Itseään höpälästä vetäneet naiset kyselevät palstalla säännöllisen epäsäännöllisesti, että mikseivät miehet kerro reilusti baarissa, että haluavat vain seksiseuraa yhdeksi yöksi? Nämä epäonnen soturittaret kun antautuvat vaakamamboon ja alkavat kuvitella, että yhdyntä on lupaus seurustelusta, vaikkei mies olisi edes huuliaan liikuttanut.
Mutta sitten asiaan. Oletteko miehet ikinä sanoneet suoraan naiselle, että haluatte vain seksiä ja silti päässeet itse asiaan?
Entäs naiset; oletteko ikinä lähteneet miehen mukaan, kun tämä on reilusti kertonut haluavansa vain seksiä? (Mukaan lähtöä ilman tällaista rehellistä tunnustusta ei nyt kysytä, sitähän toki sanattomast tapahtuu yhtenään.) Jos ei ole tärpännyt, niin mikä kannustaisi tällaiseen rehellisyyteen? Ihmisten moraalinen selkärankako?
Urbaanilegendaa seksistä?
36
1223
Vastaukset
- Iita79
Jos mies vonkaa baarissa niin selkeä oletus on että se hakee vain pillua. Arvostan sitä että mies tekee sen rehellisesti. Yleensä tämä ei kyllä onnistu sillä jos olen seksin puutteessa ehdin itse tehdä aloitteen ensin.
Netissä tätä tapahtuu usein.
Mutta kai monella naisella elää toivo että seksi voisi johtaa rakkauteen. - tapainen yritys
No mä olen kerran lähtenyt baarista naimaan, ja tiesin varsin hyvin mihin olin ryhtymässä. Ei ollut harhaluuloja seurustelusta; tapahtui ulkomailla.
Netistä olen ottanut seksiseuraa. Mä en noista baareista, kun en halua yhdenkerran seksiä. Mulle sopisi oikein hyvin vakipanosysteemi (ja on ollut pari), mutta haluan silti että saman ihmisen kanssa. Yksi syy on tautipelko. Ja en pidä humalaisista, ja baarista bongatut pääsääntöisesti on kaatokännissä --> ei mitään iloa. Toki mieluummin haluaisin ihan seurustelusuhteen.
Parikymppisenä olisin järkyttynyt, nyt ok.- tyydyn seksisuhteeseen
sitä parempaa odotellessa. Seksisuhde on todella helppo löytää, ja siihen vaatii mieheltä vähemmän. Oikea kumppani on vaikea löytää, niin monen asian tulee loksahtaa. On vaan se vaara ettei enää edes osaa etsiä sitä parempaa kun tyytyy pelkkään seksiin.
- tapainen yritys
- Papeete1
Ei tule kyllä mieleen tähän hätään. Kunnottomana naisena olen kuitenkin parisen kertaa lähtenyt mukaan.. tai siis oikeastaan napannut adoniksen kainalooni, ja raahannut sen pesäkolooni käyttääkseni sitä törkeästi seksuaalisesti hyväkseni. Ilman mitään puheita/toiveita mistään elämää suuremmasta.
Jos joku äijä tulisi mulle brutaalisti höpiseen panemisesta, niin saattaisinpa potkasta munille tai vaatia 200e:a vaivanpalkaksi, että jos tässä nyt ihan huorana pidetään, niin otetaan siitä sitten ihan reilusti myös maksu :) - valehtelisin??
Tietysti, jos ei ole rahaa, niin pitää yrittää ottaa työvoitto siviilistä.. On hankalaa..
- on käynyt niin
että komea mies on kertonut ettei halua mitään vakavaa. Olen silti tavannut heitä ja harrastanut seksiä. Eihän se ole unelmieni huipentuma, mutta jos ei ole parempaakaan näköpiirissä niin parempi kai sekin kun ei mitään :( vai onko?
- (n)
Ottaisin ja kuolisin järkytyksestä jos mies ehdottaisi tapailua ja tutustumista yhden seksintäyteisen yön jälkeen. En olisi iloisesti yllättynyt, saati virittelisi slovariserenadia vuosisadan rakkaustarinan puolesta.
Vastaan, vaikken mies olekaan. En lämpene, jos mies sanoo haluavansa vain seksiä ja uskoisin tämän olevan yleinen mielipide naisten keskuudessa. Muutenhan tätä tunnustusta tulisi joka suunnasta ja meille heteroillekin ilmaantuisi kätevästi ravintoloihin kopit asian hoitamiseksi. Me naiset ilmeisesti olemme sen verran turhamaisia, että haluamme niitä perinteisiä soidinmenoja. Lisäksi on e-rit-täin mouhua pasauttaa seksitoiveita ilmoille sanoin tai elein. Käytöstavat ovat toivottuja puolin ja toisin, vaikka päämääränä ei olisi kiihkeän vaakamambon lisäksi mitään muuta.
Mulle ei kukaan ole sanonut haluavansa pelkkää seksiä tai ainakaan en muista sellaista tapahtuneen. Taitaa syynä olla se, että kumpikin osapuoli on tiennyt pelin hengen ilman ääneen sanomista.
Olen sitä vastoin kuullut miehistä, jotka sanovat halunneensa vain seksiä HETI seksin jälkeen. Mikä tähän toimintaan ajaa? Naisen ilmiselvä käytös siihen suuntaan, että toiveita on enemmälle vai miehen huono omatunto? - Mun yhdenillanjutut
Kyllä niissä on molemmat tiennyt ilman kummempia selityksiä että kyseessä on vain se yö ja seksi.
Olen itsekin livahdellut karkuun miehen nukkuessa. suoralla puheella irronut, mutta yhdistettynä suoraan toimintaan on irronnu. En oikein muista tilannetta, mutta naisen kertoman mukaan olin vain ottanut kädestä kiinni sanoen, että 'nyt mennään meille'. Ja ei siinä kuulemma muu auttanut kuin mukaan lähteä.
Ja seuraavana päivänä nainen ehdotti seurustelua..........
Ja on toinenkin vähä vastaavanlainen tilanne takana, mut silloin ehdotin vain juttelua hotellihuoneessa samalla kun laitoin käden kaulalle, ja nainen läks heti mukaan, mut se oli/on varattu nainen, jotta silt ei tullu seuraavana päivänä saeurusteluehdotuksia.- sitten haluavat
vain pillua, helvetin horot!
- Mangusti.
mukaan tältä palstalta saa lukea usein juttuja naisista, jotka on treffailleet miestä kerran tai pari ja seksin jälkeen suhde on tyssännyt siihen. Ei kai kukaan tosissaan kuvittele ravintolasta isketyn yhdenyön toiminnan johtavan useinkaan seurusteluun. Sen sijaan treffit on jo monen mielestä lupaus seurustelusta, ilmeisesti?
- -eräsmies-
Treffit lupaus seurustelusta?
Eikös treffeillä (tai muutamilla) vasta pääse perehtymään toiseen. Sen jälkeen voi alkaa jo muodostaa mielipidettä, kun toista vähän tuntee.
Tämä tuntuu olevan vaikea aihe. Kiitän saamistani vastauksista, mutta harva niistä vastasi kysymykseeni. Esitinkö sen epäselvästi?
Eli: Onko nainen suostunut seksiin, jos mies on ensin sanonut suoraan, että haluaa vain seksiä eikä mitään muuta?- Papeete1
En ole.
Tulevaisuudesta ei tietenkään tiedä vielä mitään :) - Yksi jos
toinen on tässä vaiheessa lauantai-iltaan jo niin hutikassa, että sisälukutaidon kanssa on vähän niin ja näin.
Mies ei sano suoraan haluavansa seksiä ENNEN sitä seksiä, siksi näitä kaarteluvastauksia kännäilyn ohella. Jos haluat vastauksia esittämiisi kysymyksiin, kysy oikeasta elämästä :))) - sä oikein
elät? 50-luvulla?
- .........
Olen suostunut seksiin kun mies on suoraan sanonut että hän haluaisi seksiä kanssani. Siitä seurasi pitkähkö vakipanosuhde. Molemmat halusivat vain seksiä ja voi miten ihanaa se olikaan. Mies oli ihan uskomattoman hyvä rakastaja ja hyvin varusteltu.
En kyllä ymmärrä että mitä sinä tällä tiedolla teet, mutta vastasin kun kysyit. Vaikeaa se ei ainakaan ollut.
- vänkyrä-nainen
miehen ehdottamaan _vain_ seksiin siinä tapauksessa, että olisin ihastunut/rakastunut siihen mieheen. Tekisin kyllä miehelle jollain tavalla heti selväksi, että mulla on tunteita sitä kohtaan ja hän saisi sitten itse valita suostuuko seksiin kanssani tuon tiedon jälkeen, vai ei.
Muussa tapauksessa musta ei kyllä olisi tohon. jos jätetään pois niin ehkä kerran muistaakseni on käyny sillai, että siitä on suoraan puhuttu.
Mut kyllä se sit ekan illan jälkeen on käyty joskus keskusteluja siitä että ei oo mitään kiinnostusta sitoutua kehenkään tai mihinkään, ja siitä huolimatta on päädytty sänkyyn.suoraan sitä ainakaan noilla sanoilla oo koskaan sanonu. Mut jos miettii vaik yhtä muijaa niin kait se nyt helvetti sen ties ja tajus sanomattakin kun alunperin sinä iltana oli juttuu hänen kaverinsa kans mut sit kun se ei halunnu lähtee messiin tää kaveri sano et hän lähtee. Se oli muistaakseni pienen kersan yh ja ei päässy ulos juuri koskaan. Se ois kyl tasan varmasti lähteny sit jonku muun messiin jos ei mun eikä varmasti ollu kärkkymässä muuta ko puhdasta munaa.
- bebs
ei tehois. Jos joku tulis mulle päästeleen tuollasia hölmöyksiä niin sais korvillensa.
Siis kellä oikeesti voi olla puolituntemattomasta baarituttavuudesta suuria haaveita,tunteita ja suunnitelmia yhden yön jälkeen? Mä en vaan oikein tätä käsitä.. - haluavat miehet
kuuluvat samaan sarjaan naisten kanssa, jotka haluavat pelkän elättäjän itselleen.
- la.ra
halusi mies sitten seksiä tai vain teetä ja sympatiaa.
En harrasta seksiä tuntemattomien kanssa, ne haisevat oudolta.
Lähimpänä asian harkitsemista olin silloin kun minulle tarjottiin seksistä pari tonnia.- vaaditaan
pari tonnia? Oliko kyseessä mummon markka, euro vai liira?
- vänkyrä-nainen
"Lähimpänä asian harkitsemista olin silloin kun minulle tarjottiin seksistä pari tonnia"
Juma...tosta hinnasta multa kyllä sais :D - la.ra
vänkyrä-nainen kirjoitti:
"Lähimpänä asian harkitsemista olin silloin kun minulle tarjottiin seksistä pari tonnia"
Juma...tosta hinnasta multa kyllä sais :Dopiskelija tuolloin, mutta korkeamoraalinen idealisti. Sittemmin ovat särmät hiotuneet, hehe.
Paikka oli muuten Tapulikaupungin taannoinen laaturavintola Pamela. - la.ra
vaaditaan kirjoitti:
pari tonnia? Oliko kyseessä mummon markka, euro vai liira?
mutta mulla on sellainen mielikuva, että summa olisi ollut parin tuhannen euron väärti. Voin olla väärässäkin ja yhtä kaikki siihen pitäisi laittaa jonkin verran nollia perään että lähtisin edes harkitsemaan.
- Papeete1
vänkyrä-nainen kirjoitti:
Juma...tosta hinnasta multa kyllä sais :DNiin multakin :)
- la.ra
Papeete1 kirjoitti:
Niin multakin :)
Ei nyt ekaa tarjousta kannata hyväksyä!
Meitähän ei panna halvalla! - Papeete1
la.ra kirjoitti:
Meitähän ei panna halvalla!Voihan sen hyväksyä ja olla hiljaa sen jälkeen.. tai muuttaa summaa ylöspäin :))
- vänkyrä-nainen
la.ra kirjoitti:
Meitähän ei panna halvalla!olla hiljaa vaan...jos vaikka tarjoukset omalla kohdalla tuosta vielä nousisi.(Tuskin..:D)
- kaverin puolesta
Mulla on miespuolinen työkaveri, jonka olen tuntenut yli kymmenen vuotta. Hän on kertonut, että on tietyissä tilanteissa kysynyt naisilta "saanko seksiä vai en?". Myöntävän tai kieltävän vastauksen jälkeen on sitten joko jatkanut illanviettoa naisen seurassa normaalisti tai ovat lähteneet "hommiin". Reilu peli musta! Mies siis ei ole ollut moksiskaan, jos vastaus on ollut kielteinen, vaan suhtautunut tyyliin;"ei sit, ehken mä olis jaksanutkaan tänään":DDD
- Aurinko79-
Ne muutamat kerrat kun joskus ammoisina aikoina lähdin miehen matkaan pidin mahdollisena, että siitä voisi syntyä jotain enemmänkin vaikken mitään rakkaudentunnustuksia odottanutkaan. Nuo tapahtuivat siis kun olin nuori ja naiivi enkä osannut vielä alkeellisimpiakaan pelisääntöjä. Ehken niitä vieläkään osaa mutta nyt en sentään kuvittele liikoja.
Hyvähän se olis kun suoraan sanottais mitä ollaan vailla niin kummallakin olisi täysin selvä kuva missä mennään. Mulle on tosin aivan sama mitä vailla jotkut baarikärpäset on, tuskin mä heidän mukaansa lähtisin missään tapauksessa kuitenkaan. - Minttu-Maria-Madgalena
Hiljainen virsi. Tarina naisesta jonka tapoihin ei kuulunut, eikä kuulu ravintoloissa käynnit. Ei alkoholi, ei miehet, ei juhlat.
Eräänä keväisenä iltana Minttu-Maria-Madgalena lähti ystävänsä syntymäpäiville, jossa boolia tarjolla...
Illan huvetessa yön korville synttärijuhlaseurue lähti ravintolaan jatkamaan juhlimista.
Ravintolassa...
Jossakin vaiheessa yötä seurueeseen liittyi mies, joka oli yhden pariskunnan tuttu.
Minttu ja mies tulivat hyvin juttuun ja molemmat etsivät kumppania itselleen, mutta molemmat olivat ehdottomasti samaa mieltä, ettei heistä tulisi mitään paria pidemmän päälle.
Valomerkin jälkeen mies kysyi naiselta meille vai teille? Nainen vastasi ensin eri teille. Muutti mieltänsä, koska aikuisiahan tässä molemmat ollaan ja pienessä humalatilassa uskalsi olla rohkeampi. Näin nainen ja mies päätyivät miehen asunnolle puhtaasti seksihommiin.
Naisen elämään ei kyseinen elämäntyyli ollut koskaan kuulunut ja näin ollen nainen kieltäytyi seksistä kesken kaiken. Mies tyytyi osaansa, mutta nainen muutti mieltänsä. Halu vei voiton ja humalainen järkeily aikuisuudesta.
Meni yö. Saapui aamu. Ehkäisyä oli käytetty. Mies ja nainen erosivat sovussa.
Kului aikaa. Naisen toiset kuukautiset eivät tulleet ja naisella hiipi raskauden mahdollisuus mieleen ja apteekin raskaustesti näyttikin positiivistä.
Nainen ei tehnyt abortti vaan kaikessa hiljaisuudessa jatkoi raskautta. Raskauden loppuvaiheessa päätti ilmoittaa miehelle raskaudesta, jättäen viestin edeltäneen syntymäpäivien sankarille, joka toimitti sanaa ystävilleen ja he miehelle.
Nainen ei tiennyt muutakuin miehen etunimen ja kodin, mutta ei kenekään oven taakse voi mennä, jos toinen vaikka seurustelee.
Mies ottikin yhteyttä.
Tänä päivänä Minttu-Maria-Madgalena elelee lapsensa kanssa kahdestaan, vältellen houkutuksia ja vaieten salaisuudestaan, koska vieraiden ihmisten on helpompi tuomita kuin hyväksyä ja ymmärtää. Helpompi peittää oma virheellisyys, kun lähtee solvaamaan naista jolla petti ehkäisy ja vielä yhden yön suhteessa.
Ei tietoa mitä mies tekee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560