Kuka on tavallisimman näköinen?
Kuka on_seksikkäimmän näköinen?
Kuka on rumimman näköinen?
Kuka on tyrkyimmän näköinen?
Kuka on söpöin?
Palstalaisista
13
734
Vastaukset
- (n)
mihin tää kiimakaruselli taas kevättä kohti yltääkään
- kaikki naiset
antaisi kerran kaikille miehille (tai toisin päin), päästäisiin taas palaamaan palstan aiheeseen. Eli turinaan.
- tilanne--
kaikki naiset kirjoitti:
antaisi kerran kaikille miehille (tai toisin päin), päästäisiin taas palaamaan palstan aiheeseen. Eli turinaan.
on epäsuhtainen. Eli tasokkaita naisia, vähemmän tasokkaita miehiä, ajatellaan sitten ulkonäköä tai ei. Naisestahan se saaminen on aina kiinni.
Oli saantia tai ei, täällä pyörii kiimakaruselli all the time. oon vähän ihmetelly et mistä tää viimepäivinä esiintyny paritusvimma / kuka tykkää kenestäkin kyselybuumi oikein johtuu. Tosiaan siinä vaiheessa kun kevät ja kiima koittaa niin tää ei oikeesti oo enää lasten katottavaa.
- Papeete1
Että mä jaksan tähänkin vielä vastata. Mä teen kohta listan tuntemuksistani jokaisesta nimimerkistä ja kopypasteen sen joka kyselyyn. Mä en ikinä muista siinä tilanteessa kaikkia jotka ansaitsisivat maininnan.
Ps. DorkaM on kanssa huippuhumoristi :)
Kuka on tavallisimman näköinen?
-ISOMAHAINEN SETÄMIES
Kuka on_seksikkäimmän näköinen?
-VILI
Kuka on rumimman näköinen?
-LUTKITTELIJA
Kuka on tyrkyimmän näköinen?
-MINÄ
Kuka on söpöin?
-FREDU - la.ra
sanoa kuin että mä olen feministin näköinen, kun en jaksa sitä peitelläkään.
Mutta tarvittaessa mä olen kaikkea noita ja niin on varmasti moni muukin.- la.ra
relaxed_eyes kirjoitti:
Vaikkei sitä tosta kuvasta näekään.
Kun mä olen vastenmielinen femakko, jolla on vielä lävistyksiäkin :D
Vähän epistä, koska sä tosiaan tiedät mistä puhut, mutta kiitti.
- vänkyrä-nainen
Kuka on tavallisimman näköinen? Kaikkihan on ihan suhtkoht tavallisen näköisiä, en täällä ole mihinkään niin huomiotaherättävällä tavalla erikoisiin törmännyt.
Tavallinen voisi olla vaikka siilihiuksinen, silmälasipäinen 175cm mies, jolla on farkut ja huppari päällä. Jos joku on sellainen, niin valitsen sitten hänet.:)
Kuka on_seksikkäimmän näköinen? T-fox
Kuka on rumimman näköinen? Ei kukaan oo ruma, ainakaan heistä joiden kuvan olen nähnyt.
Kuka on tyrkyimmän näköinen? En tiedä, minkänäköinen on tyrkky...Varmaan joku nainen, jolla olisi tissit tyrkyllä. En ole sellaista kyllä nähnyt.
Kuka on söpöin? Minä :) voi vastata. Eikä ihmiset ole rumia kuin mieleltään, jos rumuutta pitää arvioida, ja silloin se rumuus menee joidenkin puskien piikkiin. Mut, muuten mielipiteeni:
Söpöimmän näkönen on Mangusti.
Seksikkäimmän näkönen on emanuela.
Papeeten kuva on kutsuvin, eli tyrkyin.
Ja kuka sen tavallisuuden määrittää? Kaikki ovat taviksen näkösiä, tai sitte ei kukaan.- Mangusti.
tykkäsit siitä ketunhäntä kainalossa -kuvasta. Voi ku söpöä, kiitos! =)
Mangusti. kirjoitti:
tykkäsit siitä ketunhäntä kainalossa -kuvasta. Voi ku söpöä, kiitos! =)
ole hyvä vain. Sä vaan jatkat söpistelyä.
- viIi.
relaxed_eyes kirjoitti:
ole hyvä vain. Sä vaan jatkat söpistelyä.
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560