Kysytäänpäs...,

Mistä johtuu joillakin miehillä sellainen käsitys, että jos nainen on aloitteellinen ja aktiivinen, herkkä kehumaan miestä ja suhtautumaan tähän ylipäätään kiinnostuneesti ja miellyttävästi ja jopa kiihottumaan tästä, niin naisen on pakko olla bi-seksuaali tai jotain sinne päin?

Joo tiedetään ettei kaikilla miehillä ole moisia käsityksiä, mutta kuulostaa sen verran hassulta olisi vaan kiva tietää miksi joillakin on. Eivät sentään edellä mainitut ominaisuudet erityisen miehekkäitä ole vai?

10

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukenut sen

yhden sekopään kirjoituksia naisen logiikassa?

• MMies

!" Eivät sentään edellä mainitut ominaisuudet erityisen miehekkäitä ole vai?"

Eikös `miehekkyyteen` naiset juuri liitä aloitteen teon, rempseän olemuksen ja `helppouden'?

Tuosta esittämästäsi miesten käsityksestä voinen olla erimieltäkin.

• varmaankin aika usein mm. aktiivisuus ja aloitteellisuus mielletään miehekkäiksi ominaisuuksiksi, mutta mielestäni miehekkyyteen kuulu toki paljon muutakin ja ehkä olennaisempiakin asioita .. Mielestäni naisellinen heteronainenkin voi olla aktiivisesti kiinnostunut vastakaisesta sukupuolesta, olematta jotenkin käytökseltään "miehenkaltaiseksi" mielletty bi tai jotain..

• Peräkammarin poika..

Anteeksi hieman tahditon pyyntöni, mutta voisitko pikaisesti lisätä muutamia alastonkuvia valokuvavalikoimasi joukkoon, esim. tisseistä ja pepusta ja kontillaan takaapäin?

Voit vastaavasti ottaa joitakin "vaatteet päällä" kuvia huoleti pois.

Kiitos jo etukäteen:)

• Peräkammarin eukko

sä voisit jatkaa mykkänä tumputtamistas käyttäen molempaa kättäs ni ei tarvitse lukea noita tekstejä enään

• ennen tätä alotusta tuollaista käsitystä ole ollut, mut nyt on. Heteronaisilla olis paljon opittavaa binaisilta alotteenteossa ja aktiivisuudessa. Ei sillä, etteikö heteronaiset osaisi alotteita tehdä, mutta tuntemillani binaisilla on asioihin huomattavasti varmempi ote.

• vänkyrä-nainen

koskaan törmännyt kyseiseen asiaan, joten en osaa sanoa.

Muuten kiinnostaa kyllä ihan yleisellä tasolla, et mistä miehet tekee oletuksia naisen mahdollisista bi-taipumuksista..

Mun ainakin näin naisena on vaikeaa nähdä naisen bi-seksuaalisia taipumuksia ilman tuntemista...siis pelkän ulkonäön perusteella.

Miehet tuntuvat jo pelkän ulkonäön perusteella luokittelevan naisia bi-kategoriaan ilman että ees tuntevat naista.

• lesbonaiset sitten?

Sama täällä. Mä en tunnista edes lesbonaisia. Homomiehiä tunnistan välillä, en heistäkään varmaan kaikkia (no tunnen pari homoa, mikä auttanee, ja en tunne hyvin ketään lesboa, joten en huomaa mitään erilaisuutta naiseudessa).

• vänkyrä-nainen
        lesbonaiset sitten? kirjoitti:

Sama täällä. Mä en tunnista edes lesbonaisia. Homomiehiä tunnistan välillä, en heistäkään varmaan kaikkia (no tunnen pari homoa, mikä auttanee, ja en tunne hyvin ketään lesboa, joten en huomaa mitään erilaisuutta naiseudessa).

tunnista lebonaisia, enkä senpuoleen homomiehiäkään.
        Mut ei noilla niin väliäkään ole, homomiehet ainakin olisivat varmaan mulle hyviä kavereita.

...mut mulla on lisäksi vielä se, et en tunnista varattujakaan.
        Et ei mullakaan hyvin mene.:D

Ei mua ihmissokeempaa ihmistä varmaan ole olemassakaan.

• la.ra

kepillä jäätä.

Jos miehellä on sellainen tytinä, että nainen tykkää niin sitten se on varmaan suostuvainen myös kaikenmaailman kokeiluihin. Eivätkä ihan väärässä olekaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe