Paavi Benedictus XVI aikoo ryhtyä vastustamaan saatananpalvontaa ja okkultismia toden teolla. Hän on kehottanut katolisia piispoja perustamaan erityisiä manausryhmiä taisteluun kasvavaa satanismia vastaan.
Amorthin mukaan paavi aikoo myös ottaa uudestaankäyttöön tietyn rukouksen, joka suojelee pahoilta voimilta. Kyseessä on Pyhän Mikaelin rukous, jonka paavi Johannes XXIII poisti käytöstä 1960-luvulla.
http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=120126
Manausryhmät jäänne menneisyydestäkö?
8
716
Vastaukset
- mutta ehkä unohdettu
On kirkossa vieläkin olemassa virallisia eksorkisteja eli pahojen henkien poismanaajia. En tiedä, onko niitä paljon vai vähän. Luulen, että vähän, koska nyt niitä ruvetaan taas uudestaan kouluttamaan. Jostain luin, että Vatikaani II:n jälkeen pappien koulutukseen ei enää henkien poismanaaminen kuuluisi.
Kuka tahansa pappi ei voi ruveta manaamisriittiä suorittamaan, vaan pitää olla piispan lupa ja valtuutus ja opetella ne rukoukset sun muut.
Esim. Padre Pio (k. 1968) joutui joskus ajamaan ulos riivaajia ihmisistä. Henget mukiloivatkin häntä ainakin kerran, mutta yleensä lähtivät livohkaan melko pian, kun kohtasivat niin pyhän papin, joka oli pyhittänyt elämänsä rukoukseen ja rippien kuunteluun.- huolestunut..
ne poisajetut henget sitten valloilleen etsimään uusia uhreja? Onko niiden karkoittamisesta juurikaan hyötyä, jos ne vain pujahtavat johonkin uuteen uhriin?
Mielestäni riivaajahenget tulisi pidättää ja asettaa vankeuteen tuottamansa vahingon tähden. - K 750 cc
huolestunut.. kirjoitti:
ne poisajetut henget sitten valloilleen etsimään uusia uhreja? Onko niiden karkoittamisesta juurikaan hyötyä, jos ne vain pujahtavat johonkin uuteen uhriin?
Mielestäni riivaajahenget tulisi pidättää ja asettaa vankeuteen tuottamansa vahingon tähden.Kun ostin tämän talon täältä Saarenmaalta, minua kehoitettiin unohtamaan koko juttu, koska talolla oli nk. pahahenki päällä, viimeinen isäntä oli hirttänyt itsensä talon kurkihirteen.
Itse koin ensimmäisen käyntikerran jälkeen, että talossa oli hyvä aura, mutta edelliset asukkaat eivät kunnioittaneet talon vanhaa menneisyyttä.
Nyt olen elänyt täällä reilun vuoden ja rauha on maassa, ei käy henget kiusaamassa jne. ilmeisesti kysymys on siinä, että en pelkää mitään, koska uskoni on voimakas ja voin värähtämättä katsoa kiusaajiani silmiin, koska en pelkää mitään ja ketään.
Vaikka olen ortodoksi, niin mieleeni on kaivautunut Lutherin vanha virsi Jumala on linnamme, joten henget eivät sielunrauhaani ahdista. - tunnussana unohtunut
K 750 cc kirjoitti:
Kun ostin tämän talon täältä Saarenmaalta, minua kehoitettiin unohtamaan koko juttu, koska talolla oli nk. pahahenki päällä, viimeinen isäntä oli hirttänyt itsensä talon kurkihirteen.
Itse koin ensimmäisen käyntikerran jälkeen, että talossa oli hyvä aura, mutta edelliset asukkaat eivät kunnioittaneet talon vanhaa menneisyyttä.
Nyt olen elänyt täällä reilun vuoden ja rauha on maassa, ei käy henget kiusaamassa jne. ilmeisesti kysymys on siinä, että en pelkää mitään, koska uskoni on voimakas ja voin värähtämättä katsoa kiusaajiani silmiin, koska en pelkää mitään ja ketään.
Vaikka olen ortodoksi, niin mieleeni on kaivautunut Lutherin vanha virsi Jumala on linnamme, joten henget eivät sielunrauhaani ahdista."hyvä aura", kertoisitko hieman lisää tuosta "hyvästä aurasta"?
- sikalaumoja
pappien ja piispojen avuksi.
Manatessaan demooneita pois ne olisi
hyvä ajaa sikalaumaan.
Sillä tavalla toimi Jumalan poika Pyhällä Maalla.
Muuten jos sikoja ei ole niin demoonit
vain pääsevät vapaiksi ja menevät seuraaviin
otollisiin ihmisiin......ja niin vahinko kiertää.
Siitä tulee kierre jota ei voi katkaista.
Jeesus ymmärsi asian ja siksi ajoi demoonit
sikalaumaan ja vielä ajoi siat rotkoon,
johon kaikki demoonisiat sitten kuolivat. - kirkonmies
vaikka eivät henget sinun kimppuusi käy. eihän niiden tarvitse kun olette samassa leirissä.auroinenne, okkultismia,tiesitkö sen.
- K 750 cc
mutta aura on hyvä. Olenkin tässä miettinyt kunnollisen kylmäverihopusen hankintaa tuohon auran eteen. On tuossa pihalla myös vanha kalastajamallinen vene kivien päälle nostettuna, ikäänkuin eläkepäiviään viettämässä, mutta se aura on hyvä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641066
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3541065- 61832
- 57739
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99668Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49641- 26633
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14628- 68620
- 57600