Kenet palstalaisista

kelpuuttaisit:

treffikumppaniksesi?

127

3859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietenkin

Järkevin palstalainen on hän.

• Toi tuntui hyvältä ja vielä ensimmäisenä. Kärkyitkö edes? :)

• Hossi

Niin väliä ole, voihan sitä paskaa puhua kenenkä kans tahansa. Kaikki käypi ainakin mulle, eri asia sit onko kyseessä rehvit vaiko muuten ajan tappaminen.

• kjähkjäh

Laitanko perustelut mukaan? Totta maar!

Vilin. Sen verran kyynisen ja skeptisen oloinen, että ei tarvitse pelätä mitään takertumisia ja vonkauksia puolin tai toisin. Uteliaana olisi mukava jututtaa, mikä pehmo sieltä löytyykään ja silmänruoka on aina plussaa.

Fredu ehdottomasti, sen kanssa voisi olla aika naurupitoiset tärskyt.

lutunen Cranky, tuskin tarvitsee perustella. Yksi parhaimmista kirjoittajista ja söpö kuin mikä kaikin puolin.

Yrmio. Se on varmasti oma itsensä eikä jaksa esittää muuta mitä on. Eri asia on, kuinka paljon sillä menisi pupu pöksyyn ja pasmat sekaisin. Tämä käytös olisi kiva nähdä...

Onks täällä muita rekkautuneita vapaita miehiä?

• Logg out

Mä oooon!!!!

• unohdin

DorkaM ehdottomasti, sen verran hyviä sutkautuksia

Hossi ihanainen. Iso jätti, jonka sydän on kultaa.

• loputon lista
        unohdin kirjoitti:

DorkaM ehdottomasti, sen verran hyviä sutkautuksia

Hossi ihanainen. Iso jätti, jonka sydän on kultaa.

Kukkomies, palstan kovin flirttailija. Olisi kiva nähdä irtoaako yhtä hyvää läppää livenä.

Mitä näitä listaamaan, treffaisin suurimman osan, inhokkeja on tasan 2. Niitä en nimeä ollenkaan korrektiussyistä.

• loputon lista kirjoitti:

Kukkomies, palstan kovin flirttailija. Olisi kiva nähdä irtoaako yhtä hyvää läppää livenä.

Mitä näitä listaamaan, treffaisin suurimman osan, inhokkeja on tasan 2. Niitä en nimeä ollenkaan korrektiussyistä.

"Kukkomies, palstan kovin flirttailija."

Nyt kiistän flirttaavani! :D No ehkä ihan pikkiriikkisen mutta se on sitten täysin alitajuista ja johtuu yksinomaan loistavasta juttukaverista.

Oikean elämän läppäni riippuu ihan seuran tuttuusasteesta, vireystilasta, ilmankosteudesta ja nautittujen energiajuomien määrästä. Osaan olla syrjähtäväkin ja ujo. Tosin silloin kannattaa epäillä mun osalta vakavaa ihastusta.

• sykkyrällä
        Kukkomies kirjoitti:

"Kukkomies, palstan kovin flirttailija."

Nyt kiistän flirttaavani! :D No ehkä ihan pikkiriikkisen mutta se on sitten täysin alitajuista ja johtuu yksinomaan loistavasta juttukaverista.

Oikean elämän läppäni riippuu ihan seuran tuttuusasteesta, vireystilasta, ilmankosteudesta ja nautittujen energiajuomien määrästä. Osaan olla syrjähtäväkin ja ujo. Tosin silloin kannattaa epäillä mun osalta vakavaa ihastusta.

Tee mitä teet, mutta sä teet sen hyvin :D

• sykkyrällä kirjoitti:

Tee mitä teet, mutta sä teet sen hyvin :D

Kohta lähtee lapasesta nää touhut. Huoh.

• sykkyrällä
        Kukkomies kirjoitti:

Kohta lähtee lapasesta nää touhut. Huoh.

Sä et ole nähny(lukenu)vielä mitään :D

• sykkyrällä kirjoitti:

Sä et ole nähny(lukenu)vielä mitään :D

Eli mitä enemmän luet sitä isompaa vasaraa lähdet hakemaan kun edellinen ei iske muka tarpeeksi lujaa? ... ... :)

Tarkoitin tuolla aikaisemmalla että mulla on tapana ottaa helposti vettä myllyyni liikaakin etenkin kehuista; seuraus egopöhötys joka kaatuu juuri itseensä.

• vaan
        Kukkomies kirjoitti:

Eli mitä enemmän luet sitä isompaa vasaraa lähdet hakemaan kun edellinen ei iske muka tarpeeksi lujaa? ... ... :)

Tarkoitin tuolla aikaisemmalla että mulla on tapana ottaa helposti vettä myllyyni liikaakin etenkin kehuista; seuraus egopöhötys joka kaatuu juuri itseensä.

Mä tarkoitinkin pönkittää sua.... :) Ihan hyvällä. Jatkan toisen kerran.

• sillä se

ei ole omien sanojensa mukaan ollut koskaan treffeillä. Lisäksi Vänkyrä sai testissä korkeat kinky-pisteet.

Toinen vaihtoehto on Gekko, mikäli joku on muistanut ruokkia sen eikä se ala heti järsiä nälissään kyynärvarttani. Alustava ratkaisu tuohon on tietysti mennä treffeillä johonkin ruokapaikkaan.

• vänkyrä-nainen

Juu en oo ollut treffeillä. Mä varmaan oon poikkeus mut mulla on aina kaikki vähäiset suhteet ja suhteenpoikasetkin alkaneet muilla tavoin kuin treffailulla.

• kaunis nainen

Tulkaas kaikki tähän ketjuun kilpaa kehumaan itseänne puskasta. yrmio ainakin on ihanin ja ratikkakuski komein.

• dasbnaobob

yrmion ei tarvitse itseään kehua

• että olennaista

ei ole se, tietävätkö muut kuka minkäkin kehun on kirjoittanut, vaan että kehun saaja tietää ettei itse sitä ole kirjoittanut.

• että olennaista kirjoitti:

ei ole se, tietävätkö muut kuka minkäkin kehun on kirjoittanut, vaan että kehun saaja tietää ettei itse sitä ole kirjoittanut.

Pitääpä tulla umpijurrissa kehumaan itseään joku ilta.

• muistaa,
        DorkaM kirjoitti:

Pitääpä tulla umpijurrissa kehumaan itseään joku ilta.

että olet tehnyt sen jo.

• muistaa, kirjoitti:

että olet tehnyt sen jo.

Seuraavaksi varmaan väität, että varastin makkarin lattialta löytyneet pikkarit naapurin pyykkinarulta? :(

• Tuskin sä
        DorkaM kirjoitti:

Seuraavaksi varmaan väität, että varastin makkarin lattialta löytyneet pikkarit naapurin pyykkinarulta? :(

nyt puhtaita pikkareita olet mennyt varastamaan.

• Papeete1

Mä en ole ikinä ollut treffeillä, joten on hieman hämärää mitä sillä tarkoitetaan. Mutta jos oletetaan, että tapaaminen on vain tapaaminen eikä mikään lupaus seksisuhteesta tms, niin lista olisi pitkä kuin nälkävuosi. Periaatteessa melkein kaikki käy, niin naiset kuin miehetkin. Inhokkien näkemisiin ei riitä mielenkiintoa eikä turhaan tuhlattavaa energiaa.

Nää on taas näitä vmäisiä kyselyitä joissa unohdan aina puolet maininnanarvoisista ja sitten ottaa kaaliin jälkikäteen. Joten en mainitse sitten mitään nimiä, enhän mä mihinkään treffeille ole kuitenkaan edes lähdössä. Kamala kauhuskenaario.. eka nimeää jonkun ja sitten se ilmoittaa "sopii" ja itse on "voihan venäjä, en mä mihinkään ole valmis" :DD

Höh

• kysymyshän oli just. Mä olin jo ihan varma, että kiimakarusellin pyöriminen rauhottus hetkeksi aikaa, mutta ei näköjään.

Kelpuuttaminen on mun mielestä vähän huono sana, mutta en ainakaan niiden kanssa lähtisi, joiden kanssa ei täälläkään mitään jutunjuurta synny.

• olet --

vähän huono kritisoimaan kiimakarusellia

• olet -- kirjoitti:

vähän huono kritisoimaan kiimakarusellia

Eihän se ollutkaan kritiikkiä, se oli vain luuloa.

• valitsen sanat toisin
        relaxed_eyes kirjoitti:

Eihän se ollutkaan kritiikkiä, se oli vain luuloa.

Sinä jos kuka on huono esittään ulkopuolista näissä kyselyissä ja keskusteluissa

• valitsen sanat toisin kirjoitti:

Sinä jos kuka on huono esittään ulkopuolista näissä kyselyissä ja keskusteluissa

esitinkö mä ulkopuolista? Mitä pitäs sanoo, että olis niinku sisäpuolella?

