mä en vaan pysty...

Julia

heipsun kaikki, kun mulla on pieni ongelma kun oon ihan suosittu tyttö meen koulussa mutta aina ruokatunnilla en pysty syömään koulu ruokaa, se on vaan niin hirveetä ja sit jos jokku pojat on siinä lähel ni ne heti haukkuu et "hei anoreksinen opettele syömään" mä ylensä vaan nauran ja sanon jotain et "no kun tää on ihan hirveetä" vaikka oikeesti mun tekis mieli huutaa niille ja mua ärsyttäää. mielestäni en ole alpainoinen ja terkkarikin sanoo et oon hoikka..´Miksi mä en itse usko olevani laiha? haluaisin kovasti laihduttaa ja olla laiha tai siis olen 48/162 olenko teidän mielestä lihava? omasta mielestäni olen en vain voi sille mitään... :(

10

2077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AmmattiPiruilija

      Pyydä psyykelääkettä. Kyllä se siitä.

      • jsdjofjhfo3fr

        Mielestäni et ole yhtään alipainoinen ja vaikka olisikin, niin voihan sitä olla laiha vaikka olisikin 60 kilonen. Itse olen siis TODELLA alipainoinen 12v poika. Olen 156 pitkä ja 35 kiloa painava :D. Syön mielestäni ihan yhtä paljon kuin kaveritkin, mutta urheilen aika paljon ja jotkut tulevat helpommin läskimmeiksi kuin toiset. Niin se vaan on. Parempi se laiha kuin läski...


      • jsdjofjhfo3fr kirjoitti:

        Mielestäni et ole yhtään alipainoinen ja vaikka olisikin, niin voihan sitä olla laiha vaikka olisikin 60 kilonen. Itse olen siis TODELLA alipainoinen 12v poika. Olen 156 pitkä ja 35 kiloa painava :D. Syön mielestäni ihan yhtä paljon kuin kaveritkin, mutta urheilen aika paljon ja jotkut tulevat helpommin läskimmeiksi kuin toiset. Niin se vaan on. Parempi se laiha kuin läski...

        Parempi laihan kuin läski. xDDDDDDDDD kuolkaamme kaikki anoreksiaan. Entäs jos et löydäkää esim. semmoista kumppania joka on LAIHAAAA ja älykäs tai muuten sinua puoleensa vetävä. KUOLET YKSIN. tai sitten elät suhteessä jossa puoliso on ääliö kakkapää mutta laiha. loppu elämäsi. Näin on.parempi laihan kuin läski. MIksi edes vaivaudun lukemaan ja kirjoittamaan tuommoisiin juttuihin. Höööh.


      • puolustusasianajaja
        ilmanaikuinen kirjoitti:

        Parempi laihan kuin läski. xDDDDDDDDD kuolkaamme kaikki anoreksiaan. Entäs jos et löydäkää esim. semmoista kumppania joka on LAIHAAAA ja älykäs tai muuten sinua puoleensa vetävä. KUOLET YKSIN. tai sitten elät suhteessä jossa puoliso on ääliö kakkapää mutta laiha. loppu elämäsi. Näin on.parempi laihan kuin läski. MIksi edes vaivaudun lukemaan ja kirjoittamaan tuommoisiin juttuihin. Höööh.

        Taidat olla itse melkoinen fädäri kun tuommoisia kirjoitat.


      • puolustusasianajaja kirjoitti:

        Taidat olla itse melkoinen fädäri kun tuommoisia kirjoitat.

        olet aivan oikeassa. minä ja sata kiloani onnittelemmme oikeasta arvauksesta! (aplodeja) hahahahahahah xDDDDD


      • LoLLeDfUcK
        jsdjofjhfo3fr kirjoitti:

        Mielestäni et ole yhtään alipainoinen ja vaikka olisikin, niin voihan sitä olla laiha vaikka olisikin 60 kilonen. Itse olen siis TODELLA alipainoinen 12v poika. Olen 156 pitkä ja 35 kiloa painava :D. Syön mielestäni ihan yhtä paljon kuin kaveritkin, mutta urheilen aika paljon ja jotkut tulevat helpommin läskimmeiksi kuin toiset. Niin se vaan on. Parempi se laiha kuin läski...

        Mikä helevetti täs ny on et laihoja ihannoidaan laulukin sanoo '' pitää olla pikkase pläski, pläski, pläski. Jos oot sä laiha sua paleltaa aina ja tuuli vie sut mukanaan aina.'' En mä ainakaan kukkakeppejä ihannoi.


    • haettiin pohjaan-

      palannutta kauravelliä pulpetille ja sentin paksuista kivi kovaa leipää ilman voita.Se oli syötävä.

      • novaamo

        Olenko alipainoinen, kun painan 35kg, oon noin 150cm ja oon 12 vuotias ?


    • tryme44

      Et ole todellakaan lihava ja voit uskoa että terkkarikin olisi kertonut sulle että olet lihava jos niin olisi. Olet hoikka ja laihduttaminen on täysin turha, jos välttämättä haluat kohottaa kuntoa tee se terveellisesti ja kehitä lihaksia mutta sinun ei tarvitse tiputtaa painoa syystä että olisit lihava sillä ET OLE. Koitas pärjäillä. :)

      • novittu_-

        Saatana läskisoosii vaa sin leipäläpee ja kiloja lisää vyötärölle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe