Mä tunnen yhen tyypin joka on kehittäny fantasiamaailman, kielet ja historiat kaikkiin valtioihin kulttuurit. Eli ainakin 4 kieltä. Niistä krustia on kehitetty pitkälle, ellei parhaiten kaikista. pethekieltä näin viimeks muutama vuos sitten, goloa vielä kauemmin sitten. Ingojen kieli on jääny mulle epäselväks, ei vain siksi että mä en ole kehittäny niitä, ehkä siitä on vaan niin kauan kun mä näin viimeksi kielioppia. Mutta kuten sanottu, 4 kieltä, neljä valtiota. Nämä valtiot sijaitsevat hedelmällisellä alueella, "Uzgobalissa". Uzkomatonta, mutta totta. Mä pistän tähän linkin keskusteluryhmää joka me perustettiin tässä pari vuotta sitten. Kuten sanottu, mä en ole kehittäny niitä kieliä. Sen sijaan olen keskittyny kirjottaamaan tarinoita, erityisesti ns. "valagtarinoita" jotka käsittelevät enimmäkseen retkeilyä tutkimattomilla alueilla, "tutkimattomilla seuduilla", valag-metsässä. Mutta asiaan, jos haluatte kontaktia kyseiseen henkilöön, se on mahdollista just tän keskusteluryhmän kautta.
tunnen
3
1293
Vastaukset
unohtu tärkein, eli linkki tulee tässä:
http://groups.google.fi/group/Uzgobal--Hedelmallinen-Maa- Anonyymi
Linkki ei toimi.
- Anonyymi
Luovuus on hyvä asia. Aina ei tartte otsa rypyssä vääntää jotakin tarkkaa tai shokeeraavan uutta.
Joilla on luovuus lahjana tekee fantastista työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain33212090Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15711164Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2776516Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2525316Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1833773- 1743588
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin602641Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1252136Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3292020Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131884