Mitä katseet kertoo?

kertooko mitään?

..kertooko ne mitään? ..pitkät katseet? Entä jos sanoo jotakin positiivista, esim. "voi kun löytäisin jonkun" ja niin että siinä on muitakin ja kattoo nimen omaan sua niin onko se vihje??

63

6957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinko79-

Katseesta tai ehkä pikemminkin ilmeestä voi päätellä paljonkin. Liikaa ei pidä päätellä, väärintulkittu katse voi johtaa turhiin konflikteihin eli vaikka joku joskus sattuisikin antamaan kivan katseen, ei se heti tarkoita että katseen antaja on tulisesti rakastunut.

Silmät ovat sielun peili.

• sanotaan että silmät on sielun peili niin niitä oikein katsovalle voi paljastuu kaikki.

Pitää vaan tietää mitä katsoo ja mistä katsoo. Tietty hyvä huijari osaa valehdellaki asiat silmillään, mut sellanen on niin harvinaista

Usko vaan mitä näet ellei sulla oo oma lehmä ojassa sillon.

• ei osaa valehdella

silmillään. Se on sitten eri asia, kuinka helposti havaittavissa ne valheen paljastavat eleet ovat.

• ei osaa valehdella kirjoitti:

silmillään. Se on sitten eri asia, kuinka helposti havaittavissa ne valheen paljastavat eleet ovat.

Jos tietää mitkä asiat paljastaa silmistä, ne asiat osaa myös peittää.

Esim mulla muistellessa katse kääntyy oikealle. Kun asian tiedostaa, sen voi hallita. Luova työskentely taas kääntää katseen vasemmalle yläviistoon.

Kovasti keskittymällä asiat voi peittää ja juuri ja juuri pinnistellen onnistun kääntämään ne toistepäin.

Sama juttu se "muka ujon" tuijotuksen kanssa ja silmien laskeminen kainosti hymyillen

• väittäisin kuitenkin
        Frederico kirjoitti:

Esim mulla muistellessa katse kääntyy oikealle. Kun asian tiedostaa, sen voi hallita. Luova työskentely taas kääntää katseen vasemmalle yläviistoon.

Kovasti keskittymällä asiat voi peittää ja juuri ja juuri pinnistellen onnistun kääntämään ne toistepäin.

Sama juttu se "muka ujon" tuijotuksen kanssa ja silmien laskeminen kainosti hymyillen

että täydellinen peittäminen on mahdotonta. Ensinnäkin, niiden asioiden kontrolli ei koskaan ole täydellistä, vaan mikroilmeet paljastavat silloinkin.

Toisaalta, esimerkiksi katseen kontrollointiyritykset johtavat yleensä siihen, että jonkin toisen paikan kontrolli pettää ja paljastaa kuvion.

• Frederico kirjoitti:

mikä on hyöty 'katseella valehtelemisesta'? Mihin sitä tarvii? Pokeripöydässä tietty on hyödyksi, mutta jos aatellaan mies-nainen suhteita, ni mikä on hyöty?

• väittäisin kuitenkin kirjoitti:

että täydellinen peittäminen on mahdotonta. Ensinnäkin, niiden asioiden kontrolli ei koskaan ole täydellistä, vaan mikroilmeet paljastavat silloinkin.

Toisaalta, esimerkiksi katseen kontrollointiyritykset johtavat yleensä siihen, että jonkin toisen paikan kontrolli pettää ja paljastaa kuvion.

mut tuo peli voi jatkuu loputtomiin. Jos aletaan puhua mikroliikkeistä niin silloin ei tavan taatelintallaajalla ole enää mitään asiaa keskusteluun :D

Normaalissa elämässä harvoin joutuu kumminki tilanteeseen jossa joutuu noin tarkkaan peittämään omaa toimintaansa.

• relaxed_eyes kirjoitti:

mikä on hyöty 'katseella valehtelemisesta'? Mihin sitä tarvii? Pokeripöydässä tietty on hyödyksi, mutta jos aatellaan mies-nainen suhteita, ni mikä on hyöty?

Itte oon tarvinnu sen eron yhteydessä. "Eihän muhun voi sattua, ei se mitään et asiat meni niinku meni ollaan vaan kavereita jookos?" Aika tuttu tilanne.

Miehethän ei itke.

• Frederico kirjoitti:

Itte oon tarvinnu sen eron yhteydessä. "Eihän muhun voi sattua, ei se mitään et asiat meni niinku meni ollaan vaan kavereita jookos?" Aika tuttu tilanne.

Miehethän ei itke.

kuka siitä hyötyi? Sä vai se? Mitä siitä mahdollisesti hyödyit?

Ku, mä en oikeesti tajuu. Ja toisekseen mua kyllä kiinnostaa katseet ihan yleisellä tasollakin, koska olen kahdelta naiselta saanut niin ihanat katseet, ettei oikein usko edes todeksi, ei niitä kyllä ikinä myöskään unohda.

• mutta ymmärsin että
        Frederico kirjoitti:

mut tuo peli voi jatkuu loputtomiin. Jos aletaan puhua mikroliikkeistä niin silloin ei tavan taatelintallaajalla ole enää mitään asiaa keskusteluun :D

Normaalissa elämässä harvoin joutuu kumminki tilanteeseen jossa joutuu noin tarkkaan peittämään omaa toimintaansa.

tässä puhutaan ilmeistä noin niinkuin ihmissuhteiden näkökulmasta. Silloin taas omat ilmeet ja eleet ovat aika lailla tarkemman syynin alla kuin "arkisemmassa" kommunikaatiossa.

• tuon Fredericon
        relaxed_eyes kirjoitti:

kuka siitä hyötyi? Sä vai se? Mitä siitä mahdollisesti hyödyit?

Ku, mä en oikeesti tajuu. Ja toisekseen mua kyllä kiinnostaa katseet ihan yleisellä tasollakin, koska olen kahdelta naiselta saanut niin ihanat katseet, ettei oikein usko edes todeksi, ei niitä kyllä ikinä myöskään unohda.

lisäksi jonkinlaisen näkökulman.

Itselleni oli eron yhteydessä tärkeää saada sellainen "don´t give the prick the satisfaction" -tyyppinen viesti perille. Vaikka kuinka teki kipeää, oli ulospäin näytettävä ettei tunnu missään.

• tuon Fredericon kirjoitti:

lisäksi jonkinlaisen näkökulman.

Itselleni oli eron yhteydessä tärkeää saada sellainen "don´t give the prick the satisfaction" -tyyppinen viesti perille. Vaikka kuinka teki kipeää, oli ulospäin näytettävä ettei tunnu missään.

sit samalla mie lataan aina itelleni aika kovat paineet tollasessa tilanteessa. Pitää olla se isompi ja vahvempi.

• ihailevasta uteliaisuudesta, täyttymyksen tunteesta, pettymyksestä, tyytyväisyydestä, ihastumisesta, halusta ja himosta yms.

Ja erottaakseen katseet toisistaan, täytyisi nähdä oman sielunsa silmien kautta kaikki eri tunnetilojen aiheuttamat katseet ihmisessä. Vieraan ihmisen katseesta on vaikea tehdä oikeita tulkintoja, koska siihen tulkintaan vaikuttaa niin paljon se omakin tunnetila.

• niinpä niin

Ei kaikki vielä siitä älyä mitään että mitä sillä tarkotetaan , sehän voi käsittää ketä katsot että sinä kysyt siltä neuvoa että mistä löytys ystävä .

• sarvikuonokas

Kai se katse voi jotain kertoa..

itselläni on huono tapa vältellä silmiin katsomista

• Aurinko79-

Siis todella katsoa jotain silmiin, ei vain vilkaista. Siinä saattaa tulla itselle helpolla suojattomuuden tunne tms mutta joskus silmiin katsominen taas voi antaa sellaista voimaa tai uskoa johon sanat ei vain pysty.

• Minulla on vittumainen tapa heilua, pyöritellä ja räpytellä silmiä ~100 kertaa minuutissa kun hermostun. Tervetuloa eleidentulkitsijat.

• Aurinko79- kirjoitti:

Siis todella katsoa jotain silmiin, ei vain vilkaista. Siinä saattaa tulla itselle helpolla suojattomuuden tunne tms mutta joskus silmiin katsominen taas voi antaa sellaista voimaa tai uskoa johon sanat ei vain pysty.

Silmiin katsomalla sut riisutaan kaikista aseista ja olet alasti sen toisen edessä. Se vaatii uskallusta ja itseluottamusta.

• Aurinko79-
        relaxed_eyes kirjoitti:

Silmiin katsomalla sut riisutaan kaikista aseista ja olet alasti sen toisen edessä. Se vaatii uskallusta ja itseluottamusta.

Siksipä se onkin monelle niin vaikea taito oppia. Toisilta se onnistuu luonnostaan mutta toisille se vaatii aikamoista taistelua itsensä kanssa ennenkuin sen oppii. Mun mielestä se kuitenkin kannattaa opetella tai jää paitsi monta ihanaa hetkeä.

• sarvikuonokas
        DorkaM kirjoitti:

Minulla on vittumainen tapa heilua, pyöritellä ja räpytellä silmiä ~100 kertaa minuutissa kun hermostun. Tervetuloa eleidentulkitsijat.

Mä kattelen reilusti ohi tai sit maahan.. Se on niin turvallista :)

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Tulee olo että pitäisi puhua tai tehdä jotain ja sit ku ei tiedä mitä tehdä niin siinähän sitten onkin vaivautuneisuuden multihuipentuma käsillä :)

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

Tulee olo että pitäisi puhua tai tehdä jotain ja sit ku ei tiedä mitä tehdä niin siinähän sitten onkin vaivautuneisuuden multihuipentuma käsillä :)

Ei sen tarvitse ahdistaa. Katsehan voi nimenomaan poistaa sitä vaivautuneisuutta. Muistan kun lukioaikoina yks poika mun luokalta sano että muhun on hyvä katsoa luokan edessä tehtävien esitelmien aikana ku sit ei jännitä enää niin paljoa. Eli katse voi toimia rauhottavastikin.

Joskus tietty voi tulla tilanteita joissa katse voi ahdistaa, en minäkään joka tilanteessa tiedä mihin silmät kohdistaisi mutta yritän kyllä katsoa ihmisiä aina silmiin kun vaan mahdollista niin vaikeaa kuin se joskus onkin.

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Ei sen tarvitse ahdistaa. Katsehan voi nimenomaan poistaa sitä vaivautuneisuutta. Muistan kun lukioaikoina yks poika mun luokalta sano että muhun on hyvä katsoa luokan edessä tehtävien esitelmien aikana ku sit ei jännitä enää niin paljoa. Eli katse voi toimia rauhottavastikin.

Joskus tietty voi tulla tilanteita joissa katse voi ahdistaa, en minäkään joka tilanteessa tiedä mihin silmät kohdistaisi mutta yritän kyllä katsoa ihmisiä aina silmiin kun vaan mahdollista niin vaikeaa kuin se joskus onkin.

Mut sithän mä näytän korttini.. tylsää =)

Mut oon sentään virallisissa tapahtumissa oppinu katsomaan silmiin. Työhaastatteluissa pitää oikeen ajatella koko ajan että "katso silmiin", "puhu selvästi ja kuuluvasti" =).

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

Mut sithän mä näytän korttini.. tylsää =)

Mut oon sentään virallisissa tapahtumissa oppinu katsomaan silmiin. Työhaastatteluissa pitää oikeen ajatella koko ajan että "katso silmiin", "puhu selvästi ja kuuluvasti" =).

Eikös se ole vain hyvä asia jos näytät korttisi naiselle, sehän voi vaikka innostua entistä enemmän ja kokea sut läheisemmäksi ;) Tietty jos tuohon ei pyri niin sittenhän se on huono.

Työhaastattelut on kyllä aikamoisia tsemppaustilanteita, täytyy lyhyessä ajassa yrittää antaa itsestään kaikin puolin positiivisen kuvan ja kääntää kaikki negatiiviset puolet positiivisiksi.

Mä en oo tainnut elämäni aikana olla kuin kolmessa oikeassa työhaastattelussa. Yksi oli erittäin omituinen kokemus; työ ei vastannut kuvausta jne, tuskin voi haastatteluks kutsua, toinen ahdistava; kysyttiin ja keskityttiin liiaks mun henkilökohtaiseen elämään ja kolmas sujui mukavasti ja luonnollisesti ja poistuin paikalta hymyhuulin. Arvaat ehkä mistä noissa työskentelen nykyään... ;)

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Eikös se ole vain hyvä asia jos näytät korttisi naiselle, sehän voi vaikka innostua entistä enemmän ja kokea sut läheisemmäksi ;) Tietty jos tuohon ei pyri niin sittenhän se on huono.

Työhaastattelut on kyllä aikamoisia tsemppaustilanteita, täytyy lyhyessä ajassa yrittää antaa itsestään kaikin puolin positiivisen kuvan ja kääntää kaikki negatiiviset puolet positiivisiksi.

Mä en oo tainnut elämäni aikana olla kuin kolmessa oikeassa työhaastattelussa. Yksi oli erittäin omituinen kokemus; työ ei vastannut kuvausta jne, tuskin voi haastatteluks kutsua, toinen ahdistava; kysyttiin ja keskityttiin liiaks mun henkilökohtaiseen elämään ja kolmas sujui mukavasti ja luonnollisesti ja poistuin paikalta hymyhuulin. Arvaat ehkä mistä noissa työskentelen nykyään... ;)

Viisas valitsee viimesimmän :)

Mut juu, tulee yleensä katsos heikko olo ku kortit lyödään pöytään.. Ei pysty enää foldaa :)

• Aurinko79- kirjoitti:

Siksipä se onkin monelle niin vaikea taito oppia. Toisilta se onnistuu luonnostaan mutta toisille se vaatii aikamoista taistelua itsensä kanssa ennenkuin sen oppii. Mun mielestä se kuitenkin kannattaa opetella tai jää paitsi monta ihanaa hetkeä.

Siis positiivisesta ylpeydestä. Pitää vaan ajatella, että kyllä mua kestää katsoa. Täytyy kyllä myöntää, että olen ollut tilanteissa, joissa naisen katse on imenyt kaiken ylpeyden. Se on aika hämmentävää.

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

Viisas valitsee viimesimmän :)

Mut juu, tulee yleensä katsos heikko olo ku kortit lyödään pöytään.. Ei pysty enää foldaa :)

Ei korttien lyöminen pöytään välttämättä heikonna asemia vaan se voi myös vahvistaa niitä. Täytyy vain osata lyödä ne pöytään oikealla hetkellä :)

• Aurinko79-
        relaxed_eyes kirjoitti:

Siis positiivisesta ylpeydestä. Pitää vaan ajatella, että kyllä mua kestää katsoa. Täytyy kyllä myöntää, että olen ollut tilanteissa, joissa naisen katse on imenyt kaiken ylpeyden. Se on aika hämmentävää.

Siis onko se ollut hyvä vai paha katse joka on pystynyt sun ylpeyden imemään?

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Ei korttien lyöminen pöytään välttämättä heikonna asemia vaan se voi myös vahvistaa niitä. Täytyy vain osata lyödä ne pöytään oikealla hetkellä :)

Et pelaan usein myös huonolla kädellä :P ...

.... voi tätä vertauskuvien määrää :D ....

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

Et pelaan usein myös huonolla kädellä :P ...

.... voi tätä vertauskuvien määrää :D ....

Mahdetaankohan me itsekään enää tietää mistä puhutaan... ;)

• Aurinko79- kirjoitti:

Siis onko se ollut hyvä vai paha katse joka on pystynyt sun ylpeyden imemään?

Se on jotain käsittämättömän itsetietoista. Vaikea sitä on kuvailla, mutta katse joka kertoo, että 'siinä sinä olet'. Ja se on samalla ihailevan utelias, kysyvä ja avoin, mut myös jollain tavalla arvioiva.

Emmä osaa sanoa. Yritin sitä tilannetta kelailla ja palautella mieleen, mut aika vaikee sitä sanoin on kuvailla. Kun silmät oikein loistaa hyvyyttä/kiltteyttä, ni se on aika iso juttu, jotei heti tajua.

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Mahdetaankohan me itsekään enää tietää mistä puhutaan... ;)

Ja joskus kun hätä on kovin niin en edes katso omia korttejani :P..

..Pakko oli kokeilla et kuinka pitkään tätä pystyy jatkamaan :).. Itse asiahan tuli selville jo 20 viestiä sitten

• Aurinko79-
        relaxed_eyes kirjoitti:

Se on jotain käsittämättömän itsetietoista. Vaikea sitä on kuvailla, mutta katse joka kertoo, että 'siinä sinä olet'. Ja se on samalla ihailevan utelias, kysyvä ja avoin, mut myös jollain tavalla arvioiva.

Emmä osaa sanoa. Yritin sitä tilannetta kelailla ja palautella mieleen, mut aika vaikee sitä sanoin on kuvailla. Kun silmät oikein loistaa hyvyyttä/kiltteyttä, ni se on aika iso juttu, jotei heti tajua.

Tuollaista katsetta on tosiaan vaikea sanoin kuvailla. Se on jollain tavalla niin läpitunkeva eikä sille löydy mitään tarpeeksi kuvaavia sanoja eikä tarvitse löytyäkään. Sehän on kahden ihmisen välinen hieno hetki eikä sitä tarvitse piloille määritellä sanoilla.

Mulla alko ihan vatsanpohjaa vääntää kun palautin muutamat itse koetut tuonkaltaiset katseet mieleen...

• relaxed_eyes kirjoitti:

Ensikatseesta huomaa myös mahdolliset edelliset pettymykset, odotukset, epäluuloisuuden jne. Niin, siksikin sellanen hyvä ja avoin katse vetää polvet veteläksi.

• Aurinko79- kirjoitti:

Tuollaista katsetta on tosiaan vaikea sanoin kuvailla. Se on jollain tavalla niin läpitunkeva eikä sille löydy mitään tarpeeksi kuvaavia sanoja eikä tarvitse löytyäkään. Sehän on kahden ihmisen välinen hieno hetki eikä sitä tarvitse piloille määritellä sanoilla.

Mulla alko ihan vatsanpohjaa vääntää kun palautin muutamat itse koetut tuonkaltaiset katseet mieleen...

Sitä katsetta pitää vaan osata katsoa. Ja se ei ole helppoa. Ainakaan heti käsitellä sitä tietomäärää, mitä katseesta saa imettyä.

Mulle on sanottu, että mul on nauravat silmät, mut en muista, että itse katseesta kukaan olis koskaan mitään sanonut, jotta pitäis joskus oikein joltakin kysyä, että mitä siitä katseesta näkee. Se olis ihan mielenkiintoista tietää.

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

Ja joskus kun hätä on kovin niin en edes katso omia korttejani :P..

..Pakko oli kokeilla et kuinka pitkään tätä pystyy jatkamaan :).. Itse asiahan tuli selville jo 20 viestiä sitten

S24 sai niin tarpeekseen munkin vertauskuvista ettei edes vastaanottanut mun edellistä vastausta tähän :)

Sulla on aika hyvä turnauskestävyys vertauskuvallisen keskustelun suhteen ;)

• ettei
        Aurinko79- kirjoitti:

katsetta oikein voi muuttaa, kyllä se tulee ihan tuolta luista ja sydämestä, oli sitten lempeä taikka vihainen katse, sillä on aina sielun peili mukana.

• ettei
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ensikatseesta huomaa myös mahdolliset edelliset pettymykset, odotukset, epäluuloisuuden jne. Niin, siksikin sellanen hyvä ja avoin katse vetää polvet veteläksi.

killittää aivan suoraan silmiin, sinisillä silmillään ja pitkään, sanoen: mulla on ollut ikävä sua...ja multa melkein meni jalat alta.

Jos hän tuon näytteli, niin sitten saakoot Oscarin, niin lämpimästi katsoi että..huh!

• Aurinko79-
        relaxed_eyes kirjoitti:

Sitä katsetta pitää vaan osata katsoa. Ja se ei ole helppoa. Ainakaan heti käsitellä sitä tietomäärää, mitä katseesta saa imettyä.

Mulle on sanottu, että mul on nauravat silmät, mut en muista, että itse katseesta kukaan olis koskaan mitään sanonut, jotta pitäis joskus oikein joltakin kysyä, että mitä siitä katseesta näkee. Se olis ihan mielenkiintoista tietää.

Pelkästään katseen antaminen ei vaadi uskallusta vaan myös sen vastaanottaminen. Se vaatii herkkiä aisteja, tietynlaista ihmisen lukutaitoa jota kaikilla meistä on, toisilla toki vahvempana, mutta harva sitä uskaltaa täysillä käyttää koska aina on mahdollisuus virhearviointeihin ja sitä kautta pettymyksiin.

Mun mielestä yks ihanimmista katseista on se sanaton yhteisymmärryksen katse naisen ja miehen välillä. Esim ihmisjoukon keskellä yks katse riittää kommunikoimaan sillä hetkellä tarpeellisen. Se on aika makea tunne minkä yks katse voi saada aikaan...

