pidetä, ruoka syödään siinä samalla kun tekee asiakkaille ruokaa. ja toi 15minuutintauko on jo aika ruhtinaallinen, ravintolassa on hyvä jos joskus ehdit 5minuutin tauon pitää.


      • ketjupaikat
        sinulta kirjoitti:

        Olen Hesen tiettyjen tuotteiden, esim. kanahampurilainen ystävä. Yhtä asiaa ihmettelen, siitä laitoinkin palautetta, johon ei koskaan vastattu. Miksi yhdestä paikasta saa hampurilaisen kuumana, toisessa paikassa se on enintään haalea. Ja kysymys ei nyt ole kuljetusmatkasta. Muutoin laatu on aika stadardi eri pisteissä.

        Varmasti rankka työpäivä, olen itsekin opiskeluaikana työskennellyt vähän vastaavissa olosuhteissa.

        Oman työnantajan toiminnan arviointi nettisivuilla on, kaikella ystävyydellä, mielestäni tarpeetonta. Epäkohdat olisi hyvä käsitellä siellä paikan päällä.

        välitä ihmeemmin työntekijöistään. jos on enemmän valittamista niin monoa perseelle ja toinen tilalle. työhönhakijoitahan aina löytyy, etenkin noita "emmä välitä mistään mitään" -tyyppisiä, jolloin vieläpä palvelu huononee. parempi antaa palautetta anonyyminä samalla selittäen ihmettelevälle miksi asiat ovat niin kuin ovat, kuin ettei antaisi palautetta ollenkaan.


      • hesenakki
        sinulta kirjoitti:

        Olen Hesen tiettyjen tuotteiden, esim. kanahampurilainen ystävä. Yhtä asiaa ihmettelen, siitä laitoinkin palautetta, johon ei koskaan vastattu. Miksi yhdestä paikasta saa hampurilaisen kuumana, toisessa paikassa se on enintään haalea. Ja kysymys ei nyt ole kuljetusmatkasta. Muutoin laatu on aika stadardi eri pisteissä.

        Varmasti rankka työpäivä, olen itsekin opiskeluaikana työskennellyt vähän vastaavissa olosuhteissa.

        Oman työnantajan toiminnan arviointi nettisivuilla on, kaikella ystävyydellä, mielestäni tarpeetonta. Epäkohdat olisi hyvä käsitellä siellä paikan päällä.

        kysymykseen että miks joissain paikois hamppari o kuuma ja joissain haalee on vastauksena: kaikissa pisteissä ei "viitsitä" varmastikaan paistaa pihviä tarkalleen 3 min, vaan otetaa aikasemmin pois.. nehän keittää sen rasvakeittimessä... ystäväni on siis hesellä töissä ja kertoi :D


      • j65
        sinulta kirjoitti:

        Olen Hesen tiettyjen tuotteiden, esim. kanahampurilainen ystävä. Yhtä asiaa ihmettelen, siitä laitoinkin palautetta, johon ei koskaan vastattu. Miksi yhdestä paikasta saa hampurilaisen kuumana, toisessa paikassa se on enintään haalea. Ja kysymys ei nyt ole kuljetusmatkasta. Muutoin laatu on aika stadardi eri pisteissä.

        Varmasti rankka työpäivä, olen itsekin opiskeluaikana työskennellyt vähän vastaavissa olosuhteissa.

        Oman työnantajan toiminnan arviointi nettisivuilla on, kaikella ystävyydellä, mielestäni tarpeetonta. Epäkohdat olisi hyvä käsitellä siellä paikan päällä.

        ...nimittäin hesen ongelmien käsittely työpaikalla. Tunnen pari itseäni nuorempaa henkilöä, jotka ovat (tai ovat olleet) hesessä töissä. Henkilökunnan määrän alimitoituksesta keskusteltaessa, ainoa resepti oli; yritetään palvella ripeämmin. Suomeksihan tämä on; Lisää vauhtia. Toisena konstina on joissakin paikoissa käytetty; tulijoita riittää - lause. Se niistä ongelmien käsittelyistä.

        Olen joskus hesessä poiketessani seurannut syvää, - kyllä; syvää sääliä tuntien, nuorten työskentelyä toivottoman tuntuisessa ruuhkassa. Asiakkailla on yleensä kiire, sillä he ovat tulleet syömään pikaruokaa, mikä sinällään on aivan oikein; hesen tyyppiset ravintolat tarjoavat pikaruokaa, jonka tulee olla saatavilla/nautittavissa hyvin lyhyessä ajassa. Monellakaan hesellä tämä ei nykyään toteudu, siitä yksinkertaisesta syystä, että henkilökuntaa on aivan liian vähän, niin keittiössä, kuin asiakaspalvelussa. Työtahti on sivustaseuraajankin silmin nähden, ajoittain täysin epäinhimillinen. Tämä ei voi olla myöskään asiakkaan etu. Itse en tekisi edes viittätoistaminuuttia tuota työtä nykyisillä ehdoilla, saati palkoilla.


      • ...
        j65 kirjoitti:

        ...nimittäin hesen ongelmien käsittely työpaikalla. Tunnen pari itseäni nuorempaa henkilöä, jotka ovat (tai ovat olleet) hesessä töissä. Henkilökunnan määrän alimitoituksesta keskusteltaessa, ainoa resepti oli; yritetään palvella ripeämmin. Suomeksihan tämä on; Lisää vauhtia. Toisena konstina on joissakin paikoissa käytetty; tulijoita riittää - lause. Se niistä ongelmien käsittelyistä.

        Olen joskus hesessä poiketessani seurannut syvää, - kyllä; syvää sääliä tuntien, nuorten työskentelyä toivottoman tuntuisessa ruuhkassa. Asiakkailla on yleensä kiire, sillä he ovat tulleet syömään pikaruokaa, mikä sinällään on aivan oikein; hesen tyyppiset ravintolat tarjoavat pikaruokaa, jonka tulee olla saatavilla/nautittavissa hyvin lyhyessä ajassa. Monellakaan hesellä tämä ei nykyään toteudu, siitä yksinkertaisesta syystä, että henkilökuntaa on aivan liian vähän, niin keittiössä, kuin asiakaspalvelussa. Työtahti on sivustaseuraajankin silmin nähden, ajoittain täysin epäinhimillinen. Tämä ei voi olla myöskään asiakkaan etu. Itse en tekisi edes viittätoistaminuuttia tuota työtä nykyisillä ehdoilla, saati palkoilla.

        Tulkaa ite sinne tiskin toiselle puolelle ni katotaa keneltä löytyy ripeyttä ja keneltä ei!ite oon hesel töis ja tuntipalkka 10,32


      • j65
        ... kirjoitti:

        Tulkaa ite sinne tiskin toiselle puolelle ni katotaa keneltä löytyy ripeyttä ja keneltä ei!ite oon hesel töis ja tuntipalkka 10,32

        henkilökuntaa töihin, - eikö?


      • ...
        j65 kirjoitti:

        henkilökuntaa töihin, - eikö?

        Tulijoita olisi mutta aina ei keretä kouluttaa,ja kaikille se työ ei sovi,


      • teidän jutut
        hesenakki kirjoitti:

        kysymykseen että miks joissain paikois hamppari o kuuma ja joissain haalee on vastauksena: kaikissa pisteissä ei "viitsitä" varmastikaan paistaa pihviä tarkalleen 3 min, vaan otetaa aikasemmin pois.. nehän keittää sen rasvakeittimessä... ystäväni on siis hesellä töissä ja kertoi :D

        hampurilaisessa ei ole mitään muuta lämmintä kuin pihvi ja paahdettu sänpylä joka ei kylläkään pysy lämpimänä maustamisen ajan.

        kun siihen laittaa kylmän salaatin ja majoneesin tuote on haalea. kun tuotetta pitää lämpimässä lämpötunnelissa jonkin aikaa (10min) tuote on lämmin.

        kanahampurilaisen lämpötila ei liity mitenkää kanapihvin paistoaikaan, jota ei saa alittaa -> pihvi jäisi raa'aksi.


      • Nimetön
        sinulta kirjoitti:

        Olen Hesen tiettyjen tuotteiden, esim. kanahampurilainen ystävä. Yhtä asiaa ihmettelen, siitä laitoinkin palautetta, johon ei koskaan vastattu. Miksi yhdestä paikasta saa hampurilaisen kuumana, toisessa paikassa se on enintään haalea. Ja kysymys ei nyt ole kuljetusmatkasta. Muutoin laatu on aika stadardi eri pisteissä.

        Varmasti rankka työpäivä, olen itsekin opiskeluaikana työskennellyt vähän vastaavissa olosuhteissa.

        Oman työnantajan toiminnan arviointi nettisivuilla on, kaikella ystävyydellä, mielestäni tarpeetonta. Epäkohdat olisi hyvä käsitellä siellä paikan päällä.

        sama juttu kun yritin antaa palautetta ranskalaisten tasaisen huonosta laadusta. ei viitsitty vastata no en ole reiluun vuoteen viitsinyt käydä hesen paikoissa. ei olisi paljon vaadittu naputella ystävällinen vastaus asialliseen palautteeseen ja kertoa miksi ne ranskikset ovat usein tunkkasen makuisia ja pehmeitä lötköjä.


      • bnmbnmnbm

        "olen tuosta henkilökunnan määrästä kanssasi ihan samaa mieltä, liian vähän. Ja kun sitä on liian vähän noita typeriä virheitä sattuu, myös itselleni."
        Tuo ei ole mikään peruste. Asiakkaan pitää VÄHINTÄÄN saada tuote, jonka on tilannut ja maksanut. Hymyt ja muut palvelujutskat tulevat sitten kaupan päälle. Osteun ja maksetun tuotteen puuttuminen toimituksesta on vähimmillään virhe, enimmillään petos tai törkeä petos.


      • Anonyymi
        j65 kirjoitti:

        henkilökuntaa töihin, - eikö?

        Miks maahanmuuttajat ei mene heseen töihin ai niin eivät jaksa


      • Anonyymi
        sinulta kirjoitti:

        Olen Hesen tiettyjen tuotteiden, esim. kanahampurilainen ystävä. Yhtä asiaa ihmettelen, siitä laitoinkin palautetta, johon ei koskaan vastattu. Miksi yhdestä paikasta saa hampurilaisen kuumana, toisessa paikassa se on enintään haalea. Ja kysymys ei nyt ole kuljetusmatkasta. Muutoin laatu on aika stadardi eri pisteissä.

        Varmasti rankka työpäivä, olen itsekin opiskeluaikana työskennellyt vähän vastaavissa olosuhteissa.

        Oman työnantajan toiminnan arviointi nettisivuilla on, kaikella ystävyydellä, mielestäni tarpeetonta. Epäkohdat olisi hyvä käsitellä siellä paikan päällä.

        Heikki on ahne sika.


      • Anonyymi
        j65 kirjoitti:

        henkilökuntaa töihin, - eikö?

        Käyn mut satunnaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks maahanmuuttajat ei mene heseen töihin ai niin eivät jaksa

        Ei matujen tarvi töitä tehdä, Kela gold


    • kokeillut

      sipuli-jotain -kampanjahampurilaisia?

      Olisiko kannattanut tänään lähteä hakemaan. Ehtii kai sitä myöhemminkin.

    • että jos

      palvelu on hyvää, ei riittäisi että annettaisiin seuraavalla käynnillä vain se puuttuva vaan jotain pikkasen enemmän hyvitystä...

      Näin itse menettelisin. Soittaisin vaikka omistajalle Timbuktuun, jollen olisi saanut riittäviä ohjeita. Kaikkeahan ei voi ennakoida, työpaikkakoulutuksessakaan.

    • mahtavampi

      nautinto, ihanasti paistettu fileepihvi, kokolihaa, sipulia, häivähdys sinappia (kuvittelen varmaan), punaista majoneesia (sopivan vähän), koko suuri.

      Mitä muuta olisi enää voinut toivoa. Oluen kyytipojaksi. Mutta kun kunnioitan poliisin tehoratsiaviikkoa tällä viikolla. Toivottavasti tilaisuus toistuu.

      Sipuli-fileehampurilainen, kuukauden herkku.

      • kans

        Et kuvittele sinappia. :)


    • Niinpä nii......:

      On monesti käynyt vastaavanlaista. Kerran Heinolan uuden ABC:n avajaisten johdosta hesen työharjoittelija laittoi meidän eväät kasaan siellä ja kotona huomattiin että 5 hampurilaista kahdeksasta puuttui.

      Ei kukaan sattuisi tietämään, paljonko hesessä maksaa tavallinen hampurilainen kun frendi väittää tiukasti että se on 2,30e? En kyllä voinut tuota uskoa

    • ,.,.,.,.,.,.

      Myydään:

      Muuan Salmela seksiorjaksi homolaumalle, kaupanpäälle majoneesiresepti liukuvoiteeksi.

    • tico taco tex mex

      Noh omia kokemuksia.
      Harvoin ja hartaasti tulee käytyä Hesessä kun lähin on 50 km päässä.
      Yleensä sillon kun kaikki isot ostokset ajotetaan yhdelle päivälle ja lähtiessä on saatava jotain palasta että jaksaa ajella takaisin kotiin.
      (niin, ei ihan joka paikkakunnalla ole hesejä tai mäkkejä)
      Ihan hyvin on palvelu pelannut ja ilman pidempiä odotusaikoja.
      Henkilökunta on ollut ihan ystävällistä, vaikkakin aika nuorta mutta siitä huolimatta. Ei valittamista. Pääosin salaatia syön ja hyvää on ollut, kenties joskus pienin mahdollinen hampurilainen...ihan ok.

      Työkuvioissa- kierretään aika paljon öiseen aikaan ja alan konkarit on kyllä sanoneet tiukan ein pikaruokapaikoille, koitetaan etsiä joku "persoonallisempi" mesta.
      Ruokailu on heille tärkeä osa päivää ja näissä on kuitenkin semmonen liukuhihnameininki. Minä melko vähäruokaisena en välitä mutta joidenkin pitää saada tankata rauhassa. That´s why.

      Kiireestä: suhteellista.
      Toinen lapsistani pystyy yksin tarjoilemaan kylpylähotellin aamiaisen
      reilulle sadalle hengelle (on koulutettu hot-rav) ja osa on vielä avustettavia.
      Minä saan kahvitettua 20 min esiintymistauolla saman verran porukkaa. Asia vaatii ennakoimista. Jos vaikkapa Hesessä tiedetään lounasruuhkan olevan se kiireisin, voihan niitä ruokia jo esivalmistella ettei sitten tule se viime hetken paniikkia.

      Asenteille ei voi mitään- ei asiakkaiden eikä työntekijöiden puolesta-molemmissa ryhmissä varmasti löytyy ammattivalittajia.

    • Tyksissä tiputuksess

      Eniten ihmetyttää Hesburgerin epähygieenisyys. Muutama viikko sitten eräs tuttava sai ruokamyrkytyksen turkulaisessa Hesburgerissa syötyään, samaisessa paikassa tehdään purilaiset paljain käsin, KUVOTTAVAA!

      • nyt myös seppo

        Toivottavasti (sinun kannaltasi) sinulla on faktoja heittoasi tukemaan. Muuten voip käydä kalliiksi.


      • Faktaa??
        nyt myös seppo kirjoitti:

        Toivottavasti (sinun kannaltasi) sinulla on faktoja heittoasi tukemaan. Muuten voip käydä kalliiksi.

        Se todellakin voi käydä kalliiks: mcdonald'skin haasto jotkut tyypit oikeuteen ton tyylisestä loukkauksesta. Tuomarilla varmaan teki tiukkaa kun piti kuunnella samaa asiaa 313 päivää =D


      • Edelleen asiakas

        Mä sain Mikkelin Hesestä hirveän ripulin ja vatsanväänteet. Hampurilainen oli seisonut varmaan joitakin päiviä valmiina...

        Mutta nämä valituksethan eivät tietenkään koske JOKAISTA Heseä. Joissakin paikoissa on vain huonommat työntekijät ja joissain kaupungeissa palvelu on aivan erinomaista. Kannattaa aina valittaa siitä kyseisestä paikasta eteenpäin, eikä leimata kaikkia Hesejä huonoiksi.


      • vessasta parilaan

        On se hygienia vähän grillikioskien tasoa kun sama myyjä pitelee rahoja ja pihvejä vuorotellen...


      • suolesta suomi24:n
        vessasta parilaan kirjoitti:

        On se hygienia vähän grillikioskien tasoa kun sama myyjä pitelee rahoja ja pihvejä vuorotellen...

        ei pitele. Mutta sinä sensijaan pitelet, jos annat rahat tyttelille ja sitten samoilla kourilla tunget sämpylää kitusiin.


