Harrastan itse voimanostoa, sekä useita taistelulajeja, kuten Krav Magaa, jonka lisäksi harrastan muun muassa vesijuoksua voimailua tukevana harjoitteena. Olen nopeasti havainnut olevani yleensä altaan NOPEIN JA VAHVIN JUOKSIJA!!! Useimmiten joudun siihen tilanteeseen, että joku APINA alkaa sättimään aina ohitustilanteessa, olen muka epäkohtelias ym ym. Näilläkin palstoilla aina haukutaan minunlaisia oikeita urheilijoita. Toivoisin että kyseiset henkilöt ilmoittaisivat henkilötietonsa, niin voidaan sopia paikka jossa nähdään! Olen voittanut USEITA KATUTAPPELUITA joten taistelukokemusta löytyy. 50 metrin ratajuoksuennätykseni on 1 min 5 s, siitä sopii tulla uhoamaan... :-) Kyykky 230kg, mave 280kg, pena 220kg. Olen varsin rauhallinen kaveri, mutta jossain menee raja minullakin!!! ANTAKAA MINUN JUOSTA RAUHASSA, KAIKKI OLLAAN SAMAN LUOJAN LAPSIA KUITENKIN!!!
Voittajan voimaa!
13
2212
Vastaukset
- os..
Vesijuoksu on parasta ilman vyötä.
- satuja
meille!!Niitä on hauska lukea.Sulla ainakin mielikuvitusta löytyy.Hahaa....vatsaan sattuu kun naurattaa!!
- ...
Tosi mielenkiintoista lukea toisten uhoiluja...
- anna palaa
Ei haittaa minua. Tuollaiset nopeat menijät olevat yleensä uimareita, jotka silmän lumeeksi käyttävät vesijuoksuvyötä.
- ei voi
olla totta
tällainen : )))
Pyydä havuja alle, jos eivät päästä sua vesijuoksussa ohi!
- voi voi
Siis juokset yli minuutin viiitäkymmentä metriä - joopa joo.
Ei voi muuta ehdottaa kun että JOS onnistuit saamaan vaimon ja lapsia ennen kun anabboliset steroidit muuttivat sekä aivosi että kiveksesi rusinoiksi, niin toimi seuraavasti
- muuta pois kotoa - mahdollisimman kauaksi
- ota ero
- älä enää koskaan ota yhteyttä entiseen perheeseesi
Tässä on nimittäin suuri riski täysin irrationaalisiin raivokohtauksiin joiden saurauksena hakkaat ensin ne sinua nopsemmin kipittävät vesijuoksumummut ja sen jälkeen oman perheesi. - miten pieni
pippeli sulla on...
- Vesihölökkääjä
Kerro nyt ihmeessä missä hallissa tän sun performanssin voi nähdä? Mä tod. haluan tulla katsomaan kun sä ämpäripää riehut niiden mummujen ja pappojen seassa.
- vitsi
mun arvostus vesijuoksua ja -juoksijoita kohtaan nousi tosi paljon -ne onkin ihan oikeita urheilijoita ja rauhallisiakin vielä!
Minäkin haluaisin nähdä vesijuoksu-krav maga-ottelun The Jone vastaan vittuilevat mummot. Missäköhän sen voisi nähdä? - Nössö
Kyykky 230kg, mave 280kg, pena 220kg. Mitä sä painat? 60 kiloselle noi on todella kovia tuloksia, 125 kiloselle noloja.
Ootko putsi? Käytätkö lisäravinteita? Mua kreatiini pierettää, onko siitä apua vesijuoksussa? - sinne
USEISIIN katutappeluihin. Apinallakin on enemmän järkeä kuin sinulla "Luojan luoma".
- mitä sitten
Jonelle oma palsta. Olet hauska kirjoita lisää susta vois tulla kuuluisa. Tiedän yhen Jonen järvenpäästä ehkä sinäkin? koska hahmon äo sekä sosiaaliset taidot täsmää. keepitreal
- The Jone
En jaksa enää vastailla teille. TE VAIN PROVOILETTE JA POVOILETTE TÄÄLLÄ! JO RIITTÄÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1148143Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4147356Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite804614Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294369Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-63654Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2032759- 1132573
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os332525Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps232184Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m12047