Helmiä sioille

-QoH-

9

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten lisätä sitä tylsyyttä linkittämällä mielettömän määrän tekstiä, vielä ilman kuvia.

      • -QoH-

        niitä vilkkuvia bannereita eläkä yhtään vilkuilekaan tänne suuntaan... sinne vaan silmät ja kohta tunnet olosi erittäin rentoutuneeksi ja väsyneeksi eikä aikaakaan kun jo olet varaamassa itsellesi viikonloppulomaa tai ostamassa mustetta tulostimeen.

        Oheisen nyyssiväittelyoppaan voit sitten vaikka tulostella ja lueskella siellä viikonloppulomalla niin voisi sinultakin tulla jotain järkevää kirjainyhdistelmää näppiksiltä ruudulle =) sitä odotellessa...


      • -QoH- kirjoitti:

        niitä vilkkuvia bannereita eläkä yhtään vilkuilekaan tänne suuntaan... sinne vaan silmät ja kohta tunnet olosi erittäin rentoutuneeksi ja väsyneeksi eikä aikaakaan kun jo olet varaamassa itsellesi viikonloppulomaa tai ostamassa mustetta tulostimeen.

        Oheisen nyyssiväittelyoppaan voit sitten vaikka tulostella ja lueskella siellä viikonloppulomalla niin voisi sinultakin tulla jotain järkevää kirjainyhdistelmää näppiksiltä ruudulle =) sitä odotellessa...

        Mun näppikseltä on turha järkeviä odottaa. Tietty jos on tunnemasokistiluonne ja haluaa pettyä kerta toisensa jälkeen, ni sitte se odottelu on eri asia.

        Yleistysvarastoa täydennellessä.


    • sirpamaikkarilta

      Mut onneks mulla on useampi persoona, joita voi vaihdella aina väliin. Jos ei se itkevä ja herkkä tyttö pelitä ni sitte äijää vaa seuraavaks kehiin. Mut mulla ei niin kamalan kova toi vietti tohon voittamiseen kuiteskaan ole.

      Tänään on vaan pikkase sellane olo et tekee mieli ärsyttää niitä, jotka ärsyyntyy. Mut onneks niitä löytyyki helpolla.

    • :D

      Riidelläänkö? =)

      Mie selaan sit tota opusta tarpeen mukaan

      • -QoH-

        miulle pärjäis kuitenkaan! ;)


    • SupremeSatan

      mies, joka on toteuttanut unelmani: saanut syytteen jumalanpilkasta.

      • Joukkotuhonnan valmistelu näyttäis kans hyvältä CV:ssä, kuinkahan helpolla tuo irtoaisi?


      • SupremeSatan
        DorkaM kirjoitti:

        Joukkotuhonnan valmistelu näyttäis kans hyvältä CV:ssä, kuinkahan helpolla tuo irtoaisi?

        saa vittuilla aika rankasti, että saa syytteen jumalanpilkasta. Vinkkejä otetaan vastaan.

        Mutta olenhan mä jo joutunut sensuurin kynsiin. Eräs novelli jätettiin julkaisematta sikailun ja kauhean kielenkäytön takia ja yks runo saatananpalvontaan liittyvien viittausten takia. Näistä asioista sitä on syytä olla ylpeä.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe