Jos olisit kiinnostunut

jostain palstalaisesta

tosissaan, niin kertoisitko sen täällä julkisesti?

Sitähän minäkin.

Huvinsa kullakin.

74

3162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • la.ra

ja nimenomaan konditionaalissa.

• niin ilkeitä olette

no ei kyllä valitettavasti pokka riittäisi

jaa - kerran olen muuten laittanut s-postini, se oli sitä vanhaa suomi24 aikaa, ja ei ollut tämä miesten logiikka palsta, oli jotain noita aika paljon hiljaisempia palstoja

ja sitten minulle kerran yksi laittoi, se oli joku näistä suhteet-palstoista (mutta liian iso ikäero, muuten oli kiva tyyppi)

laittaisin s-postia jos galleriassa olisi osoite

• Pakkohan se olisi.

• saanut?

No oletko laittanut/saanut hlökohtaisia viestejä "olet ihana" tai muuta ;-)

• saanut? kirjoitti:

No oletko laittanut/saanut hlökohtaisia viestejä "olet ihana" tai muuta ;-)

En.

Joskus vuosia sitten yhden naisen pyysin treffeille täältä kaksneloselta, tulikin ja se oli sitten legendaarinen täystuho koko tapaus. Mut annetaan sen olla haudassaan.

Kysymys muuten ei ole "kiinnostaako" vaan "milloin kiinnostaa tarpeeksi". Oonhan mä joskus sanonut meneväni kattomaan gekkoa ihan sellaisessa korkeasaari-hengessä ... :)

• Kukkomies kirjoitti:

En.

Joskus vuosia sitten yhden naisen pyysin treffeille täältä kaksneloselta, tulikin ja se oli sitten legendaarinen täystuho koko tapaus. Mut annetaan sen olla haudassaan.

Kysymys muuten ei ole "kiinnostaako" vaan "milloin kiinnostaa tarpeeksi". Oonhan mä joskus sanonut meneväni kattomaan gekkoa ihan sellaisessa korkeasaari-hengessä ... :)

Olen 'joutunut' S24:n palstalla sanomaan naiselle, että koitanny laittaa sitä meiliä, että täs alkaa mennä hermot. Sillon oli just sellanen tilanne, että Kiinnosti tarpeeksi, eikä muuta mahdollisuutta ollut kuin vongata suoraan ja julkisesti. Ja kyllä se sit laittokin meiliä ja tavattiinkin.

Ja mä tykkään, että se kannatti, jotta siinä mielessä yks hailee, mitä palstakansa yleisesti ajattelee sellasesta 'julkisesta kiinnostuksen ilmasusta' täällä, koska se elämä on ihan jossain muualla. Ja se saattaa olla vaikka se nainen, jonka kanssa kiikkuu kiikkustuolissa, mut sitei voi tietää, jos ei kehtaa kysyä. Jotta, jos joku vastedes kiinnostaa tarpeeksi, eikä muuta mahdollisuutta ole ottaa yhteyttä, ni ihan varmasti sen jopa tällä palstalla kerron.

• kännissä,enköhän. Tai jonkun sortin peliliikkeitä ja tunnusteluja tekisin ainakin,kun tekee ne ns julkisesti niin sit kun vastakaikua ei tulekkaan niin kaiken voi laittaa känniläpän piikkiin. Mä en kestä pakkeja missään muodossa,jos ei suoraan heruta niin ei voi saada myöskään suoria pakkeja.

• turhaa hommaa

alkaa ihastua palstarooleihin.

Suurimmalla osalla ei kuitenkaan ole s-postiosoitetta näkyvillä, joten olisi nolattava itsensä julkisesti sen saadakseen. Vähän niinku kaupan kassaa alkais yrittämään, jono takana. Harvemmalla taitaa pokka riittää.

Sitte ku olet sen sähköpostiosoitteen saanut (jos olet), niin osoittautuu että palstapersoona asuu toisella puolella Suomea.

Mitä järkeä. Luulis, että treffipalstat toimii huomattavasti paremmin.

• varmaan kertos.. Täällä kateelliset lyö toista ku vierasta sikaa...

Niiku vilin tapaus...

Joitain peliliikkeitä tietty vois suorittaa mut että ihastuneena, tuskin mitään liian paljastavaa

• -QoH-

vilin tapaus?

• PillowBook l o
        -QoH- kirjoitti:

vilin tapaus?

vili paljasti kuvansa, catmint teki samoin ja kas siitä revittiin heti otsikoita eikä kaikki suinkaan ihan maulla tehtailtuja. Mutta tätähän täällä on tapahtunut aikojen alusta.

• ...
        PillowBook l o kirjoitti:

vili paljasti kuvansa, catmint teki samoin ja kas siitä revittiin heti otsikoita eikä kaikki suinkaan ihan maulla tehtailtuja. Mutta tätähän täällä on tapahtunut aikojen alusta.

on? Siitä en olekaan nähnyt kuvaa. ruma vai komea?

• -PB-
        ... kirjoitti:

on? Siitä en olekaan nähnyt kuvaa. ruma vai komea?

kuva oli sen verran kaukaa otettu mutta kropassa ei mitään valittamista.

• kuvasta
        -PB- kirjoitti:

ja mä en ole ainakaan edes nähnyt

Cat.Mint riitautti palstan pari viikkoa sitte, ja kuva tuli toissapäivänä, ja sai anteeksiannon aikaan

• kuva-
        -PB- kirjoitti:

jossain näkyvillä vielä?

• -PB-
        kuva- kirjoitti:

jossain näkyvillä vielä?

se oli joku puskan aloittama keskustelu missä se penäs kaikilta kuvaa esille jotta olis päässy arvostelemaan tai jotain. Tällä viikolla muistaakseni, että senkus selaamaan :)

• tai käyntikortti
        -PB- kirjoitti:

se oli joku puskan aloittama keskustelu missä se penäs kaikilta kuvaa esille jotta olis päässy arvostelemaan tai jotain. Tällä viikolla muistaakseni, että senkus selaamaan :)

nimin. Kemali
        onkohan vili turkkilainen?

• .......................
        tai käyntikortti kirjoitti:

nimin. Kemali
        onkohan vili turkkilainen?

eli tuolla kuvalla saa myös kaiken anteeksi; naisilta täällä ainakin

• kuin
        ....................... kirjoitti:

eli tuolla kuvalla saa myös kaiken anteeksi; naisilta täällä ainakin

kroppa kaukaa. ei mun makuun

• päätellä että

ihmiset eivät varmasti mainitse häntä ranking-listoillaan josta ovat oikeasti kiinnostunut?

• Poikkitieteellinen

palstatutkimus osoittaa että kirjoittajat tietävät kirjoittavansa roolien kanssa

• tarvitse päätellä.

Sehän on varsin todennäköistä. Kukaan ei halua paljastaa tunteita, ennen kuin on jotain toivoa saada niille vastakaikua. Paitsi sellaiset joilla ei ole mitään "menetettävää". Ei täällä, ei irl jne. Syvimmät tunteensa haluaa jokainen salata. Ja mitä jos joku muukin on kiinnostunut kiinnostuksensa kohteesta? MItäköhän siitäkin seuraa ja blää, blää...

Aloituksen idean sain juuri niistä kaikenmaailman gallupeista täällä, missä joku tai jotkut kai toivoo lukevansa oman nikkinsä sieltä tai jotain. Ei kai kukaan tosissaan luule, että sillä tavalla asia selviää? Kysymällä kiinnostuksen kohteelta sekin saattaisi selvitä parhaiten, jos jollakin jotakin kohtaan kiinnostusta on. Tuskin parempaa keinoa siihen täällä löytyy. Mutta joo. Jokainen tyylillään ja onnea vaan yrityksille.

• listoillaan,luoja paratkoon mitä hevonkakkaa. Mä ainakin voin sanoo ihan suoraan et vapaaherrana vonkaisin sen minkä kerkeäisin viilisniilistä,cat-minttiä ja pepanteenia,vittuuko sitä turhaan kaunistelemaan. Tosin tiiä sit oisko se jotenkin kovempi paikka myöntää ja tunnustaa jos ois jotenkin aikusten oikeesti ihastunu / tykästyny täällä johonkuhun.

