mikä ei, koska he näkevät biojätteisiin päätyvän ruoan määrän. Hyvää ruokaa päätyy jäteastioihin vähän! Luulenpa, että pyttipannua tuskin tarvitsee heittää niin paljon pois kuin uunikalaa, jonka ulkonäkö karkottaa paljon syöjiä pois. Ehkä uunikalan voisi poistaa ruokalistalta ja tuoda tilalle muita kalaruokia, kuten mantelikalan jne. jne. Voisi näin kalaruokien kysyntä ja terveellisyys kohdata kuluttajan paremmin kuin kala uunikalan muodossa.
Keittiöhenkilökunta tietää, mikä ruoka
kelpaa ja
3
1753
Vastaukset
- kokki
paskaa ruokaa kannettaan saavikaupalla jätteisiin,hyvä loppuu usein valittevasti kesken.olisi mielenkiintoista tietää missä opiskelet?minulla on monestakin koulusta kokemusta,ja edelleen kehoittaisi ahkerasti täyttämään niitä palautelappuja.
- Ählävä Sählää
sisäfilettä ja metsäsienikastiketta sekä uuniperunia grillattujen tomaattien kanssa. Ei tarvihe ollenkaan roskista.
- roskakuski*
paremmin sen näkee roskakuski kuin keittiöhenkilökunta. Monen koulun pihalle voisi perustaa sikalan, jolloin jäteruokamäärällä voisi kasvattaa monta porsasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746