Mikä teitä vaivaa? Miksi olette vaiti? Minne piiloudutte?
Tultuani keskuuteenne, teillä oli valtava purkautumisen tarve. Missä olette nyt ahdistuksessa olevat?
Olen avannut avoimen purkautumiskanavan kauttani. Miksi olette vaiti? Miksi ette vastaa minulle? Jos näin jatkuu, olen turhaan täällä, älyän kyllä poistuakin tarpeettomana.
Hämmennyksissä olen
19
604
Vastaukset
- Vähäinen palvelija
Emme kaipaa pelastusta.
- isoveli2
Herran haltuun, veljeni.
- ..............................
Täällä on tiukka sisäpiiri. Sitten on vielä asiallisesti puhuvat vakkarit ja päänaukojat/provoilijat/täysin käsittämättömät.
On mysteeri, mikä avaus lähtee vetämään. Oikeasti. Ihan totta. Se voi tulla sisäpiiriläisiltä, tai ulkopuolisilta (ei rekatuilta, toisinaan kävijöiltä).
Aloituksien teossa ei varmaan ole vaikeutta - niitä nyt suoltaa kuka vaan.
Aika harvoin mitään hirveän älyllisiä keskusteluja tulee. Nyt on oikeastaan ollut hyvin harvinaista, että mm. "rohkeat" - mikä sen nimi nyt on, tuo lapsena ahdisteluketju on noinkin pitkä ja asiallinen. Siinä on puhuttu oikeasti. Pääsääntöisesti tuollaisia ei ole, siis älyllistä keskustelua on, mutta harvoin noin pitkiä.
Joskus täällä on hyvin hiljaista - 100 ja risat kommentteja. Joskus tuhat tuosta vain. - kannattaisi
.............................. kirjoitti:
Täällä on tiukka sisäpiiri. Sitten on vielä asiallisesti puhuvat vakkarit ja päänaukojat/provoilijat/täysin käsittämättömät.
On mysteeri, mikä avaus lähtee vetämään. Oikeasti. Ihan totta. Se voi tulla sisäpiiriläisiltä, tai ulkopuolisilta (ei rekatuilta, toisinaan kävijöiltä).
Aloituksien teossa ei varmaan ole vaikeutta - niitä nyt suoltaa kuka vaan.
Aika harvoin mitään hirveän älyllisiä keskusteluja tulee. Nyt on oikeastaan ollut hyvin harvinaista, että mm. "rohkeat" - mikä sen nimi nyt on, tuo lapsena ahdisteluketju on noinkin pitkä ja asiallinen. Siinä on puhuttu oikeasti. Pääsääntöisesti tuollaisia ei ole, siis älyllistä keskustelua on, mutta harvoin noin pitkiä.
Joskus täällä on hyvin hiljaista - 100 ja risat kommentteja. Joskus tuhat tuosta vain.varoa?
- tässä: .
kannattaisi kirjoitti:
varoa?
Aivan erityisesti kannattaa varoa itseään:
-olemasta ylimielinen
-loukkaava
-loukkaantuva - tätä ei kannata ottaa vakavasti
-suurin toivein tänne tuleva (tämä on ihan bulshittia 99.99%:sti tämä sisältö; omia asioitaan liikaa levittäen - turpiin voi tulla, ja menneet muistetaan liian kauan)
-pelastusta täältä ei saa, ja pelastamaan tänne ei kannata tulla
Ole tyrkyllä, älä tyrkytä.
- -tähti-
mene pois!
- -tähti-
älä välitä noista kateellisista peräpuikoista.
- isoveli2
en todellakaan heistä välitä. Sen sijaan sinä kiinnostat minua suuresti. Kerrotko jotain itsestäsi:)
- -tähti-
isoveli2 kirjoitti:
en todellakaan heistä välitä. Sen sijaan sinä kiinnostat minua suuresti. Kerrotko jotain itsestäsi:)
sinun tähtesi taivaalla ja johdatan sinua. :)
- isoveli2
-tähti- kirjoitti:
sinun tähtesi taivaalla ja johdatan sinua. :)
minähän tiesinsinun tulevan avukseni:)
- -tähti-
isoveli2 kirjoitti:
minähän tiesinsinun tulevan avukseni:)
talliin heinillä härkien kaukalon... ;)
sinua odottaa... - isoveli2
-tähti- kirjoitti:
talliin heinillä härkien kaukalon... ;)
sinua odottaa...oi autuutta minkä talli ja seimi luoksemme toi. Ollos iäti kunnioitettu pyhä joulunsanoma.
Olos iäti muistetut tähdet, jotka lapsen luokse tietäjät johdattivat.
Ollos iäti muistettu tähteni,valontuojaja yksinäiseen sydämeeni, sinä. - -tähti-
isoveli2 kirjoitti:
oi autuutta minkä talli ja seimi luoksemme toi. Ollos iäti kunnioitettu pyhä joulunsanoma.
Olos iäti muistetut tähdet, jotka lapsen luokse tietäjät johdattivat.
Ollos iäti muistettu tähteni,valontuojaja yksinäiseen sydämeeni, sinä.Kultaa ja mirhamia näkenet jo sielusi silmin...
silmäsi tulevat häikäistymään.
kuukaus tai pari hengata täällä. Siitäpä ne kyssärit alkaa selkiimään. Sama tarina kiertää kehää.
- Hitaammin hyvä tulisi.
...myöntää, mutta tämä palsta tuskin alkaa pyörimään yhden keskustelijan ympärillä. Lähdetkö yleensäkin siitä, että jos kaikki eivät silmittömästi innostu sinun ajatuksistasi, reagoi niihin tms, niin sinä sitten koet itsesi turhaksi? Hmmm...
Ole täällä, jos haluat. Tai jos sinulla on sanottavaa. Tai jos kestät sen, ettei vastaukset ja keskustelut mene niin kuin sinä haluat. Mikä meitä vaivaa...
-mua vaivaa yksinäisyys... tai siis ei oikeestaan se yksinäisyys vaan se että ei tiedä miten valita oikein.
Miksi oon vaiti...
-:D no en tasan....
Minne piiloudun.
-Vaatekomero oli hyvä sisäpiilo, se missä on työvaatteet, haalareiden takana on paras kätköpaikka. Ulkosalla ykkös paikka oli lantalan kattotuolien päällä seinän kupeessa.
Työpaikalla suosikkipiilot löyty villapinkkojen päältä tai takapihalta.
Ahdistuksessa olevat on varmaan tähän aikaan yrittämässä nukkua ja tuijottamassa puhelinta miks kukaan ei soita ja pitäskö soittaa jollekin.
Miks ollaan vaiti... tää kysymys tuli jo.
Aläs ny poistu ku et kunnolla oo ees tullu vielä.- bebs
Mä en nyt oikein ymmärrä,että mitä tuolla ajat takaa..
"Mikä teitä vaivaa?"
-Aikainen herätys ja ajatus siitä,että parin tunnin päästä pitää lähteä tuonne pakkaseen.
"Miksi olette vaiti?"
Eilen viettelin rauhallista koti-iltaa, en suinkaan kuitenkaan ollu vaiti vaikken täällä pyörinytkään.
"Minne piiloudutte?"
Sohvan pohjalle ja sitten peiton alle.
"Tultuani keskuuteenne, teillä oli valtava purkautumisen tarve."
Tätä en oikein ymmärrä? Siis kenellä oli ja mikä purkautumisen tarve? Kyllähän sitä jokainen vuorollaan purkaa kenelle haluaa ja mitä haluaa, patistelu harvemmin auttaa. Mulle tällanen terapeutti täältä on jo löytyny :D
"Missä olette nyt ahdistuksessa olevat?"
Mikäs piru nyt on kun ei ahrista? Siis mua ei ahdista nyt mikään, se onkin ihme :D
"Jos näin jatkuu, olen turhaan täällä, älyän kyllä poistuakin tarpeettomana."
Se,että ei koko ajan noteerata,pyydetä apua,kysellä tai kommentoida ei suinkaan tarkoita, että olisit täällä tarpeettomana.
Kyllä se siitä lähtee suttaantuun,maltilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838426Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732790- 131122
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72782