Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suomireggae

Nesta

Heittääkö mikään muu bändi Suomessa reggaeta kuin Soul Captain??

12

2072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • personal person

      Soul captain bandistä tutut JukkaPoika, Nopsajalka ja BommiTommi muodostavat Kapteeni Ä-ni yhtyeen, sitten on osoitteessa www.mikseri.net semmoinen kuin Hy-La productions ja kai niitä on reilusti enemmänkin, muttei tule nyt mieleen.

      • Nesta

        Kiits pp vastauksesta...

        Tyo Kapteeni Ä-ni on mullekin tuttua kamaa, mutta mielestäni enemmän jotain reggaen ja rapin sekotusta...hyvää kamaa toki.

        Hy-La on taas aivan uusi tuttavuus...:)


    • Regee okei

      Eiks toi oo se?
      yx juttu...regee okei jne.

    • Naze

      On ainakin ollut kyseisen niminen bändi (Dredline/Dreadline).

      • Sakke

        Älkää hyvät ihmiset unohtako Pelle Miljoonaa! Hänähn tekee tällä hetkellä todellista regeä! Todistaja levy ei oikein muhun iskeny, mutta osta Brooklyn Dakar levy! Se on huippu! En oo varma kirjotetaanko noin mutta jotain sinne päin... Suosittelen Pellen musiikkia!


    • Nesta

      tommonen pitkänlinjan alan osaaja ku Dashing Wawes on ilmeisesti julkaissut ekan pitkäsoittonsa...

      • terhen

        oon törmännyt kyseiseen bändiin. ja oon aivan rakastunut niiden musaan! ihan possuhyvää! kannattaa hommata levy! Dashing waves!


    • mammeli

      well yeah! why of course beibe. no hmm pelle miljoona näin ihan uranuurtajista. tai nykyäänhän se on ruvennu reggaeta enemmän paukuttaan.. joo no jos jukka pojasta kiinnostunu, niin hällä monta muutaki bändiä sielukapteenin lisäks; kapteeni ä-ni, kompostibändi, ylivoima...ja ehkä muitakin..jaa-a, ei mui´ta nyt heti tuu miälee. onhan näitä pikkubändejä ympäri suamen, jotka ei o levyttäny. voin mainita yhden turkulaisen upeen: jalopeura!! kandee tutustua, vaik onkin varmaan silleen pualiks harrastelija(et tutustuminen saattaa olla aikas hankalaa, ellei sit henk. koht. bändäriks rupee, mitä mä olen vakavasti harkinnuki.. ;) toiv, levyttäisivät joku nätti päivä!

    • ranta rekee täällä soi......

      the Astronauts (top rankin) oli niitä suomen ekoja reggae yhtyeitä joskus 80-luvun alussa.

      taitaa vain olla vaikeaa saada heidän sinkkujaan ja levyjään.....?

    • tuumailija

      Laulurastas niminen bändi Jyväskylästä on aika hyvää reggaemeininkiä.

    • santeri

      alamaalta löytyy jonkinlaista reggae biittiä...käy tsekkaa mikseri.netistä alamaa&anniina sivuilt eka biisi...

    • Aktiivinen reggaehörhö

      No heittää tosi moni sillä samalla kokoonpanolla, riippuen siitä kuka poppoota luotsaa,homma saattaa olla aivan P:stä kuten komposti ja Nopsajalka ovat olleet, tyypeillä ei ole paljon mitään sanottavaa, maailmassa tapahtuu enemmänkin!!! Ellei pää ole pöllyssä ja aivot jo kulutettu loppuun, kuuntele muuta kuin suomireggaeta niin saat ajateltavaa ja ajattelun iloa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe