Voittajan voimaa!

The Jone

Harrastan itse voimanostoa, sekä useita taistelulajeja, kuten Krav Magaa, jonka lisäksi harrastan muun muassa vesijuoksua voimailua tukevana harjoitteena. Olen nopeasti havainnut olevani yleensä altaan NOPEIN JA VAHVIN JUOKSIJA!!! Useimmiten joudun siihen tilanteeseen, että joku APINA alkaa sättimään aina ohitustilanteessa, olen muka epäkohtelias ym ym. Näilläkin palstoilla aina haukutaan minunlaisia oikeita urheilijoita. Toivoisin että kyseiset henkilöt ilmoittaisivat henkilötietonsa, niin voidaan sopia paikka jossa nähdään! Olen voittanut USEITA KATUTAPPELUITA joten taistelukokemusta löytyy. 50 metrin ratajuoksuennätykseni on 1 min 5 s, siitä sopii tulla uhoamaan... :-) Kyykky 230kg, mave 280kg, pena 220kg. Olen varsin rauhallinen kaveri, mutta jossain menee raja minullakin!!! ANTAKAA MINUN JUOSTA RAUHASSA, KAIKKI OLLAAN SAMAN LUOJAN LAPSIA KUITENKIN!!!

13

2138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • os..

Vesijuoksu on parasta ilman vyötä.

• satuja

meille!!Niitä on hauska lukea.Sulla ainakin mielikuvitusta löytyy.Hahaa....vatsaan sattuu kun naurattaa!!

• ...

Tosi mielenkiintoista lukea toisten uhoiluja...

• anna palaa

Ei haittaa minua. Tuollaiset nopeat menijät olevat yleensä uimareita, jotka silmän lumeeksi käyttävät vesijuoksuvyötä.

• ei voi

olla totta
        tällainen : )))
        Pyydä havuja alle, jos eivät päästä sua vesijuoksussa ohi!

• voi voi

Siis juokset yli minuutin viiitäkymmentä metriä - joopa joo.

Ei voi muuta ehdottaa kun että JOS onnistuit saamaan vaimon ja lapsia ennen kun anabboliset steroidit muuttivat sekä aivosi että kiveksesi rusinoiksi, niin toimi seuraavasti
      - muuta pois kotoa - mahdollisimman kauaksi
      - ota ero
      - älä enää koskaan ota yhteyttä entiseen perheeseesi

Tässä on nimittäin suuri riski täysin irrationaalisiin raivokohtauksiin joiden saurauksena hakkaat ensin ne sinua nopsemmin kipittävät vesijuoksumummut ja sen jälkeen oman perheesi.

• miten pieni

pippeli sulla on...

• Vesihölökkääjä

Kerro nyt ihmeessä missä hallissa tän sun performanssin voi nähdä? Mä tod. haluan tulla katsomaan kun sä ämpäripää riehut niiden mummujen ja pappojen seassa.

• vitsi

mun arvostus vesijuoksua ja -juoksijoita kohtaan nousi tosi paljon -ne onkin ihan oikeita urheilijoita ja rauhallisiakin vielä!

Minäkin haluaisin nähdä vesijuoksu-krav maga-ottelun The Jone vastaan vittuilevat mummot. Missäköhän sen voisi nähdä?

• Nössö

Kyykky 230kg, mave 280kg, pena 220kg. Mitä sä painat? 60 kiloselle noi on todella kovia tuloksia, 125 kiloselle noloja.

Ootko putsi? Käytätkö lisäravinteita? Mua kreatiini pierettää, onko siitä apua vesijuoksussa?

• sinne

USEISIIN katutappeluihin. Apinallakin on enemmän järkeä kuin sinulla "Luojan luoma".

• mitä sitten

Jonelle oma palsta. Olet hauska kirjoita lisää susta vois tulla kuuluisa. Tiedän yhen Jonen järvenpäästä ehkä sinäkin? koska hahmon äo sekä sosiaaliset taidot täsmää. keepitreal

• The Jone

En jaksa enää vastailla teille. TE VAIN PROVOILETTE JA POVOILETTE TÄÄLLÄ! JO RIITTÄÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6664
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3432
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2750
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2428
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1953
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1832
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1670
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1518
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1492
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1472
    Aihe