miehestä tulee passiivinen. Hän ei yritä miellyttää minua. Hän puhuu vain itsestään eikä kysele minun asioitani.
Luuletteko te hölmöt että kun nainen on kerran osoittanut kiinnostuksensa niin nainen on valloitettu eikä enää tarvitse yrittää?
Kun teen aloitteen
11
538
Vastaukset
- VilleValdemar
Miksi idioottia pitäisi yrittää?!
Se nyt vaan sattuu olemaan niin, että kiinnostuneempi osapuoli joutuu liehittelemään enemmän saadakseen haluamansa. Tosin suhteen edetessä pitäisi pyrkiä tasapuoliseen huomiointiin.
Jos mies ei siihen pysty, niin katsele tilalle parempi, jos rahkeet riittävät.että naiset kertovat kyselemättäkin enemmän kuin välttämättä haluis edes tietää.
- asenne on
just niin pepusta!
asenne on kirjoitti:
just niin pepusta!
että nainen kertoo elämäntarinansa nopeemmin ku kerkee edes kysymyksiä miettiä?
Olishan se pitäny tietty tietää.- en puhu
relaxed_eyes kirjoitti:
Olishan se pitäny tietty tietää.itsestäni mitään jos mies ei kysy. Testaan miestä kuinka kiinnostunut tai itsekeskeinen hän on.
en puhu kirjoitti:
itsestäni mitään jos mies ei kysy. Testaan miestä kuinka kiinnostunut tai itsekeskeinen hän on.
Sä oot sitte siitä toisesta ääripäästä, jota pitää hinata kokoajan.
- joka
relaxed_eyes kirjoitti:
Olishan se pitäny tietty tietää.tapauksessa tekee huonon vaikutuksen jos keskeytät naisen puheen tai et puhu mitään.
- fggfhfg
Hienoa, taas menit yleistämään. Juuri näin, KAIKKI miehet käyttäytyvät tuossa tilanteessa juuri noin, kuin sinun tapaamasi miehet.
- valehdella!
Et sinä mitään aloitteita ole tehnyt, kyllä teidän passiivisuus jo tunnetaan!
- se mies
ei ole odottanut sua kuin kuuta nousevaa. Sen näkökulmasta vain joku kananen ilmestyi viereen ja sille on kaiketi pakko puhua kohteliaisuudesta jotakin. Oma elämä tulee ensimmäisenä mieleen juttuaiheissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560