Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mitä annatte 1vuotiaalle aamupalaksi??

milla-22-

heippo dei! :)mulla on kohta 1vuotias poika ja on syönyt yleensä aamu-ja iltapalaksi puuroa,aluksi kaupan puuroja ja nyt jo 2kk ihan normaalia puuroa mitä mekin aamuisin..välillä maistuu välillä ei :)niin nyt kuitenkin kun olen jo jonkin aikaa antanut välillä myös banaania ja norm.joyurttia niin nythän ei pojalle kelpaa enää puuro vaan estelee kaikin voimin että sitä ei tartteis suuhunsa laittaa ja heti kun laitan joyurttia kippoon niin sitten ilahtuu..:)joskus hän kaupan puuroja syö eli niitä 2dl purkkeja mutta nekin aika tyyriitä joka pvä syötäväks.niin olisi kiva kysellä mitä muuta vois aamupalaksi tarjota..???jotain hedelmiä tietty mutta mitä ja leipääkö??

4

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hellii vatsaa

      Yritä vaan pitää se itsekeitetty velli/puuro ruokalistalla,se on terveellisintä.Erillaisia hedelmiä,soseina ,raasteina,melonia,marjoja.Tottakai leipää.

    • Kukan äiti

      4-viljan puuroa ja sekaan neitsytrypsiöljyä ja itsesoseutettua mangoa, omenaa, päärynää yms.
      Tai sitten puuron päälle Flora Ideaa pieninä hippusina ja jäisiä puolukoita.

    • viiden lapsen isä

      pahin virhe, mitä lapsen kasvatuksessa voi tehdä, on pistää pöytään ruokaa, ja kun ei kelpaa, niin pois ja uusi annos näytille. Tällä tavalla kasvatat lapsestasi aika kiukuttelevan ja kohta oppii huutamaan ja räyhäämään, jos ei saa haluamaansa, myös muuta kuin ruokaa. Minä ilmoitin lapsilleni, että sinulla on kaksi mahdollisuutta, joko syöt, tai itket ja syöt, valitse itsellesi mieluisin. Ellei sitten ruoka maistu, niin toista ei pidä tyrkyttää - olkoot nälissäään, niin sitten myöhemmin maistuu. Kokeile puuron päälle voinappia tai jugurttia, niin saa lapsikin kokea voittaneensa halujaan.

      • ...

        Ei pidä antaa periksi lapselle. Lapsi tietenkin syö vain sitä mitä itse haluaa. Se on joko syötävä sitä mitä oli antamassa tai olkoon syömättä. Varmasti taas ruoka-aikana maistuu safka kun ei ole syönyt aamupalaa! (P.S. Eikä se syömättömyys ole mitenkään vaarallista lapselle!)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe