KOTIPIZZA...

The PizzaMan

Eli "kaikki" valittavat Kotipizzan pizzojen hinnoista ja pizzankoosta. Onhan Kotipizza kuitenkin Pohjois-Euroopan laajin pizzaketju. Niin kertokaahan mikä teidät saa kuitenkin käymään Kotipizzassa??? Kertokaa plussia( ) ja miinuksia(-).

13

3739

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pizzaa kodossa

      Miinukset: huonot pöperöt
      Plussat: en enää käytä kotipizzan palveluja

      • Anonyymi

        Kuiva, kallis, arvoton.

        Mikä suomalaisia kuluttajia vaivaa, kun lafka yhä pystyssä?

        Aivan

        täyttä

        KURAA.


    • Pakastepizza

      Ehkäpä sitä ollaan mainonnan orjia kun aina täytyy mennä maistaan uutukaisia vaikkakin joka kerta se tuottaakin jonkinlaisen pettymyksen, ainakin lompakolle.
      maustuupi
      tuttu ja "turvallinen"
      - "kallis"
      - joutuu melkein syömään pari normikokoista pizzaa jos on kova nälkä eli pieniä pizzoja muihin pizzerioihin verrattuna

    • Marienhof

      pizzat ovat kyllä kokoonsa nähden kalliita. Itse kuitenkin pidän Kotipizzan jauhelihapizzasta, täällä ei muissa pizzerioissa ole yhtä hyvän makuista jauhelihapizzaa esim. Rossossa huomattavasti mauttomampi, monissa ulkomaalaisten pizzerioissa taas liian mausteinen. Muuten Kotipizzan valikoima on huono ja suppea. Itse pidän kyllä esim. Pizza Hutista ja Papa John'sista enemmän mutta niitä ei tällä paikkakunnalla ole joten tyydyn Kotipizzaan.

      • pizzamiestoinen

        Kotipizzan paras puoli on sen hyvä ruoka.
        Tehdään hyvistä raaka-aineista. Pizzassa on makua.
        Suomalainen palvelu ja naisettarjoilijat plussaa.
        Enemmän saisi olla tarjouksia.
        Ei mitään krapulamättöä.


    • nälkiintynyt

      Kävin noin 5-vuotta sitten kys.ketjussa hakemassa jonkun näköisen pizzan,söin sen ja näläntunne oli vielä sen jälkeen.Senkoommin en ole kys.ketjussa asioinut.

    • kotipizza...

      tekee parhaimpia pizzoja, vaikka ne on hintavia mutta sen arvoisia.

      quattro stagioni

    • maku ...

      Maku, joskin viimeksi petyin ja suunnittelin, etten käy vähään aikaan.

      Kun purukumitkin kuulemma olivat loppu vai poistuneet valikoimasta... ? sellainen kiva pikku lisä. Ihan välttämätön, sen verran tuhdin olon syömisestä saa, että jotain piristystä sen jälkeen kaipaakin.

    • PiZzA Keisari

      Totisesti Kotipizzan pizzat ovat maullisesti parhaimmistoa eikös Kotipizzan pizzat ole joskus menestynyt pizzakilpailuissakin hyvin. Hintavaa totisesti on. Uutuuksia tulee sopivassa tahdissa joita on kiva käydä kokeilemassa kaveriporukassa.

    • paljon.

      kuin punakukkoisen Saarioisten paketin mauton maku,

      kebabpizzassa nyt jonkin verran ärhäkämpiä sattumia,

      kinkku-ananas-sinihomejuusto aivan lätyn kaltainen - mutta kun lätty lättynä ei maailmaa saastuttavalla ympäristöhaittaisella lämmitysalustalla

      ja sitten se joku kolmas nai- ... sori, pizza, menetteli pahimpaan ostohimoon, mutta ei toiste, sori, ei kiitos.

    • Anonyymi

      Hyi helvetti mikä poropizza!!!

      Suolanen, kuiva, kovia puolukoita muutama seassa, pari suolakurkut palasta keskellä kaikkea pientä, siellätäällä jotain lihan näköstä muka poroa, joitain heiniä

      En ikinä enää osta sieltä mitään!!!

    • Anonyymi

      Nyt, muutamia vuosia myöhemmin, meininki on yhä sama. Pitzzayrittäjä yrittää tietysti saada voittoa kovalle tunnusmaksulleen ja ainoa asia missä voi voittoa tehdä on vähentää kalliita lisukkeita, eli lihaa. Pitsat mauttomia ja "ohuita". Karvakäsi-kaveri uittaa öljyssä ja halvoissa aineksissa, mutta ainakin niistä saa masun täyteen. Mielelläni suosisin kotimaista ukkoo ja akkaa, mutta ei tässä tapauksessa.

    • Anonyymi

      Pizzeristi ja hätävara, ei niinkään kotivara tai jotain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe