Mikä on paskin duunimesta?
Paskin työpaikka
73
10200
Vastaukset
- Tapiska 22
Joku tamperelainen keskisuurilehtitalo/mediatalo, joka sortaa työntekijää kuin vierasta sikaa.
TJ lomailee, kun muut koittaa myydä käsitöitä Tammelantorilla, että sais jotain sen leivän päälle.
Yritksessä myös joku toimeton sälli, jolle ostellaan uusia autoja, maksetaan liikaa, sekä muita turhakkeita.
Seo paskaa, suurinta sellasta!- 343t3wt
Paskin paikka ikinä oli yksityisyrittäjän pitämä kioski, johon menin tyhmyyttäni ja kokemattomuuttani orjaksi. Meininki oli siis sellaista, että jos jotain ilta- tai vkl-lisiä pyysi, niin tossa on ovi. Ihmettelen vieläkin, miksen lähtenyt heti. Puolisen vuotta sitä tyhmyyttäni jaksoin, vaikka minulle itse asiassa tarjottiin paljonparempaa työpaikkaa. Olin sitten töissä ihan koko ajan, 6-7 päivää viikossa (ehkä kerran kuussa oli vapaa viikonloppu) kun idioottina suostuin tekemään lauantai-iltoja 5,5 €/tunti ja sunnuntaipäiviä puoleen hintaan (jos en olisi suostunut, niin onhan tossa toi ovi). Eli olin töissä jatkuvasti, eikä rahaa ollut paljon paskaakaan. Pomoni sentään yritti hyvittää tilannetta esim. ostelemalla lahjoja ja antamalla kiskasta ilmaista tavaraa.
En enää ikinä lähde mukaan tuollaiseen, sen tästä opin. Lopulta pärähti hermot ja ilmoitin, että en enää tee töitä paskapalkalla ja lähdin. Perään soiteltiin: "Please, ei me pärjätä ilman sua, tuu takasin!" No lopettakaa sitten, jos ette pärjää ilman teiniorjaa, jos paikan myynti on niin surkea!
- tapittaja
eräs nimeltämainitsematon media-alan yritys Tampereella jossa ei makseta kunnon liksaa
- Duunariille sentään maksetaan
Ai ei makset kunnolla?
Kuulin juttuja, että ei makseta ollenkaan.
Kaikki rahat kuulemma kannetaan Pattayalle.
Tai sitten maastureihin saunapaljuihin.
Meillä täällä duunareilla on kovat palkat, jopa oikeasti.
Seo tuupannu oleen sellasta! - täällä jossain
Duunariille sentään maksetaan kirjoitti:
Ai ei makset kunnolla?
Kuulin juttuja, että ei makseta ollenkaan.
Kaikki rahat kuulemma kannetaan Pattayalle.
Tai sitten maastureihin saunapaljuihin.
Meillä täällä duunareilla on kovat palkat, jopa oikeasti.
Seo tuupannu oleen sellasta!kun ei voi nimetä, mutta kuitenkin perheyritys, poika pitää sitä vaimonsa kanssa ja kuusi muuta orjaa joita pidetään täysin älykääpiöinä.
Vanhajohtaja asuu tien toisella puolella ja vahtaa työntekijöitä aamuisin jotta osaavat tulla ajoissa.
En tienyt tätä ja kerrankin tein oikein kardinaalimunauksen, tulin työpaikan pihalle just silloin kun olisi pitänyt olla sorvissa kiinni. (hemmetti olin aivan täynnä sitä läävää jo silloin.)
Minulle ei johtajapariskunta puhunut mitään koko päivänä.
Tätä sitten ihmettelinkin että mitä olen tehnyt, kun ei olla huomaavinaankaan, niin sanoivat orjatoverini että se vanhajohtaja oli soittanut ja ilmoittanut että tulen vasta pihalla, työaika alkoi silloin kun kiipesin portaita ylös, kahdeksan rappusta.
Arvatkaapas, niin, minä sanoin itseni irti ekana ja samalla viikolla kaksi muuta.
Eikä sen pariskunnan ja vanhanjohtajan aivoissa kilise yhtään miksi siinä firmassa henkilökunta vaihtuu niin tiheään.
- Nimimerkki
Postin jakaminen on nykyään kauheeta hommaa.
- Henttu
Meinasin jo ruveta portinjakajaksi, mutta jos se kerran kauheeta on, niin en taidakkaan...
Siitä taitaa saada aika huonoa palkkaakin, vai paljonko saa kuussa nettona?
Millaiset on työajat ja millaista postimiehen arki?
Kertokaa, kertokaa!
Onko se sitten ennen ollut jotenkin vähemmän kauheeta?
Kyllästyitkö siihen?
Miten siihen koluttaudutaan?
Mitä työntekijältä vaaditaan?
Jakaako ne vaan yöllä postia, tehdäänkö sitten jotain muuta vai mennäänkö kotiin?
Kerro vaan kaikki!
- Hyväkäs1
Maailman paskin työpaikka on Neurocity...Korjaan..SIIS OLI!
- olsbro
heippa -
ota yhteyttä ja kerro neurocitystä ja miksi olet sitä mieltä että se on paskin työpaikka. - fru Oolänning
12.02.2008 - 16:48
Neurocity i FST i mars
Vårdföretaget Neurocity granskas av FST-programmet Spotlight. Ett tv-team befinner sig just nu på Kumlinge för att intervjua bland annat kommundirektör Jim Eriksson och de lokala styrelsemedlemmarna i Neurocity Åland. Programmet ska sändas i FST den 12 mars - Henttu
Millaista siellä oli ja mikä on Neurocity? Mitä siellä tehdään ja paljonko saa palkkaa? Saitko potkut vai otitko lopputilin? Kerro vaan!
- nainen -68
Kyllä se paskin paikka on siivouspuljut!
Varsinkin tämä Raumalainen lafka,palkka perseestä,työajat vielä syvemmältä.Mutta onneksi ko.jääkiekkojoukkueen pelaajat tienaa siivoojen kustannuksella miljoonia. Ei kyllä ykskään ukko nouse edes sängystä ylös 7e tuntipalkalla.- surkea
liksa aikuiselle ihmiselle! Oma tuntiliksa "vain" 10 e/h toimistohimmista ja sekin tuntuu tosi pieneltä!
- tein
lähes 40-vuotiaana ko. lafkassa raskasta duunia 7 e/h liksalla. Never again! Perus-pv-rahallakin "tienaa" paremmin!!
- Henttu
Eihän tuollaiseen kannattaisi aikuisien alentua! Siivoaminen on muutenkin puuduttavaa hommaa, niin sitten vielä maksetaankin noin huonosti, eihän tuolla palkalla elätetä itseäkään, saatika sitten isoakin perhettä... Kyllähän tuo jollain opiskelialla menee, mutta ei vakituisena ja täyspäiväisenä työnä... Minun mielestäni siivojien palkkaa pitäisi nostaa puolella , sillä se on fyysisesti raskasta ja yksinäistäkin puuhaa, eikä kyllä ikinä mukavaa..
- johdossa
vika jos työpaikka on perseestä...JOHTAJAT TÖIHIN NII SAATAS ARVOSTUSTA....esim. jos työ on fyysisesti raskasta pitäs laittaa johtaja samalla palkalla paiskimaan hanttihommia joksikin aikaa nii alkaisi se palkkatasoarvostus duunaria kohtaan nousemaan.
- wituttaa!!!
sais maistaa omaa lääkettään!
- Man-Ta
pienen treenin jälkeen suurinosa kykenis hanttihommiin, mutta pystyisitkös itse minkäänlaisen treenin jälkeen ottamaan vastuun työpaikoista, solmimaan suhteita vierailla kielillä, budjetoimaan, suunnittelemaan, hymyilemään 10h/pvä, hallitsemaan/ymmärtämään riskejä, vääntämään samaa paskaa ammattiliittoaktivistien kanssa, ennustamaan, ottamaan riskejä tuhansien ihmisten puolesta, istumaan päivät liikeneuvottelussa koko ajan niin ulkoisesti kuin sisäisestikin skarppina, olemaan pitämättä joka maanantaista "krapulapäivää", ymmärtämään vieraan kulttuurin tapaa tehdä businesstä/töitä....
Riittäiskö sun pelkkä hauis siihen, häh? Hah! Ja ilman tuota ja kaikkea muuta, sä saatanan luku- ja kirjoitustaidoton *******, sulla ei olisi ollenkaan työpaikkaa, missä tehdä raskaita hanttihommia ja juoda perjantaipulloasi, haista paskalle, puristella lähiöruusujen perseitä, kun oma muija ei enää anna ja haukkua fiksumpiasi. Joten eiköhän yritetä antaa vain arvo toisen työlle, vaikkei siitä mitään ymmärrettäisikään? Tai perusta oma pulju ja valita siellä! - Anonyymi
Man-Ta kirjoitti:
pienen treenin jälkeen suurinosa kykenis hanttihommiin, mutta pystyisitkös itse minkäänlaisen treenin jälkeen ottamaan vastuun työpaikoista, solmimaan suhteita vierailla kielillä, budjetoimaan, suunnittelemaan, hymyilemään 10h/pvä, hallitsemaan/ymmärtämään riskejä, vääntämään samaa paskaa ammattiliittoaktivistien kanssa, ennustamaan, ottamaan riskejä tuhansien ihmisten puolesta, istumaan päivät liikeneuvottelussa koko ajan niin ulkoisesti kuin sisäisestikin skarppina, olemaan pitämättä joka maanantaista "krapulapäivää", ymmärtämään vieraan kulttuurin tapaa tehdä businesstä/töitä....
Riittäiskö sun pelkkä hauis siihen, häh? Hah! Ja ilman tuota ja kaikkea muuta, sä saatanan luku- ja kirjoitustaidoton *******, sulla ei olisi ollenkaan työpaikkaa, missä tehdä raskaita hanttihommia ja juoda perjantaipulloasi, haista paskalle, puristella lähiöruusujen perseitä, kun oma muija ei enää anna ja haukkua fiksumpiasi. Joten eiköhän yritetä antaa vain arvo toisen työlle, vaikkei siitä mitään ymmärrettäisikään? Tai perusta oma pulju ja valita siellä!Juu juu, porvari. Kapitalistien voitto perustuu työntekijöiltä riistettyyn lisäarvoon.
- Rullamies
Kyllä tämä paperitehtaan kolmivuorotyö on kokolailla paskaa ja puuduttavaa hommaa, samat työsuoritukset toistuu oli sitten seisakkipäivä (huolletaan samat kohteet vuodesta toiseen), risapäivä (paperi ei kulje niin samoilla vanhoilla nikseillä senkin vihdoin saa kulkemaan) tai tavallinen tuotannoltaan hyvä päivä (puuduttava.
Olen ollu nyt vakituisena UPM:llä kohta seitsemän vuotta ja alkaa riittämään. Vaikka palkka putoaisikin niin hakeudun muulle alalle vaikka oppisopimukseen ja mieluiten päivätöihin ettei tarvi miltei joka juhlapyhää/viikonloppua tuon masiinan vierellä istua. Onneksi on myös sähköalan tutkinto alla niin voi hakeutua muuallekkin eikä onneksi aivan ikäloppukaan ole.- nokkimisjärjestyksessä
on kyllä työpaikallaan ravintolan tiskari.
Niskaan tulee joka suunnalta paskaa, niin konkreettisesti kuin kuvaannollisestikkin.
Työvauhtiin tai -määrään, ei pysty itse mitenkään vaikuttamaan ja tauoista on turha haaveilla, jollei satu pyörtymään. - sdfasdf
nokkimisjärjestyksessä kirjoitti:
Niskaan tulee joka suunnalta paskaa, niin konkreettisesti kuin kuvaannollisestikkin.
Työvauhtiin tai -määrään, ei pysty itse mitenkään vaikuttamaan ja tauoista on turha haaveilla, jollei satu pyörtymään.....tuota postin jakamista. Perseestä, sitä ilmaisjakelukuonaa ja muuta paskaa tukee joka lävestä. Ja palkka on (tietysti) paska. Ja joka helvetin päivä samanlaista. Ei sinne vaan kaikki töihin.
- . . .
sdfasdf kirjoitti:
....tuota postin jakamista. Perseestä, sitä ilmaisjakelukuonaa ja muuta paskaa tukee joka lävestä. Ja palkka on (tietysti) paska. Ja joka helvetin päivä samanlaista. Ei sinne vaan kaikki töihin.
muuten voisi olla ok, mutta akkavaltainen ja sen huomaa
- Freestylerr
Olen nyt ollut 3 vuotta paikassa josta on tullut helvetti minulle aivan sairasta paskaa kestetään päivästä toiseen pomo pistää työntekijät koolle haukkuu kusipäiksi ja alistaa jokä päivä kaikkia hommia riittää vaikka muille jakaa lama (LAMA)meilläkin näkyy tosin niin että joudutaan olla joka päivä 2 tuntia ylitöissä ilman ylityöpalkkaa normaali 3 tunnin sijasta palkkoja leikattiin tämän hetkisestä palkasta jää käteen 1031 älytöntä meidän tiimissä on 7 työntekijää 3 meistä on ns uusinta miehistöä jotka tekee aina kaikki virheet saa paskat aina niskaan meillä kun teet virheen siis joku meistä kolmesta niin saat sit painaa seuraavan kuukauden täysillä tulee hommia lisää eli (Rangaistus) rangaistus seuraa myös sairaslomasta/virheistä nämä 4 muuta sitten eivät tee mitään istuvat nurkissa piilossa puhumassa puhelimeen ja jarruttamas työntekoa eli he 4 eivät ole ylitöissä vaan me kolme oikeastaan ollaan ainoat jotka tätä fyysistä paskaa tekee miten tästä pääsis pois rahatilanne ei tällä hetkellä kestä lopputiliä tää on sellainen painekattila en edes tajua kuinka oon päästäny itteni tähän kauaa pääni ei tätä enää kauaa kestä voiko tätä paskempaa olla ?? miten pois tästä keskellä lamaa?
- Henttu
sdfasdf kirjoitti:
....tuota postin jakamista. Perseestä, sitä ilmaisjakelukuonaa ja muuta paskaa tukee joka lävestä. Ja palkka on (tietysti) paska. Ja joka helvetin päivä samanlaista. Ei sinne vaan kaikki töihin.
jotain yläastellaisten viikkorahankeräystä.=D
Kaikki 13 vuotiaat jakaa ilmaisjakelulehtiä 2 kertaa viikossa ja saa siitä 120 €/kk. Se on aikuiselle NIIN paska palkka, että luulis ettei sinne edes kukaan yli 16 vuotias mene selkäänsä kivuttamaan. Mutta lapselle se tuo leffa, buffa, karkki, vedonlyönti ja futismatsi rahat tai 10 farkut vuodessa.=) - Henttu
. . . kirjoitti:
Mikä ihmeen cittari? Akkavaltainen? Lastenhoitoa?? Mitä sitten jos on akkavaltainen, aina mukaan yks äijä mahtuu!=p
- Henttu
Freestylerr kirjoitti:
Olen nyt ollut 3 vuotta paikassa josta on tullut helvetti minulle aivan sairasta paskaa kestetään päivästä toiseen pomo pistää työntekijät koolle haukkuu kusipäiksi ja alistaa jokä päivä kaikkia hommia riittää vaikka muille jakaa lama (LAMA)meilläkin näkyy tosin niin että joudutaan olla joka päivä 2 tuntia ylitöissä ilman ylityöpalkkaa normaali 3 tunnin sijasta palkkoja leikattiin tämän hetkisestä palkasta jää käteen 1031 älytöntä meidän tiimissä on 7 työntekijää 3 meistä on ns uusinta miehistöä jotka tekee aina kaikki virheet saa paskat aina niskaan meillä kun teet virheen siis joku meistä kolmesta niin saat sit painaa seuraavan kuukauden täysillä tulee hommia lisää eli (Rangaistus) rangaistus seuraa myös sairaslomasta/virheistä nämä 4 muuta sitten eivät tee mitään istuvat nurkissa piilossa puhumassa puhelimeen ja jarruttamas työntekoa eli he 4 eivät ole ylitöissä vaan me kolme oikeastaan ollaan ainoat jotka tätä fyysistä paskaa tekee miten tästä pääsis pois rahatilanne ei tällä hetkellä kestä lopputiliä tää on sellainen painekattila en edes tajua kuinka oon päästäny itteni tähän kauaa pääni ei tätä enää kauaa kestä voiko tätä paskempaa olla ?? miten pois tästä keskellä lamaa?
Siis työtehtävät? Mikä on homman nimi? Missä? jne jne. Onko netto palkkasi siis 1031 €/ kk? Ihan hyvä se mun mielestä on tosin jos työ on raskasta, ja siihen on pitänyt opiskella Kauankin? niin siihen nähden se voi olla pieni? Mutta ilmapiiri on tietenkin se kauhein tässä varmaan eikä niinkään palkka, vai? Minä en pystyisi tekemään töitä huonossa ilmapiirisä hetkeäkään!! Suosittelisin etsimään ensin avoimia työpaikkoja, läheltä paikkakuntaasi. Älä kerro tästä työnantajallesi tai se antaa sulle pahimmassa tapauksessa potkut ennen kun löydät työpaikan... Hae kaikkiin mahdollisiin töihin, ja jos on mahd. muuttaa niin löytyy enemmän työ paikkoja. Sitten kun olet saanut työpaikan otat lopputilin. Siis tietenkin työpaikan josta saat palkkaa jolla pärjäät ja joka on mieluiten vielä enemmän kuin nykyinen. Kerro koulutuksesi ja paikkakuntasi, niin voi ehdottaa sinulle joitain töitä.=)
- Henttu
Työvauhtiin tai -määrään, ei pysty itse mitenkään vaikuttamaan ja tauoista on turha haaveilla, jollei satu pyörtymään.Ravintoloiden, pitseerioiden ja kahviloiden tiskarin paikka on hyvä viikonloppu- ja iltatyö alaikäisille opiskelijoille tai taxvärkki tai tet-paikaksi. Palkka kattaa kyllä hyvin yläastellaisen välipalat ja sukat, mutta ei aikuisen ihmisen ruokailua tai vaatteita saatikasitten vuokraa... Sinuna en alentuisi tuollaiseen. Hanki "oikea" työpaikka! Mahtaako tiskarilla olla mitään virallista ammattinimikettäkään? epäilen;) Se on sentään vaan joku paskainen hanttihomma, jonka jotkut tyhmät nuoret ottaa ilomielin vastaan, vaan rahan takia. Itse olen kahvila-apulainen ja palkkaa saan sellaiset 1200 euroa kuussa nettona. Työtä on 6 tuntia päivässä ja kuus kertaa viikossa. Työ on mukavaa, mutta huonopalkkaista. Olen aina haaveillut pinkeästä vaatekaapista ja isosta omakotitalosta, kuplavolkkarista ja koirasta, mutta eipä taida tuosta tulla mitään... Saatika sitten prinsessahäistä tai häämatkasta pariisiin. Tarkoitus oli mennä joskus ihan kaukomaillekkin ja eurooppaan lämpimään kerta vuoteen, mutta hui hai, mitäs en opiskellut niska limassa kun olin peruskoululainen, niin eihän sitä sitten pääse lukioonkaan saatika sitten jatko-opintoihin, ainakaan sinne minne haluaa... Asun repsottavassa kerrostalon yksiössä hamstrerin kanssa ja lainailen rahaa uusiin kenkiin tai housuihin alvariinsa kaverilta, joka on mun kanssa samassa työssä, ja vielä samalla palkalla. Että ei hyvin mee... mutta työpaikalla ilmapiiri on hyvä asiakkaat mukavia=) Työn kuvani: Tiskaus, siivous, leivonnaisten ja leipien pussitus ja pakkaus, roskien vienti, aterimien kiillotus, salaattien teko, pöytien pyyhintä, leipien täyttö... työni on melko monipuolista ja vaihtelevaa, välillä vaihdetaan kaverin kanssa työn kuvaa, mutta aina tuntuu että on tetissä...
- että toi
Henttu kirjoitti:
Siis työtehtävät? Mikä on homman nimi? Missä? jne jne. Onko netto palkkasi siis 1031 €/ kk? Ihan hyvä se mun mielestä on tosin jos työ on raskasta, ja siihen on pitänyt opiskella Kauankin? niin siihen nähden se voi olla pieni? Mutta ilmapiiri on tietenkin se kauhein tässä varmaan eikä niinkään palkka, vai? Minä en pystyisi tekemään töitä huonossa ilmapiirisä hetkeäkään!! Suosittelisin etsimään ensin avoimia työpaikkoja, läheltä paikkakuntaasi. Älä kerro tästä työnantajallesi tai se antaa sulle pahimmassa tapauksessa potkut ennen kun löydät työpaikan... Hae kaikkiin mahdollisiin töihin, ja jos on mahd. muuttaa niin löytyy enemmän työ paikkoja. Sitten kun olet saanut työpaikan otat lopputilin. Siis tietenkin työpaikan josta saat palkkaa jolla pärjäät ja joka on mieluiten vielä enemmän kuin nykyinen. Kerro koulutuksesi ja paikkakuntasi, niin voi ehdottaa sinulle joitain töitä.=)
1031€/kk on hyvä?? ite en edes viittis vaivautuu työpaikalle tolla hintaa saati tehä siellä mitään...
- blaaa
. . . kirjoitti:
tosi pienet tunnit ja ulos kun on sopparimäärät täynnä ettei tartte vakinaistaa
- ...........
Henttu kirjoitti:
sanoa jos saa vähintään 2000€/kk käteen sen alle jäävät palkat on lähinnä vittuilua.
- molonpää
Työvauhtiin tai -määrään, ei pysty itse mitenkään vaikuttamaan ja tauoista on turha haaveilla, jollei satu pyörtymään.Kyllä se on paska hommaa mutta olen tehnyt sitä työkseni vuodesta 1988/6 asti ja ajattelin tehdä viellä jonkin aikaa.Lokaa tulee joka puolelta mutta kun annan takas nyt kukaan ei uskalla kunnolla edes puhua mulle.Kyllä sillä tienaa myös aika hyvin.Olen ostanut hki.stä oman asunnon 50m2 ja kesämökki laskettelurinteestä kainuusta.
- VR;n väsynyt
Mutta VR;n työajat on ihan järjettömiä! Siis karkolla
- henttu
Ai on vai? Minä kun olin niin innoissani että sitähän voisi ryhtyä vaikka kondyktööriksi tai junankuljettajaksi tai junatarjoilijaksi. Mua tosiaan kiinnostaa kerro mikä siellä on vikana? Millanen työnantaja? Millasia työtehtäviä sä teet/teit? Ne kun niin mainostaa itteään ja kertoilee juttuja hyvistä työpaikoista ja siitä miten kivaa ja monipuolista niitten työ on ja kuinka hyvää palkkaa saadaan, niin ihan jo innostuin, kun ei siihin tarvitse paljoo koulutustakaan...
- vrvrvrvr
henttu kirjoitti:
Ai on vai? Minä kun olin niin innoissani että sitähän voisi ryhtyä vaikka kondyktööriksi tai junankuljettajaksi tai junatarjoilijaksi. Mua tosiaan kiinnostaa kerro mikä siellä on vikana? Millanen työnantaja? Millasia työtehtäviä sä teet/teit? Ne kun niin mainostaa itteään ja kertoilee juttuja hyvistä työpaikoista ja siitä miten kivaa ja monipuolista niitten työ on ja kuinka hyvää palkkaa saadaan, niin ihan jo innostuin, kun ei siihin tarvitse paljoo koulutustakaan...
Tuolla on asiasta ollut asiallistakin keskustelua. Tuota Karkon valittajaa ei kannata ottaa ihan tosissaan, kaveri on väärässä työssä mutta kun ei pää riitä lähtemään muuallekaan.
VR:llä on nyt rekrytointi seis mutta onnea työnhakuun sitten taas jatkossa!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6169233 - vr;lle
vrvrvrvr kirjoitti:
Tuolla on asiasta ollut asiallistakin keskustelua. Tuota Karkon valittajaa ei kannata ottaa ihan tosissaan, kaveri on väärässä työssä mutta kun ei pää riitä lähtemään muuallekaan.
VR:llä on nyt rekrytointi seis mutta onnea työnhakuun sitten taas jatkossa!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6169233vuorotyö kannattaa vuosiansioiden 2008 mukaan
- Henttu
Työtehtävät tylsiä, palkkakaan ei kovin mahtava..., huono ilmapiiri: työpaikkakiusaamista, rotusyrjintää, rasismia esim. uskontoja kohtaan, puhutaan paskaa seläntakana, juorutaan, haukutaan, mollataan, alennetaan, kieroilua, valehtelua, hypitään toisten silmille ja varpaille, ilkivaltaa, kajotaan toisen omaisuuteen, varastetaan toisilta työtehtävät, pilaillaan toisen kustannuksella, viilataan pilkkua, ei tulla toimeen keskenään, kostetaan, epätasa-arvo, piikittelyä, juonimista, jos jostakusta ei pidetä te se potkitaan ulos, vaikka tekisi hyvin työnsä, sabotointia, kaikki toisten vastuulle, virheitä ei myönnetä, alistusta, pompottelua, pomotusta, kiirettä pitää, juostaan paikasta toiseen kieli vyön alla ettei tulis potkuja tai taas lisää paskaa niskaan, laitetaan omat mokat toisten syyksi, lavastusta ym, ym...
- oli siinä aisaakin
mutta onhan vr;n työaikasysteemi sellainen, että vapaat menee väsyksissä haukotellessa ja terveys siinä menee. Lisäksi se 25000 wolttia siinä pään päällä, se ei todellakaan ole tervellistä. Veturikuskeilla menee selät väljiksi jne sen lisäksi että pää sekoo niihin työaikoihin ja siihen kun vapaa-aikoja joutuu makailemaan vierailla asemilla sen sijaan että makaisi omassa sängyssä kotona, kuten normaalit ihmiset. On siellä niitä terveydellisiä haittoja, mutta pahin on se työaikajärjestelmä joka kiristyy vain kiristymistään kun aletaan minuuttipeliä pelaamaan sen luontoisessa työssä jossa ei voi kaikkea minuutilleen laskea ja työt tehdään urakalla, koska se kaikkien etu. Kohta pitää tehdä urakalla, mutta siltikään ei pääse aikaisemmin pois.
Tervetuloa Vr;lle töihin jos terveys ei merkitse sinulle mitään:) - tuttwatt
oli siinä aisaakin kirjoitti:
mutta onhan vr;n työaikasysteemi sellainen, että vapaat menee väsyksissä haukotellessa ja terveys siinä menee. Lisäksi se 25000 wolttia siinä pään päällä, se ei todellakaan ole tervellistä. Veturikuskeilla menee selät väljiksi jne sen lisäksi että pää sekoo niihin työaikoihin ja siihen kun vapaa-aikoja joutuu makailemaan vierailla asemilla sen sijaan että makaisi omassa sängyssä kotona, kuten normaalit ihmiset. On siellä niitä terveydellisiä haittoja, mutta pahin on se työaikajärjestelmä joka kiristyy vain kiristymistään kun aletaan minuuttipeliä pelaamaan sen luontoisessa työssä jossa ei voi kaikkea minuutilleen laskea ja työt tehdään urakalla, koska se kaikkien etu. Kohta pitää tehdä urakalla, mutta siltikään ei pääse aikaisemmin pois.
Tervetuloa Vr;lle töihin jos terveys ei merkitse sinulle mitään:)Älä nyt soopaa puhu. 25kV ei ole todettu millään tapaa vaaralliseksi, kun ollaan veturin sisätiloissa. Veturin runko toimii faradayn-häkkinä, eikä sähkömoottorienkaan magneettikentät ulotu ohjaamoon asti kuin pienissä määrin. Esimerkiksi kännykän aiheuttama sähkömagneettinen kenttä on moninkertaisesti suurempi siihen verrattuna, mitä ohjaamossa olevaan henkilöön kohdistuu muutoin. Eli se siitä haitallisuudesta. Isompi haitta on melu, joka on ohjaamoissa siinä 80 dB kieppeillä, mutta siltäkin voi suojautua korvatulpilla.
Sitten ne selkävaivat. Ne johtuu lähinnä siitä, että tuossa työssä moni tulee laiskaksi, eikä viitsi enää harrastaa liikuntaa. Tosin yövuorojen jälkee ei aina jaksakaan, mutta sanotaanko että kyllä vr:n työvuoroilla pystyy RIITTÄVÄSTI harrastamaan liikuntaa, jos vain haluaa. Useimmiten syynä on vain laiskuus ja terveellisten elämäntapojen laiminlyönti, ei työ tai työvuorot. Istumatyö vaatii vastapainoksi liikuntaa, esim uintia, lenkkeilyä, hiihtoa, yms. Se on itsestä kiinni. Kumma juttu että toimistotyö ja liikunnan puute aiheuttaa aivan samalla tapaa selän löystymistä ja sitä kautta selkävaivoja. - kun kun
tuttwatt kirjoitti:
Älä nyt soopaa puhu. 25kV ei ole todettu millään tapaa vaaralliseksi, kun ollaan veturin sisätiloissa. Veturin runko toimii faradayn-häkkinä, eikä sähkömoottorienkaan magneettikentät ulotu ohjaamoon asti kuin pienissä määrin. Esimerkiksi kännykän aiheuttama sähkömagneettinen kenttä on moninkertaisesti suurempi siihen verrattuna, mitä ohjaamossa olevaan henkilöön kohdistuu muutoin. Eli se siitä haitallisuudesta. Isompi haitta on melu, joka on ohjaamoissa siinä 80 dB kieppeillä, mutta siltäkin voi suojautua korvatulpilla.
Sitten ne selkävaivat. Ne johtuu lähinnä siitä, että tuossa työssä moni tulee laiskaksi, eikä viitsi enää harrastaa liikuntaa. Tosin yövuorojen jälkee ei aina jaksakaan, mutta sanotaanko että kyllä vr:n työvuoroilla pystyy RIITTÄVÄSTI harrastamaan liikuntaa, jos vain haluaa. Useimmiten syynä on vain laiskuus ja terveellisten elämäntapojen laiminlyönti, ei työ tai työvuorot. Istumatyö vaatii vastapainoksi liikuntaa, esim uintia, lenkkeilyä, hiihtoa, yms. Se on itsestä kiinni. Kumma juttu että toimistotyö ja liikunnan puute aiheuttaa aivan samalla tapaa selän löystymistä ja sitä kautta selkävaivoja.ja sekin ihmetyttää kun rautatieläisen keski-ikä on alta kuusikymmentä. On töissä poikain kans mietitty, että se sähkökenttä pään päällä ei tee varmaan hyvää. Kännykkään harva puhuu kahdeksaa tuntia putkeen työaikana, mutta jos puhuu, on siitäkin seuraukset näkyvissä lyhkäisenä elona ja huonona elämänlaatuna.
On ne vaihtelevat työajatkin tietenkin stressaavia ja tappaahan ne ennemmin jos vertaa jos olisi ihmistöissä.
- tähän on menty
Ripeydestä rangaistaan reittejä suurentamalla ja huolellisuudesta (työajan ylityksistä) tarjotaan kenkää. Ennen postiin tultiin töihin, koska oli mahdollista omalla ammattitaidolla vaikuttaa työpäivän pituuteen. Nykyään urakkatyön mahdollisuus on syöty pois. Pomo vittuilee päin naamaa "mitäs juoksit" ja lätkäisee tunnin lisää töitä jokaiselle päivälle, mikä ei aina edes näy surkeassa palkassa. Asiakkaat saavat postinsa tästä lähin kaksi tuntia aiempaa myöhemmin. Kiitos osakeyhtiö Itellan ahneuden.
-Uutta duunia etsimässä- näin meillä
kalustetehtaassa nähtyä:
-työnjohtaja ampuu työntekijää verhoilunitojalla lähietäisyydeltä kasvoihin
-työnjohtaja lyö pahviputkella työntekijää takaapäin päähän
kumpikin tapaus painettiin villaisella - aika kova vitutus
näin meillä kirjoitti:
kalustetehtaassa nähtyä:
-työnjohtaja ampuu työntekijää verhoilunitojalla lähietäisyydeltä kasvoihin
-työnjohtaja lyö pahviputkella työntekijää takaapäin päähän
kumpikin tapaus painettiin villaisellasitähän se on kun teetetyään paskoja työvuoroja jattelematta toisen jaksamista ja kytätään.
- exduunari
että on firmoja, joista ei saa antaa negatiivista kritiikkiä vaan viestit poistetaan? No, paska on paska eikä hyväksi muutu, vaikkei saisi ääneen sanoakkaan. Paikka muistetaan ja tieto kulkee viidakkorumpujen kuminana.
- Humppariinamandariini
Paskin duunimesta on ehkä SOL-Palvelut Oy, joka mukamas noudattaa TESiä, mutta käytännössä työntekijät pakotetaan toimimaan TESin vastaisesti. Joka aamu piti tulla töihin puoli tuntia ennen virallisen työajan alkamista ja sinä aikana piti työvaatteiden vaihdon lisäksi laittaa kaikki siivoustarvikkeet kuntoon, eikä se kuulemma ollut työaikaa. Jos asiasta valitti, niin sai vaihtaa työpaikkaa. Kaikki työntekijät olivat nuoria ja ammattikouluttamattomia, "oikeat" siivoojat lähtivät heti muuaalle töihin, kun kerran oikeutensa tiestivät. Työtahti oli aivan hullu ja minäkin jouduin viikon töissä oltuani kouluttamaan jo uusia työntekijöitä, vaikka olin vielä ihan pihalla asioiden suhteen.
Hyvä puoli työssä oli hyvä palkka raskaasta ja vaativasta työstä. Tosin palkka oli käytännöllisesti katsoen aina maksettu väärin ja välillä sitä ei maksettu ajallaan. Työporukka oli kiva, koska kaikki olivat melko samassa veneessä kouluttamattomina nuorina. - minävaantässä
paskin paikka ikinä on Noa kirkkonummella.
Ihmisiä uhkaillaan, kiristetään, vessoja suljetaan kustannus säästöjen ja tuottavuuden noston varjolla.
Vielä vuosi sitten oli hyvä paikka olla töissä mut ei enää.
Neljät yt"neuvottelut" vuoden aikana. Lähes 50% väestä vähennetty.- ohohh
että pulloonko siellä pissataan...kuulostaa aika sairaalta
- näin on
ohohh kirjoitti:
että pulloonko siellä pissataan...kuulostaa aika sairaalta
työntekijät ovat pelkkiä pelinappuloita ja esimiehet kusella täytettyjä lidlin ohjesääntöjä täynnä.
- Kokemusta on
Onko koskaan käynyt mielessä työpaikan vaihtaminen? ainakin olen tehnyt niin ja minusta se toimii (PS: HUONOA TYÖPAIKKAA EI EDES OLE SE RIIPPUU SIITÄ MITEN KÄYTTÄYTYY TYÖPAIKASSA.
- kick down
Kyllä Dorka on surkein yritys. Johtajan suurin toive on saada kaikki Suomalaiset työntekijät ulos ja tilalle halpoja Virolaisia joita voi sitten mielin määrin kusettaa.
- Jeeeejooooooooo
kick down kirjoitti:
Kyllä Dorka on surkein yritys. Johtajan suurin toive on saada kaikki Suomalaiset työntekijät ulos ja tilalle halpoja Virolaisia joita voi sitten mielin määrin kusettaa.
Kyllä suomessa työpaikkoja on mutta mätää työpaikkaa ei edes ole. vaihda työpaikkaa niin ei tule ongelmia
- rehellinen suomalain
Jeeeejooooooooo kirjoitti:
Kyllä suomessa työpaikkoja on mutta mätää työpaikkaa ei edes ole. vaihda työpaikkaa niin ei tule ongelmia
kaikki suomalaiset työnantajat on rehtejä ja reiluja...
Eivät kuseta oppisopimus, -harjoittelu yms. virityksillä yhtään.
Harjoittelusta ei tarvii maksaa palkkaa, otetaanpa puoleksi vuodeksi orja töihin (tuuraamaan äitiyslomalaista tms. vakkaria) ja potkitaan pois, kun pitäis palkkaa maksaa.
Seuraavalla viikolla tilalle uusi... ;-)
Palkka pidetään osakkaiden kesken pienenä, jotta voidaan hakea valtiolta tukea "matalapalkka-alalle" palkattaville työntekijöille.
Samaan aikaan kierrätetään firman rahoja pöytälaatikkofirmojen kautta omaan pussiin.
No tämähän onnistuu, kun pitää omaa tilitoimistoa ja on lakimies...
Kundi hakee kaikki mahdolliset valtion tuet, kiertää ja huijaa verottajaa, ei maksa TES:n mukaista palkkaa (tradenomille/merkonomille = kirjanpitäjälle) maks palkka n. 10 euroa/h. Kuukausiansioit keikkuu hesassa n. 1600 eurossa.
- Sfh
Älkää valittako työstä menkää töihin
- Suomityö on jeees
Miksi te aina valitatte työstä olkaa kiitollisia kun työtä edes on suomessa älkää uskoko kaikkea sitä mitä joku kertoo ne haluaa vaan että kukaan ei tekisi suomessa enää töitä (mätää työpaikkaa ei edes ole) kyllä saa joka päivä miettiä mistä leivän ottaa ja sitten te vaan valitatte suomalaisesta työsta
- kyyninen
oli ensimmäinen kesätyöpaikkani kylpylähotellin kerros siivoojana. Työ oli kaikkien ei-toivottujen ominaisuuksien combinaatio. Siinä yhdistyivät yhtäaikaa:
- huono palkka ( n.6-7e./h )
- huonot työajat ( kaksi- ja kolmivuorotyö )
- kamala kiire ( Töitä oli jatkuvasti enemmän kuin tekijöitä. Esim. kaksi ihmistä, yksi käytävä, 70 huonetta, aikaa 1h, siivoa = ylitöitä ilman lisäkorvausta. )
- työnkuva ( vaihtaa lakanat, pyyhkiä pinnat, kuurata vessanpönttöjä ja hinkata oksennusta kokolattiamatosta. )
- työkaverit ( Pelkän peruskoulun käynyt, keski-ikäinen ylipainoinen akka, joka nakitti hommia enemmän kuin ehdit kahdella kädelläsi tehdä. Siinä sivussa itse lyllertäen ja puhisten, saamatta mitään aikaiseksi. Lisäksi joku kaksvitonen muija. Aloitekyvytön luuseri, joka vaikutti joltain ex-narkomaanilta. )
Työ oli jatkuvaa perseen nuolentaa ja mielistelyä pienellä palkalla. Yleisestikin ottaen kaikin puolin sisällyksetöntä ja nöyryyttävää. Töitä tehdessäsi koin itseni eräänlaiseksi ali-ihmiseksi. Vaikka olin yläaste ikäinen, niin ymmärsin oman työnkuvani paikan yhteiskunnan pohjalla. Kysyttäessä kerroin vain olevani töissä kylpylällä.
Toisaalta työ oli näin jälkeenpäin ajatellen avartava ja opettavainen kokemus. Ymmärtääpähän ainakin sen, että millaista työtä joku toinen ihminen joutuu tekemään koko elämänsä. Ihminen jolle kyseisen kaltainen työ voi olla koko elämän ajan oleva realiteetti, ja arkipäivää. Sääliksi käy. Kannattaapi käydä koulut kunnolla. - Anonyymi
Ei mätää työtä olekkaan,on vain mätiä työnantajia ja työkavereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mätää työtä olekkaan,on vain mätiä työnantajia ja työkavereita.
KTI-firmat
- Omega päivässä
Omega-kapseleiden myyminen ostareitten aulassa on varmasti maalilman parasta hommaa! =)
- dishwasha
Supermarketin takahuoneen tiskarina oli niin järjettömän hauskaa, että nauran vieläkin terapiassa hysteerisena :D
- Bensapumppu petti
Mikä tahansa huoltoaseman myyjänä oleminen, en lähde mistään hinnasta koskaan enää sitä tekemään. Rasittavat asiakkaat, jatkuva bensan ja pohjaan palaneen kahvin katku...
- Se siitä sitten.
Siivojaksi ei enää koskaan! Selkä meni niin että napsahti. Nyt sitten sujuu päivät kivasti kotona kattoa tuijottaen.
- Anonyymi
MarkkinointiAkatemia MAK Oy
Perustelut täällä https://keskustelu.suomi24.fi/t/15586403/markkinointi-akatemia-oy- Anonyymi
MarkkinointiAkatemia toimii nykyään nimellä Generaxion.
- Anonyymi
Ihan jokainen vuokrafirma on paskinta mitä voi ihmiselle työelämässä osua kohdalle.
- Anonyymi
Posti ja helposti. Johtoon päässyt kasa mulkkuja joiden 100% tavoite on vain nostaa johdon bonuksia eikä yhtään mitään muuta. Työntekijöiden työtahti kiristyy kokoajan, palkat pienenee kun "optimoidaan" ja asiakkaille tämä näkyy että palvelun laatuna.
- Anonyymi
Suomen valtio
- Anonyymi
Pok group kuopio..elkää menkö töihin..
- Anonyymi
Joo en mene maine on huono
- Anonyymi
Korruptio Scania Lahti
- Anonyymi
Hesburger ( varsinkin eräs varsinaissuomalainen autokaistallinen Hese , R jne).
Siellä on ihan mielivaltaista kohtelua esimiesten taholta. - Anonyymi
pohjosen matkailutyöt
- Anonyymi
Hyvin monessa työpaikassa itse työssä ei ole mitään valitettavaa, mutta esimiehiksi on valikoituneet narsistiset ihmiset jotka kiihottuvat toisten alistamisesta.
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268