Millaisia määriä teidän vajaa 8kk vauvat syövät ja kuinka useasti päivässä? Miten sujuu juominen ruokailujen yhteydessä? Imetättekö missä välissä? Meillä poika saa noin desin puuroa aamuin-illoin, keskipäivällä esim peruna-porkkana-liha sosetta, välipalaksi tuhti annos äidinmaitoa ja puoli viiden maissa kiisseliä tai hedelmäsosetta noin desi. Lisäksi imetän "joka välissä", vuorokaudessa noin 5-8 kertaa. Olisi kiva kuulla muiden hyväksi havaittuja tapoja kun jotenkin sitä miettii että toimiiko oikein kun eka lapsi kyseessä ja neuvolasta tulee huonoja neuvoja...
vajaa 8kk
ruokailusta
1
342
Vastaukset
- Syödään
Aamulla velliä(4 viljan velli) Sit sen jälkeen joku hedelmäsose, puolenpäivän aikaan liharuoka, reilu puolet menee isosta purkista "paakku ruokaaa" ja maitoa pullosta, sit unet. sit 15-16 pullollinen velliä(perunaporkkana), 17-18 vauvajugurtti...sit 20.00 puuroa...velliä..ja maate..Nyt olen miettiny sit aloittaa 2 liharuoka sessiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000