märkäpuku vai kuivapuku?
kumpi on avantouinnissa
8
3053
Vastaukset
- semmosta
näin maalaisjärjellä ajateltuna sanoisin että kuivapuku, ettei kylmä vesi pääse läpi.
sanoisin siis että kuivapuku. - j.j.k
kuivapuku?
En tiedä,puhummeko samasta hyvästä harrastuksesta,mutta itse käytän vain normaaleita uikkareita avantouinnissa.
Mielestäni veden kylmyys pitää tuntua iholla (kuten tänäänkin jouluisen savusaunareissun yhteydessä).
Hyvää joulua ja vilpoisia avantouinteja kaikille
mukavan harrastuksen parissa. Käytän itse tavallisia uikkareita, useimmiten en niitäkään.
Avantoni on omalla maalla metsän siimeksessä.
Jään vahvuus n.5 cm.Harvinaista tähän aikaan vuodesta.- sanoisin
"Avantoni on omalla maalla metsän siimeksessä."??
yleensähän avanto tehdään järven- tai joenjäähän? sanoisin kirjoitti:
"Avantoni on omalla maalla metsän siimeksessä."??
yleensähän avanto tehdään järven- tai joenjäähän?Jäi epähuomiossa mainitsematta,että siellä metsässä
on pieni lampi ja siihen lammen jäähän on tehty avanto.
- uiskentelu
minulta sujuu aivan aatamin puvussa..
- Else43
Minulla on kyllä kunnon uimapuku, mutta jotkut nuoret naiset näyttävät pistäytyvän uimapaikkamme nolla-asteisessa vedessä pienissä bikineissä.
Kysymyksesssä on suuren kaupungin saunaton uimapaikka.
Jotkut uskaltautuvat silloin tällöin veteen aivan nakusillaankin, pukukopin seinällä olevasta kaupungin tiukkasanaisesta järjestyssäännöstä piittaamatta.
Itse olen ollut useita kertoja paikalla (en uimassa) kun tällaista on tapahtunut ja kieltämättä ihaillut joidenkin rohkeutta. En järjestyssäännön uhmaamisessa, vaan paikalle sattumanvaraisesti osuvien koiranulkoiluttajien vuoksi.
- Jasu
Sukellusharrastuksessa käytetään kuiva-tai märkäpukua ja avantouinnissa on asuna uimahousut tai uimapuku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2224515Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453288Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142178Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141840Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51188- 741033
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat25984- 75918
- 54916