tarkka satelliittikartta haussa

ziba81

etiskelen satelliittikarttaa josta erottaisi suomen alueella ainakin rakennuksia muualtakin kuin kaupungeista. Google earthin avulla olen saanut tarkimmat satelliittikuvat mutta vain suomen kaupungeista. Onko ylipäätään olemassa niin tarkkaa satelliittikarttaa netistä saatavilla?

7

17881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jupsjups

Tietääkseni kaikki satelliittiohjelmistot käyttävät melkein samoja satelliittikuvia, joten tuskin on harvemmin asutuilta seuduilta tarkkoja kuvia saatavilla.

• USA:stakin kyseiset kartat ovat osassa maata tarkkoja, sitten on vähemmän tarkkoja kuvia isosta osaa maata.. Suomi pikkuisena markkina alueena ei kiinnosta mainostajia. Kuvien hinta pitää jotenkin kattaa,jolloin kuvat on sitten vähemmän tarkkoja.

Kansalaisen karttapaikka, siellä on tarkkoja karttoja koko suomesta ja palvelu on ilmainen.

• Junttilan isäntä
        airfoil kirjoitti:

USA:stakin kyseiset kartat ovat osassa maata tarkkoja, sitten on vähemmän tarkkoja kuvia isosta osaa maata.. Suomi pikkuisena markkina alueena ei kiinnosta mainostajia. Kuvien hinta pitää jotenkin kattaa,jolloin kuvat on sitten vähemmän tarkkoja.

Kansalaisen karttapaikka, siellä on tarkkoja karttoja koko suomesta ja palvelu on ilmainen.

Aivan varmasti sekä USA:lla että Venäjällä on sotilaskäyttöön tosi tarkkoja satelliittikuvia Suomesta ja kai koko maapallolta. Siis sellaisia, että jos kohdalle on osunut mökkitietä köröttelevä VW Golf, niin se tunnistetaan myös Golfiksi (vuosimallia myöten). Netistä näitä on kuitenkin turha lähteä edes etsimään.

• Jonsson.

Siellä näkyy talot, mutta ei kovinkaan tarkasti. Kyseessä on todennäköisesti kartaksi muunnettu Suomen ilmakuvausaineisto, ei siis satelliittikartta.

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?cx=2554968&cy=6673470&scale=16000&tool=merkitse&styles=normal&lang=FI&tool=merkitse&map.x=254&map.y=145

Edellisessä esim. Korkeasaari Helsingistä. Talot melkein näkyvät. Kuvan voi tallettaa omalle tietokoneelleen (oikea hiiren painike) ja suurentaa sitä siellä lisää, jolloin talot näkyvät paremmin.

Tarkempaa ilmaisohjelmaa en tiedä tällä tarkkuustasolla.

• isommaksi

Tuo linkki kun aukeaa niin siitä saa sillä sivullakin vielä vähän isommaksi siitä vihertävästä palkista, plusmerkin kohdalta....

• pena81

www.keltaisetsivut.fi ja sieltä karttahaku. Siellä on kartta ilmakuvilla.

Oisko apua?

• bhu

live search maps.saat katsottua talon joka kulmalta.google maps on kivikaudelta tähän verrattuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe