Palstan ihanteellisin

pari?

15

1065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteen sopisivat

paremmin yrmio ja cuntmint (joka olisi Emma).

• Kunnon Mies.

Keinotekoinen aloitus, keinotekoinen lopetus.

Olen sitä mieltä että henkilöihin jotka esiintyvät omilla pärstöillään? ei pitäisi mennä. Eli jätetääs tää yrmiö ja catmint pois yhtälöstä. Tältä palstalta löytyy kiimaisia katteja ja kolleja vaikka muille jakaa. Jotenkin tuo yrmio ja catmint kuulostaa niin helvetin oudolta...

Itse ehdottaisin scalea ja gekkoa.

• PirullinenN

Kukkomies ja la.ra - jos siis molemmat olis vapaita. Which is not the case.

Olisi pallithyytävä parisuhdeuskottavuus noilla.

• Sori yrmio. Oli pakko antaa takas se parinpäivän takanen.

• taas niin hassunhauskaa läppää ettei mtn järkee, hih hih hah hah.

• PirullinenN

Kissa puetuttaa sulle puvun ja skragan, kampauttaa tukkasi ja kaataa kaljasi viemäriin. Sä puolestasi saat puristella kissasta turhat moraalit huitsinvideen.

Niinhän se menis.

• sitten yrmio
        PirullinenN kirjoitti:

Kissa puetuttaa sulle puvun ja skragan, kampauttaa tukkasi ja kaataa kaljasi viemäriin. Sä puolestasi saat puristella kissasta turhat moraalit huitsinvideen.

Niinhän se menis.

voisi laittaa galleriasivulleen sellaisen ennen/jälkeen -kuvan.

• PirullinenN kirjoitti:

Niinhän se menis.

nyt kuitenki oo aika lapsellisia juttuja. Ja joku ei välttis tykkää siitä et linkki omaan lärviin vedetään etusivulle,en mä ainakaan.

• ........................
        sitten yrmio kirjoitti:

voisi laittaa galleriasivulleen sellaisen ennen/jälkeen -kuvan.

Loistava idea - ja elämä. Pitää sitä pientä jännitystä olla.

• Olis varmaankin

kaikkein sopivin pari.

Taitavat kyllä ollakkin yhdessä kun eivät naista ole saaneet koskaan :-))

• Petter X

Oikein sydäntä lämmittää. Näköjään ei ole vaivannäkö mennyt hukkaan, sillä ihailijalauma mainostaa minua nyt päivittäin.

Hupaisaa sinänsä, asialla on jälleen neiti (vanhapiika?) vähälahjainen. Välimerkit ovat yhtä hyvin kondiksessa kuin Suomi-bimbon selluliitti.

• sullekkin
        Petter X kirjoitti:

Oikein sydäntä lämmittää. Näköjään ei ole vaivannäkö mennyt hukkaan, sillä ihailijalauma mainostaa minua nyt päivittäin.

Hupaisaa sinänsä, asialla on jälleen neiti (vanhapiika?) vähälahjainen. Välimerkit ovat yhtä hyvin kondiksessa kuin Suomi-bimbon selluliitti.

vähälahjainen. Hah! Välimerkit!

• LK.

yrmiohan on mulkku ja cat.mint taas romanttinen ja yhden yön juttuja kammoksuva enkeli.

Ei siitä mitään tulis.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      181
      1508
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      195
      1202
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1101
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      42
      794
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      700
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      691
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      680
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      673
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      19
      621
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe