Kokemuksia Tunturi-kuntopyöristä

Kuntopyöräilijä

Olen päivittämässä pitkään hyvin palveleen Tunturi Pro Trainer -kuntopyöräni. Katselen Tunturin lippulaivamallia E80. Onko kenelläkään kokemuksia tästä,sen ohjelmien (mm. pyöräilyvideot) toimivuudesta jne.

8

15138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ajanut jonkun verran Tunturin kuntopyörillä ja itselleni en tuollaista E-sarjalaista ostaisi. Ajoasento on aivan pysty, eikä sitä säätämälläkään saa mielyttäväksi. Lisäksi vielä satula on aivan liian leveä pidemmän päälle. F-sarjalaisesta ei ole kokemusta, mutta mitä kaupassa olen niitä nähnyt, niin sellaiseen voisi kenties saada kelvollisen ajoasennon.

• mieluummin

ns. spinningpyörä kotikäyttöön. Mainitsemasi Tunturin tasoiset " kuntopyörät " ovat kauheita irvikuvia, joissa ei ole kunnon säätömahdollisuuksia ja etenkin satulat ovat karmeita !!!!!

• Tuntureista
        mieluummin kirjoitti:

ns. spinningpyörä kotikäyttöön. Mainitsemasi Tunturin tasoiset " kuntopyörät " ovat kauheita irvikuvia, joissa ei ole kunnon säätömahdollisuuksia ja etenkin satulat ovat karmeita !!!!!

Juuri Tunturin paremmissa malleissa on parhaat säädöt,lisäksi istuimen voi vaihtaa omaan peppuun sopivaksi.Lisaksi on laatupeli kotikäytössä 15v takuu.

Lueppa ennen faktat ennen kuin alkaat sekoileen.

http://fitness-fi.tunturi.com/pages/detail_v2/s1/20000000030974-2-12230000000016.aspx

• Ei tuntsalle
        Tuntureista kirjoitti:

Juuri Tunturin paremmissa malleissa on parhaat säädöt,lisäksi istuimen voi vaihtaa omaan peppuun sopivaksi.Lisaksi on laatupeli kotikäytössä 15v takuu.

Lueppa ennen faktat ennen kuin alkaat sekoileen.

http://fitness-fi.tunturi.com/pages/detail_v2/s1/20000000030974-2-12230000000016.aspx

Siis älä nyt ainakaan tuollaista rimpulaa kotiisi hanki. Katso nyt rakennetta,muovia muovia muovia!

Tunturin kuntopyörät on täysiä romuja. Omalla salilla on yksi 1500 euroa maksava malli ja jo nyt satulan korkeussäätö on rikki vaikka se on vasta ½ vuotta vanha. Samoin ajoasento on ihan outo. Heittäkää jo luulot siitä että Tunturi olisi joku laadun tae, sehän on Suomalainen herrajestas, eli laadun voitte unohtaa. Tunturin suunnittelijoilla taitaa olla peukku keskellä ,sanonko mitä...

• niilo lylykorpi

n. 9 vuotta vanha E 460. ollut mielestäni riittävän hyvä. tasainen polkutuntuma, satula ei paina liikaa (=gelisatula) ja 19 kg:n vauhtipyörä - joten vastusta riittää tuonne 300 wattiin asti. lisäksi intervalli-ohjelmat jotka käytössä miellyttäviä ja varmistavat tehokkaan treenin ilman spinning-ohjaajaa...maksoi aikanaan n. 5000 mummoa joten halvalla ei hyvää saa...

• tuolla lisää
    • kake-tin

Juu, tuo Sport-Tiedje, tuntuu tulevan Googlesta jokaisella haulla.
      Alkuperäinen kysymys, siis vuodelta 2007 :) oli

"Olen päivittämässä pitkään hyvin palveleen Tunturi Pro Trainer -kuntopyöräni. Katselen Tunturin lippulaivamallia E80. Onko kenelläkään kokemuksia tästä,sen ohjelmien (mm. pyöräilyvideot) toimivuudesta jne. "

Itsekin yritän löytää käyttäjäkokemus infoa netistä ja eikös joku pelle kirjoita, että tuolla ja täällä parempia - oikeesti kysymys ei ollut siitä, että onko parempia vaan, että onko kellään E80 käyttökokemusta, eli siis onko?

Kun sudittelee useamma kerran viikossa, useita tunteja sisätiloissa, niin alkaa loppua kaikki tv-boxit. Kuntopyöräily on tylsää siis. Tunturin e80:ssa T-road ja T-ride ominaisuudet, ne kiinnostaisivat. Ainakin maisemat vaihtuisi (polkuvauhdin mukaan) ja voisi kilpailla samoilla reiteillä itsensä kanssa.

Niin oliko kellään kokemusta e80:sta tai sitten T-road ja T-ride toiminnoista kuntopyörössä (joissakin Tunturin kuntopyörissä on noi toiminnot)

• Vilkaise tuo

Tacx on sellainen, jonka parhaiden mallien pitäisi oikeasti toimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6663
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2422
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe