Mökin myyjiä?

Piilopaikkaa

Mistä tavoittaa erämökin myyjiä inarista?

11

2118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy
    • Osta muualta

      Ei Inarista nykyisin kannata kenenkään mökkiä ostaa!
      Itsekin meinasimme, mutta kun katsottiin kunnan tulevaisuudensuunnitelmia, luovuimme aikeesta ja kattelemme tontteja muualta Lapista.
      Kunta haluaa elää viimeisten metsiensä tuhoamisella ja erämaateiden rakentamisella. Matkailijat ja mökkiläiset koetaan siellä vaan (metsä)rauhan häiritsijöinä! En tosiaankaan halua vapaaehtoisesti metsäraiskioiden ja hullujen tiehankkeiden naapuriksi ja vieläpä näitä kiinteistöveroillani tukemaan!

      • vihreitä

        Kyllä sieltä löytyy tosi hienoja mökki paikkoja ja rauhallista luontoa , vaikka jokku häiriköt yrittävät mustata kunnan mainetta näissä kirjoituksissa, mökki puita kyllä löytyy ja rantaa johon rakentaa


      • Metsässä asun
        vihreitä kirjoitti:

        Kyllä sieltä löytyy tosi hienoja mökki paikkoja ja rauhallista luontoa , vaikka jokku häiriköt yrittävät mustata kunnan mainetta näissä kirjoituksissa, mökki puita kyllä löytyy ja rantaa johon rakentaa

        Täällähän ei muuta olekkaan kuin metsää. Paitsi porotilallisilla, jotka ovat panneet kaiken sileäksi.


      • hupsista huijakkaa

        On se kyllä kumma tuo juttu että mettät raiskataan ja muuta ihmeellistä touhutaan. Inari on kuitenki aika laaja, 5% suomen pinta-alasta eli n. 18000 km2.
        jos siellä ei nyt voi yhtä tiet tehä tai muutamaa pölökkyä kaataa , niin mitä se pitäs ihiminen henkensä pitimiseksi tehä, kerätäkö sieniä ja marjoja. kyllä niitäki kerätään joskus on vain vaikia ko on metri lunta. revippä siitä huumoria.


    • väliä

      missäpäin Inaria?Onhan nuita ilimotuksia,aina sillointällöin,kauppojen ilmtauluilla ja lehdissäkin

      • piilopaikkaa

        Kunhan on itseä miellyttävä paikka. Mielellään omaa rantaa eikä mökkejä aivan vieressä, helppo kulku olis plussaa muttei välttämätön, vene ja kelkka on keksitty. Olen käynyt kaikki netissä olevat ilmoitukset läpi, muutama paikka niistä kiinnostaa, kesällä olis tarkoitus lähteä katsomaan paikan päälle. Noita paikallisia ilmoituksia en pääse millään lukemaan täältä eteläsuomesta.


      • tilata
        piilopaikkaa kirjoitti:

        Kunhan on itseä miellyttävä paikka. Mielellään omaa rantaa eikä mökkejä aivan vieressä, helppo kulku olis plussaa muttei välttämätön, vene ja kelkka on keksitty. Olen käynyt kaikki netissä olevat ilmoitukset läpi, muutama paikka niistä kiinnostaa, kesällä olis tarkoitus lähteä katsomaan paikan päälle. Noita paikallisia ilmoituksia en pääse millään lukemaan täältä eteläsuomesta.

        Inarilainen-lehden voi tilata;www.inarilainen.fi,jos oikein kiinnostaa :) On siinä joskus niitä myynti-ilmoituksia


      • rauhaako meinaat!
        piilopaikkaa kirjoitti:

        Kunhan on itseä miellyttävä paikka. Mielellään omaa rantaa eikä mökkejä aivan vieressä, helppo kulku olis plussaa muttei välttämätön, vene ja kelkka on keksitty. Olen käynyt kaikki netissä olevat ilmoitukset läpi, muutama paikka niistä kiinnostaa, kesällä olis tarkoitus lähteä katsomaan paikan päälle. Noita paikallisia ilmoituksia en pääse millään lukemaan täältä eteläsuomesta.

        Miten olis Enontekiön kunnasta? puurajan (mänty,kuusi,,)yläpuolelta? ei olis pelkoa "hakkuumiehistä" komeat tunturimaisemat ja kalaisat järvet! Kannattaa kysellä täältäpäin! Muutama mökki täälä on jo eteläsuomalaisilla, eivätkä ole katuneet tännetuloa yhtään!


      • piilopaikkaa
        rauhaako meinaat! kirjoitti:

        Miten olis Enontekiön kunnasta? puurajan (mänty,kuusi,,)yläpuolelta? ei olis pelkoa "hakkuumiehistä" komeat tunturimaisemat ja kalaisat järvet! Kannattaa kysellä täältäpäin! Muutama mökki täälä on jo eteläsuomalaisilla, eivätkä ole katuneet tännetuloa yhtään!

        Kyllä enontekiö kiinnostaa myös, olen käynyt läpi sen suunnan myynti-ilmoituksia, muutama kiinnostava on joka täytyy käydä kesällä katsomassa. Mistä sieltä vois kysellä, onko paikallisella pankilla myynnissä? Enontekiön plussana on lyhyt matka ruotsiin ja norjaan.


    • Nellimvuono

      Soita 0407739142 nin löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe