mä en vaan pysty...

Julia

heipsun kaikki, kun mulla on pieni ongelma kun oon ihan suosittu tyttö meen koulussa mutta aina ruokatunnilla en pysty syömään koulu ruokaa, se on vaan niin hirveetä ja sit jos jokku pojat on siinä lähel ni ne heti haukkuu et "hei anoreksinen opettele syömään" mä ylensä vaan nauran ja sanon jotain et "no kun tää on ihan hirveetä" vaikka oikeesti mun tekis mieli huutaa niille ja mua ärsyttäää. mielestäni en ole alpainoinen ja terkkarikin sanoo et oon hoikka..´Miksi mä en itse usko olevani laiha? haluaisin kovasti laihduttaa ja olla laiha tai siis olen 48/162 olenko teidän mielestä lihava? omasta mielestäni olen en vain voi sille mitään... :(

10

1981

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AmmattiPiruilija

Pyydä psyykelääkettä. Kyllä se siitä.

• jsdjofjhfo3fr

Mielestäni et ole yhtään alipainoinen ja vaikka olisikin, niin voihan sitä olla laiha vaikka olisikin 60 kilonen. Itse olen siis TODELLA alipainoinen 12v poika. Olen 156 pitkä ja 35 kiloa painava :D. Syön mielestäni ihan yhtä paljon kuin kaveritkin, mutta urheilen aika paljon ja jotkut tulevat helpommin läskimmeiksi kuin toiset. Niin se vaan on. Parempi se laiha kuin läski...

• jsdjofjhfo3fr kirjoitti:

Mielestäni et ole yhtään alipainoinen ja vaikka olisikin, niin voihan sitä olla laiha vaikka olisikin 60 kilonen. Itse olen siis TODELLA alipainoinen 12v poika. Olen 156 pitkä ja 35 kiloa painava :D. Syön mielestäni ihan yhtä paljon kuin kaveritkin, mutta urheilen aika paljon ja jotkut tulevat helpommin läskimmeiksi kuin toiset. Niin se vaan on. Parempi se laiha kuin läski...

Parempi laihan kuin läski. xDDDDDDDDD kuolkaamme kaikki anoreksiaan. Entäs jos et löydäkää esim. semmoista kumppania joka on LAIHAAAA ja älykäs tai muuten sinua puoleensa vetävä. KUOLET YKSIN. tai sitten elät suhteessä jossa puoliso on ääliö kakkapää mutta laiha. loppu elämäsi. Näin on.parempi laihan kuin läski. MIksi edes vaivaudun lukemaan ja kirjoittamaan tuommoisiin juttuihin. Höööh.

• puolustusasianajaja
        ilmanaikuinen kirjoitti:

Parempi laihan kuin läski. xDDDDDDDDD kuolkaamme kaikki anoreksiaan. Entäs jos et löydäkää esim. semmoista kumppania joka on LAIHAAAA ja älykäs tai muuten sinua puoleensa vetävä. KUOLET YKSIN. tai sitten elät suhteessä jossa puoliso on ääliö kakkapää mutta laiha. loppu elämäsi. Näin on.parempi laihan kuin läski. MIksi edes vaivaudun lukemaan ja kirjoittamaan tuommoisiin juttuihin. Höööh.

Taidat olla itse melkoinen fädäri kun tuommoisia kirjoitat.

• puolustusasianajaja kirjoitti:

Taidat olla itse melkoinen fädäri kun tuommoisia kirjoitat.

olet aivan oikeassa. minä ja sata kiloani onnittelemmme oikeasta arvauksesta! (aplodeja) hahahahahahah xDDDDD

• LoLLeDfUcK
        jsdjofjhfo3fr kirjoitti:

Mikä helevetti täs ny on et laihoja ihannoidaan laulukin sanoo '' pitää olla pikkase pläski, pläski, pläski. Jos oot sä laiha sua paleltaa aina ja tuuli vie sut mukanaan aina.'' En mä ainakaan kukkakeppejä ihannoi.

• haettiin pohjaan-

palannutta kauravelliä pulpetille ja sentin paksuista kivi kovaa leipää ilman voita.Se oli syötävä.

• novaamo

Olenko alipainoinen, kun painan 35kg, oon noin 150cm ja oon 12 vuotias ?

• tryme44

Et ole todellakaan lihava ja voit uskoa että terkkarikin olisi kertonut sulle että olet lihava jos niin olisi. Olet hoikka ja laihduttaminen on täysin turha, jos välttämättä haluat kohottaa kuntoa tee se terveellisesti ja kehitä lihaksia mutta sinun ei tarvitse tiputtaa painoa syystä että olisit lihava sillä ET OLE. Koitas pärjäillä. :)

• novittu_-

Saatana läskisoosii vaa sin leipäläpee ja kiloja lisää vyötärölle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      37
      4503
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      51
      1946
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1629
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      1621
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      1578
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      89
      1140
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1113
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1097
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      67
      1063
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1061
    Aihe