Nauravat silmät kertoo mun mielestä lämpimästä ja eloisasta yleiskatseesta eli ainakin jotakuta olet onnistunut katsomaan tosi kivasti jos sulle on noin sanottu.

• Aurinko79-
        ettei kirjoitti:

katsetta oikein voi muuttaa, kyllä se tulee ihan tuolta luista ja sydämestä, oli sitten lempeä taikka vihainen katse, sillä on aina sielun peili mukana.

Katseen teeskenteleminen on äärimmäisen vaikeaa. Joiltain se tosin onnistuu mutta en usko että kukaan pystyy täysin häivyttämään petollisen katseen merkkejä. Aina on olemassa jokin pieni häivähdys siitä todellisesta tunteesta katseen takana.

• flirtitön nainen

En siis osaa flirttailla, enkä ymmärrä mitään sanattomista viesteistä... Olen siis sillä tavalla tyhmä, vaikka kylmä en missään nimessä ole! Olen oppinut sanomaan suoraan mitä haluan ja sitä toivon mieheltä... eikä tämä näköjään toimi :(

Kuinka minun tulisi katsoa miestä, jos haluan hänen näkevän kuinka ihana, upea mies hän mielestäni on. Ja että haluan hänet. Antakaa vinkkejä sellaiseen tilanteeseen missä on siis muitakin ihmisiä läsnä, valitettavasti en taida koskaan päästä hänen kanssaan kahden kesken.

• Neuvoja:

vain sen sepalusta koko ajan! Kyllä se ymmärtää vinkin, että haluat sitä.

• sarvikuonokas

Ootat että katseet kohtaa, hymyilet ja sit katot taas muita juttuja..

Ei miesten narraaminen ydinfysiikkaa oo :)

• flirtitön nainen
        sarvikuonokas kirjoitti:

Ootat että katseet kohtaa, hymyilet ja sit katot taas muita juttuja..

Ei miesten narraaminen ydinfysiikkaa oo :)

mä en pysty hymyilemään sille, koska olen aina niin paniikissa! Yleensä välttelen katsetta ja aina kun mahdollista pakenen paikalta.

Kiitos neuvosta kuitenkin, tiedän ettei tämä muille ole ongelma :(

• se suora puhekin

jos intressit ovat sillä hetkellä yhteneväiset. Muttamutta, noin yleensä homma pelittää sillä tavalla, että otat selkeän katsekontaktin. Ei siis sellaista pikaista vilkaisua, vaan pitkä kontakti, niin että voit olla varma siitä että toinen huomaa sen.

Pelkkä katse ei kuitenkaan riitä, vaan oikean viestin perille saamiseksi se pitää yös ilmaista jollain tavalla. Oikeastaan jos olet miehestä ihan tosissasi kiinnostunut, sen merkitsevän hymyn pitäisi tulla sinulta kuin itsestään.

Tämän jälkeen voitkin sitten sopivassa tilanteessa alleviivata omaa kiinnostustasi ja hakea kosketusyhteyttä jossain arkisessa tilanteessa. (selvennykseksi: en tarkoita mitään lääppimistä, vaan esim. kättä olkapäälle, käsivarrelle etc. ikään kuin ohimennen.

• flirtitön nainen
        se suora puhekin kirjoitti:

jos intressit ovat sillä hetkellä yhteneväiset. Muttamutta, noin yleensä homma pelittää sillä tavalla, että otat selkeän katsekontaktin. Ei siis sellaista pikaista vilkaisua, vaan pitkä kontakti, niin että voit olla varma siitä että toinen huomaa sen.

Pelkkä katse ei kuitenkaan riitä, vaan oikean viestin perille saamiseksi se pitää yös ilmaista jollain tavalla. Oikeastaan jos olet miehestä ihan tosissasi kiinnostunut, sen merkitsevän hymyn pitäisi tulla sinulta kuin itsestään.

Tämän jälkeen voitkin sitten sopivassa tilanteessa alleviivata omaa kiinnostustasi ja hakea kosketusyhteyttä jossain arkisessa tilanteessa. (selvennykseksi: en tarkoita mitään lääppimistä, vaan esim. kättä olkapäälle, käsivarrelle etc. ikään kuin ohimennen.

Kiitos vinkeistä, kuulostavat hyviltä ja toimivilta. Kun vain uskaltaisi :(

Mun on helppo kosketella tuolla tavalla miestä, josta en ole kiinnostunut, samoin katsella häntä ja hymyillä. Ja juuri tämä yksi... hän saa maailmani aivan sekaisin.

• sarvikuonokas
        flirtitön nainen kirjoitti:

mä en pysty hymyilemään sille, koska olen aina niin paniikissa! Yleensä välttelen katsetta ja aina kun mahdollista pakenen paikalta.

Kaverin apuun :).. Jos vaik jannu tulis vähän vastaan

• Aurinko79-

En minäkään hallitse flirttiä, ainakaan jos oikein tarkoituksella yritän flirtata. Siitä tulee vain noloa sähellystä.

Miehillä on joskus vain omituinen vaikutus, normaalisti saan ilmaistua itseäni ongelmitta mutta jos ihastun mieheen, saatan alkaa koheltaa kuin hermoromahduksen saanut apina hänen seurassaan.

Olen siis päättänyt yrittää olla vain oma itseni ja jättää turhat flirtit sikseen. Ne tehköön sitä jotka sen paremmin hallitsevat :)

• paremmin kuin ehkä aavistat...

Mun on helppo kosketella tuolla tavalla miestä, josta en ole kiinnostunut, samoin katsella häntä ja hymyillä. Ja juuri tämä yksi... hän saa maailmani aivan sekaisin.

vaikka katselenkin maailmaa aidan toiselta puolelta.

Mutta, mitä hävittävää sinulla on? Minä olen järkeillyt niin, että ne ottamattomat askeleet kaduttavat enemmän ja pidempään. Epäonnistumisestakin voi ajatella jälkikäteen, että ainakin yritti.

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

En minäkään hallitse flirttiä, ainakaan jos oikein tarkoituksella yritän flirtata. Siitä tulee vain noloa sähellystä.

Miehillä on joskus vain omituinen vaikutus, normaalisti saan ilmaistua itseäni ongelmitta mutta jos ihastun mieheen, saatan alkaa koheltaa kuin hermoromahduksen saanut apina hänen seurassaan.

Olen siis päättänyt yrittää olla vain oma itseni ja jättää turhat flirtit sikseen. Ne tehköön sitä jotka sen paremmin hallitsevat :)

voi miesparkaa :D

• sarvikuonokas

Ettei sitä tuu aina otettua tosissaan.
        Niin järjettömältä kuin se kuulostaakin.

Ajattelee että ei se tolla oikeesti mitään tarkota ku se kerta on noin helppo sanoa :)

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

voi miesparkaa :D

Mä yritän tosin peittää sitä mahdollisimman hyvin jos tuollanen olotila sattuu tulemaan miehen seurassa. Kukaan ei oo ainakaan vielä lähtenyt juosten karkuun ;)

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Mä yritän tosin peittää sitä mahdollisimman hyvin jos tuollanen olotila sattuu tulemaan miehen seurassa. Kukaan ei oo ainakaan vielä lähtenyt juosten karkuun ;)

Huudatko ku palosireeni, hypit paikallas ja heiluttelet käsiä ilmassa?

• sain...
        Aurinko79- kirjoitti:

Hyvät naurut tuosta, en naura sinulle vaan sille kun kuvittelin sen hermoromahduksen saaneen apinan.

• on...

Sama vika, yleensä hymyilen muille kuin sille josta olen kiinnostunut. Ehkä siinä jotenkin häkeltyy kun näkee sen henkilön josta on kiinnostunut.

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

Huudatko ku palosireeni, hypit paikallas ja heiluttelet käsiä ilmassa?

Enemmänkin se on mun sisäinen olotila ja miehelle se taitaa näkyä hämmennyksenä, jonkinsorttisena ujosteluna ja tökeröjen keskustelunavausten kautta. Kerran tää olotila tuli niin vahvasti päälle että mä oikeasti tärisin miehen seurassa. Siihen kun vielä sotkee aavistuksen verran kiihottuneisuutta niin on kyllä aikamoinen työ pitää itsensä jotenkin tervejärkisen ihmisen oloisena ;)

• Aurinko79-
        sain... kirjoitti:

Hyvät naurut tuosta, en naura sinulle vaan sille kun kuvittelin sen hermoromahduksen saaneen apinan.

Tuo olotila lähinnä kuvaa sitä fiilistä mikä miehen seurassa saattaa yllättää :) Oon itseäni kyllä monesti jälkikäteen nauranut...

Onneks miehillä on usein myös rauhoittava vaikutus eli noista hetkistä yleensä ollaan selvitty suht kunnialla.

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Enemmänkin se on mun sisäinen olotila ja miehelle se taitaa näkyä hämmennyksenä, jonkinsorttisena ujosteluna ja tökeröjen keskustelunavausten kautta. Kerran tää olotila tuli niin vahvasti päälle että mä oikeasti tärisin miehen seurassa. Siihen kun vielä sotkee aavistuksen verran kiihottuneisuutta niin on kyllä aikamoinen työ pitää itsensä jotenkin tervejärkisen ihmisen oloisena ;)

Aika hyvin sitä osaa hukata ne parhaat puolensa noissa tapauksissa.

• scale

sitten toimisi sanattomasti viestimällä jos se ei ole toiminut sanottunakaan?

Oman kiinnostuksensa voi ilmaista monin eri tavoin, mutta mikään ei takaa, että kyseinen mies olisi sinusta kiinnostuntut.

Ääripäässä voi suoraan kertoa toiselle fiiliksistään, mutta se kysyy "munaa" ja voi kolauttaa itsetuntoa, jos ei saa vastakaikua.

Toinen ääripää on näytellä täysin välinpitämätöntä "jääprinsessaa", mutta se taitaa useimmiten ärsytää, jos ei kohde ole suhun lääpällään.

Mä joskus itse mietin, että mikä saa jonkun toisen tuntumaan mielenkiintoiselta, enkä vielä tänä päivänäkään tiedä vastausta, mikä on se tekijä.

• minä otin
        sarvikuonokas kirjoitti:

Ettei sitä tuu aina otettua tosissaan.
        Niin järjettömältä kuin se kuulostaakin.

Ajattelee että ei se tolla oikeesti mitään tarkota ku se kerta on noin helppo sanoa :)

hieman leikiten kun eräs kertoi tunteistaa minua kohtaan, silmiin syvälle katsoi, kyseessä tosi uusi tuttavuus...totuus oli kuitenkin että tämä mies oli ihastunut minuun, sai sen sanottua, mutta kun sanoin etteihän hän nyt ole tosissaan, katosi elämästäni...

• sarvikuonokas
        minä otin kirjoitti:

hieman leikiten kun eräs kertoi tunteistaa minua kohtaan, silmiin syvälle katsoi, kyseessä tosi uusi tuttavuus...totuus oli kuitenkin että tämä mies oli ihastunut minuun, sai sen sanottua, mutta kun sanoin etteihän hän nyt ole tosissaan, katosi elämästäni...

Niin aina ehtii korjaamaan tilanteen.

• suoraan silmiin
        scale kirjoitti:

sitten toimisi sanattomasti viestimällä jos se ei ole toiminut sanottunakaan?

Oman kiinnostuksensa voi ilmaista monin eri tavoin, mutta mikään ei takaa, että kyseinen mies olisi sinusta kiinnostuntut.

Ääripäässä voi suoraan kertoa toiselle fiiliksistään, mutta se kysyy "munaa" ja voi kolauttaa itsetuntoa, jos ei saa vastakaikua.

Toinen ääripää on näytellä täysin välinpitämätöntä "jääprinsessaa", mutta se taitaa useimmiten ärsytää, jos ei kohde ole suhun lääpällään.

Mä joskus itse mietin, että mikä saa jonkun toisen tuntumaan mielenkiintoiselta, enkä vielä tänä päivänäkään tiedä vastausta, mikä on se tekijä.

ja pitkään, sanoi; mulla on ollut tosi ikävä sua
        myöhemmin taasen se pistävä ihana katse; mä pidän sinusta...
        Ja meikäläinen meni kipsiin..äläs nyt höpsi..

Homma jo korjaantumassa, viikonloppuna tavataa, ja nyt uskon ihan mitä sanoo, jos vielä katsoo samalla tavalla, toivottavasti! Huh

• Amira-74-

Must noi on vihjeitä. Mun miesystävä muute aloitti meidän suhteen vähä tollasel voi kun löytäs jutulla. Kaks vuot jo yhes. :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8203
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2572
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      73
      905
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      816
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      790
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      776
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe