Sopivat miehet

Sanna Säädyllinen

Niitä tällä palstalla ei yksinkertaisesti ole. Ratikkakuski on onnellisesti naimisissa. Yrmio ei ainakaan haluaisi tyytyä yhteen naiseen/mieheen - ei välttämättä edes kerrallaan. Mpw ei taas palstakiireiden vuoksi edes ehdi tyydyttää yhtäkään naista ja tämä sumigatze on kiinnostunut vain pojista.

Että ei ole tyttösen elämä hääppöistä täälläkään.

Pentti from heaven lienee taivaanrannanmaalari ja siksi olemattoman potenssin omaava, Einsten kompastuu silkkaa nokkeluuttaan jalkoihinsa alastoman naisen nähdessään ja Adrian on liian kokematon/poikuus tallella/. Serpico odottaa (mies)papin aamenta ennenkuin edes suutelee ja Kundi42 tarvitsee kuvakirjan ja rautakangen ymmärtääkseen, mikä ihmeen olio nainen on. Vili potee angstia ja treenaa ylittääkseen 100/äö ja Riku ja Scale ovat muumioituneet lapikkaan alle.

Kyllä kaunis nainen tällä palstalla on pulassa em. sankareiden keskellä.

Mikä neuvoksi? Sormiko??

34

1486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekullakin.

• Sanna S

Unohdin sinut tyystin. Siinäpä se sinun ongelmasi saattaa muiden erinomaisten avujen ohessa piilläkin:)

• Sanna S kirjoitti:

Unohdin sinut tyystin. Siinäpä se sinun ongelmasi saattaa muiden erinomaisten avujen ohessa piilläkin:)

mie oon sellanen harmaa hiirulainen joka hengaa vaan kärpäsenä katossa.

Tarkotin kyllä tässä nyt tota kuonokasta ja temeä... Niissä ois vävy ainesta.

• bebs
        Frederico kirjoitti:

mie oon sellanen harmaa hiirulainen joka hengaa vaan kärpäsenä katossa.

Tarkotin kyllä tässä nyt tota kuonokasta ja temeä... Niissä ois vävy ainesta.

kuonokas on varattu mulle eläkepäiviks, että siihen kannattaa kyllä tulevan vaimon varautua. ;)

• keskisormi.

Tosin sekään ei auta tikitykseen.

• vili

edes yrittää..ei susta ole mihinkään.

• Sanna S

arvioini oikeaksi:)

• bebs

ottaa ja lähtee sinne ihmisten ilmoille etsimään niitä itselle sopivia miehiä :) Eihän tämä mikään treffipalsta ole vaikka niin toisinaan saattais luullakkin, eikä nyt ainakaan ainut paikka missä niitä miehiä pyörii.

• Sanna S

kiitos jo etukäteen, mikä palsta tämä sitten oikein on?

• bebs
        Sanna S kirjoitti:

Mä en ole oikea ihminen määritteleen tuota.

Mulle itselle tää on keskustelupaikka missä kulutan aikaa kun ei muutakaan tekemistä ole (eli siis välttelen siivoilua). Ei mitään sen kummempaa.

• vili
        Sanna S kirjoitti:

noin tyhmä??

• Tääl on aina naista tarjolla. Se pitäis mennä oikeessakin elämässä niin, että sillo ku sitä tarttee, ni se olis siinä ja sitteku sitei tartte, ni sitä ei olis siinä.

• että...

sitä naista oikeesti on tarjolla, kunhan provoilevat vain siitä kun miestä ei löydy. Vaikka oikeasti suurin osa naisista saisi heti miehen jos semmoisen oikeasti haluaisivat.

• Sanna S

Oliko tuo mielestäsi Miehen - isolla kirjaimella - puhetta?

Vai puberteettista jorinaa? :)

• että... kirjoitti:

sitä naista oikeesti on tarjolla, kunhan provoilevat vain siitä kun miestä ei löydy. Vaikka oikeasti suurin osa naisista saisi heti miehen jos semmoisen oikeasti haluaisivat.

Mä tarkotin sitä, että jos nyt tykkää vaihtaa pari sanaa naisen kanssa, niin täällä se onnistuu. Ja sitteku ei tykkää, ni ei tartte.

• Sanna S kirjoitti:

Oliko tuo mielestäsi Miehen - isolla kirjaimella - puhetta?

Vai puberteettista jorinaa? :)

Tai sä taidatki olla Santeri.

• Aatetta jaloa...
        relaxed_eyes kirjoitti:

Tai sä taidatki olla Santeri.

En usko, että Sanna on Keskustapuolueen/Maalaisliiton varhainen aatteellinen "isähahmo" Santeri Alkio, vaikka jotkut vähemmän urbaanit henkilöt niin saattaisivat toivoakin:-)

• Sormi vaan ei oo pistänyt sukupuoltaan eikä muutenkaan vaikuta. Jos pystyt osoittamaan missä hän on niin siitä varmasti naisille apua olisi.

http://galleria.suomi24.fi/Sormi

• Sanna S

Odotin sinulta paljon enemmän meidän "kanojen" keskellä?

Ei sinusta ole meitä kuriin saattamaan:)

• Sanna S kirjoitti:

Odotin sinulta paljon enemmän meidän "kanojen" keskellä?

Ei sinusta ole meitä kuriin saattamaan:)

Miksi ODOTIT?

• Pentti-from-Heaven

olen vasta eilen palstalle pöllähtänyt ja nyt jo arvioidaan seksuaalista kyvyttömyyttä. No, eihän mulla ehkä omnipotenssia ole mutta muuten ei ole kukaan valittanut. 8)

• Sanna S

Anteeksi erehdykseni. Johtui varmaan hieman transsendaalisesta nimimerkistäsi:)

• MMies

Unohdit Minut, sinä kurja! Tosin mua ei kukaan järkevä huolisi, että jos hetken seura neitiä kiinnostaisi...?

Taisiis, mikä ihmeen senssipalsta tämä muka on? Lauma pellejä jauhamssa paskaa ja jotain vakavaakin joku tahtoisi? Huono idea, usko pois.

• Sanna S

Sut ja Ex-Wastaaja on nähty pussauskopissa:)

• ex-Wastaaja
        Sanna S kirjoitti:

Sut ja Ex-Wastaaja on nähty pussauskopissa:)

..eiköhän jokaiselle palstaa seuranneelle ole selvää, että mä en pussaisi MMiestä, eikä se minua (missään olosuhteissa)...

Ystävällisesti.:)

• Sanna S
        ex-Wastaaja kirjoitti:

..eiköhän jokaiselle palstaa seuranneelle ole selvää, että mä en pussaisi MMiestä, eikä se minua (missään olosuhteissa)...

Ystävällisesti.:)

pussauskopissa muutakin tehdä kuin suudella. Nimim. on ihan hiukkasen siitäkin jo kokemusta:)

• ex-Wastaaja
        Sanna S kirjoitti:

pussauskopissa muutakin tehdä kuin suudella. Nimim. on ihan hiukkasen siitäkin jo kokemusta:)

"Voi sitä
        Sanna S 12.1.2008 klo 20.18
           pussauskopissa muutakin tehdä kuin suudella. Nimim. on ihan hiukkasen siitäkin jo kokemusta:)"

Mä sanon tän kaiken nyt ihan hyvällä, mutta eihän toikin taas ollut jotain vittuilua paitsi nimim. MMiehelle, myös eritoten mulle, hyvä nimim. Sanna S.?;)

Minä p-y-y-d-ä-n, että olisiko ihan aidosti mahdollista jättää noi suhde (ts. tässä tapauksessa "pussauskoppi")spekulaatiot esimerkiksi nyt mun ja nimimerkki MMiehen väliltä kokonaan pois? En nimittäin koe niitä mitenkään hauskoina. Koen ne lähinnä nolaavina itselleni ottaen huomioon, mitä joitakin asioita tällä keskustelupalstalla on juteltu ( minusta usein täysin riippumattomista syistä). Vois kenties myös olettaa, että ehkä myöskään nimimerkki MMies ei niistä välttämättä erityisesti välittäisi... (Hänhän nähdäkseni myös ilmaisi sulle tossa ylempänä, mitä toivoisi;). Jotkut senssihenkiset n-a-i-s-e-t ovat aktiivisesti täällä pyrkineet nolaamaan mua esim. sun mainitsemasi kaltaisilla suhdepuheilla. *kiemurtelee nolona* Miks ne ei vaan anna ihmisten keskustella?*

Pahoittelen, että joillakin on niin vähän hienostuneisuutta, että kuvittelevat ( en nyt tässä puhu sinusta, "Sanna S"..) kaiken mahdollisen kehumisenkin keskustelupalstalla aina olevan merkki henkilökohtaisesta kiinnostuksesta.:) Niin ei ole (ja pitäis näin ollen muuten vissiin vähän näemmä varoo, ketä täällä kehuu, hoh hoijaa).

PS. Se, että varmaan (sun silmiisi) käytän jäykän oloista kieltä ei tarkoita, ettenkö tietäisi, mitä pussauskopissakin voi tehdä.:/

;D

• Minkälaisia

naisia täällä on? Minälaisia naisia mielestäsi pyörii tällä palstalla?

• Serpico

Parhaat naurut kolmeen päivään! Kiitos siitä :D Hyviä luonnehdintoja.

Mut vakavasti, kyllä mä sut vielä pistän aisoihin.

• Sanna S

Nöyränä kuorityttönä kiitän ja niiaan:)

• yrmio

mua homoksi,jumalauta nainen. Vitut mä oo sen kummallisempi ko muutkaan miehet,mä vaan en lässytä ainakaan täällä paskaa enkä sano sitä mitä naiset haluaa kuulla.

• Sanna S

uskotaan. Sä siis oot apinamies vailla vertaa:)

• valtsu vain

mielipiteistäni? Mitä haluaisit muuttaa miehessä, siinä etsimässäsi/ihailemassasi. Tarkoitan sitä, mitä minun pitäisi itsessäni muuttaa/uudestaan oivaltaa miehisyydessäni, että olisin mittasi mukainen, Mitäkö minä ajattelen? Jos käyt kurkkaamassa sen perjantai gallupin niin mielestäni kerroin siellä ihan oikeesti mitä asioista ajattelen.

• Sanna S

Sinua en, ikävä kyllä, tunnista:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe