FAT PIPE HOLE

V#4

Onko hyvä maila? kannattaako ostaa? Onko muita hyviä maila ideoita?

15

5675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234567890

      Fädärin uutuusmaila, melko samanlainen kuin hole, ainoastaan että uus pehmeempi keltanen hole lapa uudet gripit. Ei maksa paljoa holea enempää (Makso oilers jäsenkortilla 76e, holen saa ehkä 70e jäsenkortilla (alennetuista tuotteista vain 5%ale, ei alennetuilla 15%)), uudet gripit, melko samanlaiset kuin hairyt, mutta en sano onko ne paremmat (Grippi jakaa mielipiteet). Itse ostin tämän mailan eilen, rannarit lähtee ihan täydellisesti...

      • säbäri

        en pidä holesta paljoa koska vedot eivät ole parhaasta päästä mutta ORC 27 tai ORC 24 päätä itse onko jäykempi vai joustavampi parempi. (tuolla lähtee kyllä vedot ja kynät hyvin)


      • Kumpi
        säbäri kirjoitti:

        en pidä holesta paljoa koska vedot eivät ole parhaasta päästä mutta ORC 27 tai ORC 24 päätä itse onko jäykempi vai joustavampi parempi. (tuolla lähtee kyllä vedot ja kynät hyvin)

        Kumpi Orc 27 vai Freak 27 ? Pitäs kunnon laukaukset saaha aikaan...rannari on aika hyvä jo mut kunno lämäri pitäs saaha.... kumpi maila kannattais ostaa


      • ooooooooooo
        Kumpi kirjoitti:

        Kumpi Orc 27 vai Freak 27 ? Pitäs kunnon laukaukset saaha aikaan...rannari on aika hyvä jo mut kunno lämäri pitäs saaha.... kumpi maila kannattais ostaa

        No ei Freakkia ainaka kannata. Lapa o löysä ihan ku erki lerssi. Kannattaa hankkii Orc tai Hole. Holes ainaki kiva kuppi saa kikkailtuu eikä ainaka mul haittaa laukauksii


      • uusiorc27_omistaja
        Kumpi kirjoitti:

        Kumpi Orc 27 vai Freak 27 ? Pitäs kunnon laukaukset saaha aikaan...rannari on aika hyvä jo mut kunno lämäri pitäs saaha.... kumpi maila kannattais ostaa

        Minulla oli juuri sama ongelma, etsin mailaa jolla hyvä lämätä löysähkön Doggy33 rinnalle ja päädyin orc27:aan. Sen verran vähän olen sillä vielä pelaillut, että laukaukset eivät ihan täydellisesti lähde. Pallon käsittely on tällä lavalla tosi helppoa, ja vetoihin saa ihmeen paljon voimaa kunhan on voimaa takana ja tekniikka sopii tälle mailalle. Entiseen mailaani verrattuna tällä pitää painaa kovempaa mailaa kun laukoo, tietenkin kun jäykempi varsi.


      • mega-veivi
        säbäri kirjoitti:

        en pidä holesta paljoa koska vedot eivät ole parhaasta päästä mutta ORC 27 tai ORC 24 päätä itse onko jäykempi vai joustavampi parempi. (tuolla lähtee kyllä vedot ja kynät hyvin)

        kans on hyvä megä-tähkä sillä läukoo hyvin


    • V#4

      Ostin lopulta Freakin. Iha hyvä pelata ja näin.

    • Boheemiluuseri

      Orc 24 Holen lavalla. Orc24 oma lapa ei kestäny kauaa mutta Hole kestänyt paremmin. Mutta ihmiset sanoneet että oma lapakin ok. Minusta fatpipe kömpelö liian pitkänä olevalla varrella mutta oikean mittasena mailana toimii hiton hyvin! Jäykkä varsi mutta lähtee kyllä sitten vedotkin. :)

    • megä-veivi

      jo esimerkiks mega-tähkä

    • sählymaila

      se on ihan hyvä ilmaveiviin mut laukomiseen ja pelaamiseen kannattaa valita orc=)

      • pelkkä random :)

        veivaan kans ja mul on hole, hole on kyl hyvä veiviin ku se on kevyt, saa hyvän kupin, rimat on sillai hianosti :) mut peliin sopis mun miälestä joku DoubleCurve Chill tai sit joku halpa canadien =)


    • hole27

      kantsii ostaa fatpipen hole 27!ihan paras maila.toinen hyvä maila on exel chili! kannattaa ostaa jonpikumpi. itellä on hole 27 ja exel chili.:)

    • miettijä

      mä miettisin et kannattaako ostaa uus hole vai tavan rage?
      samaan hengenvetoon kysyn toimiiko hole ragessa?
      ehkä testaan kunhan eka saan

      • miettijä

        pistäkääs tietoo pliide!


    • FATPIPE

      Jos mahdollista kannattaa kokeilla molempia mutta itse pidän ragesta enemmän peli tilanteissa. Holessa on pieni kuppi lavan päässä joka helpottaa ilmaveivin tekemistä. Lapa ei muuten itsessään ole kauhean käytännöllinen. Kannattaa kokeilla myös wiz:in lapaa ennen lopullista päätöstä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe