Kun kerroit tos alempana ketjussa nuo kaikki
palstan vapaat neitoset, niin naitapas
ne vielä sitten palstan rekatuille VAPAILLE miehille!
Aloitetaan vaikka Papeetesta, kukas olis hänelle
sopiva kumppani? Papupata saa kommentoida vasta
kun gek-ko on naittanut sut ;)
Parhain nimimerkki gek-ko!
6
370
Vastaukset
- kandeja
palstan miehille:
http://www.supergirlsshow.com/
Mulle tokarivin aasialainen!- keskustelu
muistui nyt jostain syystä tasan tällä kohdin mieleen.
Realismin ja fantasian välinen suhde naisten ja miesten mielikuvissa valittasessa seuraa autiolle saarelle.
- Anonyymi
Gek-ko ei halua tehdä miehistä parituslistaa koska hän joutuisi myöntämään ihastuksensa/näkemyksensä sopivasta miehestä tai "luovuttamaan" tuon miehimyksen jollekin toiselle palstan innokkaana odottavista naaraista.
- Anonyymi
relaxed_eyes kirjoitti:
Parittaa suosikkinsa varatulle.
Koska tilanne herättäisi huomiota ja epäilyjä :)
- Papeete1
Naitettu vaikka kuinka monelle Fredu, Scale ja Sumi tulee ekana mieleen. Sen lisäksi mä yritän heruttaa kuulemma ainakin MMieheltä.
Että siinähän noita on jo yli oman tarpeen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560