Oikea rakkaus?

Aikuinen nainen

Mistä (te miehet) tiedätte, että nyt on kyseessä todellinen rakkaus, juuri se oikea nainen?
Vai tyydyttekö siihen, että yhdessä on kivaa? Riittääkö se syyksi muuttaa yhteen?

13

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avokas

Ei me tiedetäkään. Suuret tunteet ovat naisten yksinoikeus. Naisethan todellisen rakkauden määrittelevätkin. Meille riittää soppa ja seksi. Siinä on hauskuutta kerrakseen. :))

• vänkyrä-nainen

se nainen sattuukin olemaan ihan umpisurkea ruoanlaittaja, eiks sillä oo sit mitään toivoa? :/

• avovaimo

Onneksi kaikki miehet eivät todellakaan edusta tämän vastaajan yksinkertaista, suorastaan tyhmää, ajattelutapaa. En asuisi kaltaisesi juntin kanssa saman katon alla päivääkään. Ps. meillä muuten laitetaan ruokaa yhdessä. Yleensä mies vie minut ulos syömään.

• jos se on
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

se nainen sattuukin olemaan ihan umpisurkea ruoanlaittaja, eiks sillä oo sit mitään toivoa? :/

erityisen kinky mimmi. ;)

• vänkyrä-nainen
        jos se on kirjoitti:

erityisen kinky mimmi. ;)

se ees tasapainottaa hiukan asiaa ;)

• sen vaan tuntee.

Se on just se ku jaksaa hymyillen päivästä toiseen, vaikka elämä olis pelkkää vastamäkeä ja perse-eellä puuhun kiipeemistä. Ei siitä voi erehtyy jos se on kohalleen sattunu.

• Asiasta.huvittunut

Mistäpä itse tiedät?

Minä lähden siitä, ettei ole mitään oikeaa naista, joten ei onneksi tarvitse sellaista tunnistaakaan. Ei ole myöskään mitään todellista rakkautta, ainoastaan erityyppisiä ja voimakkuudeltaan erilaisia tunteita.

• jos viihtyy toisen seurassa?

Mun mielestä se on aikalailla lähellä ideaalista suhdetta, koska silloin ei sitä toista ei halua myöskään vaihtaa. Jos taas yhdessä olo on suuria tunteita ja rakkautta täynnä, niin se saattaa alkaa ahdistaa, eikä sitä oikein enää edes viihdy toisen seurassa.

• Pelkkä yhdessä viihtyminen riittäisi minulle perusteeksi saman katon alle muuttamiseen.

• vänkyrä-nainen

varmaan normaalia hitaammalla päällä, mut miten voi alkaa ahdistaa rakkaus ja suuret tunteet?

• vänkyrä-nainen kirjoitti:

varmaan normaalia hitaammalla päällä, mut miten voi alkaa ahdistaa rakkaus ja suuret tunteet?

toinen rakastaa sua niin paljon, ettei sulla oo enää tilaa hengittää. Toisekseen. Suuria tunteita on myös vaikea hallita. Eli, siinä on riski siitä, että makuuhuoneen kuumat tunteet siirtyvät keittiöön ja arjesta tulee draamaa, sekä jääkaappi siirtyy makuukammariin.

• vänkyrä-nainen
        relaxed_eyes kirjoitti:

toinen rakastaa sua niin paljon, ettei sulla oo enää tilaa hengittää. Toisekseen. Suuria tunteita on myös vaikea hallita. Eli, siinä on riski siitä, että makuuhuoneen kuumat tunteet siirtyvät keittiöön ja arjesta tulee draamaa, sekä jääkaappi siirtyy makuukammariin.

sitten vielä paaaljon opittavaa miehistä.

Sen nyt vaan kuuluis olla niin, et rakastaa ja siinä kaikki. Miks ihmiset ite sit pilaa aina kaiken.

• ZMZX

Heitä tää pelle ulos palstalta. Vittu mitä skeidaa taas pukkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8223
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2572
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      928
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      826
    6. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      810
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe