Miten kertoa että on rakastunut ja haluaa seurustella?

anonyymi vaan

Olen umpirakastunut yhteen mieheen ja tiedän, että hänkin on rakastunut minuun. Meidän pitäisi tänään tavata ja puhua tästä, mutta en tiedä miten se pitäisi sanoa :D miten siis aloittaa seurustelu? Olisi helpompaa jos sen voisi vain "aloittaa" eikä tarvitsisi sanoa sitä r-sanaa - vielä. Auttakaa pian! :D

6

4533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RoMantikko?

      Laita hento valaistus, vaikka jostain koristevaloista, tai jos ei sellaisia löydy niin laita pari kynttilää. Älä laita liikaa, ettei vaikuta liikayrittämiseltä. Istukaa vaikka sohvalle, ja voit vaikka sanoa asian jotenkin näin: "Tuleeko sulle koskaan sellanen fiilis, että elänkö mä ollenkaan... koska minulle tulee. Juha, haluan alkaa elämään... haluan elää SUN kanssas!" sit vähän pusutteluu ja hyvä tulee!

      Tietysti, tämän kirjoitin hiukan vanhemmille, ettei nyt ihan teineille.

      • huh!!!!

        Juha, haluan alkaa elämään... "

        Tuli heti vaikutus tyyliin: en ole ikinä vielä elänyt kokenut jotakin KIVAA YKSIN.
        ...mutta,nyt kun tutustuin sinuun osaan hengittää ja elään???? jos jätät mut niin mulla ei oo enää elämää.


        ei tuollaista voi sanoa! 'haluan ALKAA elää!
        aivan kuin omaa ihanaa ainutlaatuista elämää ei olisi olemassa ,vain sitten jos löytyy joku mies! pöh!


    • Näin meillä

      että aletaan seurustella parin viikon päästä tutustumisesta. Pari viikkoa sit kerrottiin toisillemme, että ollaan rakastumassa. Eilen sain kuulla, että mies rakastaa minua. Minä en ihan sitä vielä tiedä. Kyllä kai, mutta en sitä vielä sanonut. Suhteemme edennyt tosi vauhdilla! Puhutaan jo yhteenmuutosta. Mutta ihanaa tämä on. Ja ollaan jo liki nelikymppisiä. Ollaan tunnettu vähän reilu kaksi kuukautta.

      • varpushaukka

        Itse tapaillut nyt noin kolmisen kuukautta ja r-sanaa tai muutakaan suurempaa ei ole vielä kyllä kiirehditty sanomaan.tykkääminen on kyllä sanottu.
        tuntenut olen kyllä henkilön jo pari vuotta. paremmin n. puoli vuotta.

        omasta mielestani ei kannattaisi liikaa kiirehtiä suhteen alkuhuuman aikana sillä silloin kaikki näyttää hyvinkin ruusuiseslta ennen sitä normaali tilaan laskeutumista.

        Itsekin etenen nyt rauhallisesti ja niin on sovittukkin ettei kiire ole mihinkään ja katsotaan mistä löydetään itsemme.

        ja se r-sana.. se tulee sitten kun oikeasti siltä tuntuu ja tiedän ettei se sekoitu pelkkään ihastumiseen ja alkuhuumaan. Ja uskoisin ilmaisevani asian suoraan niinkuin se on ilman suuria tarinoita ja kiertelyitä.. mutta siihen uskon olevan vielä aikaa kun ei ole edes 4kk "vakavampaa tapailua" täynnä.

        mutta jokainen etenee ja tekee tyylillään miten itse parhaaksi näkee joten onnea teille ja toivon että kestää :)

        (mikä minä olen neuvomaan kun vasta 19v kakara olen :P)


    • M30...

      Luoksesi syömään. Vain sinä ja mi.. hän! Siirry vaivihkaa vierelle, laita käsi olkapäälle varovasti. Hymyile ja sano että mä tykkään susta kuule ihan hirveesti.

    • Anonyymi

      update?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe