miten alkuun?

kerralla oikein

Haluan aloittaa joogan pääkaupunkiseudulla (ei, kyse ei ole uudenvuodenlupauksesta). Miten pääsen mukavasti alkuun? Joogakoulut nyhtävät aikamoisia hintoja muutaman kerran kursseista. Onko tämä alan tapa vai löytyykö joogassa yhdistyspohjalta toimivia "urheiluseuroja" kuten esim. karatessa? Miten te olette aloittaneet?

5

1381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää Uutta Vuotta

Kyllä ainakin pohjoisessa on sellaisia seuroja. En tiedä Helsingistä. Voit etsiä jonkun lyhyen viikonloppukurssin. Niitäkin järjestetään ainakin Helsingin ulkopuolella, pohjoisemmilla leveysasteilla.

Olen harjoittanut joogaa koko ikäni ja täytyy sanoa, että on hyvä tavata jotain opettajaa silloin tälloin, ettei vaan tee väärin jotain. Al;oitin ihan kirjasta ja kylla se oikein meni, kun oli tarkat ohjeet. Itse pidän aurinkotervehdyksestä. Se antaa potkua selälle, joka muuten jäykistyy istuessa. Minusta se ja verryttelyt ovat loistava alku päivälle.

• Hatha81

Hei!
        Joogaaminen ei ole kovin halpaa! Miten sitten määritetään halpa? Itse olen joogannut viisi vuotta. Osallistunut intenssiivi ja viikonloppukursseille ja käynyt talven joogatunneilla ja kesäisinkin vähän. Ostanut kirjoja, kuten John Scottin astangayoga ja Petri Räisäsen astangayoga kirja.

• MehiläinenMaija

Erilaiset opistot tarjoavat halvemmalla. Ilmoittautumiskausi tosin taitaa olla jo ohitse. Sitten on kanssa Keho@mieli kurssit.

• Joogini

Hei!
      Itsekään en oikein ymmärrä miten jooga voi olla niin kallista. Varsin sairasta, jos ohjaajat pyytävät suuria summia palkkioksi. Vuokrahan voi olla toinen syy. Kannattaa hankkia Petri Räisäsen kirja, joka sopii aloittelevslle ja jo pidempää jooganneelle.

• Suosittelen!

ihan yhdellä liikkeellä, jota harjoitin n. tunnin verran joka aamu ennen töihin lähtöä. Ensi kerroilla kannattaa tosin pitää kännykkä lähettyvillä etenkin, jos olet yksin kotona.

Tuli tosi hyvä ja pirteä fiilis ja into jatkaa harrastusta!

Katso kuva:

http://www.yogasynergy.com.au/main/files/u2/Simon_Yoga_Dandasana.jpg

Zemppiä harrastukseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1248
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      654
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      569
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      569
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      566
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      520
    Aihe