      • Anonyymi

        En koskaan ole käynyt hesessä ja syystä


      • Anonyymi
        Faktaa?? kirjoitti:

        Se todellakin voi käydä kalliiks: mcdonald'skin haasto jotkut tyypit oikeuteen ton tyylisestä loukkauksesta. Tuomarilla varmaan teki tiukkaa kun piti kuunnella samaa asiaa 313 päivää =D

        Käyn hesessä mutta satunnaisesti


    • hesetyöntekijä

      Hei kaikki te ku haukutte hesburger ravintoloitte laatua ja palvelua huonoksi, ni teijä täytyy muistaa et ketään ei ole täydellinen... ihmiset tekevät virheitä... KYLLÄ jopa hese työntekijät tekevät virheitä... jos löydät jotakin vikaa tilaamassasi tuotteessa ni anna palautetta.. sulle varmasti vastataan ja tehdään tilanteen mukaine hyvitys... se et sä tuut tänne itkemään siitä et kui huonoo hesen palvelu ei auta yhtää mitää....ja tähä loppuu viel pakko sanoo et hesen työntekijöillä välil saattaa ruuhka aikana olla joku 7 työtuntii takana jollo ei olla ehditty esim syömää tai käymää edes vessassa!!! Ni jos palvelu on huonoo ni miettikää tämmösiikii asioit enne ku alatte huutamaa ja kiroomaa hesen työntekijöil...

      • ...

        ...ketään ei ole täydellinen....
        Tarkoitit varmaan KUKAAN ei ole täydellinen.


    • Entinen asiakas

      Terve

      Hesburgerin laatu on pudonnut alhaiselle tasolle. Hampurilainen tarjoillaan kylmänä ja väitetään asiakkaalle kirkkain silmin, että se on tuotettu tuotekehityksen ohjeiden mukaan. Ja se tuodaan asiakkaalle pitkän odottelun jälkeen. Minulla sattuu olemaan vertailukohteita ympäri maailmaan. Hesburger on ollut pohjanoteeraus viime aikoina.

      Joten ajan ohi ja etsin vaikka pikkunakkarin hieman sivummalta.

      Jos Hesburgerin palvelu ja tuotteen taso ei parane välittömästi niin asiakkaat äänestävät jaloin. Tämä on viesti Hesburgerin vastaaville johtajille. Käykääpä asiakkaana tuntemattomina ja katsokaa miten toimitte vaikka iltavuorossa isolla ABC:llä.

    • Ei HESBURGERILLE

      Nythän menee jo pitkälle kun Hesburgerin työntekijä alaa neuvoa asikkaitaan!!

      Ei saa tilat kurkkua kun menee aikaa. Olen varmja että en tilaa muutakaan Teiltä!

      Jos vaikka sattuisi annos putoamaan lattialle niin saisin naurun päälle!

      Kyllä HESBURGERIN työtekijöille on mennyt pissa päähän!

      Ette ole muuta kun nykyisin huonolaatuisten ranskalaisten jakopaikassa työssä.
      Arvostan oikeaa Grilliä esim. Kuopiossa Leväsen Grilli!
      Siellä erinomaista ruokaa ja huippupalvelu.
      On eri meininki kun nauraviossa ja neuvovissa Hesburgereissa.

      Tullaan isolla joukolla rukailemaan Leväasen grillille!

      Tiedoksi en ole omistaja tai mitenkään siihen liityvä. Olen tyytyväinen asikas!!!

      • ...

        Älä syö pikaruokaa, koska se tuhoaa aivosi ja kadotat kyvyn kirjoittaa.


    • srgerheth

      Hesen makkaraperunat ovat hyviä.

    • naapurissa lähellä

      Minua ottaa päähän Mäkkärin huolimattomat nuoret tytöt, miten monta kertaa olenkaan tullut kassin kanssa kotiin ja ei löydy pilliä. Nyt tuokin ongelma on ratkaistu, ostin ison säkillisen pillejä kaappiin ja niitä on vielä muutama jäljellä. Tuosta huolimattomuudesta olen huomauttanut monta kertaa mutta kun ei mene jakeluun niin ei. Keskenään vaan juoruavat omia asioitaan niin pitäisihän se ymmärtää ettei kaikkeen voi keskittyä. Tämä siis Vuosaaren Mäkkärissä missä muutenkin asiat retuperällä mm. yleisen siisteyden suhteen.

    • lieto

      Lieto.

    • boikotoi_heseä
    • naamalasse

      Painukaa läskit vittuun. Mua ei ainakaan kiinnosta tuletteko syömään vai ette. Toivittavasti ette, koska silloin mulle jää aikaa miettiä omia asioita ja hoitaa jotain järkevämpää kuin teidän perseen levitys ja sotkujenne siivoaminen. Siat. Niin ja 15 euroa tunti ei ole mielestäni huono palkka frendien kanssa hengailusta.

      • Anonyymi

        Rauhoitu Heikki. Me kaikki tiedämme sinun olevan ahne sika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitu Heikki. Me kaikki tiedämme sinun olevan ahne sika.

        Ois upeata asioida hesessä mutta satunnaisesti


    • pyllynreikä

      hidas ja työkeä asikaspalvelu. nuoret pissikset vittuilee, että kannattaa tulla aikaisemmin hakemaan ruoka, ettei se ei heitetä pois. siis mitä, ensimmäistä kertaa kokeilin hesen palvelua puhelimen kautta, eikä mulla ollut hajuakaan miten se toimii.

      toisen kerran yrmeä myyjä paiskasi vuoronumeron sen jälkeen kun pyysin isomman pussin kun yhtä pientä pussia olisi ollut hankalaa kuljettaa.

      tulen valittamaan niin kauan hesen myyjistä netin kautta kunnes palvelu edes vähän muuttuu.

      • Anonyymi

        Koska Heikki on ahne sika


    • loputon_odotus

      Lopetin Hesellä käymisen jo vuonna 2011, sillä arvelin omakohtaisiin asiakaspalvelukokemuksiinini perustuen, kuolevani vanhuuteen ennemmin, kuin saavani tilauksen heseltä. Hese on ollut statasen surkea asiakaspalvelussaan jo v. 2005-2010-lähtien.

      • McSIow

        Sattuuhan tuota paremmissakin piireissä. Olen pari kertaa lähtenyt syömättä mäkistä, odoteltuani annosta koko ruokatuntini ajan. Ei ole auttanut kassalta kysely, sanottiin vain että "anteeksi, tulee ihan juuri". No eipä tullut, lähtiessäni sanoin kovaan ääneen myyjälle että "syö annos puolestani kun saatte sen joskus valmiiksi, minun ruokatuntini loppui nyt". Oli hermot jo sen verran kireällä, että en pystynyt jäämään edes perimään rahojanu takaisin tai olisi tullut ruumiita.


      • Anonyymi

        Niin minäkin. Heikki on ahne sika.


    • Anonyymi

      Auttaka minua,
      Mitä Hesburger yritys lupaa tehdä (miten lupaa kantaa vastuuta) ja mitä se oikeasti tekee? Onko yrityksestä kirjoitettu mediassa?

    • Anonyymi

      Pystyykö lapsen vanhemmat laittamaan rahaa bonuskortille jos pystyy miten?

    • Anonyymi

      Hese ei tunnetusti tunne sanaa palaute ainakaan facessa .. aika paskaa kuraa oon hesestä saanu nyt liian monta kertaa .. palaneita pihvejä ym.. palaute koskee kurjenmäen heseä turussa jossa palvelu on muutenkin täysin ala-arvoista paskaa. repikää siitä vaihdan paikkaa..

    • Anonyymi

      Hesburgerin hätä näkyy kyllä kunnolla näistä rekry mainoksista joka puolella. Mutta jos saat noin 15 viikko tuntia niin voiko ammattilaisia näihin vastata XD tuskinpa kukaan täysi järkinen tuosta varteen otettavaa ns"Duunia ottaa vastaan.

    • Anonyymi

      Hesburgerin omistaja rikastuu koko ajan kun orjat tetee työt jos kunnon palkkaa maksais ei omaan taskuun riitä paljon totta aina on tiedetty surkeista työ oloista ei vaan kukaan välitä

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No Heikkihän on ahne sika niin tuskin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Varmasti nostaakin omaa palkkaansa kun saa työntekijöiden palkat alas.


      • Anonyymi

        Heikkihän on ahne sika.


    • Anonyymi

      HESE on fiasko kaiken kaikkiaan! Hampurilaisen välissä ei ole pihviä kuin hajun veraan, ei se nyt vain enää myy rahat pois asiakkaalta. Taitaa olla omista aikansa elännyt ja rahan ahneus on tullut esiin työntekijöitä kiusaamalla.
      Yritys on nyt luisussa, mutta omistaja on rahansa saanut. Ei tarvitse panostaa laatuun eikä työntekijöihin.

      • Anonyymi

        No Heikkihän on tunnetusti ahne sika.


    • Anonyymi

      No itselläni on Hesburger boikotissa. Henkilökuntaa on joka ravintolassa ihan liian vähän, kestää, kestää ja kestää. Tajutonta sähläämistä muutenkin.

      Viimeisenä niittinä nämä Salmelan "minä olen ollut nakkikopissa 24/7 ja laiskat nykynuoret ei siihen pysty". Huhhuh...

    • Anonyymi

      Neitien ja mummojen työpaikka. Oma vika jos ajautuu Kaarinan varastolle töihin, kukaan normaali ei mene sinne.

    • Anonyymi

      Ois upeata asioida joskus hesessä mutta aina satunnaisesti ja joskus sit ohimennen

    • Anonyymi

      Laitoin Hesburgerin boikottiin.

      Pitävät liiketoiminnat auki Venäjällä ja Valkovenäjällä, mutta sulkivat Ukrainassa.

      Omistajan mukaan venäläiset ja valkovenäläiset tarvitsevat työtä ja rahaa - mutta soorretut ukrainalaiset eivät tarvitse.

      Laittakaa muutkin Hesburger boikottiin.

    • Anonyymi

      Poikotoin Venäjän takia.

      • Anonyymi

        Mäkkäriä joudut sitten boikotoimaan lopun ikääsi koska eivät aiokaan lähteä venäjältä ja maksavat täyttä palkkaa ryssille koko ajan, hese sulki jo liikkeensä siellä.


    • Anonyymi

      Hesbnurger vaihtaa nimensä Rysburgeriksi eikä lopeta venäjällä

    • Anonyymi

      Hesestä sain viime kerralla kerroksen yhdellä pihvillä eikä pihvi ollut edes enään hyvää.

    • Anonyymi

      Annettiin palautetta vähän toistakymmentä vuotta sitten isommasta mokasta. Pyydettiin yhteydenottoa. Ei ole vielä tullut. Siis: jos tilaan siellä nyt ruokaa, saanko syötäväksi sen ruoan, jonka joku on yli kymmenen vuotta sitten tilannut?

      • Anonyymi

        Huh, kauan odottaa. Laitoin mukaan otettavan tilauksen, maksoin ja jäin odottamaan. Kiirettä ei juurikaan ollut ja meni mielestäni kuin ennenkin palvelu. Ajelin kotiin vatsa jo muristen ja teini odotteli kotona kerroshampurilaisateriaa.

        Hiukan oudoksuin jo matkalla ettei ateria niinkään tuoksunut ja niinpä totesinkin perillä, aterian puuttuvan kokonaan, siihen kuuluva juoma tosin oli. Mikäpäs siinä teini kyytiin ja paikalliseen pizeeriaan odottelemaan vatsantäytettä. Laitoin asiallisesti viestin puuttuvasta tuotteesta ja jään jännittyneenä odottamaan vastausta.

        Voin lisätä vielä lämpimästä kanasalaatistani, eurolla noussut hinta, mutta kovin oli kutistunut annos..löysin peräti yhden, kuivahkon kananpalan.


      • Anonyymi

        saat.


    • Anonyymi

      Joko ois aika boikotoijja koko firma. Syökää vaikka mäkkärissä!

    • Anonyymi

      Juupa. Kuopio 14.4 2022. Niirala. Vessanpönttö rikki, ei paperia vessassa, potta homeessa😄😄😄. Kaukana Mäkkäristä tämä homma

    • Anonyymi

      Lieto

    • Anonyymi

      Huonoin burgeri jonka olen syönyt on hesen juustoburgeri. Ei enää ikinä heseen, se on varma se.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe