Lähinnä koetan lähestyä sitä ongelmaa, kun täällä olen hetken lueskellut ja pari kommenttiakin kirjoittanut ja siitä olen huomannut seuraavaa: Todellisuudessa te ette tajua elämästä vielä juuri mitään, sen huomaa jokainen satunnainen kävijä. Elätte liiaksi omaa minäänne itsekeskeisesti ja teiltä jää huomaamatta täysin ympäristö ja se, miten vaikutatte siihen.
Minä olen sen verran varttuneempi ja kokeneempi, että näen tämän teistä selvästi ja vaikka te yritätte esittää tähän vastaväitteitä, niin se vain kielii teidän kokemattomuudestanne ja kyvyttömyydestänne nähdä asioita laajemmin.
Te tajuatte ja näette sitten, kun oikeasti ymmärrätte tilanne.
Teistä ja minusta
28
916
Vastaukset
- isoveli2
Aloitus ei ole minulta vaan nikkini varastajalta.
- Asiasta.huvittunut
Richartti kirjoitti:
...aloitus poikkea tyyliltään juurikaan niistä sinun aloituksista.
Kas juuri sen takia olikin paikallaan huomauttaa, että kirjoittaja sentään on eri, vaikka samaa tuubaa suoltaakin.
- -tähti-
Richartti kirjoitti:
...aloitus poikkea tyyliltään juurikaan niistä sinun aloituksista.
ethän sinä halua olla mikään Eddie Edwards, ethän? Sinä voisit ottaa mallia isoveli2:sta ja pyrkiä itsekin hyvyyteen.
haliterkuin: toivoa saa - -tähti-
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
Kas juuri sen takia olikin paikallaan huomauttaa, että kirjoittaja sentään on eri, vaikka samaa tuubaa suoltaakin.
loistaa kirkkautaan, teit miehen työn aiemmin.
haliterkuin: tähti, joka näki -tähti- kirjoitti:
ethän sinä halua olla mikään Eddie Edwards, ethän? Sinä voisit ottaa mallia isoveli2:sta ja pyrkiä itsekin hyvyyteen.
haliterkuin: toivoa saaEddiehän on mies, joka uskaltaa olla oma itsensä, yrittää parhaansa ja tekee sitä mistä itse pitää, välittämättä toisten mielipiteistä. Suorastaan kadehtittavia ominaisuuksia mielestäni.
- -tähti-
Richartti kirjoitti:
Eddiehän on mies, joka uskaltaa olla oma itsensä, yrittää parhaansa ja tekee sitä mistä itse pitää, välittämättä toisten mielipiteistä. Suorastaan kadehtittavia ominaisuuksia mielestäni.
ihan tahtomattaan. No, ei kaikilla mäkimiehillä mene hyvin Suomessakaan. Joku mennyt pieleen alusta saakka, vaikka mainetta on.
-tähti- kirjoitti:
ihan tahtomattaan. No, ei kaikilla mäkimiehillä mene hyvin Suomessakaan. Joku mennyt pieleen alusta saakka, vaikka mainetta on.
"No, ei kaikilla mäkimiehillä mene hyvin Suomessakaan."
- Yrität sä vihjailla, että Eddiellä menisi jotenkin huonosti? Mistä tiedät? Mä en ole kuullut/nähnyt/lukenut mitään Eddiestä pitkiin aikoihin, mutta minusta se vaikutti silloin ennen ainakin suhteellisen tyytyväiseltä ja onnelliselta kaverilta.- -tähti-
Richartti kirjoitti:
"No, ei kaikilla mäkimiehillä mene hyvin Suomessakaan."
- Yrität sä vihjailla, että Eddiellä menisi jotenkin huonosti? Mistä tiedät? Mä en ole kuullut/nähnyt/lukenut mitään Eddiestä pitkiin aikoihin, mutta minusta se vaikutti silloin ennen ainakin suhteellisen tyytyväiseltä ja onnelliselta kaverilta.tulla paha mieli jostakin? Ei mitään hätää, olet sinä hyvä poika.
Eddie ei pärjätä hyvin, ei lentää pitkälle! Miten sinä osaat hypätä? -tähti- kirjoitti:
tulla paha mieli jostakin? Ei mitään hätää, olet sinä hyvä poika.
Eddie ei pärjätä hyvin, ei lentää pitkälle! Miten sinä osaat hypätä?Älä sinä kiusata Eddie. Minä hyppä vaikka maan ääri.
- -tähti-
Richartti kirjoitti:
Älä sinä kiusata Eddie. Minä hyppä vaikka maan ääri.
Hyvä kaveri se on ja sinä olla hyvä poika. *silittää* Nyt lunta ja sinun pitää mennä ulos hiihtämään!
- 6hrehtre
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
Kas juuri sen takia olikin paikallaan huomauttaa, että kirjoittaja sentään on eri, vaikka samaa tuubaa suoltaakin.
ole mitään väliä? Olis vaan iloinen, kun joku muu kirjoittaakin puolesta.
-tähti- kirjoitti:
Hyvä kaveri se on ja sinä olla hyvä poika. *silittää* Nyt lunta ja sinun pitää mennä ulos hiihtämään!
Hiihtämään outo sana. Minä käydä joskus ulkona syömässä. Minulle sanottu ei syödä keltaista lunta.
- -tähti-
Richartti kirjoitti:
Hiihtämään outo sana. Minä käydä joskus ulkona syömässä. Minulle sanottu ei syödä keltaista lunta.
menee suuhun? Sinulla kova nälkä, minä ymmärrän mitä sinä tarkoitat. Do you speak english, mr. Richartti?
-tähti- kirjoitti:
menee suuhun? Sinulla kova nälkä, minä ymmärrän mitä sinä tarkoitat. Do you speak english, mr. Richartti?
...every fucking day with a chinese.
- -tähti-
Richartti kirjoitti:
...every fucking day with a chinese.
we would understand each other. You are nasty boy!
-tähti- kirjoitti:
we would understand each other. You are nasty boy!
...ei oikein uppoa. Taidan tehdä välillä töitäkin.
- -tähti-
Richartti kirjoitti:
...ei oikein uppoa. Taidan tehdä välillä töitäkin.
Dont be embarrased, I*m not going to eat U.
or not to be... Eiks kaksin oo aina kaunihimpi..
Onneks mulla ei oo tollasta ongelmaa koska steppenwolfia lainatakseni mie oon Born to be...karvat pystyyn jo siitä alotuksesta minkä teit 'miesten miehenä'.
Emmä tiedä kuka sitte on hyvä ja kuka paha, noin niinku yleisellä tasolla, mutta mä vähä jo odottelin, että koska se pahuus tulee esiin.- inisee??
Koitappa lähinnä roudata ittes helvettiin täältä.
- -tähti-
Juuri sinun kaltaistasi tänne tarvitaan. Täällä on jo tarpeeksi näitä iniseviä äiteen pikkupoikia.
Jatka samaan malliin, älä anna kateellisten häiritä sivistystyötäsi! Suomi nousuun sivistyksellä!
haliterkuin: tähdenlento- hgfdhg
että auktoriteetinkaipuusi johtaa siitä, että hippivanhempasi (hipit antavat lapsilleen nimiä kuten Tähdenlento) eivät asettaneet sinulle mitään rajoja! Nyt epätoivoisesti etsit itsellesi rajoja, mitä tahansa rajoja mutta valitettavasti vääristä paikoista ja vääriltä ihmisiltä.
Kohtuullista korvausta vastaan voin asettaa sinulle rajat viikoittaisin sähköpostikirjein: nukkumaanmenoajat, kotiaskareet yms. yms. - -tähti-
hgfdhg kirjoitti:
että auktoriteetinkaipuusi johtaa siitä, että hippivanhempasi (hipit antavat lapsilleen nimiä kuten Tähdenlento) eivät asettaneet sinulle mitään rajoja! Nyt epätoivoisesti etsit itsellesi rajoja, mitä tahansa rajoja mutta valitettavasti vääristä paikoista ja vääriltä ihmisiltä.
Kohtuullista korvausta vastaan voin asettaa sinulle rajat viikoittaisin sähköpostikirjein: nukkumaanmenoajat, kotiaskareet yms. yms.hyvälle idealle. Voin minä maksaa, ei rahasta pulaa ollenkaan!
haliterkuin: kaipaava tähti
- sarvikuonokas
..on nimi, jonka jokainen antaa erehdyksilleen.
- Oscar Wilde -- -tähti-
Täällä englantilaisen filologian ystäviä!
haliterkuin: tähti iskee silmää - sarvikuonokas
-tähti- kirjoitti:
Täällä englantilaisen filologian ystäviä!
haliterkuin: tähti iskee silmääKeräilen vaan aforismeja
- -tähti-
sarvikuonokas kirjoitti:
Keräilen vaan aforismeja
Minäkin pienenä, mutta nyt kaikki hävinneet jonnekin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497