Niin siis onko kukaan alottanu vellin antamista riisivellillä ja minkä ikäisenä?
onko kukaan alottanu
4
423
Vastaukset
- suunnilleen
5 kuukauden iästä.
- gääk
sen nyt on pakko olla vellimuodossa niin tee silti itse(?). täällä aloiteltiin Nallen riisihiutaleilla viljat, puurona...mutta senhän voi tehdä ihan velliksikin ja sauvasekoittimella saa sileäksi.. neuvola tällä suunnalla haukkui teolliset vellit lyttyyn niin uskottavasti etten antanut pojalle sitten vellejä ollenkaan vaan aloitin kiinteät omatekoisella perunavellillä 4kk iässä, sitten tuli muita kasviksia ja viljat siis 5kk iästä......
- panikoijat
Me aloitimme riisivellillä, koska ajattelin, että en halua altistaa lasta vielä alle ½-vuotiaana kotimaisten viljojen sisältämälle gluteiinille. Nalle-hiutalepaketti vaan tehosekoittimella jauheeksi ja siitä. Huomattavan paljon edullisempaa kuin valmiit purkit, joita muuten joutuu kantamaan kädet kipeinä kotiin.
- puuroista
Jos haluat nopeasti aamupuuron vauvallesi ja vielä imetät, varsin vaivaton vaihtoehto on vauvanruokahyllystä löytyvät riisihiutaleet. Tarvittava pienenpieni määrä sekoitetaan suoraan lautasella kiehautettuun veteen. Ja siitä voi tehdä siis joko velliä tai puuroa.
Riisihiutaleet ovat muuten niitä ainoita aloituspuuroja, joihin ei ole valmiiksi sekoitettu kuivatettua lehmänmaitoa!
Eri asia on, mikäli juo korviketta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001