• niin paljon
        relaxed_eyes kirjoitti:

et ei perässä pysy välillä palstalaiset vähiten kai sä itse

• riittäisköhän?
        relaxed_eyes kirjoitti:

Sun pitää varmaan antautua täydellisesti (tuolle kommentoijalle), ja sanoa, että olet aina ja kaikkialla ehdottoman väärässä ja kaiken aikaa. Ikuisesti, aina, tässä ja nyt. ;-))

• riittäisköhän?
        riittäisköhän? kirjoitti:

Sun pitää varmaan antautua täydellisesti (tuolle kommentoijalle), ja sanoa, että olet aina ja kaikkialla ehdottoman väärässä ja kaiken aikaa. Ikuisesti, aina, tässä ja nyt. ;-))

Ei se aina väärässä oo vaan esittää aina jotain

• sama ...

Ei se aina väärässä oo vaan esittää aina jotain

heh että ihan joskus pikkuisen se on oikeassakin - mikä myöntö ;-))

• eri kommentoija

mpw:n sanat ovat kuin roskia lattialla. Täysin sisällyksettömiä ja turhia.

• niin paljon kirjoitti:

et ei perässä pysy välillä palstalaiset vähiten kai sä itse

Mun olis pitäny mainita joku tai joitakin nikkejä erikseen? Pitääks ne joka toinen päivä mainita? Jotta, jos mahdollisesti joku olis tippunut 'listoilta' ja joku toinen olis sinne noussu.

• sama ...
        sama ... kirjoitti:

Ettet vain salaa haluis sen kanssa treffeille?

• ihme ja kumma
        sama ... kirjoitti:

onko sun maailmassa ihmiset aina joko oikeassa tai väärässä. Lue uudelleen niin ehkä pääset kärryille ;-)) Haukotus

• joka kerta
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mun olis pitäny mainita joku tai joitakin nikkejä erikseen? Pitääks ne joka toinen päivä mainita? Jotta, jos mahdollisesti joku olis tippunut 'listoilta' ja joku toinen olis sinne noussu.

ja hyvin tajuatki. Eri asia on myöntää se
        taitaa olla jo niin et sun maininnat ei ehdottamallas tavalla kovin montaa enään kiinnosta ;-))

• tosissas?
        sama ... kirjoitti:

Ettet vain salaa haluis sen kanssa treffeille?

jotain rajaa.ootko nähny kuvan ja lukenu tekstejä?

• suurin
        eri kommentoija kirjoitti:

mpw:n sanat ovat kuin roskia lattialla. Täysin sisällyksettömiä ja turhia.

tyhjä tynnyri KOLINKOLIN ;-))

• yksinkertaista
        relaxed_eyes kirjoitti:

nämä aloitukset tekemättä, pliis

• joka kerta kirjoitti:

ja hyvin tajuatki. Eri asia on myöntää se
        taitaa olla jo niin et sun maininnat ei ehdottamallas tavalla kovin montaa enään kiinnosta ;-))

Sua ainakin kiinnostaa.

• sulle
        relaxed_eyes kirjoitti:

Sua ainakin kiinnostaa.

sun narsistisuudesta taitaa olla oikeassa toi oli täysin itserakkaan ihmisen käsitys itestä

• eri kommentoija
        relaxed_eyes kirjoitti:

Sua ainakin kiinnostaa.

vain Jumalaksi itsensä kuvitteleva.

• vänkyrä-nainen
        sulle kirjoitti:

sun narsistisuudesta taitaa olla oikeassa toi oli täysin itserakkaan ihmisen käsitys itestä

täällä syyttelee toisia narsisteiksi tai millä tahansa negatiivisella nimityksellä lutkittelija mukaanlukien, vois mennä hiukan itseensä ja miettiä sitä omaa täydellisyyttään.
        Ja jokaisen ihmisen sisällä asuu pieni narsisti. Ei sellaista ihmistä olekaan, jolla ei narsistin piirteitä yhtään luonteessa ole. Kaikilla ne tulevat esiin vain eri tavoin ja eri tilanteissa.

• sama ...
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

täällä syyttelee toisia narsisteiksi tai millä tahansa negatiivisella nimityksellä lutkittelija mukaanlukien, vois mennä hiukan itseensä ja miettiä sitä omaa täydellisyyttään.
        Ja jokaisen ihmisen sisällä asuu pieni narsisti. Ei sellaista ihmistä olekaan, jolla ei narsistin piirteitä yhtään luonteessa ole. Kaikilla ne tulevat esiin vain eri tavoin ja eri tilanteissa.

ja halpamaisuus, puskasta haukkuminen/arvostelu (ei uskalla rekatulla nikillä) - lienevätkö nekään niin arvostettuja luonteenpiirteitä?

