Palstalaisista

taas kysely?

Kuka on tavallisimman näköinen?

Kuka on_seksikkäimmän näköinen?

Kuka on rumimman näköinen?

Kuka on tyrkyimmän näköinen?

Kuka on söpöin?

13

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (n)

      mihin tää kiimakaruselli taas kevättä kohti yltääkään

      • kaikki naiset

        antaisi kerran kaikille miehille (tai toisin päin), päästäisiin taas palaamaan palstan aiheeseen. Eli turinaan.


      • tilanne--
        kaikki naiset kirjoitti:

        antaisi kerran kaikille miehille (tai toisin päin), päästäisiin taas palaamaan palstan aiheeseen. Eli turinaan.

        on epäsuhtainen. Eli tasokkaita naisia, vähemmän tasokkaita miehiä, ajatellaan sitten ulkonäköä tai ei. Naisestahan se saaminen on aina kiinni.

        Oli saantia tai ei, täällä pyörii kiimakaruselli all the time.


      • oon vähän ihmetelly et mistä tää viimepäivinä esiintyny paritusvimma / kuka tykkää kenestäkin kyselybuumi oikein johtuu. Tosiaan siinä vaiheessa kun kevät ja kiima koittaa niin tää ei oikeesti oo enää lasten katottavaa.


    • Papeete1

      Että mä jaksan tähänkin vielä vastata. Mä teen kohta listan tuntemuksistani jokaisesta nimimerkistä ja kopypasteen sen joka kyselyyn. Mä en ikinä muista siinä tilanteessa kaikkia jotka ansaitsisivat maininnan.

      Ps. DorkaM on kanssa huippuhumoristi :)



      Kuka on tavallisimman näköinen?
      -ISOMAHAINEN SETÄMIES

      Kuka on_seksikkäimmän näköinen?
      -VILI

      Kuka on rumimman näköinen?
      -LUTKITTELIJA

      Kuka on tyrkyimmän näköinen?
      -MINÄ

      Kuka on söpöin?
      -FREDU

    • la.ra

      sanoa kuin että mä olen feministin näköinen, kun en jaksa sitä peitelläkään.

      Mutta tarvittaessa mä olen kaikkea noita ja niin on varmasti moni muukin.

      • Vaikkei sitä tosta kuvasta näekään.


      • la.ra
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Vaikkei sitä tosta kuvasta näekään.

        Kun mä olen vastenmielinen femakko, jolla on vielä lävistyksiäkin :D

        Vähän epistä, koska sä tosiaan tiedät mistä puhut, mutta kiitti.


    • vänkyrä-nainen

      Kuka on tavallisimman näköinen? Kaikkihan on ihan suhtkoht tavallisen näköisiä, en täällä ole mihinkään niin huomiotaherättävällä tavalla erikoisiin törmännyt.

      Tavallinen voisi olla vaikka siilihiuksinen, silmälasipäinen 175cm mies, jolla on farkut ja huppari päällä. Jos joku on sellainen, niin valitsen sitten hänet.:)

      Kuka on_seksikkäimmän näköinen? T-fox

      Kuka on rumimman näköinen? Ei kukaan oo ruma, ainakaan heistä joiden kuvan olen nähnyt.

      Kuka on tyrkyimmän näköinen? En tiedä, minkänäköinen on tyrkky...Varmaan joku nainen, jolla olisi tissit tyrkyllä. En ole sellaista kyllä nähnyt.

      Kuka on söpöin? Minä :)

    • voi vastata. Eikä ihmiset ole rumia kuin mieleltään, jos rumuutta pitää arvioida, ja silloin se rumuus menee joidenkin puskien piikkiin. Mut, muuten mielipiteeni:

      Söpöimmän näkönen on Mangusti.

      Seksikkäimmän näkönen on emanuela.

      Papeeten kuva on kutsuvin, eli tyrkyin.

      Ja kuka sen tavallisuuden määrittää? Kaikki ovat taviksen näkösiä, tai sitte ei kukaan.

      • Mangusti.

        tykkäsit siitä ketunhäntä kainalossa -kuvasta. Voi ku söpöä, kiitos! =)


      • Mangusti. kirjoitti:

        tykkäsit siitä ketunhäntä kainalossa -kuvasta. Voi ku söpöä, kiitos! =)

        ole hyvä vain. Sä vaan jatkat söpistelyä.


      • viIi.
        relaxed_eyes kirjoitti:

        ole hyvä vain. Sä vaan jatkat söpistelyä.

        ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe