syöpää aiheuttavaa myrkkjyä !
Ja näillä sivuilla on kiivaasti vakuutettu ettei niissä ole ensinkään lisäaineita !
Jospa nyt ottaisitte ne mummujen ja anoppien neuvot käyttöön ja tekisitte lapsillenne oikeaa ruokaa joka on terveellistä ja turvallista.
Vaikka kuinka laiskottaisi niin olisiko kuitenkin aika jo ajatella lapsen etua.
lasten
4
497
Vastaukset
- fundeeraaja
kyllä ne mummotkin kuolivat syöpään, ja "myrkyt" tappavat myös syöpäsolut, joten olet pahasti väärässä. Eikä mummon aikana ollut kertakäyttövaippoja eikä lämmintä vettä tullut kraanasta, joten olet aika lailla väärässä ehdottaessasi paluuta sata vuotta takaisinpäin.
- täh ??
siis onko se paluu 100 vuotta taaksepäin jos äiti tekee lapselleen kotiruokaa ??? En ymmärrä....
- .............................
Mikähän tilanne on näillä suomalaisten valmistajien purkkiruoilla? Kuitenkin tämä tutkimus koski Euroopasta tuotuja lastenruokia (Aamulehden mukaan).
Olen yleensä kotimaisiin tuotteisiin luottanut. Valmistajat ainakin ”mainostavat”, että purkkeihin laitettavat aineet on tarkkaan valikoituja. Lisäksi ulkomaalaiset raaka-aineet tulevat (tai ainakin sanotaan tulevan) tutuilta ja hyväksi havaituilta sopimustuottajilta, ja että niiden laatua seurataan tullilaboratorion kanssa. Ennemmin olen luottanut purkkiruokien turvallisuuteen ja puhtauteen, kuin itse tekemieni soseiden puhtauteen, sillä koskaanhan ei tiedä minkä verran niissä kaupan hedelmissä, kasviksissa jne. on noita torjunta-aineita tai muita kemikaaleja. Tai miten vanhaa lihaa siinä ostamassani paketissa päiväyksestä huolimatta onkaan…
Niin ja tätä furaaniahan vapautuu ilmaan myös tupakanpoltossa ja autojen pakokaasuista jne. joten voi olla, että lapset saa furaania enemmän elimistöönsä ulkona ollessaan mitä ruokapurkeista...- kaikki kuolevat
En jaksa näitä myrkkyjuttuja, kun oon niitä sadoittain lukenut elämäni aikana: kahvi aiheuttaa syöpää, kinkkuvoileipä aiheuttaa syöpää, nakkien ja juuresten nitraatit aiheuttavat syöpää, aurinko aiheuttaa syöpää, murheet aiheuttavat syöpää, viina aiheuttaa syöpää,.....................................................................................................................................................................................................................jne jne jne :) iloitaan kaikesta huolimatta elämästä ja jätetään murheet murehtijoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001