• eikös susta
        yrmio kirjoitti:

listoillaan,luoja paratkoon mitä hevonkakkaa. Mä ainakin voin sanoo ihan suoraan et vapaaherrana vonkaisin sen minkä kerkeäisin viilisniilistä,cat-minttiä ja pepanteenia,vittuuko sitä turhaan kaunistelemaan. Tosin tiiä sit oisko se jotenkin kovempi paikka myöntää ja tunnustaa jos ois jotenkin aikusten oikeesti ihastunu / tykästyny täällä johonkuhun.

ole ihan ok pettää, jutuista päätellen.
        Vonkaa nyt vaan, sitä olisi huba seurata :D

• SupremeSatan

Siksi minä siis esiinnyn niin harvoin näillä listoilla, koska suurin osa palstalaisista on ihastunut minuun.

• eikös susta kirjoitti:

ole ihan ok pettää, jutuista päätellen.
        Vonkaa nyt vaan, sitä olisi huba seurata :D

ihan ookookaan oo vaikka ei kyl välttis mikään maailmanloppukaan aina olis. Ei nyt oikein selvinpäin taida vonku irrota,katotaan sit kun oon taas juubassa.

• Papeete1

Voin mä olla mahdollisimman lämpöisestilähestyttävän oloinen muttei munkaan pokkani sen pitemälle riitä. Ei täällä eikä irlissä :)

• kysymys.

Mitä sanoisit, jos joku palstalta lähestyisi? Puskastapa tietysti. Olit näköjään helpottanut asiaa sen verran, että laittanut sähköisen osoitteen näkyville. Pitäisitkö ihan pimeänä kaveria, joka täällä pyörii ja voi kiinnostua ihmisestä näiden juttujen perusteella?

Sitten sellainen varoitus tähän perään, että kysymys oli tietysti täysin teoreettinen.

• Papeete1
        kysymys. kirjoitti:

Mitä sanoisit, jos joku palstalta lähestyisi? Puskastapa tietysti. Olit näköjään helpottanut asiaa sen verran, että laittanut sähköisen osoitteen näkyville. Pitäisitkö ihan pimeänä kaveria, joka täällä pyörii ja voi kiinnostua ihmisestä näiden juttujen perusteella?

Sitten sellainen varoitus tähän perään, että kysymys oli tietysti täysin teoreettinen.

Nettipervo!!! Heh sori, ei vaiskaan (mulla on huono huumorintaju :)

Niinsiis, ei kai mulla muuten sitä vastaan ole mitään mutta kaikki juttujani lukeneet tietää etten ole nyt sillä tuulella. Niin ja mä olen selibaatissakin eikä ennätystahtia rikota ennen ens kesää :)

Pyörinhän mäkin täällä ja kieltämättä olen moniinkin tykästynyt juttujen perusteella joten en kai mä ainoa kohtuullisen normaali toisista mahdollisesti kiinnostunut ole :)

• utelias .
        Papeete1 kirjoitti:

Niinsiis, ei kai mulla muuten sitä vastaan ole mitään mutta kaikki juttujani lukeneet tietää etten ole nyt sillä tuulella. Niin ja mä olen selibaatissakin eikä ennätystahtia rikota ennen ens kesää :)

Pyörinhän mäkin täällä ja kieltämättä olen moniinkin tykästynyt juttujen perusteella joten en kai mä ainoa kohtuullisen normaali toisista mahdollisesti kiinnostunut ole :)

Niin, tuleeko sulle postia? Sulla on osoite kans esillä.

Olisin Cat.Mintiltä kanssa kysynyt, mutta sitä ei ole näkynyt - sillähän on myös osoite esillä.

• "kysymys"
        Papeete1 kirjoitti:

Jätetäänpä asia hautumaan. Kevät tulee kohta :) Ja kyllä se Papuneidinkin vielä joku pehmittää.

• Papeete1
        utelias . kirjoitti:

Niin, tuleeko sulle postia? Sulla on osoite kans esillä.

Olisin Cat.Mintiltä kanssa kysynyt, mutta sitä ei ole näkynyt - sillähän on myös osoite esillä.

Varmaan puoli vuotta pois galleriasta koska niitä viestejä tuli.. ihan liikaa.
        -moikkelis, ole masa 48v rovaniemeltä ja tulen ens viikolla työmatkalle tampeelle. voinko ola yötä sun luona, voitas viettää kiihkee viikonloppu.
        -Nähtäiskös tänään seksin merkeissä?
        -olen luotettava, rehellinen ja varattu isomunainen mies, voitaiskos tavata pikkukivan merkeissä??
        -Hi, ai ääm Abdullah änd ai luuking finnish wumön for mi.

Nyt mä pistin sen takaisin, koska palstalaisten kanssa on kiva kuitenkin puhua mailinkin kautta mutta huijaamalla siviilisäätyni saan karkoitettua noi vonkaajat kuuseen. Toivottavasti, jos se ei auta, mä otan ossun taas pois.

• Papeete1
        "kysymys" kirjoitti:

Jätetäänpä asia hautumaan. Kevät tulee kohta :) Ja kyllä se Papuneidinkin vielä joku pehmittää.

Takuuvarman keinon.. mutten kerro sitä teille :D Tai no okei, se on Aurinko! Se kun alkaa paisteleen niin meikäläisen kaikki 2 hormoonia villiintyy ihan täysin :)

Mutta juu, hautuun vaan

• ..............................
        Papeete1 kirjoitti:

Varmaan puoli vuotta pois galleriasta koska niitä viestejä tuli.. ihan liikaa.
        -moikkelis, ole masa 48v rovaniemeltä ja tulen ens viikolla työmatkalle tampeelle. voinko ola yötä sun luona, voitas viettää kiihkee viikonloppu.
        -Nähtäiskös tänään seksin merkeissä?
        -olen luotettava, rehellinen ja varattu isomunainen mies, voitaiskos tavata pikkukivan merkeissä??
        -Hi, ai ääm Abdullah änd ai luuking finnish wumön for mi.

Nyt mä pistin sen takaisin, koska palstalaisten kanssa on kiva kuitenkin puhua mailinkin kautta mutta huijaamalla siviilisäätyni saan karkoitettua noi vonkaajat kuuseen. Toivottavasti, jos se ei auta, mä otan ossun taas pois.

kun olin baarissa töissä, niin mulla oli kans ääliöähky aika lailla päällä, vapaa-ajallakin

• Miehen
        Papeete1 kirjoitti:

Takuuvarman keinon.. mutten kerro sitä teille :D Tai no okei, se on Aurinko! Se kun alkaa paisteleen niin meikäläisen kaikki 2 hormoonia villiintyy ihan täysin :)

Mutta juu, hautuun vaan

on helppo iskee sut talvella: lähestyy vaan kirkasvalolamppu päällä, niin Papu on ihan liekeissä ja valmista kauraa :)

• Papeete1
        Miehen kirjoitti:

on helppo iskee sut talvella: lähestyy vaan kirkasvalolamppu päällä, niin Papu on ihan liekeissä ja valmista kauraa :)

Ei, mä erotan feikit heti eikä ne tehoo samalla tavalla kuin aito :)

• Huomenna kuule
        Papeete1 kirjoitti:

Ei, mä erotan feikit heti eikä ne tehoo samalla tavalla kuin aito :)

on kaupoista ympäri Suomen ostettu kirkasvalolamput ja vonkarit lähettelee sulle rakkauspaketteja :)

• Papeete1
        Huomenna kuule kirjoitti:

on kaupoista ympäri Suomen ostettu kirkasvalolamput ja vonkarit lähettelee sulle rakkauspaketteja :)

Täytyy sitten käydä ostamassa muutama pullollinen aurinkorasvaa :)

• Sun -
        Papeete1 kirjoitti:

Täytyy sitten käydä ostamassa muutama pullollinen aurinkorasvaa :)

galleriasivu on totta. Muistaakseni siellä luki "kullanmurupalstalaisten luonnehdintojen mukaan ei mikään järjen jättiläinen"...? Kirkasvalolamppu ei rusketa. Voi sieltä kyllä joku heittää solariuminkin tulemaan samalla postilähetyksellä :-)

• Papeete1
        Sun - kirjoitti:

galleriasivu on totta. Muistaakseni siellä luki "kullanmurupalstalaisten luonnehdintojen mukaan ei mikään järjen jättiläinen"...? Kirkasvalolamppu ei rusketa. Voi sieltä kyllä joku heittää solariuminkin tulemaan samalla postilähetyksellä :-)

Niinhän se on. Mutta mä ajattelenkin ekana auringosta ruskettavaa vaikutusta, joten solarium sopii mulle paremmin.

Noh, paree odotella aitoa tavaraa.

• ...
        Sun - kirjoitti:

:D :D

• vaan
        Papeete1 kirjoitti:

Niinhän se on. Mutta mä ajattelenkin ekana auringosta ruskettavaa vaikutusta, joten solarium sopii mulle paremmin.

Noh, paree odotella aitoa tavaraa.

tarvittava tarkennus - eli ei kirkasvalolamppua vaan solariumit kehiin, niin sä olet pehmitettävissä :-)

• ilkkua
        ... kirjoitti:

siitä miehet vaan tykkää!

• Papeete1
        ... kirjoitti:

Ethän sä vaan värisokea ole :DD

• Tykkään
        ilkkua kirjoitti:

siitä miehet vaan tykkää!

myös :D

• voi parhaalla
        Papeete1 kirjoitti:

Ethän sä vaan värisokea ole :DD

tahdollakaan kyllä kuvailla? :D

• Papeete1
        voi parhaalla kirjoitti:

tahdollakaan kyllä kuvailla? :D

Ristiverinen on oikea termi.

• sanottuna
        Papeete1 kirjoitti:

Ristiverinen on oikea termi.

olet kaukana ristiverisestä - olet vaalea; et ehkä ihan blondi (ymmärrän blondin valkaistuna), mutta vaalea ehdottomasti.

Ristiverisellä olisi joku tummanruskea tukka (ja ei-ruskeat silmät) tai ruskeat silmät (ja sun vaaleat hiukset)

• Papeete1
        sanottuna kirjoitti:

olet kaukana ristiverisestä - olet vaalea; et ehkä ihan blondi (ymmärrän blondin valkaistuna), mutta vaalea ehdottomasti.

Ristiverisellä olisi joku tummanruskea tukka (ja ei-ruskeat silmät) tai ruskeat silmät (ja sun vaaleat hiukset)

Ole sä sitä mieltä jos se sut iloiseksi tekee, ja mä olen sitä mieltä mitä mä olen aina ollut :)

• viilisniilis

Ensinnäkään en voisi olla kiinnostunut kenestäkään palstalaisesta, koska olen kuitenkin niin pinnallinen, että haluan nähdä henkilön ensin. Ja en kyllä kellekkään täällä sitä iloa soisi, että se saisi jälkeenpäin kuitata mun avautumisesta...

• -QoH-

nettiromanssi oikeasti toimia?

Ihmisten pitää päästä nuuhkimaan toisiaan ja haistamaan sopiiko toinen omiin geeneihin (tiedostamatonta) ja vielä ainakaan sellainen ei ole mahdollista.

• se on aina alettava.

Ei sitä ilkee heti alkaa nuuskimaan toista vieraassa ympäristössä etenki ku nuuskijalla sattuu olemaan muutama promille antamassa aromia lisää.

Ei tää nyt kuppilaakaan huonompi paikka tutustua ole. Ehkä se vaan vaatii vähän enemmän rohkeutta tutustua tätä kautta. Baarista sänkyyn ajaudutta se alkukankeus yleensä on kadonnu jo kankkusen tullessa.

• -QoH-
        Frederico kirjoitti:

se on aina alettava.

Ei sitä ilkee heti alkaa nuuskimaan toista vieraassa ympäristössä etenki ku nuuskijalla sattuu olemaan muutama promille antamassa aromia lisää.

Ei tää nyt kuppilaakaan huonompi paikka tutustua ole. Ehkä se vaan vaatii vähän enemmän rohkeutta tutustua tätä kautta. Baarista sänkyyn ajaudutta se alkukankeus yleensä on kadonnu jo kankkusen tullessa.

sitä ei kyllä silleen haista kun on tiedostamatonta. Suuteleminen on toiseksi paras tapa alitajuisesti nuuhkia toisen geeniperimää. Paras tapa olisi suoraan sukuelimistä mutta se voi olla vähän hankalaa :D

• Aurinko79-

Mä oon erittäin huono ilmaisemaan kiinnostukseni oikeassakin elämässä, saati sitten jossain virtuaalisessa joten kyllä jäisi kertomatta.

• ääni menneisyydestä..

ja toki sen huomasi...

moni muukin.. :)

• sarvikuonokas

Kohde pitäis mua ihan ääliönä

• Itsekin joskus pyörittelin noita "se pitää mua tyhmänä, ällöttävänä, vonkaajana" ajastuksia. Nykyään kelailen että miksi ihmeessä? Ihastuminenhan on hieno juttu enkä mä ainakaan panis pahakseni jos joku joka ei mua kiinnosta ihastuisi muhun kunhan tajuaa pitää JONKUN rajan toiminnassaan.

Se jos toinen alkaa morkkaan mua koska saan hänestä positiiviset sävärit tarkoittais että mun ihastukseni loppuis suunnilleen samantien ja kääntyis säälinsekaiseksi välinpitämättömyydeksi kun hoksaisin että okei, toi nyt ei osaa empatisoida tai käsitellä tunteita.

Kaikki hyvä ja kaunis on ihmisessä voimavaraa ja toisista pitäminen ja ihastuminen on yks niistä ihmisen paremmista puolista joita nyt muutenkin pitäis täs maailmassa kannustaa näyttään ja vahvistaan.

• sarvikuonokas
        Kukkomies kirjoitti:

Itsekin joskus pyörittelin noita "se pitää mua tyhmänä, ällöttävänä, vonkaajana" ajastuksia. Nykyään kelailen että miksi ihmeessä? Ihastuminenhan on hieno juttu enkä mä ainakaan panis pahakseni jos joku joka ei mua kiinnosta ihastuisi muhun kunhan tajuaa pitää JONKUN rajan toiminnassaan.

Se jos toinen alkaa morkkaan mua koska saan hänestä positiiviset sävärit tarkoittais että mun ihastukseni loppuis suunnilleen samantien ja kääntyis säälinsekaiseksi välinpitämättömyydeksi kun hoksaisin että okei, toi nyt ei osaa empatisoida tai käsitellä tunteita.

Kaikki hyvä ja kaunis on ihmisessä voimavaraa ja toisista pitäminen ja ihastuminen on yks niistä ihmisen paremmista puolista joita nyt muutenkin pitäis täs maailmassa kannustaa näyttään ja vahvistaan.

vaan siitä, että mesoo sitä täällä.. Sehän on mahdotonta tietää et kuinka tosissaan toinen on

• edes alussa
        Kukkomies kirjoitti:

Itsekin joskus pyörittelin noita "se pitää mua tyhmänä, ällöttävänä, vonkaajana" ajastuksia. Nykyään kelailen että miksi ihmeessä? Ihastuminenhan on hieno juttu enkä mä ainakaan panis pahakseni jos joku joka ei mua kiinnosta ihastuisi muhun kunhan tajuaa pitää JONKUN rajan toiminnassaan.

se joka muhun otti yhteyttä, tai siis pisti s-postin ja pyysi kirjoittamaan, oli mielettömän fiksu ja upea mies, harmi vain, et yli 10 v nuorempi (mä kun olen niiiiiiiin nuorekas täällä), mailailtiin muutaman kerran, ja jos/kun menen sinnepäin, niin käydään kahviilla, ihan kavereina vaan

• sarvikuonokas kirjoitti:

vaan siitä, että mesoo sitä täällä.. Sehän on mahdotonta tietää et kuinka tosissaan toinen on

"Sehän on mahdotonta tietää et kuinka tosissaan toinen on"

Eihän ole. Jälkikäteen sen tietää, aivan kuin lottonumerotkin.

• Jos haluu saada
        sarvikuonokas kirjoitti:

on pakko antaa! Olet niin nuori että mietit vielä tuollaisia, mutta joskus täytyy rohkaistua. Kun itsekritiikin ylittää kerran elämä muuttuu hauskemmaksi! Kokeile!

• sarvikuonokas
        edes alussa kirjoitti:

se joka muhun otti yhteyttä, tai siis pisti s-postin ja pyysi kirjoittamaan, oli mielettömän fiksu ja upea mies, harmi vain, et yli 10 v nuorempi (mä kun olen niiiiiiiin nuorekas täällä), mailailtiin muutaman kerran, ja jos/kun menen sinnepäin, niin käydään kahviilla, ihan kavereina vaan

Tässä nyt puhuttiin siitä että tuo asia mainitaan yleisellä palstalla..

Noinhan asia on ihan ok.. ainakin mun mielestä

• sarvikuonokas
        Jos haluu saada kirjoitti:

on pakko antaa! Olet niin nuori että mietit vielä tuollaisia, mutta joskus täytyy rohkaistua. Kun itsekritiikin ylittää kerran elämä muuttuu hauskemmaksi! Kokeile!

Mää rakastan sua..

..Oon paras!

... joo ei :D

• kuinka...
        Jos haluu saada kirjoitti:

nuori tuo sarvikuonokas on, mutta sen tiedän että näissä hommissa on aina huomattavasti helpompaa antaa hyviä neuvoja kuin itse noudattaa niitä.

• liian kriittinen,
        sarvikuonokas kirjoitti:

Mää rakastan sua..

..Oon paras!

... joo ei :D

heitä mitä vaan, vaikka "mitä kuuluu?". Nainen ilahtuu kyllä!

• niin on
        sarvikuonokas kirjoitti:

Tässä nyt puhuttiin siitä että tuo asia mainitaan yleisellä palstalla..

Noinhan asia on ihan ok.. ainakin mun mielestä

mutta en ollut lukenut tuota sun viestiä tuota kirjottaessa, ja luulin sinun tarkoittavan, että joku pitäisi sitä yhteydenottoa tyhmänä

• mistä puhun,
        kuinka... kirjoitti:

nuori tuo sarvikuonokas on, mutta sen tiedän että näissä hommissa on aina huomattavasti helpompaa antaa hyviä neuvoja kuin itse noudattaa niitä.

ja toimin kuten neuvon :)
        Rohkeutta ja leikkimieltä kehiin niin hyvä tulee!

• monelleko oot ite?
        kuinka... kirjoitti:

Monelleko olet itse sanonut? Palstalla?

Mä taidan johtaa, olen kerran pistänyt s-postiosoitteeni, kerran saanut, ja kerran pistänyt yhden osoitteeseen viestin (galleria). Siis ihan vain viestiä, ei nyt rakkaudentunnustuksia sentäs (heti). heh heh

Mitenkäs te?

• sarvikuonokas
        liian kriittinen, kirjoitti:

heitä mitä vaan, vaikka "mitä kuuluu?". Nainen ilahtuu kyllä!

Ihan kuin olettaisitte että haluaisin tunnustaa tuon jollekin täältä..

...noo ajatelkaa mitä haluatte :) .. hauskaahan tämä

• huomaamatta
        sarvikuonokas kirjoitti:

Ihan kuin olettaisitte että haluaisin tunnustaa tuon jollekin täältä..

...noo ajatelkaa mitä haluatte :) .. hauskaahan tämä

ne on myös aika varmoja, että naiselle :DD

• kanssa.

Mitäs menitte lupaamaan isoille tytöille, heh..

• keskenään?

Mikäs siinä sinua risoo?

• NevilleR

Älänyviitti.

/Nev

• tilanne jossa joku sitä kysyis, vaikee ois väittää vastaankaa.. Eli taitasin sortua tunnustukseen...

Tarkemmin ajatellen.

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1329
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      38
      899
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      30
      633
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      600
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      578
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      547
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      545
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      543
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      513
    Aihe