Minkä värinen pitäisi olla tuoreen inkiväärin "liha"? Olen monesti viime aikoina ostanut inkivääriä, minkä "liha" on ollut harmahtavaa. Onko tälläinen syömiskelpoista enää? Tuntuu, että monessa kaupassa myydään vanhoja kuivahtaneita inkiväärejä.
Tuore inkivääri???
6
6717
Vastaukset
Kai sen pitäisi olla sellaista vaaleanoranssia ja siitä pitäisi tihkua mehua. Olen kyllä huomannut saman - sisus on harmahtavaa ja joko vähän ikäänkuin mädäntynyttä tai kuivahtanutta.
Pinnasta sen taitaa nähdä tuoreuden parhaiten - pinnan tulisi olla kiiltävä eikä kuivan eloton.- :Ginger:
Sieltähän tuli nopea vastaus. Kiitoksia kovasti. :)
- Anonyymi
Voiko sinehtävää sisältä inkivääriä käyttää?
- Anonyymi
Mun mielestä kuori vaalean ruskea ja sisus vaalean keltainen. Mut ei ole nyt tullut käytettyä kun kaupassa valmis Panang tahna. Thaikkulalaiseen sapuskaan.
Mut tuossa pari päivää sitten ostin valkosipulia. Toinen terttu oli pilalla. Onnex tuli ostettua kaksi..- Anonyymi
By
TimmyH
- Anonyymi
Kuulemma kylmäsäilytyksessä happamuus inkiväärissä laskee josta tulee sinertävän harmahtava väri välillä ”renkaaksi” inkiväärin ympärille mutta syötävää pitäisi olla jos edelleen napakka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens673112Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1342768- 1892697
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1992335Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1261773Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul1601211Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581199- 85999
Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll185945- 44839