• sulle kirjoitti:

Did My Sarcasm Hurt Your Feelings?

Olen pahoillani.

• Seuraa REiä

jonkin aikaa niin olet täysin samaa mieltä

• vänkyrä-nainen
        sama ... kirjoitti:

ja halpamaisuus, puskasta haukkuminen/arvostelu (ei uskalla rekatulla nikillä) - lienevätkö nekään niin arvostettuja luonteenpiirteitä?

Kaikkien ei ole pakko pitää kaikista ihmisistä, mutta sen tiedon fiksu ihminen pitää sisällään, niin netissä kuin reaalissakin.

• sama ...
        Seuraa REiä kirjoitti:

*kaivelee salapoliisinasusteitaan ja suurennuslasiaan Poirot-salkustaan* täytyy eka selvittää missä se asuu. Sä varmaan tiedät jo? ;-)

• luuletko
        sama ... kirjoitti:

erityisesti RE rekatuista nickeistä kirjautuu aina ?Kerron sinulle salaisuuden: ei rekkaudu.

• Kertoo
        relaxed_eyes kirjoitti:

Olen pahoillani.

toikin et luulet olevasi sanaseppo

• pitää
        sama ... kirjoitti:

*kaivelee salapoliisinasusteitaan ja suurennuslasiaan Poirot-salkustaan* täytyy eka selvittää missä se asuu. Sä varmaan tiedät jo? ;-)

kuulua meilijengiin eka ;-))

• sama ...
        pitää kirjoitti:

kuulua meilijengiin eka ;-))

Salaseuroja? Ja seuroja salaa?

• ..............
        relaxed_eyes kirjoitti:

Olen pahoillani.

aivottomuutta sarkasmiksi. Sarkasmia taitavat ovat ÄLYKKÄITÄ eli mahd kaukana sinusta.

• Kertoo kirjoitti:

toikin et luulet olevasi sanaseppo

Mä tykkään ittestäni. Kaikki ei tykkää ittestään tai muista, mut se ei oo mun ongelma.

• vänkyrä-nainen
        Seuraa REiä kirjoitti:

kuka tahansa voi antaa kirjoitustensa perusteella minkä tahansa kuvan itsestään. Se, miten joku kirjoittaa ei todellakaan kerro ihmisen luonteesta paljoakaan. Kirjoitustapa on kuitenkin vain yksi osa persoonallisuutta, eikä sillä ole mitään tekemistä reaalikäyttäytymisen kanssa. Ainakaan omalla kohdallani.
        Tänne voin kirjoittaa ihan mitä vaan ja ihan suoraan, mutta todellisessa elämässä tuskin saan sanaa suustani.Ei kannata siis kirjoitusten perusteella määritellä ihmisten luonteita!

• huuda

Kaikkien ei ole pakko pitää kaikista ihmisistä, mutta sen tiedon fiksu ihminen pitää sisällään, niin netissä kuin reaalissakin.

tota muualla ?On täällä kovempaa tekstiä ollu mut sun puolustus on kussu silloin ;-))

• tykätä
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mä tykkään ittestäni. Kaikki ei tykkää ittestään tai muista, mut se ei oo mun ongelma.

toi esittäminen ja feikkaus roolinvetäminen alkaa näin jatkuvasti luettuna ärsyttään

• 1 laki § 5
        tykätä kirjoitti:

toi esittäminen ja feikkaus roolinvetäminen alkaa näin jatkuvasti luettuna ärsyttään

Miksi sun on kuule pakko lukea?

Kerro mulle, jos mä vaikka voisin auttaa. Olen hyvä kuuntelemaan.

• vänkyrä-nainen
        huuda kirjoitti:

tota muualla ?On täällä kovempaa tekstiä ollu mut sun puolustus on kussu silloin ;-))

lukenut varmastikaan kaikkia.

Ihmettelen vaan, miksi mua ei haukuta narsistiksi, lutkaksi, varkaaksi tai muuten rikolliseksi, uskottomaksi ja petolliseksi , hulluksi tai muuten vaan mielenvikaiseksi kusipääksi?
        Miten muka jostain ihmisestä pystyy kirjoitusten perusteella määrittelemään enemmän, kuin jostain toisesta?

Mistä te(siis nuo arvostelijat) voitte tietää, etten ole noita kaikkia oikeesti!?

• tykätä kirjoitti:

herneet nenään? Haluisinpa vaan tietää, että missä kohtaa olen mielestäsi feikannut?

• ny keuhkoo

lukenut varmastikaan kaikkia.

