Antasitko uuden mahdollisuuden?

Tälläsenä tuoreena esimerkkinä: Jos nainen tekee alotteen ja ehdottaa treffejä, mutta peruu ne itse muutamaa tuntia ennen h-hetkeä, ni antaisitko uuden mahdollisuuden?

Naiset voi kääntää sitten asiat toisinpäin, tai ihan mitenpäin vaan ja vastata sit sen mukaan.

60

1474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cat.mint

syystä se on treffit perunut. Jos on pätevä syy, niin toki voi antaa uuden mahdollisuuden.

• SupremeSatan

täällä, riippuu syystä.

• Jos ei ilmota sen tarkempaa syytä, peruu vain esteen vuoksi, ni antaisitko 'kunnon miehelle' vielä mahdollisuuden?

• SupremeSatan
        relaxed_eyes kirjoitti:

Jos ei ilmota sen tarkempaa syytä, peruu vain esteen vuoksi, ni antaisitko 'kunnon miehelle' vielä mahdollisuuden?

tekosyyltä. Pitää yrittää edes valehdella vakuuttavasti.

• cat.mint
        relaxed_eyes kirjoitti:

Jos ei ilmota sen tarkempaa syytä, peruu vain esteen vuoksi, ni antaisitko 'kunnon miehelle' vielä mahdollisuuden?

ilmoittaa vain "esteen vuoksi"? Kuulostaa huonolta. Voisi laittaa tarkemman syyn. Ei varmaan kovin heppoisin perustein peruisi, jos on kiinnostunut. Eli tarkempi syy oltava, tai ainakin myöhemmin kerrottava. Kai sitä voi ensin laittaa viestin että esteen vuoksi, jos on hätätapaus, mutta myöhemmin pitää kertoa tarkemmin.

• SengaSengana.
        relaxed_eyes kirjoitti:

No kyllä mä rimakauhunkin hyväksyisin päteväksi syyksi, jos toinen sen kertoisi. Siis sanoisi, että se on syy. Yhden kerran.

Muuten, mä olen kyllä todella kärsimätön ja ymmärtämätön esim. myöhästelyn suhteen. Pidän todella pahana, jos treffit vaikka on sovittu 19.00 ja toinen tulee 19.30. Todella paha juttu.

• SupremeSatan
        SengaSengana. kirjoitti:

No kyllä mä rimakauhunkin hyväksyisin päteväksi syyksi, jos toinen sen kertoisi. Siis sanoisi, että se on syy. Yhden kerran.

Muuten, mä olen kyllä todella kärsimätön ja ymmärtämätön esim. myöhästelyn suhteen. Pidän todella pahana, jos treffit vaikka on sovittu 19.00 ja toinen tulee 19.30. Todella paha juttu.

jaksais edes odottaa noin kauan. Myöhästely ja hidastelu pistää vituttamaan. Mun kans pitää toimia eikä meinata.

• cat.mint kirjoitti:

ilmoittaa vain "esteen vuoksi"? Kuulostaa huonolta. Voisi laittaa tarkemman syyn. Ei varmaan kovin heppoisin perustein peruisi, jos on kiinnostunut. Eli tarkempi syy oltava, tai ainakin myöhemmin kerrottava. Kai sitä voi ensin laittaa viestin että esteen vuoksi, jos on hätätapaus, mutta myöhemmin pitää kertoa tarkemmin.

Noin mäkin sen ajattelin. Liian huonolta kuulosti, enkä mä jaksanut lähtee syitä perkaamaankaan, suosista toivottelin hyvät jatkot, vaikka ensin meinasin alottaa pelin, koska epäilen, että se oli peliliike, mut sit totesin, et se ei oo sen vaivan arvosta.

• relaxed_eyes kirjoitti:

uskalla oikeata syytä sanoa, vaan tulee jotain "Pitää keretä ostamaan kaupasta hiivaa ennen yhdeksää"-esteitä, niin kyllä silloin on kyse soutu-huopaamisesta ja tekosyistä.

• suminagashi kirjoitti:

uskalla oikeata syytä sanoa, vaan tulee jotain "Pitää keretä ostamaan kaupasta hiivaa ennen yhdeksää"-esteitä, niin kyllä silloin on kyse soutu-huopaamisesta ja tekosyistä.

Tietty myös miehen täytyy tietää mitä se haluu. 'Sinne-tänne', 'juupas-eipäs' -leikit kuuluvat yläasteelle.

• relaxed_eyes kirjoitti:

Tietty myös miehen täytyy tietää mitä se haluu. 'Sinne-tänne', 'juupas-eipäs' -leikit kuuluvat yläasteelle.

se pitää lähteä siitä, et on oikea syy tulla rehveille ja oikea syy jäädä pois.

• Asiasta.huvittunut

Itselleni on käynyt sillä tavalla, että olen joutunut perumaan samalle päivälle suunnitellut treffit, koska tuli kiireellistä menoa, jota ei ole voinut lykätä.

Joten jos syy olisi pätevä, toki suostuisin tapaamaan toisen kerran.

• Mun mielestä pitää olla jo iso syy, jos ekatreffit joutuu syystä perua. Ihan mikä tahansa yllätys ei kelpaa ainakaan mulle syyksi.

Saitko sä uuden mahdollisuuden perumisen jälkeen?

• Asiasta.huvittunut
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mun mielestä pitää olla jo iso syy, jos ekatreffit joutuu syystä perua. Ihan mikä tahansa yllätys ei kelpaa ainakaan mulle syyksi.

Saitko sä uuden mahdollisuuden perumisen jälkeen?

Ei tosin itelle, mutta jonkun sinne piti kaveriksi lähteä, kun toinen ei päässyt omin avuin liikkumaan. Ja mä olin ainoa vaihtoehto.

Treffattiin me vielä pari kertaa sen jälkeen, mutta ei siitä oikein mitään tullut. Syyt oli tosin ihan muualla kuin tuossa treffien lykkäämisessä.

• antaisin,

ja yrittäisin erottaa tunteistani erilleen yhtäältä (mahdollisen) yleisen turhautumiseni naisiin ja toisaalta pettymyksen tähän yksittäiseen tapahtumaan.

• SengaSengana.

Rehellisesti sanottuna olisin kuitenkin niin kiltti, että antaisin uuden mahdollisuuden. Kuitenkin. Ja etenkin jos tyyppi olisi ihana.

Aika paljon mä taidan ottaa turpiini ennenkuin uskon.

Niin. Riippuen syystä. Mutta jos se toinen on vedättäjä tai kusettaja, niin kyllähän se "syyn" keksii, eikä voi mitenkään tietää, onko se aito ja oikea. Ja jos se taas ei ole, ja se syy on aito (olen eläissäni perunut kahdet treffit, ja mulla oli aito syy), niin eihän sitäkään voi tietää. Eli tapani mukaan luultavimmin uskoisin hyvää ihmisestä, ja antaisin mahdollisuuden.

• Mangusti.

ja kuka henkilö on - onko tuttu vai ei. Jos on tuttu, jolla on hyvä syy perumiseen, niin voisin antaa toisen mahdollisuuden. Jos on tuttu ja ei pakottavaa syytä perumiseen niin en antaisi.

Tuntemattoman kanssa miettisin ehkä vielä tarkemmin.

Muistan kerran erään tuntemattoman nettimiehen peruneen treffit pari tuntia ennen ja syynä oli se, että hän meni auttamaan vanhempiaan. Mulle se ei jostain syystä silloin ollut tarpeeksi pakottava syy perua ensitreffejä, joten se oli siinä. Julmaa.

• ollut julmaa

vaan typerää.

• Asiasta.huvittunut
        ollut julmaa kirjoitti:

vaan typerää.

En suosittelisi sekaantumaan sellaisiin miehiin/naisiin, jotka liikahtavat sillä kellonlyömällä kuin äippä/isi soittaa apuun.

Loppujen lopuksi hyvin harva asia on niin akuutti, ettei kärsisi lykätä päivällä tai kahdella.

• Mangusti.
        ollut julmaa kirjoitti:

vaan typerää.

Typerää on perua treffit pari tuntia aikaisemmin vanhempiensa takia. Kuulemma piti juuri silloin treffien aikaan mennä sinne vanhempien luokse auttamaan...

Säästyin varmasti paljolta paskalta.

• SengaSengana.
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

En suosittelisi sekaantumaan sellaisiin miehiin/naisiin, jotka liikahtavat sillä kellonlyömällä kuin äippä/isi soittaa apuun.

Loppujen lopuksi hyvin harva asia on niin akuutti, ettei kärsisi lykätä päivällä tai kahdella.

Ihan totta. Jos mulla on Tärkeät Treffit, niin pistän kännykänkin pienelle, enkä juttele muiden kanssa (siis jos joku soittaa, niin soittakoon).

• sinä kaikki

faktat tiedät ko. tilanteesta? Ai niin, perustat faktuaaliset argumenttisi pelkkiin oletuksiin.

• mustaki alko tuntu jo tuntua tylyltä ja julmalta, ku toivottelin vaan hyvät jatkot. Mut onneks on muitakin tylyjä.

Mun mielestä ne ekatreffit on tärkeimmät ja kyllä niihin pitää edes sillai 'panostaa', ettei niitä tosta vaan peruta. Ite jouduin kerran muutaman tunnin siirtää 'ei niin pakottavien' syiden vuoks, se nainen otti kyl sen hienosti, mut mä en olis kyl ollu yhtä ymmärtäväinen.

• Mangusti.

tuli ensimmäisenä mieleen varsinkin, kun puhelimessa kuulosti siltä, ettei niillä vanhemmilla mitään sydänkohtausta ollut päällä. Ja ainahan sitä olisi voinut vaikka treffata lyhyesti ja mennä sen jälkeen niitä vanhempiaan auttamaan.

• että pumppasin
        Mangusti. kirjoitti:

Typerää on perua treffit pari tuntia aikaisemmin vanhempiensa takia. Kuulemma piti juuri silloin treffien aikaan mennä sinne vanhempien luokse auttamaan...

Säästyin varmasti paljolta paskalta.

lisäkommentteja provollani. Sori, olen vähän äreällä päällä tänään.

• Mangusti.
        relaxed_eyes kirjoitti:

mustaki alko tuntu jo tuntua tylyltä ja julmalta, ku toivottelin vaan hyvät jatkot. Mut onneks on muitakin tylyjä.

Mun mielestä ne ekatreffit on tärkeimmät ja kyllä niihin pitää edes sillai 'panostaa', ettei niitä tosta vaan peruta. Ite jouduin kerran muutaman tunnin siirtää 'ei niin pakottavien' syiden vuoks, se nainen otti kyl sen hienosti, mut mä en olis kyl ollu yhtä ymmärtäväinen.

mä toivottelin hyvät jatkot vasta sitten, kun mies otti tekstiviestillä yhteyttä ja ehdotti uusia treffejä. Ei vaan ollut semmoista fiilistä, että olis halunut tavata. Oikeastaan ei ollut kovin kummoiset fiilikset missään vaiheessa, joten ehkä sillä miehelläkään ei ollut, tiedä häntä.

Liika ymmärtäväisyys ei ole hyvästä.

• Mangusti.
        että pumppasin kirjoitti:

lisäkommentteja provollani. Sori, olen vähän äreällä päällä tänään.

parempaa huomista.

• sullekin A.h,
        sinä kaikki kirjoitti:

faktat tiedät ko. tilanteesta? Ai niin, perustat faktuaaliset argumenttisi pelkkiin oletuksiin.

alkoi kaduttaa kaksi sekuntia tuo typerän kommentin jälkeen.

• Mangusti. kirjoitti:

mä toivottelin hyvät jatkot vasta sitten, kun mies otti tekstiviestillä yhteyttä ja ehdotti uusia treffejä. Ei vaan ollut semmoista fiilistä, että olis halunut tavata. Oikeastaan ei ollut kovin kummoiset fiilikset missään vaiheessa, joten ehkä sillä miehelläkään ei ollut, tiedä häntä.

Liika ymmärtäväisyys ei ole hyvästä.

jaksanu jäädä odottelemaan uutta ehdotusta, tai mahdollisesti itse ehdottelemaan mitään. Paikka ja aika oli järjestetty tälle päivälle ja sillä sipuli. Ku, ei se ekakerralla onnistu, ni ei se onnistu myöhemminkään.

• niin, että pyydän yhdesti treffeille ja jos tulee peruutus "kiireitä" syystä, niin kyllä se on siinä.

Jos joku pyytää treffeille ja ne peruuntuu "kiireitä" syystä, niin se on myös siinä.

Itse pidän treffejä sen verran arvossa ja tärkeänä asiana, ettei pikku kiireet niitä peruuta ja jos peruuttaa, niin treffit ei olleet oikeasti riittävän tärkeät.

Toki oikea syy on ymmärrettävää ja aina on uusi mahdollisuus. Tästä kannastani voi päätellä, että itse lähden treffeille korkeintaan kerran kolmessa vuodessa ja kyllä silloin on jo tosi kyseessä.

• Jos pyytää treffeille, ni ajankohdasta pitää pitää kiinni.

Oikeat syyt erikseen joo.

• jenzsku

antaisin toisen mahdollisuuden (olen niin kiltti ;) )jos meinaan se on vaan tarpeeksi kiinnostava. Itse olen sortunut tuollaiseen pari kertaa *nolona*

• Tuli vaan mieleen, ku naiset(paitsi Mangusti, mut se ei varmaan nainen olekaan) ainakin puheidensa mukaan pääsääntöisesti ymmärtäisivät ja antaisivat mahdollisuuden.

• SengaSengana.
        relaxed_eyes kirjoitti:

Tuli vaan mieleen, ku naiset(paitsi Mangusti, mut se ei varmaan nainen olekaan) ainakin puheidensa mukaan pääsääntöisesti ymmärtäisivät ja antaisivat mahdollisuuden.

Pahan pistit. Missä menee rajat? Omasta mielestän en ole epätoivoinen.

Liian kiltti olen; olen yrittänyt tietoisesti tulla vähemmän kiltiksi.

Jotenkin mulla, kuten sanoin, on sellainen perusajatus aina, että ihmiset on hyviä, noin peruslähtökohtana. Eli uskon toisen hyvyyteen, kunnes toisin todistetaan.

Mutta sitten, jos ja kun se mun luottamus on kerran mennyt, ja en enää arvosta ko. ihmistä, niin sitten en kyllä ... tai sitä tilaa ei voi palauttaa enää. Ja se voi mennä tietysti hyvin erinäisistä asioista, se ettei usko enää johonkuhun/arvosta.

• SengaSengana. kirjoitti:

Pahan pistit. Missä menee rajat? Omasta mielestän en ole epätoivoinen.

Liian kiltti olen; olen yrittänyt tietoisesti tulla vähemmän kiltiksi.

Jotenkin mulla, kuten sanoin, on sellainen perusajatus aina, että ihmiset on hyviä, noin peruslähtökohtana. Eli uskon toisen hyvyyteen, kunnes toisin todistetaan.

Mutta sitten, jos ja kun se mun luottamus on kerran mennyt, ja en enää arvosta ko. ihmistä, niin sitten en kyllä ... tai sitä tilaa ei voi palauttaa enää. Ja se voi mennä tietysti hyvin erinäisistä asioista, se ettei usko enää johonkuhun/arvosta.

se luottamus ei koskaan ihmiseen mene, ku sanoo ajoissa 'ei'. Olen mäkin sen joutunut opetella.

• SengaSengana.
        relaxed_eyes kirjoitti:

se luottamus ei koskaan ihmiseen mene, ku sanoo ajoissa 'ei'. Olen mäkin sen joutunut opetella.

Hm, sä nyt varmaan puhut jotenkin vähä eri kohdasta.

Mä ajattelin esim. että jos on yrittänyt tapailla jotakuta, ja sitten tulee pikkuhiljaa tunne, että se vedättää. Niin, jonkin aikaa katselen sitä, kun sitä miettii eka, että kuvittelenko, vai onko tässä hommassa jotain vikaa. Sitten tulee se piste vastaan, että tajuaa, että se vedettää/ei välitä enää tms. Eli jotenkin kun/jos menen sen pisteen yli, niin sen taakse en pääse enää.

Tai jos saan selville, että joku ihminen tekee tekoja,joita en pysty hyväksymään. Niin kun se luottamus on mennyt, en jotenkinkaan pysty arvostamaan enää sitä ihmistä, ja muutun .. rupean jotenkin ylenkatsomaan, jättämään huomiotta - se on varmaan sitä itsen suojeluakin osaksi.

• SengaSengana. kirjoitti:

Hm, sä nyt varmaan puhut jotenkin vähä eri kohdasta.

Mä ajattelin esim. että jos on yrittänyt tapailla jotakuta, ja sitten tulee pikkuhiljaa tunne, että se vedättää. Niin, jonkin aikaa katselen sitä, kun sitä miettii eka, että kuvittelenko, vai onko tässä hommassa jotain vikaa. Sitten tulee se piste vastaan, että tajuaa, että se vedettää/ei välitä enää tms. Eli jotenkin kun/jos menen sen pisteen yli, niin sen taakse en pääse enää.

Tai jos saan selville, että joku ihminen tekee tekoja,joita en pysty hyväksymään. Niin kun se luottamus on mennyt, en jotenkinkaan pysty arvostamaan enää sitä ihmistä, ja muutun .. rupean jotenkin ylenkatsomaan, jättämään huomiotta - se on varmaan sitä itsen suojeluakin osaksi.

Karvaiden pettymysten kautta opetellu ekatreffeillä naisen nännien asennosta kattomaan, että mitä peliä täs oikein pelataan. Noin kärjistetysti sanottuna.

Raja menee siinä kohtaa ku ensimmäinen sana ja teko eivät kohtaa. Jos ei sillo lähde tilanteesta pois, ni hetken päästä on kusessa.

• mahdollisuuden

Mutta näitä naisia onkin sitten aika vähän. sen sijaan jos nainen on perusmonkero, tuollainen aiheuttaa lähinnä kevyttä hilpeyttä.

• mä vähän

luulen, että rentosilmällä ei olisi muuten mitään miettimistä, mutta kun tämä nainen sattuu olemaan erittäin kaunis.

• mä vähän kirjoitti:

luulen, että rentosilmällä ei olisi muuten mitään miettimistä, mutta kun tämä nainen sattuu olemaan erittäin kaunis.

Eipä ole ikinä ennen tällästä ennen tapahtunut. Kaunis nainen ehdottaa treffejä, eka kertaa elämässäni koin viimetipan oharit ja vielä poltin sillat takanani. Ehkä nyt alko kaduttaa toi siltojen polttaminen. Kai se siitä. Seuraavaa odotellessa.

• SengaSengana.
        relaxed_eyes kirjoitti:

Eipä ole ikinä ennen tällästä ennen tapahtunut. Kaunis nainen ehdottaa treffejä, eka kertaa elämässäni koin viimetipan oharit ja vielä poltin sillat takanani. Ehkä nyt alko kaduttaa toi siltojen polttaminen. Kai se siitä. Seuraavaa odotellessa.

Kai se on sekin, että miten paljon kestää ottaa turpiin.

Olen monesti ajatellut, ja olen samaa mieltä, että tekemättä jättämisiään katuu eniten. Eli - jos et ota yhteyttä, niin kadutko sitä enemmän? Eihän sitä voi tietää.

Voihan sillä olla hirveä luonne, ja siitä tulisi helvetti. Mutta voi olla toisinkinpäin. Sehän siinä onkin kun ei voi tietää.

• pari kertaa... Kolmen sormen sääntö. Yks ei haittaa, toisesta jo voi kertoo tästä säännöstä. Kolmannen kerran jälkeen ei tartte enää välittää.

RImakauhu on ihan riittävän hyvä syy

• Aurinko79-

Jos se on sellaista ilmiselvää peliä tai eestaas-ramppailua niin en mä sitä hirveesti jaksais katsoa tuossa vaiheessa suhdetta. Kyllä se vaan niin on, että jos on aidosti kiinnostunut toisesta nii kyllä sitä löytää aina jonkun välin treffata vaikka kuinka olis kiireitä.

Kun aloitin edellisen suhteeni, tein kahta työtä joten aikaa treffailuun ei tosiaan kovin paljoa ollut. Meidän ensimmäiset treffit on ollut romanttisesti autossa kun mies tuli hakemaan mut töistä ja vei toiseen työpaikkaan. Hän teki tuohon aikaan myös työtä jossa tuskin kävi viikolla kotona. Hän saattoi kuitenkin tehdä todella ei-kannattavia juttuja vain jotta pääsis puoleks tunniks treffailemaan mua.

Mä en keksi sellasta syytä, mikä vois estää treffailun jos toisiaan oikeasti haluaa nähdä poislukien tietty onnettomuudet yms.

• takaisin:

miten kukaan voi ilmaista itseään noin epäselvästi!?!?!?!?!?
      Mitä sinulla on pääkopassasi?

• Mutta aika hyvin kaikki muut, sinua lukuunottamatta, ymmärsivät kysymyksen huonosta itseilmaisustani huolimatta.

• Kunnon Mies.

Jos naisella olisi perusteltu syy niin miksi en antaisi uutta mahdollisuutta. Sen sijaan jos mitään syytä ei ole, vaan nainen sanoisi vain että sori nyt ei nappaa, niin aika heikkoa voisi olla...

• Riippuu tapauksesta

Peruuntumisen syystä riippuu lopahtaako mielenkiinto järjestää uudet treffit. Tyyli miten hoitaa peruutuksen vaikuttaa myös. Jos tulee tekstiviesti, niin ei tarvitse ehdottaa uutta aikaa. Jos soittaa ja kertoo selkä suorana selkeän syyn, niin sitten sovitaan toinen kerta.

Tilanteessa jossa itse peruisin treffit, niin toisen suhtautuminen peruutukseen vaikuttaa onko mielenkiintoa järjestää treffit toiseen kertaan. Eli hieman ihmettelisin jos mies alkaisi mesoamaan ja suhtautumaan kylmäkiskoisesti peruutukseen. Tähän on selityksenä se, että ei kiinnosta tavata jotain naisiin kyynisesti suhtautuvaa, elämässä katkeroitunutta tyyppiä. Eli kun tulee viitteitä tunnevammoista, niin soronoo. Mua ei kiinnosta yrittää korjata jotain vinoutunutta käsitystä naisista. Tällä ajatuksella en viittaa kysyjään.

• vänkyrä-nainen

olisi joku mies jota kohtaan mulla on tunteita. Mikään tunteeton treffailu ei kiinnosta, enkä harrasta sellaista. Ei oo kiinnostusta eikä mitään motivaatiota moiseen.

En oo silti koskaan ees ollut treffeillä, edelleenkään, mut mitä nyt oon ihmisten tarinoita treffailusta lukenut niin uskon, etten haluakaan mennä.

• la.ra

jos olisin kiinnostunut niin kyllä. Jos taas en, niin sitten saisi mies maksaa veivailuistaan.

• edes sopinut

treffejä ei-kiinnostavan kanssa? Jos mua ei kiinnosta, treffien lukumäärä on nolla.

• la.ra
        edes sopinut kirjoitti:

treffejä ei-kiinnostavan kanssa? Jos mua ei kiinnosta, treffien lukumäärä on nolla.

mutta mikään ei sammu niin nopeasti kuin orastava kiinnostus. Sen perumisen kun voi tehdä monella eri tavalla...

• alunperin livenä tavattu
        edes sopinut kirjoitti:

• sanaselityspeli
        alunperin livenä tavattu kirjoitti:

Kiinnostava tarkoittaa kaikessa yksinkertaisuudessaan sitä, että kiinnostaa tutustua ja sopia ne treffit sen vuoksi.

• sama edelleen
        la.ra kirjoitti:

mutta mikään ei sammu niin nopeasti kuin orastava kiinnostus. Sen perumisen kun voi tehdä monella eri tavalla...

Mikään ei lopahda yhtä helposti ja nopeasti kuin orastava kiinnostus. Kiitos selvennöksestä

• alunperin livenä tavattu
        sanaselityspeli kirjoitti:

Kiinnostava tarkoittaa kaikessa yksinkertaisuudessaan sitä, että kiinnostaa tutustua ja sopia ne treffit sen vuoksi.

Mutta yritin sanoa, että kun yleensä sovin treffit melko pian (ei mitään puolen vuoden kirjoitteluja), niin nettityyppiin ei ole ehtinyt muodostua niin syvää kiinnostusta, että kestäisi yhtä paljon pelaamista kuin livenä tavattuun. Ainakaan minulla. Siten nettityypin heivaisin paljon herkemmin ulos, eli en antaisi toista/kolmatta mahdollisuuta, kun rupeaa säätämään ja pelaamaan. Livenä tavatulle annan enemmän "anteeksi", jos vaikka joutuu perumaan treffejä. Siis livenä tavatttuun, jos olen luvannut treffeille mennä/pyytänyt treffejä, niin olen JO ihastunut. Nettityyppin en.

• sama edelleen
        alunperin livenä tavattu kirjoitti:

Mutta yritin sanoa, että kun yleensä sovin treffit melko pian (ei mitään puolen vuoden kirjoitteluja), niin nettityyppiin ei ole ehtinyt muodostua niin syvää kiinnostusta, että kestäisi yhtä paljon pelaamista kuin livenä tavattuun. Ainakaan minulla. Siten nettityypin heivaisin paljon herkemmin ulos, eli en antaisi toista/kolmatta mahdollisuuta, kun rupeaa säätämään ja pelaamaan. Livenä tavatulle annan enemmän "anteeksi", jos vaikka joutuu perumaan treffejä. Siis livenä tavatttuun, jos olen luvannut treffeille mennä/pyytänyt treffejä, niin olen JO ihastunut. Nettityyppin en.

mitä hait. Tajusit vuorostasi varmaan, että en tehnyt jaottelua onko kiinnostus alkanut netistä vai live-elämästä. Kiinnostava on kiinnostava oli kontakti kehittynyt missä vain ja miltä ajalta hyvänsä.

Sen verran kommentoin tuota nettitutustumista, että siinä omalla kohdalla kiinnostus on helposti suurempaa, koska kirjoitustyyli kertoo ihmisestä erittäin paljon. Nopeassa ajassa saa ihmisen sisimmästä laajan käsityksen. Ihan kuin kirjoittamalla olisi helpompi avautua ja paljastaa sisimpänsä.

• vili

siinä. ihmisillä on ainakin stadissa sen verran kiire, että kyllä sen ymmärtää. maalla en antaisi, koska heillä ei ole kiire

• NevilleR

esimerkillä:

Jos joku lupaisi antaa sulle rahaa tänään, mutta sanoiskin sitten, että ei ehdi kun vasta huomenna. Ottaisitko?

/Nev

• miten se sen lupaa. Jonkun verran olen joutunut rahojeni perään kysellä ja ne rahat on kyllä sitte vaikka haettu jos ei muuten, mutta akka ja treffit on vähä eri asia.

• NevilleR
        relaxed_eyes kirjoitti:

miten se sen lupaa. Jonkun verran olen joutunut rahojeni perään kysellä ja ne rahat on kyllä sitte vaikka haettu jos ei muuten, mutta akka ja treffit on vähä eri asia.

Oli vissiin liian vaikea esmerk.

Kyllä mä sen verran kivuitta joustan että treffiajan voi tarpeen vaatiessa sopia uusiksi ilman isompia kohtauksia. Ja sen verran pedantti että en sovi yhteen ihmisen kanssa jolla pitkässä juoksssa ei ole elämässään minkäänlaista ajanhallintaa.
        /Nev

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      254
      6490
    2. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      198
      6034
    3. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      27
      5579
    4. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      125
      4348
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      172
      3608
    6. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      131
      3395
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      31
      3094
    8. Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa

Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja
      Maailman menoa
      285
      2579
    9. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      17
      2540
    10. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      141
      2412
    Aihe