Voittajan voimaa!

The Jone

Harrastan itse voimanostoa, sekä useita taistelulajeja, kuten Krav Magaa, jonka lisäksi harrastan muun muassa vesijuoksua voimailua tukevana harjoitteena. Olen nopeasti havainnut olevani yleensä altaan NOPEIN JA VAHVIN JUOKSIJA!!! Useimmiten joudun siihen tilanteeseen, että joku APINA alkaa sättimään aina ohitustilanteessa, olen muka epäkohtelias ym ym. Näilläkin palstoilla aina haukutaan minunlaisia oikeita urheilijoita. Toivoisin että kyseiset henkilöt ilmoittaisivat henkilötietonsa, niin voidaan sopia paikka jossa nähdään! Olen voittanut USEITA KATUTAPPELUITA joten taistelukokemusta löytyy. 50 metrin ratajuoksuennätykseni on 1 min 5 s, siitä sopii tulla uhoamaan... :-) Kyykky 230kg, mave 280kg, pena 220kg. Olen varsin rauhallinen kaveri, mutta jossain menee raja minullakin!!! ANTAKAA MINUN JUOSTA RAUHASSA, KAIKKI OLLAAN SAMAN LUOJAN LAPSIA KUITENKIN!!!

13

2164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • os..

Vesijuoksu on parasta ilman vyötä.

• satuja

meille!!Niitä on hauska lukea.Sulla ainakin mielikuvitusta löytyy.Hahaa....vatsaan sattuu kun naurattaa!!

• ...

Tosi mielenkiintoista lukea toisten uhoiluja...

• anna palaa

Ei haittaa minua. Tuollaiset nopeat menijät olevat yleensä uimareita, jotka silmän lumeeksi käyttävät vesijuoksuvyötä.

• ei voi

olla totta
        tällainen : )))
        Pyydä havuja alle, jos eivät päästä sua vesijuoksussa ohi!

• voi voi

Siis juokset yli minuutin viiitäkymmentä metriä - joopa joo.

Ei voi muuta ehdottaa kun että JOS onnistuit saamaan vaimon ja lapsia ennen kun anabboliset steroidit muuttivat sekä aivosi että kiveksesi rusinoiksi, niin toimi seuraavasti
      - muuta pois kotoa - mahdollisimman kauaksi
      - ota ero
      - älä enää koskaan ota yhteyttä entiseen perheeseesi

Tässä on nimittäin suuri riski täysin irrationaalisiin raivokohtauksiin joiden saurauksena hakkaat ensin ne sinua nopsemmin kipittävät vesijuoksumummut ja sen jälkeen oman perheesi.

• miten pieni

pippeli sulla on...

• Vesihölökkääjä

Kerro nyt ihmeessä missä hallissa tän sun performanssin voi nähdä? Mä tod. haluan tulla katsomaan kun sä ämpäripää riehut niiden mummujen ja pappojen seassa.

• vitsi

mun arvostus vesijuoksua ja -juoksijoita kohtaan nousi tosi paljon -ne onkin ihan oikeita urheilijoita ja rauhallisiakin vielä!

Minäkin haluaisin nähdä vesijuoksu-krav maga-ottelun The Jone vastaan vittuilevat mummot. Missäköhän sen voisi nähdä?

• Nössö

Kyykky 230kg, mave 280kg, pena 220kg. Mitä sä painat? 60 kiloselle noi on todella kovia tuloksia, 125 kiloselle noloja.

Ootko putsi? Käytätkö lisäravinteita? Mua kreatiini pierettää, onko siitä apua vesijuoksussa?

• sinne

USEISIIN katutappeluihin. Apinallakin on enemmän järkeä kuin sinulla "Luojan luoma".

• mitä sitten

Jonelle oma palsta. Olet hauska kirjoita lisää susta vois tulla kuuluisa. Tiedän yhen Jonen järvenpäästä ehkä sinäkin? koska hahmon äo sekä sosiaaliset taidot täsmää. keepitreal

• The Jone

En jaksa enää vastailla teille. TE VAIN PROVOILETTE JA POVOILETTE TÄÄLLÄ! JO RIITTÄÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe