mä en vaan pysty...

Julia

heipsun kaikki, kun mulla on pieni ongelma kun oon ihan suosittu tyttö meen koulussa mutta aina ruokatunnilla en pysty syömään koulu ruokaa, se on vaan niin hirveetä ja sit jos jokku pojat on siinä lähel ni ne heti haukkuu et "hei anoreksinen opettele syömään" mä ylensä vaan nauran ja sanon jotain et "no kun tää on ihan hirveetä" vaikka oikeesti mun tekis mieli huutaa niille ja mua ärsyttäää. mielestäni en ole alpainoinen ja terkkarikin sanoo et oon hoikka..´Miksi mä en itse usko olevani laiha? haluaisin kovasti laihduttaa ja olla laiha tai siis olen 48/162 olenko teidän mielestä lihava? omasta mielestäni olen en vain voi sille mitään... :(

10

1934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AmmattiPiruilija

      Pyydä psyykelääkettä. Kyllä se siitä.

      • jsdjofjhfo3fr

        Mielestäni et ole yhtään alipainoinen ja vaikka olisikin, niin voihan sitä olla laiha vaikka olisikin 60 kilonen. Itse olen siis TODELLA alipainoinen 12v poika. Olen 156 pitkä ja 35 kiloa painava :D. Syön mielestäni ihan yhtä paljon kuin kaveritkin, mutta urheilen aika paljon ja jotkut tulevat helpommin läskimmeiksi kuin toiset. Niin se vaan on. Parempi se laiha kuin läski...


      • jsdjofjhfo3fr kirjoitti:

        Mielestäni et ole yhtään alipainoinen ja vaikka olisikin, niin voihan sitä olla laiha vaikka olisikin 60 kilonen. Itse olen siis TODELLA alipainoinen 12v poika. Olen 156 pitkä ja 35 kiloa painava :D. Syön mielestäni ihan yhtä paljon kuin kaveritkin, mutta urheilen aika paljon ja jotkut tulevat helpommin läskimmeiksi kuin toiset. Niin se vaan on. Parempi se laiha kuin läski...

        Parempi laihan kuin läski. xDDDDDDDDD kuolkaamme kaikki anoreksiaan. Entäs jos et löydäkää esim. semmoista kumppania joka on LAIHAAAA ja älykäs tai muuten sinua puoleensa vetävä. KUOLET YKSIN. tai sitten elät suhteessä jossa puoliso on ääliö kakkapää mutta laiha. loppu elämäsi. Näin on.parempi laihan kuin läski. MIksi edes vaivaudun lukemaan ja kirjoittamaan tuommoisiin juttuihin. Höööh.


      • puolustusasianajaja
        ilmanaikuinen kirjoitti:

        Parempi laihan kuin läski. xDDDDDDDDD kuolkaamme kaikki anoreksiaan. Entäs jos et löydäkää esim. semmoista kumppania joka on LAIHAAAA ja älykäs tai muuten sinua puoleensa vetävä. KUOLET YKSIN. tai sitten elät suhteessä jossa puoliso on ääliö kakkapää mutta laiha. loppu elämäsi. Näin on.parempi laihan kuin läski. MIksi edes vaivaudun lukemaan ja kirjoittamaan tuommoisiin juttuihin. Höööh.

        Taidat olla itse melkoinen fädäri kun tuommoisia kirjoitat.


      • puolustusasianajaja kirjoitti:

        Taidat olla itse melkoinen fädäri kun tuommoisia kirjoitat.

        olet aivan oikeassa. minä ja sata kiloani onnittelemmme oikeasta arvauksesta! (aplodeja) hahahahahahah xDDDDD


      • LoLLeDfUcK
        jsdjofjhfo3fr kirjoitti:

        Mielestäni et ole yhtään alipainoinen ja vaikka olisikin, niin voihan sitä olla laiha vaikka olisikin 60 kilonen. Itse olen siis TODELLA alipainoinen 12v poika. Olen 156 pitkä ja 35 kiloa painava :D. Syön mielestäni ihan yhtä paljon kuin kaveritkin, mutta urheilen aika paljon ja jotkut tulevat helpommin läskimmeiksi kuin toiset. Niin se vaan on. Parempi se laiha kuin läski...

        Mikä helevetti täs ny on et laihoja ihannoidaan laulukin sanoo '' pitää olla pikkase pläski, pläski, pläski. Jos oot sä laiha sua paleltaa aina ja tuuli vie sut mukanaan aina.'' En mä ainakaan kukkakeppejä ihannoi.


    • haettiin pohjaan-

      palannutta kauravelliä pulpetille ja sentin paksuista kivi kovaa leipää ilman voita.Se oli syötävä.

      • novaamo

        Olenko alipainoinen, kun painan 35kg, oon noin 150cm ja oon 12 vuotias ?


    • tryme44

      Et ole todellakaan lihava ja voit uskoa että terkkarikin olisi kertonut sulle että olet lihava jos niin olisi. Olet hoikka ja laihduttaminen on täysin turha, jos välttämättä haluat kohottaa kuntoa tee se terveellisesti ja kehitä lihaksia mutta sinun ei tarvitse tiputtaa painoa syystä että olisit lihava sillä ET OLE. Koitas pärjäillä. :)

      • novittu_-

        Saatana läskisoosii vaa sin leipäläpee ja kiloja lisää vyötärölle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe