Onkohan tämä tyhmä kysymys, mutta kysynpä kuitenkin:) Eli voiko vauvan kasvissoseita tehdä pakasteista vai onko parempi käyttää tuoreita kasviksia? Lähinnä ajattelin esim. kukkakaalta, porkkanaa jne.
Soseita
3
460
Vastaukset
- gääk
voi tehdä.. minulle ainakin neuvolassakin täti neuvoi että voisi käyttää niitä pakastevihannessekoituksia niin saisi helposti monipuolisuutta, mutten ole koskaan käyttänyt muutakuin hernemaissipaprikaa.
jotenkin vieroksun sitä että jo kerran pakastetut pakastaisin uudelleen. joten olen käyttänyt mielummin tuoreina kasvikset... eipä tuo ole iso homma kuoria ja pestä huolellisesti - kummastunut
Miksi ihmeessä haluaisit käyttää pakasteporkkanaa kun tuoretta kotimaista saa lähes ilmaiseksi?
Mutta vastauksena kysymykseesi, kyllä voi.
Itsekin olen ostanut soseeseen joskus pakastekukkakaalia jos tuoreena ollut surkeata laatua tarjolla. Apetitin parsakaalit kyllä jäivät tänäsyksynä pakastealtaaseen, olivat kotoisin Ecuadorista!! Luulisi että Apetit olisi löytynyt viljelmän lähempääkin....- huono esimerkki...
...Mutta kiitos vastauksista. Pääasiassa ajattelinkin käyttää tuoreita kasviksia, kunhan poika oppii kunnolla syömään kiinteitä ja soseita voi tehdä isomman määrän kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001