Kauanko kestää riisipuuron valmistus höyrykattilassa?
riisipuuro
3
3180
Vastaukset
Mihinkä olet ajatellut sen maidon laittaa - kattilan pohjalle vai? Ei riisipuuroa voi tehdä höyrykattilassa - riisiä voi kyllä höyrystää, mutta puuro tehdään normaalissa kattilassa, missä riisi keitetään maidossa. Maito imeytyy riisiin, kypsyttää sen ja puuroutuvan riisin tärkkelys saostaa puuron.
Vastaus siis on: oikein kauan.- puuroa
eikä varmana pala pohjaan. Resepti: laita riisipussin ohjeiden mukainen määrä tavaraa höyrykattilan reiättömään (!) yläosaan ja litra vettä alaosaan. Ala keittelemään, käy pyöräyttämässä välillä jos haluat, puuro valmistuu itsekseen. Kun se on mielestäsi sopivan sakeaa, syö se.
- puuropoika
puuroa kirjoitti:
eikä varmana pala pohjaan. Resepti: laita riisipussin ohjeiden mukainen määrä tavaraa höyrykattilan reiättömään (!) yläosaan ja litra vettä alaosaan. Ala keittelemään, käy pyöräyttämässä välillä jos haluat, puuro valmistuu itsekseen. Kun se on mielestäsi sopivan sakeaa, syö se.
onko tarkoitus höyrykattilassa jossa on reiät yläosan pohjassa vai haudutuskattilassa jossa vesi laitetaan alaosaan ja puuroaineet yläosaan.
minä olen keittänyt monta vuotta haudutuskattilassa ja on perinteistä kattilaan helpompi kun ei ole pohjaan palamisen vaaraa. vastaus kysymykseesi, yhtä kauan, ainakin minulla, siis 50-60 min.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199