Ihmettelen logiikkaa siinä että miehet haluavat niin paljon seksiä ja silti esittävät kovaa jätkää. Seksihän on emotionaalista puuhaa, jossa ollaan lähekkäin, hellitään kumppania ja mieskin on herkimmillään.
Jos mies olisi kova kundi niin eihän hän tarvitsisi seksiä ollenkaan?
Miesten suhde seksiin
62
2251
Vastaukset
- kummaa,
samoin vauvoille ne eivät viitsi rehennellä.
- htgrwsgre
Useammin kovat naiset polttavat lapsiaan ja mätkivät niitä yms., mutta on niitä miehiäkin, kuten Luom Luong:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801097070362_ul.shtml
- tarvittaessa
herkkäkin, mutta minun mielestäni herkkyys ei kyllä kuulu seksiin. Se on sitä touhua, jota syötetään ihmisille jossain kauniissa ja rohkeissa ja muissa lässynlää-jutuissa.
- ap.
useiden kymmenien miesten kanssa, ja väitän että 95% rupeaa seksin jälkeen halimaan ja puristamaan syliin oikein kunnolla, silittelemään ja katselemaan silmiin. Kovastakin karjusta kuoriutuu hellyyttä ja hyväksyntää kaipaava poju. Ja hyvä niin :)
- kauan kestää
ap. kirjoitti:
useiden kymmenien miesten kanssa, ja väitän että 95% rupeaa seksin jälkeen halimaan ja puristamaan syliin oikein kunnolla, silittelemään ja katselemaan silmiin. Kovastakin karjusta kuoriutuu hellyyttä ja hyväksyntää kaipaava poju. Ja hyvä niin :)
ennen kuin tähän ilmestyy ensimmäinen lutkakommentti. Mikä palstaa vaivaa?
- vänkyrä-nainen
kauan kestää kirjoitti:
ennen kuin tähän ilmestyy ensimmäinen lutkakommentti. Mikä palstaa vaivaa?
on ottanut omaa lomaa kun ei näy, eikä kuulu:)
- vili
ap. kirjoitti:
Lutka!
nyt jotain seksin glorifiointia(vai mikä hieno sana se nyt sitte onkaan)?
Mua ihmetyttää tällänen suhtautuminen seksiin, aivan kuin luottamus olis vaan seksiin, mut ei ihmiseen, jonka kanssa sitä harjoittaa.Tosille se hellyys on vaan pakollinen väline matkalla piparinsaamiseen - olkoon nää vaikka suoritus/orgasmikeskeisiä tapauksia; toiset miehet sitten pitää myös siitä hellyydestäkin... olkoon se kokonaisvaltaista tyydytystä janoavan miehen malli.
Tää näkyy yhden yön juttuja harrastavissa ihmisissä. Osa porukasta yksinkertaisesti masturboi toisen ruumiilla ja lähtee sitten omille teilleen, toisenlaiset nauttii elämästä, läheisyydestä ja yleensäkin kivasta meiningistä seksin merkeissä vaikkei se sitoutumiseen johdakaan.On vain kahdenlaista seksiä -hyvää ja huonoa. Huonon seksin jälkeen ei hellitä, mutta hyvä jälkeen paijaillaan. Ei oo ihmisistä, eikä tunteista kiinni, vaan mielialoista.
- ap.
relaxed_eyes kirjoitti:
On vain kahdenlaista seksiä -hyvää ja huonoa. Huonon seksin jälkeen ei hellitä, mutta hyvä jälkeen paijaillaan. Ei oo ihmisistä, eikä tunteista kiinni, vaan mielialoista.
miehissä syntyy seksin yhteydessä hellyydenkipeä ja herkkä mieliala.
Voi olla että miehet hakevat seksiä juuri siksi, kerrankin he saavat olla hellyydenkipeitä ja tuntevia. - .............................
Kukahan jossain sanoi, että keskittyy siihen koskettamiseen. Miltä se tuntuu, juuri siinä koskettaessa, sivellessä; siinä hetkessä. Eikä ajattele mitään muuta. Keskittyy vain tuntemuksiin sillä hetkellä.
Jäi jotenkin niin mieleen.
Ei siis ajattele, että kun teen tämän, niin se (nainen esim.) kostuu, ja pääsen naimaan. Tai mieti jotain tehdessä, että miltä mä näytän, tai mitä mä tekisin seuraavaksi. relaxed_eyes kirjoitti:
On vain kahdenlaista seksiä -hyvää ja huonoa. Huonon seksin jälkeen ei hellitä, mutta hyvä jälkeen paijaillaan. Ei oo ihmisistä, eikä tunteista kiinni, vaan mielialoista.
"mutta hyvä jälkeen paijaillaan"
Itseasiassa nukahdetaan... *punastuu*- aamuisin
Kukkomies kirjoitti:
Itseasiassa nukahdetaan... *punastuu*esim. sunnuntaiaamuisin?
- Typyliini81
Kukkomies kirjoitti:
Itseasiassa nukahdetaan... *punastuu*nukahtava mies ei mun kaa seuraavaa kertaa kokisi...
- ............................
Typyliini81 kirjoitti:
nukahtava mies ei mun kaa seuraavaa kertaa kokisi...
ex nukahti kyllä ainakin kerran keskenkaiken, vaikka ei meille siitä se ero tullut
pitäiskö kalveta? - vänkyrä-nainen
Typyliini81 kirjoitti:
nukkua jos väsyttää, niin mäkin teen ja ihan hyvällä omatunnolla;)
Hellimisen voi aloittaa sit kun herää siitä toisen kainalosta. Typyliini81 kirjoitti:
Ei mun kumppanit oo valittanut. En sentään satulaan nuku, mutta siis seksi on maailman parasta unilääkettä mulle. Sylittää toinen, antaa suukko ja oon untenmailla. Onneksi menneille kumppaneilleni toi ei oo ollut paha juttu... kun muuten oon luonnostani tarpeeksi huomioiva ja hellä... :)
- vänkyrä-nainen
............................ kirjoitti:
ex nukahti kyllä ainakin kerran keskenkaiken, vaikka ei meille siitä se ero tullut
pitäiskö kalveta?kesken suuseksin saamisen mut olin silloin kyl kännissäkin;D Se vaan oli jotenkin niin rentoouttavaa varmaan. Ei mulle tosta kyllä suututtu silloin:)
vänkyrä-nainen kirjoitti:
kesken suuseksin saamisen mut olin silloin kyl kännissäkin;D Se vaan oli jotenkin niin rentoouttavaa varmaan. Ei mulle tosta kyllä suututtu silloin:)
Ja poskisolisti herätetään nahkahuilua soittamaan kevyesti otsaan kopauttamalla....
Kukkomies kirjoitti:
Itseasiassa nukahdetaan... *punastuu*vasta siihen naisen paijailuun seksin jälkeen. Seki on muuten sellanen juttu, että naisetkin ovat joskus hellempiä, tai tunteellisempia siinä kosketuksessa seksin jälkeen, joten siitäkin erottaa sen, että onko seksi ollut tarpeet tyydyttävää myös siitä toisesta.
Kosketus ja katse kertovat aina ja kaiken. Ei tarvi löpistä joutavia.- kuten yllä?
Kukkomies kirjoitti:
Ja poskisolisti herätetään nahkahuilua soittamaan kevyesti otsaan kopauttamalla....
heh heh
mikähän ois mun pahin seksimoka... pitää miettiä - vänkyrä-nainen
Kukkomies kirjoitti:
mä olin saavana osapuolena...
En sentään muna suussa oo nukahtanut - muistaakseni ainakaan :D Mä kyllä oon silti nukahtanut mitä ihmeellisimpiin aikoihin ja mitä ihmeellisimpiin paikkoihin, et en tostakaan menis ihan takuuseen. ;D relaxed_eyes kirjoitti:
vasta siihen naisen paijailuun seksin jälkeen. Seki on muuten sellanen juttu, että naisetkin ovat joskus hellempiä, tai tunteellisempia siinä kosketuksessa seksin jälkeen, joten siitäkin erottaa sen, että onko seksi ollut tarpeet tyydyttävää myös siitä toisesta.
Kosketus ja katse kertovat aina ja kaiken. Ei tarvi löpistä joutavia."että naisetkin ovat joskus hellempiä, tai tunteellisempia siinä kosketuksessa seksin jälkeen, joten siitäkin erottaa sen, että onko seksi ollut tarpeet tyydyttävää myös siitä toisesta."
Tiedän. Siksi mä kehtaankin nukkua heti. Itsevarma, ei tarvi "tunnustella fiiliksiä".- .............................
En sentään muna suussa oo nukahtanut - muistaakseni ainakaan :D Mä kyllä oon silti nukahtanut mitä ihmeellisimpiin aikoihin ja mitä ihmeellisimpiin paikkoihin, et en tostakaan menis ihan takuuseen. ;Djoo, tajusin. Kommentti (tai kiusaaminen/ylitulkinta) oli Kukkomiehelle. ;-)
En sentään muna suussa oo nukahtanut - muistaakseni ainakaan :D Mä kyllä oon silti nukahtanut mitä ihmeellisimpiin aikoihin ja mitä ihmeellisimpiin paikkoihin, et en tostakaan menis ihan takuuseen. ;DAi, okei. Kelasin että oot sitten ollut varmaan melkoisessa ankkakännissä mutta se olikin noinpäin :D
- vänkyrä-nainen
............................. kirjoitti:
joo, tajusin. Kommentti (tai kiusaaminen/ylitulkinta) oli Kukkomiehelle. ;-)
omat mokas sitten vaan ;-)
- ..............................
omat mokas sitten vaan ;-)
no ehkä oikeasti noloin juttu on ollut se, siis mikä oikeasti sai hetkeksi pakokauhuun, niin se, että mulla oli yksi tauti pari vuotta sitten (paraneva onneksi), ja lähetin tekstarin väärään osoitteeseen. Sormi-piru lipesi ja kännykkä otti yhden pikanumeron.
No ei siinä sen kummempaa sitten. Meni siskolle. - vänkyrä-nainen
.............................. kirjoitti:
no ehkä oikeasti noloin juttu on ollut se, siis mikä oikeasti sai hetkeksi pakokauhuun, niin se, että mulla oli yksi tauti pari vuotta sitten (paraneva onneksi), ja lähetin tekstarin väärään osoitteeseen. Sormi-piru lipesi ja kännykkä otti yhden pikanumeron.
No ei siinä sen kummempaa sitten. Meni siskolle.Onneks oli 'vaan' sisko se viestin vastaanottaja, koska sehän ois pahimmassa tapauksessa voinut olla ihan kuka tahansa toinenkin...vaikka toisaalta et varmaan sille siskollesikaan nyt varta vasten asiaa ois ilmottanut.:D
- ............................
Onneks oli 'vaan' sisko se viestin vastaanottaja, koska sehän ois pahimmassa tapauksessa voinut olla ihan kuka tahansa toinenkin...vaikka toisaalta et varmaan sille siskollesikaan nyt varta vasten asiaa ois ilmottanut.:D
Joo mietin, että olisi voinut pahempaankin paikkaan kyllä mennä. :D
- vänkyrä-nainen
............................ kirjoitti:
Joo mietin, että olisi voinut pahempaankin paikkaan kyllä mennä. :D
on todistetusti siis epäluotettavia.:D
- kannattaisi
on todistetusti siis epäluotettavia.:D
aina soittaa :D
- vänkyrä-nainen
kannattaisi kirjoitti:
aina soittaa :D
tuo sun tapauksesi toimia oivana esimerkkinä.:D
Mä oon vaan enemmän tekstari-ihmisiä, mut eiköhän vanhakin koira edes yhden uuden tempun voi oppia. - vänkyrä-nainen
tuo sun tapauksesi toimia oivana esimerkkinä.:D
Mä oon vaan enemmän tekstari-ihmisiä, mut eiköhän vanhakin koira edes yhden uuden tempun voi oppia.muotoilla tekstarit tästälähtien aina kaikkien silmille sopiviksi:) Sit ei haittaa, vaik meniskin väärälle henkilölle.
- luonne .
muotoilla tekstarit tästälähtien aina kaikkien silmille sopiviksi:) Sit ei haittaa, vaik meniskin väärälle henkilölle.
ja mä en ole sieltä :D
- Mangusti.
niin, että kova kundi ei tarvitse rakkautta ollenkaan?
Joillekin seksiin liittyy läheisyydentunteita, joillekin se voi olla pelkkää eläimellistä panoa. Joku sekotuskin noista on.- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
Mitäs juniori?
Lupasin kertoo niistä epäilyistä.No nyt mä ymmärrän. Kato, sä et tajuu vielä mun sarkasmia. =)
Mangusti. kirjoitti:
No nyt mä ymmärrän. Kato, sä et tajuu vielä mun sarkasmia. =)
Juniori mikä juniori. =P
- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
Juniori mikä juniori. =P
Mulla on vaan pimee huumorintaju, varsinkin tuota juniorisarkasmia on varmaan vaikeaa ymmärtää, ellei ole itsekin hullu.
Sen voi kuitenkin ehkä tunnistaa kirjoitustavasta jos ei muuten. =) Mangusti. kirjoitti:
Mulla on vaan pimee huumorintaju, varsinkin tuota juniorisarkasmia on varmaan vaikeaa ymmärtää, ellei ole itsekin hullu.
Sen voi kuitenkin ehkä tunnistaa kirjoitustavasta jos ei muuten. =)Ainavaan selittää. Höh, tarvii enää, se sun(kin) hulluus on jo tarttunut. Toi, kommentti nyt vaan oli lähimpänä sellasta, mistä joskus on tullut mieleen se junioriasia.
- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
Ainavaan selittää. Höh, tarvii enää, se sun(kin) hulluus on jo tarttunut. Toi, kommentti nyt vaan oli lähimpänä sellasta, mistä joskus on tullut mieleen se junioriasia.
ettei sulle tarvi selittää. :)
Kieltämättä on mussakin vielä joissakin asioissa lapsellisuutta jäljellä, muutenhan tässä voiskin jo hautapaikkaa tilailla.
- ap.
vastata mun kysymykseenkin :)
- emme vastaa
lutkille.
- kysymykseen.
Olen kovanahkainen mies ja oikeassa olet. En ole tarvinnut seksiä koskaan. En myöskään läheisyyttä, hellyyttä tai rakkautta. Ja hengissä ollaan edelleen.
- on kaikki
vastaukseen tarvittavat ainekset aloituksessasi: miehet _esittävät_ kovaa kundia, eivät sisimmässään ole sitä. Paitsi minä olen, sillä en tarvitse seksiä lainkaan.
- nimenomaan
on "esittävät"
onhans sitten erikseen täysin tunteettomat ihmiset, mutta niitä on todella todella harvassa, ja heille on sattunut jotain ihan hirvittäviä tragedioita - siis sotaa, kidutuksia ym. ym. katastrofeja. - Aurinko79-
Toki seksi on ennenkaikkea kiinni siitä mitä tapahtuu korvien välissä ja erittäin herkkä asia, mutta onhan siinä pohjimmiltaan kyse fyysisestä tarpeesta. Sitä kutsutaan lisääntymisvietiksi.
Mun mielestä tuo logiikka että miehet haluaa paljon seksiä ja esittävät kovaa ei ole ollenkaan outo. Tuo sama logiikka pätee myös eläinmaailmassa, onhan eniten paneva ja hurjimmin riehuva karju koko lauman johtaja. Huono vertaus ehkä mutta ilmiönä tuo ei ole mitenkään ihmeellinen.
Ei asioista aina tarvitse tehdä niin monimutkaisia. Miehet tykkää panna niinku naisetkin. Ei siinä sen kummempaa logiikkaa tarvita :)
Pistäkää näitä jorinoita punaviinin piikkiin...- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
Johtuu varmaan kossusta virittämistäni paukuista.
Kyllä viinan avulla vaan pääsee ihan eri aaltopituuksille... ;)
Toivottavasti tänä aamuna ei tarvitse kärsiä kossupaukkujen seuraamuksista. Aurinko79- kirjoitti:
Kyllä viinan avulla vaan pääsee ihan eri aaltopituuksille... ;)
Toivottavasti tänä aamuna ei tarvitse kärsiä kossupaukkujen seuraamuksista.että ymmärsi sun tekstistä jotain. =P
Nojoosiis. En mä koko pulloa juonut, ku vaan muutaman kupin viritin illalla/yöllä töllöä katellessa ja netissä surffaillessa.- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
että ymmärsi sun tekstistä jotain. =P
Nojoosiis. En mä koko pulloa juonut, ku vaan muutaman kupin viritin illalla/yöllä töllöä katellessa ja netissä surffaillessa.Hyvä kun itse ymmärrän teksteistäni jotain niin täysin loogista että joku toinen tarvitsee pari selventävää paukkua niistä jotain tajutakseen ;)
Mulla meni ilta siemaillessa punkkua mutta vaikka kuinka yritin en saanu pulloa tuhottua. Täytynee jatkaa joku toinen ilta kun tunnen olevani terapian tarpeessa :)
Pystyisitkö edes vetämään koko pulloa kossua? Eikö siinä olis jo vatsahuuhtelu lähellä siitä määrästä? Aurinko79- kirjoitti:
Hyvä kun itse ymmärrän teksteistäni jotain niin täysin loogista että joku toinen tarvitsee pari selventävää paukkua niistä jotain tajutakseen ;)
Mulla meni ilta siemaillessa punkkua mutta vaikka kuinka yritin en saanu pulloa tuhottua. Täytynee jatkaa joku toinen ilta kun tunnen olevani terapian tarpeessa :)
Pystyisitkö edes vetämään koko pulloa kossua? Eikö siinä olis jo vatsahuuhtelu lähellä siitä määrästä?että sen pullon kyllä jois ilman sitä vatsahuuhtelua, mutta sanojen muodostaminen kävis sen jälkeen ylivoimaiseksi.
- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
että sen pullon kyllä jois ilman sitä vatsahuuhtelua, mutta sanojen muodostaminen kävis sen jälkeen ylivoimaiseksi.
Pysyy kommunikaatiokin edes jotenkin ymmärrettävänä :)
- hvckjed
Ei siihen tunteita tarvita. Ei siitossonni lehmään rakastu.
- hyvää.
Eri asia on sitten se, kuinka kauan rakkaus kestää. Se saattaa kadota laukeamisen jälkeen..
- hvckjed
hyvää. kirjoitti:
Eri asia on sitten se, kuinka kauan rakkaus kestää. Se saattaa kadota laukeamisen jälkeen..
Ja sitten vielä väittävät, ettei rahalla saa rakkautta.
- vili
emotionaalista puuhaa...sellaista puolta en ole itsestäni tähän päivään mennessä löytänyt. enkä usko että muutkaan äijät sillä niin kauheasti tekee. kaipa seukkailuissa, mutta pelkissä panoissa ei natsaa.
sitä että jotkut pikkupissikset ei tajua et miehet ja naiset ei oo samasta puusta veistettyjä. Kun mä ajattelen ja olen tälläinen niin varmasti kaikki muutkin ovat,sekö se sun motto elämälle sit on.
- la.ra
markkinoida naisen - tai yhden naisen - käsitystä seksistä ainoana oikeana totuutena.
- Ds.
Kannattaa varmaan syyttää sitä joka meidät on luonut. Se selkeesti mennyt vähän pitkälle. Kaipa se ajatteli alussa, että eipähän ihmiskunta kuole sukupuuttoon kun tämänkaltaisia miehiä löytyy. Et kai se on joku lisääntymiseen liittyvä juttu. Sit vaan säädetty tota pääkoppaa niin, ettei miehet jotka ne työt sen aikana tekee, joudu mitään tunteita sen aikana käsittelemään ja olemaan älyttömän helliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38899Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30633- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26578Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30547- 25545
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17543Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17513