penkinlämmittimestä?
Mulla on lämppäri jatkuvasti päällä, ollut jo syyskuusta. Kaikki miehet, jotka ovat autossani istuneet, ovat syöksähtäneet sammuttamaan tämän jumalallisen keksinnön ja/tai kieltäytyneet ehdottomasti sen käytöstä. Myös 24 asteen pakkasessa.
Sokeristako teidän sukukalleutenne ovat?
Miksi miehet eivät tykkää
56
2288
Vastaukset
- Hossi
Siinähän hikoo perse !
Käyttö suotavaa sen aijan et persposket lämpiää mut sen jälkeen lämmitin päältä puis.- la.ra
mitäs se pieni hiki nyt haittaa?
Sen luulisi olevan kuitenkin miellyttävämpää kuin munaskuiden syväjäätyminen. - Hossi
la.ra kirjoitti:
mitäs se pieni hiki nyt haittaa?
Sen luulisi olevan kuitenkin miellyttävämpää kuin munaskuiden syväjäätyminen.Pitääkö ny niitä pikku-uimareita turhanpäiten kärventää ? Sopiva esilämmitys riittää, sen verran vaan et kankkuja lämmittää niin siinä hyvä.
Loppu lämmityksen ylläpitämisen voi hoitaa sit vaikka piereskelemällä :) - ..............
la.ra kirjoitti:
mitäs se pieni hiki nyt haittaa?
Sen luulisi olevan kuitenkin miellyttävämpää kuin munaskuiden syväjäätyminen.monta miestä kierroksessa näköjään...
no huh., - la.ra
.............. kirjoitti:
monta miestä kierroksessa näköjään...
no huh.,tänä talvena autoni lämmittimeen on saanut poikaystäväni lisäksi tutustua virolainen ystäväni, isäni sekä pari työkaveria.
Huh huh tosiaan.
en tiedä, kelvannut sokerittomanakin. Aloin miettimään syitä, miksi ei penkinlämmitintä päälle?
Minullakin on autossa penkinlämmitin, mutta se on aina -0-:ssa. Minusta penkki ei tunnu kylmältä ja pieni viileys on parempi, kuin lievä kuumuus. Eli, pitkätakkiset, karvaperseet, muuten vaan eristepyllyt ei kai tarvi lämmitystä.- la.ra
mutta miksei sitä kuitenkin valitse sitä mukavampaa vaihtoehtoa? Vai onko se peffan hikoaminen todellakin ongelma?
la.ra kirjoitti:
mutta miksei sitä kuitenkin valitse sitä mukavampaa vaihtoehtoa? Vai onko se peffan hikoaminen todellakin ongelma?
hikoaminen tietenkään ongelma ole, mutta parempi vaihtoehto on olla lämmittämättä :)
Tykkäätkö sinä sitten, jos peffa hikoaa autossa?
vaatetuksesta, ja säästä. Jos turkishaalarit on päällä, ni en todellakaan laita, mutta verkkarit päällä pelistä tullessa/mennessä laitan lämmittimen päälle.
Nyt on kyl ollut sellanen talvi, ettei ole juurikaan tarvinnut käyttää.- pikku.nainen
kyseessä jokin primitiivinen sukukalleuksien suojeluvaisto, luin nimittäin kerran, että siittiöiden laatu olisi parempi, mikäli kivesten tiettyä lämpötilaa ei ylitetä.
Ja eikös suomalaisilla miehillä ollut jonkin tutkimuksen mukaan paras siittiölaatu? Johtuukohan se Pohjolan kovista pakkasista?- J_Karma
ollut. Olen nimittäin siinä käsityksessä, että nuorten suomalaismiesten siittiöiden laatu on heikentynyt huomattavasti.
- pikku.nainen
J_Karma kirjoitti:
ollut. Olen nimittäin siinä käsityksessä, että nuorten suomalaismiesten siittiöiden laatu on heikentynyt huomattavasti.
lukenut saman asian, tosin en hennonnut sitä äsken mainita.
Laadun huononemiseen vaikuttanevat ensisijaisesti epäterveelliset elämäntavat: alkoholi, tupakka, tietokoneella istuminen;- pikku.nainen kirjoitti:
lukenut saman asian, tosin en hennonnut sitä äsken mainita.
Laadun huononemiseen vaikuttanevat ensisijaisesti epäterveelliset elämäntavat: alkoholi, tupakka, tietokoneella istuminen;-... tuo alkoholiin, tupakkaan ja tietokoneella istumiseen perustuva ehkäisymenetelmä. Edelleen onnistumisprosentti on 100. Annostusta en kyllä aio kyllä jatkossa lisätä vaan pikemminkin vähentää.
- pikku.nainen
Richartti kirjoitti:
... tuo alkoholiin, tupakkaan ja tietokoneella istumiseen perustuva ehkäisymenetelmä. Edelleen onnistumisprosentti on 100. Annostusta en kyllä aio kyllä jatkossa lisätä vaan pikemminkin vähentää.
sinulla on niin hyvät geenit, että luontoäiti haluaa sukusi välttämättä jatkuvan ja on varustanut sinut vikkelillä veikkasilla.
Tai sitten vaimosi hedelmällisyys on 1A-tasoa eivätkä munasolut ole vielä alkaneet harmaantua. pikku.nainen kirjoitti:
sinulla on niin hyvät geenit, että luontoäiti haluaa sukusi välttämättä jatkuvan ja on varustanut sinut vikkelillä veikkasilla.
Tai sitten vaimosi hedelmällisyys on 1A-tasoa eivätkä munasolut ole vielä alkaneet harmaantua.Tai sitten luontoäidille on sattunut jokin vahinko siittiöitä jakaessaan. Ikänsä puolesta ainakin vaimon munasolujen pitäisi olla vielä ihan "kunnossa".
- pikku.nainen
Richartti kirjoitti:
Tai sitten luontoäidille on sattunut jokin vahinko siittiöitä jakaessaan. Ikänsä puolesta ainakin vaimon munasolujen pitäisi olla vielä ihan "kunnossa".
tulee, näin sivuraiteelle lähtien, kyllä oikein mietittyä, että minkähän perusteella niitä ykkösluokan vekkuleita ja muniksia oikein jaetaan.
Ulkomailla aina silloin tällöin tulee luettua karmivia kertomuksia roskapöntöistä löytyneistä vastasyntyneistä ja heitteille jätetyistä leikki-ikäisistä. Ja toisaalta monet sellaiset ihmiset, jotka lapsistaan huolehtisivat, jäävät tahtomattaan lapsettomiksi.
Tasan eivät käy aina onnen lahjat. - kehdannut
pikku.nainen kirjoitti:
lukenut saman asian, tosin en hennonnut sitä äsken mainita.
Laadun huononemiseen vaikuttanevat ensisijaisesti epäterveelliset elämäntavat: alkoholi, tupakka, tietokoneella istuminen;-mainita, että maku on muuttunut. ;)
- pikku.nainen
kehdannut kirjoitti:
mainita, että maku on muuttunut. ;)
mielenkiintoista, jos tästä asiasta olisi tieteellistä näyttöä, eli kuinka maku on muuttunut vuosien saatossa. Koska kyllähän esim. ravintokin vaikuttaa kehon eritteiden makuun ja tuoksuun.
Mutta asiasta lienee aika mahdotonta tehdä empiiristä tutkimusta.
Mietin asiaa joka kerta lorottaessani pöntöllä syötyäni parsaa tai ananasta. Eivätkös molemmat ole kuonaa poistavia ja reilusti entsyymejä sisältäviä elintarvikkeita? Ja niidenkin reilu syöminen kyllä tuoksuu erilaiselta, vaikka nyt en päätäni pönttöön upotakaan.
Tosin siihen en ole vielä keksinyt vastausta, kuinka tietskalla istuminen voisi vaikuttaa eritteiden makuun ja tuoksuun...
*raapii päätään* - ei ainakaan
pikku.nainen kirjoitti:
mielenkiintoista, jos tästä asiasta olisi tieteellistä näyttöä, eli kuinka maku on muuttunut vuosien saatossa. Koska kyllähän esim. ravintokin vaikuttaa kehon eritteiden makuun ja tuoksuun.
Mutta asiasta lienee aika mahdotonta tehdä empiiristä tutkimusta.
Mietin asiaa joka kerta lorottaessani pöntöllä syötyäni parsaa tai ananasta. Eivätkös molemmat ole kuonaa poistavia ja reilusti entsyymejä sisältäviä elintarvikkeita? Ja niidenkin reilu syöminen kyllä tuoksuu erilaiselta, vaikka nyt en päätäni pönttöön upotakaan.
Tosin siihen en ole vielä keksinyt vastausta, kuinka tietskalla istuminen voisi vaikuttaa eritteiden makuun ja tuoksuun...
*raapii päätään*tarvitse syödä kuin vain vähän parsaa kun jo kusi haisee. Tuolla on selvitelty syitä, jotka vielä ovat hieman kiistanalaisia (sivun alhaalla):
http://www.asparagus.org/maab/faq.html
Muistan joskus aiemmin lukeneeni (sinänsä helposti todistettavan) väitteen, että kaikilla ihmisillä hajua aiheuttava aine ei pilkkoudu eikä pissakaan näin ollen haise.
- sarvikuonkas
Alkulämmöt penkilämmittimellä ja sit ku alkaa lämmintä ilmaa tuleen suuttimista niin mitä sitä enää polte persiissä istumaan..
Ja jos hanurille tulee kylmä niin aina voi aina välillä vaikka pierasta :P- sarvikuonokas
päänsisäinen oikolukija änkyttää..
- J_Karma
ihan mukava pitää päällä hetken aikaa pakkasilla, tehosta riippuen n. 2 minuuttia. Siinä ajassahan se jo lämpenee mukavaksi.
- miäs
Siis jos on saakelin kylymä niin kyllähän sitä voi hetkeksi pistää päälle.
Mutta ihan tosi miehen pallit hikoo jos on liian kuuma, eikä se oo kivaa.
Ja raavaalla uroolla on kummiski niin karvanen perse että siinä on villoja ihan omasta takaa :)
Ja sit tietysti se et jos se unohtuu päälle vaikka minimiasentoon tai sitä käyttää jatkuvasti niin kyllähän se tulipalon riskiä autossa lisää. - -tähti-
pyllyn koko ratkaisee enemmän kuin sukupuoli. Laihoille tulee kylmä helpommin, olettaisin.
Mutta noin laajemmalla perspektiivillä miesten pallit eivät lukeudu kiinnostuksenkohteisiini. - kunnon mies
Ei ole kivaa jos sitä penkkiä on kuumotettu täysillä
- Aurinko79-
Mä kuljen parin äijän kanssa kimppakyytiä ja kumpikin heistä pitää mun mielestä aina aivan liian viileällä auton lämpötilaa ja heillä penkinlämmittimet napsahtaa myös aina pois päältä.
Mä taidan olla vähän vilukissa. Pidän talviaikaan sekä penkinlämmittimet että lämmityksen lähes koko ajan täysillä ja aamuisin sisälämppäri pitää huolen ettei tarvi kylmään autoon istahtaa. Toivon kuitenkin että aikuisilla miehillä on pokkaa sanoa jos kuumuus käy liian tukalaks :)
Taustalla taitaa olla se että miehet ei palele niin herkästi kuin naiset.- kunnon mies
luolamiehet on katsoneet kuolemaa karhun silmään kylmissä ja karuissa olosuhteissa tuhansia vuosia kun taas akat oli silloinkin keskenään kälättämässä laavuissa
- viilisniilis
kunnon mies kirjoitti:
luolamiehet on katsoneet kuolemaa karhun silmään kylmissä ja karuissa olosuhteissa tuhansia vuosia kun taas akat oli silloinkin keskenään kälättämässä laavuissa
Suomessa myös naiset ovat käyneet metsästämässä. Lapset vain puun oksasta riippumaan ja mukaan lihaa hankkimaan. Ollaan katos aina oltu Suomessa tällaisia femuja.
- kunnon mies
viilisniilis kirjoitti:
Suomessa myös naiset ovat käyneet metsästämässä. Lapset vain puun oksasta riippumaan ja mukaan lihaa hankkimaan. Ollaan katos aina oltu Suomessa tällaisia femuja.
oikeen Myrskyluodon Maija uudisraivaaja naisia :)
- viilisniilis
kunnon mies kirjoitti:
oikeen Myrskyluodon Maija uudisraivaaja naisia :)
mutta kyllä Suomessa on naiset osallistuneet metsästykseen. Luultavasti kristinusko toi kuitenkin uusia tuulia tullessaan ja sellainen loppui. Mutta ei sille voi mitään, että Suomessa naisekin ovat metsästäneet, se on fakta.
- Aurinko79-
viilisniilis kirjoitti:
mutta kyllä Suomessa on naiset osallistuneet metsästykseen. Luultavasti kristinusko toi kuitenkin uusia tuulia tullessaan ja sellainen loppui. Mutta ei sille voi mitään, että Suomessa naisekin ovat metsästäneet, se on fakta.
syy naisten palelemiseen miehiä enemmän löytyy jostain muualta kuin metsästyksestä ja karhun silmiin tuijottelusta :)
Tähän on ihan tieteellinen selitys miehen ja naisen erilaisista rasvaprosenteista ja ääreisverenkierrosta, joiden takia naiset on taipuvaisempia palelemaan herkemmin kuin miehet. En nyt muista tarkasti miten tuo meni... - naisen kroppa
Aurinko79- kirjoitti:
syy naisten palelemiseen miehiä enemmän löytyy jostain muualta kuin metsästyksestä ja karhun silmiin tuijottelusta :)
Tähän on ihan tieteellinen selitys miehen ja naisen erilaisista rasvaprosenteista ja ääreisverenkierrosta, joiden takia naiset on taipuvaisempia palelemaan herkemmin kuin miehet. En nyt muista tarkasti miten tuo meni...sietää paremmin kylmyyttä korkeamman rasvaprosentin takia. Sen takia naiset soveltuvat paremmin mm. pitkän matkan maratonuintiin kylmässä vedessä missä kropasta poistuu lämpöä joka puolelta kehoa.
- pikku.nainen
naisen kroppa kirjoitti:
sietää paremmin kylmyyttä korkeamman rasvaprosentin takia. Sen takia naiset soveltuvat paremmin mm. pitkän matkan maratonuintiin kylmässä vedessä missä kropasta poistuu lämpöä joka puolelta kehoa.
että meidän selluliiteillemme löytyi muitakin järkeviä käyttötarkoituksia kuin lapsen imettäminen;-
- pikku.nainen
Aurinko79- kirjoitti:
syy naisten palelemiseen miehiä enemmän löytyy jostain muualta kuin metsästyksestä ja karhun silmiin tuijottelusta :)
Tähän on ihan tieteellinen selitys miehen ja naisen erilaisista rasvaprosenteista ja ääreisverenkierrosta, joiden takia naiset on taipuvaisempia palelemaan herkemmin kuin miehet. En nyt muista tarkasti miten tuo meni...muuten myös ohuempi iho ja lihakset ovat jakautuneet eri tavalla, se vaikuttaa myös palelemiseen. Naisilla myös verenkierto oli keskittynyt eri paikkoihin, siksi miellä on usein kylmät jalat ja kädet.
Näin joku aika sitten asiaa koskevan dokumentin, mutta en nyt muista enää aivan tarkkaan. - Aurinko79-
naisen kroppa kirjoitti:
sietää paremmin kylmyyttä korkeamman rasvaprosentin takia. Sen takia naiset soveltuvat paremmin mm. pitkän matkan maratonuintiin kylmässä vedessä missä kropasta poistuu lämpöä joka puolelta kehoa.
Muistaakseni se meni jotenkin niin, että koska miehillä on suurempi lihasmassa ja lihakset sitoo lämpöä tehokkaammin kuin rasva niin siksi suuremman rasvaprosentin omaavat naiset palelee helpommin ja naiset on keskimäärin fyysisesti vielä pienempiä. Tiedä sitten tuosta...
Jaksaiskohan kaivella netistä tähän tarkat vastaukset? :) - kunnon mies
Aurinko79- kirjoitti:
Muistaakseni se meni jotenkin niin, että koska miehillä on suurempi lihasmassa ja lihakset sitoo lämpöä tehokkaammin kuin rasva niin siksi suuremman rasvaprosentin omaavat naiset palelee helpommin ja naiset on keskimäärin fyysisesti vielä pienempiä. Tiedä sitten tuosta...
Jaksaiskohan kaivella netistä tähän tarkat vastaukset? :)"koska miehillä on suurempi lihasmassa ja lihakset sitoo lämpöä tehokkaammin kuin rasva niin siksi suuremman rasvaprosentin omaavat naiset palelee helpommin ja naiset on keskimäärin fyysisesti vielä pienempiä. Tiedä sitten tuosta..."
Tuo ei kuulostanut nyt miltään tieteelliseltä faktalta :) - Aurinko79-
kunnon mies kirjoitti:
"koska miehillä on suurempi lihasmassa ja lihakset sitoo lämpöä tehokkaammin kuin rasva niin siksi suuremman rasvaprosentin omaavat naiset palelee helpommin ja naiset on keskimäärin fyysisesti vielä pienempiä. Tiedä sitten tuosta..."
Tuo ei kuulostanut nyt miltään tieteelliseltä faktalta :)Enhän mä sitä itse tieteellisesti yrittänytkään selittää, mä en omaa sen sortin asiantuntemusta että musta olis kertomaan miehen ja naisen fysiologisista eroista luotettavasti. Muistelin vaan joskus kuulemaani juttua tuosta palelemisesta, joka siis liittyi siihen että miehillä on suurempi lihasmassa ja naisilla korkeampi rasvaprosentti. Tai jotain sinne päin...
Enkä jaksanut eilen lähteä penkomaan tuota asiaa, joten yhtä epämääräinen "tieto" mulla on asiasta tänäkin aamuna :)
- vili
nivusten lämpötila vetelee siellä neljäskympissä...ei viittis hikoilla kuin sika
puhtaasti vaan siks että silloin kun keskiverto naisella on soppelin lämpöistä niin niin keskiverto miehellä on jo pallit vaahdossa ja selkä märkänä.
- la.ra
alkaa vaikuttaa, ainakin näiden vastausten perusteella. Mulla ei edes ole siinä lämppärissä mitään säätöjä, se on joko kunnon notski hanurin alla tai sitten ei mitään.
...miehen sukukalleuksien lämmönsäätelyjärjestelmä pitää kassien lämpötilan optimissa aika äärimmäisissäkin olosuhteissa. Ehkä tuosta syystä lisälämmityksen tarve ei ole niin merkittävä kuin naisilla.
Pidän penkinlämmitintä vain sen verran, että penkki ei enää tunnu kylmältä, sitten pois päältä. Polviin ulottuva kashmirvillapalttoo ;) lämmittää pikkupakkasilla sen verran, että penkinlämmitintä ei tarvitse.
ps. persvaon hikoileminen tuntuu epämiellyttävältä.- viilisniilis
ainkaan pervako hikoo, vaikka penkinlämmitin onkin suurimman osan ajasta kovimmalla lämmöllä. Lisäksi ma ketuttaa ihan sairaana, kun ihmiset ei koskaan suuntaa sitä lämmitystä jalkoihin, vaan se aina jää sinne tuulilasiin, vaikkei sinne enää lämpöä tarvisikaan. Ja tähän syyllistyy kyllä naisetkin. Jos mun jaloilla on liian kylmä/liian kuuma, niin ei tuu mistään mitään.
- kunnon mies
viilisniilis kirjoitti:
ainkaan pervako hikoo, vaikka penkinlämmitin onkin suurimman osan ajasta kovimmalla lämmöllä. Lisäksi ma ketuttaa ihan sairaana, kun ihmiset ei koskaan suuntaa sitä lämmitystä jalkoihin, vaan se aina jää sinne tuulilasiin, vaikkei sinne enää lämpöä tarvisikaan. Ja tähän syyllistyy kyllä naisetkin. Jos mun jaloilla on liian kylmä/liian kuuma, niin ei tuu mistään mitään.
oli aikoinaan sellaiset namiskavalitsimet joista piti valita suuntaus, ja saattoi olla että vain yksi niistä valinnoista puhalsi yhtään mitään tuulilasille
- Tumma Kauris
Naiset ovat semmoisia kermaperseitä, että heillä pitää olla aina kaikki mukavuudet nupit kaakossa. =)
Naiset palelevat helpommin kuin miehet, joten ehkä miehet eivät niin herkästi kaipaa erilaisia lämmittimiä yms.
Itsekään en pidä penkinlämmittimestä. Jotenkin alkaa ahdistaman kun sellainen jatkuva lämpö tuntuu pakaroissa ja reisissä. =)- la.ra
mä tykkään trooppisesta ilmastosta autossani eli sellaisesta, että voi ajella ilman takkia. Lämppäri on aina nelosella ja penkinlämmitin päällä.
Ja tässä on varmaan joku fysikaalinen ero, sillä mulla ei ole koskaan peffa hionnut. Ainakaan autossa.
- MVP1984
Miehet ovat isompia, enemmän lihasmassaa ja/tai läskiä kuin naisilla. Siksi miehet eivät palele niin helposti kuin naiset. Tulee siis helpommin kuuma ja perse/pallit hikoo.
Sukukalleuksissa olevat siimahännätkään eivät pidä liian lämpimästä. - luultavasti..
pitää esittää miehisen mallin mukaan ja uhota kovaan ääneen. Kuten nyt täälläkin.
Itse asiassa naisen kroppahan on parempi kylmää vastaan kun rasvaa on enemmän. - Jarmo*
Ei penkinlämmitin mua haittaa ja oman puolenhan voi aina sammuttaa. Tuskin sä alat kiukuttelemaan jos joku mies haluaa oman puolensa sammuttaa?
Mut jos lämppäri on jatkuvasti päällä, se "tuhoaa" mun silmät. Sen verran herkät silmät, ettei ne kestä sitä jatkuvaa lämpimää ilmavirtaa.
Mistä sun sukukalleudet on sitten tehty, jos et pientä viileyttä autossa istuessa kestä? - temeq
Penkinlämmitintä ei ole tarkoitus käyttää jatkuvasti. Sitten kun hanuri alkaa tuntua miellyttävän lämpöiseltä, napsautetaan lämppäri pois päältä. Näin säästyy energiaa, hikeä ja maailma.
Ne vastukset ovat hillitön energiasyöppö. Voit vaikka tutkistella asiaa Tekniikan Maailman vuosittaisten talviautotestien lämpökamerakuvista ja taulukoista.
Omituisia miehiä sulla, jos eivät suostu lämmittämään penkkiä edes hetken matkan alussa. Mä lämmitän hetken, mut sit lämmin vaahto täyttää bokserit ja döfiksen takia penkki viileeks taas.- la.ra
päälle ja pois, vaikka mä soisinkin, että olisi tasaisempi, jatkuva lämpö.
Mutta joo, miehet ovat omituisia :) Siksi ne kai niin kiehtovia otuksia ovatkin.
- kukkonen.
*haluaako ap. keskustella auton penkkilämmittimistä tai vihjata olevansa suosittu henkilö miesten keskuudessa...*
- musta aivan
persilleen tai munilleen. Enkä ole la.ra:)
- MMies
TAIDAT TUNTEA MONIA MIEHIÄ? MITÄ TEET TÖIKSESI...
NIIN!? mut se vaan on positiivista poikamiehille :)
- hyvä...
havainto.
Kun seuraavan kerran kysellään kumia, niin voi vedota että: Hei, mulla oli istuinlämmitin päällä:)
- domino.
Annan sinulle nyt hyvän neuvon elämän varrelle: Varmista hyvä nainen heikomman ja kauniimman kehosi ja mielesi hyvinvointi valitsemalla oikein sekä AUTO ja KULJETTAJA. Ei myöskään riitä, että auto on laadukas, turvallinen ja mukava. Myös kuljettajan on oltava kaikkea tätä. Neuvoni kuuluukin, että vie sulokkuutesi pehmeästi keinahdellen kyytikokelaasi luo hyvissäajoin ennen paukkupakkasia. Aivan pikkupikkupakkanen riittää aluksi. Tarkkaile tilannetta ja katso miten mies puhdistaa autonsa lasit. Ovatko ne umpijäässä vai onko hän käyttänyt sähköistä sisätilan lämmitintä. Jos ei ole niin onko autossa peräti polttoainekäyttöinen lisälämmitin?! Yllätä mies ihailemalla hänen autoaan. Aloita auton väristä, kehu sitä - se saa kuljettajan tuntemaan itsensä tietävämmäksi autoasioissa, mutta samalla ylpeäksi hyvästä maustaan. Hän menettää VAROVAISUUTENSA. Kehu seuraavaksi auton mukavuutta. Sano, että tällaisessa autossa on varmaan jo OIKEA PENKIN LÄMMITIN. Kuljettaja myöntää myhäillen. Kysy samaan syssyyn, että onko NAPIT KUMMALLEKIN PENKILLE? Jos vastaus on edelleen myönteinen niin ihastu ensin ikihyviksi ja kysy sitten, että mistä MINÄ saan sen päälle? Siis SINÄ, ei kuljettaja enkä minä koska minä täällä vain kirjoittelen viileällä penkillä. Jos käy ilmi, että penkinlämmittäjän nappia ei ole ulottuvillasi, niin ota puheeksi tulevat työaikasi ja sano, että niissä on jotain muutoksia, sillä tahdo mitään tulehduksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439