FAT PIPE HOLE

V#4

Onko hyvä maila? kannattaako ostaa? Onko muita hyviä maila ideoita?

15

5225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234567890

      Fädärin uutuusmaila, melko samanlainen kuin hole, ainoastaan että uus pehmeempi keltanen hole lapa uudet gripit. Ei maksa paljoa holea enempää (Makso oilers jäsenkortilla 76e, holen saa ehkä 70e jäsenkortilla (alennetuista tuotteista vain 5%ale, ei alennetuilla 15%)), uudet gripit, melko samanlaiset kuin hairyt, mutta en sano onko ne paremmat (Grippi jakaa mielipiteet). Itse ostin tämän mailan eilen, rannarit lähtee ihan täydellisesti...

      • säbäri

        en pidä holesta paljoa koska vedot eivät ole parhaasta päästä mutta ORC 27 tai ORC 24 päätä itse onko jäykempi vai joustavampi parempi. (tuolla lähtee kyllä vedot ja kynät hyvin)


      • Kumpi
        säbäri kirjoitti:

        en pidä holesta paljoa koska vedot eivät ole parhaasta päästä mutta ORC 27 tai ORC 24 päätä itse onko jäykempi vai joustavampi parempi. (tuolla lähtee kyllä vedot ja kynät hyvin)

        Kumpi Orc 27 vai Freak 27 ? Pitäs kunnon laukaukset saaha aikaan...rannari on aika hyvä jo mut kunno lämäri pitäs saaha.... kumpi maila kannattais ostaa


      • ooooooooooo
        Kumpi kirjoitti:

        Kumpi Orc 27 vai Freak 27 ? Pitäs kunnon laukaukset saaha aikaan...rannari on aika hyvä jo mut kunno lämäri pitäs saaha.... kumpi maila kannattais ostaa

        No ei Freakkia ainaka kannata. Lapa o löysä ihan ku erki lerssi. Kannattaa hankkii Orc tai Hole. Holes ainaki kiva kuppi saa kikkailtuu eikä ainaka mul haittaa laukauksii


      • uusiorc27_omistaja
        Kumpi kirjoitti:

        Kumpi Orc 27 vai Freak 27 ? Pitäs kunnon laukaukset saaha aikaan...rannari on aika hyvä jo mut kunno lämäri pitäs saaha.... kumpi maila kannattais ostaa

        Minulla oli juuri sama ongelma, etsin mailaa jolla hyvä lämätä löysähkön Doggy33 rinnalle ja päädyin orc27:aan. Sen verran vähän olen sillä vielä pelaillut, että laukaukset eivät ihan täydellisesti lähde. Pallon käsittely on tällä lavalla tosi helppoa, ja vetoihin saa ihmeen paljon voimaa kunhan on voimaa takana ja tekniikka sopii tälle mailalle. Entiseen mailaani verrattuna tällä pitää painaa kovempaa mailaa kun laukoo, tietenkin kun jäykempi varsi.


      • mega-veivi
        säbäri kirjoitti:

        en pidä holesta paljoa koska vedot eivät ole parhaasta päästä mutta ORC 27 tai ORC 24 päätä itse onko jäykempi vai joustavampi parempi. (tuolla lähtee kyllä vedot ja kynät hyvin)

        kans on hyvä megä-tähkä sillä läukoo hyvin


    • V#4

      Ostin lopulta Freakin. Iha hyvä pelata ja näin.

    • Boheemiluuseri

      Orc 24 Holen lavalla. Orc24 oma lapa ei kestäny kauaa mutta Hole kestänyt paremmin. Mutta ihmiset sanoneet että oma lapakin ok. Minusta fatpipe kömpelö liian pitkänä olevalla varrella mutta oikean mittasena mailana toimii hiton hyvin! Jäykkä varsi mutta lähtee kyllä sitten vedotkin. :)

    • megä-veivi

      jo esimerkiks mega-tähkä

    • sählymaila

      se on ihan hyvä ilmaveiviin mut laukomiseen ja pelaamiseen kannattaa valita orc=)

      • pelkkä random :)

        veivaan kans ja mul on hole, hole on kyl hyvä veiviin ku se on kevyt, saa hyvän kupin, rimat on sillai hianosti :) mut peliin sopis mun miälestä joku DoubleCurve Chill tai sit joku halpa canadien =)


    • hole27

      kantsii ostaa fatpipen hole 27!ihan paras maila.toinen hyvä maila on exel chili! kannattaa ostaa jonpikumpi. itellä on hole 27 ja exel chili.:)

    • miettijä

      mä miettisin et kannattaako ostaa uus hole vai tavan rage?
      samaan hengenvetoon kysyn toimiiko hole ragessa?
      ehkä testaan kunhan eka saan

      • miettijä

        pistäkääs tietoo pliide!


    • FATPIPE

      Jos mahdollista kannattaa kokeilla molempia mutta itse pidän ragesta enemmän peli tilanteissa. Holessa on pieni kuppi lavan päässä joka helpottaa ilmaveivin tekemistä. Lapa ei muuten itsessään ole kauhean käytännöllinen. Kannattaa kokeilla myös wiz:in lapaa ennen lopullista päätöstä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe