Mä tunnen yhen tyypin joka on kehittäny fantasiamaailman, kielet ja historiat kaikkiin valtioihin kulttuurit. Eli ainakin 4 kieltä. Niistä krustia on kehitetty pitkälle, ellei parhaiten kaikista. pethekieltä näin viimeks muutama vuos sitten, goloa vielä kauemmin sitten. Ingojen kieli on jääny mulle epäselväks, ei vain siksi että mä en ole kehittäny niitä, ehkä siitä on vaan niin kauan kun mä näin viimeksi kielioppia. Mutta kuten sanottu, 4 kieltä, neljä valtiota. Nämä valtiot sijaitsevat hedelmällisellä alueella, "Uzgobalissa". Uzkomatonta, mutta totta. Mä pistän tähän linkin keskusteluryhmää joka me perustettiin tässä pari vuotta sitten. Kuten sanottu, mä en ole kehittäny niitä kieliä. Sen sijaan olen keskittyny kirjottaamaan tarinoita, erityisesti ns. "valagtarinoita" jotka käsittelevät enimmäkseen retkeilyä tutkimattomilla alueilla, "tutkimattomilla seuduilla", valag-metsässä. Mutta asiaan, jos haluatte kontaktia kyseiseen henkilöön, se on mahdollista just tän keskusteluryhmän kautta.
tunnen
3
1084
Vastaukset
unohtu tärkein, eli linkki tulee tässä:
http://groups.google.fi/group/Uzgobal--Hedelmallinen-Maa- Anonyymi
Linkki ei toimi.
- Anonyymi
Luovuus on hyvä asia. Aina ei tartte otsa rypyssä vääntää jotakin tarkkaa tai shokeeraavan uutta.
Joilla on luovuus lahjana tekee fantastista työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3503148Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä672790- 1271782
- 1181480
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461400Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301313PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1551258- 691100
- 741099
- 701040