Ihmettelen vaan, miksi mua ei haukuta narsistiksi, lutkaksi, varkaaksi tai muuten rikolliseksi, uskottomaksi ja petolliseksi , hulluksi tai muuten vaan mielenvikaiseksi kusipääksi?
        Miten muka jostain ihmisestä pystyy kirjoitusten perusteella määrittelemään enemmän, kuin jostain toisesta?

Mistä te(siis nuo arvostelijat) voitte tietää, etten ole noita kaikkia oikeesti!?

Tottakai sä saat olla kaikkea noita :-))

• vänkyrä-nainen
        ny keuhkoo kirjoitti:

Tottakai sä saat olla kaikkea noita :-))

hyväksyt mut ihan omana itsenäni sitten:D

No mutta ihan tosissaan; liian pitkälle vietyjä johtopäätöksiä ihmiset vetää kirjoitusten perusteella mikä on uskomattoman typerää.

Mä en oo ainakaan koskaan lähtenyt sille linjalle, et olisin alkanut mielessäni analysoimaan liikaa jonkun luonnetta. En tee sillä tiedolla mitään.

• säkin

No mutta ihan tosissaan; liian pitkälle vietyjä johtopäätöksiä ihmiset vetää kirjoitusten perusteella mikä on uskomattoman typerää.

Mä en oo ainakaan koskaan lähtenyt sille linjalle, et olisin alkanut mielessäni analysoimaan liikaa jonkun luonnetta. En tee sillä tiedolla mitään.

mietit mikä on sun kertomaa ja ymmärrystä ja mikä mun ? Et tiedä tietotaustaa joten älä ite vedä kiivaita johtopäätöksiä.Sun linja on toi ja mulla omani.

Tottakai mä hyväksyn sun piirteet siinä missä omani ;-)))

• lukemiseen
        1 laki § 5 kirjoitti:

Miksi sun on kuule pakko lukea?

Kerro mulle, jos mä vaikka voisin auttaa. Olen hyvä kuuntelemaan.

Ilmeisesti yhtä kova kuin sun tarve vastata mulle ;_)))

• koko ajan
        relaxed_eyes kirjoitti:

herneet nenään? Haluisinpa vaan tietää, että missä kohtaa olen mielestäsi feikannut?

koko ajan

• vänkyrä-nainen

Niin, tottakai joskus pohtii jonkun luetun viestin sisältöä syvällisemminkin ja miettii minkähänlainen ihminenviestin takana on, mutta lähinnä vertaan kirjoittajia aina itseeni. Onko samanlainen vai erilainen kuin itse olen.
        En sen suurempia analysointeja osaa enkä uskalla kyllä pelkkien kirjoitusten perusteella tehdä.

• rautalankaa

mistä kuvittelet mun päätelleen asioita REn kirjoitusten perusteella ? Juuri analysoit minun olevan joku fuckin tekstianalysoija ja ite toimit niin. Sorppa ei mee läpi.

• vänkyrä-nainen

vaan mpv:n haukkujia! En ole koko ketjussa puhunut sinusta, paitsi kun mainitsin, et "kiva kun hyväksyt mut tällaisena :D" Se oli ainoa kommentti joka oli sinulle suoraan sinulle.

Luulin, että olet samalla puolella.

• vänkyrä-nainen

miehiä, joiden kanssa vois olla hauskaa ja sehän kai se tärkein seikka onkin et toisen kanssa viihtyy ja on kivaa.

Mä uskoisin, et viihtyisin ainakin Fredericon kanssa, koska se on vähän niinku minä itsekin oon.

Sit viihtyisin varmasti vilin kanssa, koska se muistuttaa mun exää luonteeltaan ja me kyl ollaan ihan hyvin viihdytty yhdessä.

Muita vaihtoehtoja olis asiasta.huvittunut, dorkam, sit se adrian..joku... Nuo tuntuu kaikki aika hauskoilta tyypeiltä.:) Sit Mmiehen kanssa vois viihtyy hetken jos toisenkin ja tietysti Yrmion kanssa olis takuulla ihan kivaa, samoin kuin Serpicon kanssa. Noi kaikki muuten muistuttaa jollain tavalla jotain mun läheisiä ihmisiä ja kyllä olen kaikkien kanssa tullut ihan hyvin toimeen.
      Ja Relaxed.eyes sais rapuna varmaan mun sydämen väpättämään ja muutkin kyseisen merkin edustajat, jos heitä täällä on niin kelpuuttaisin ehdottomasti.:)

Hemmetti, mähän treffaisin näköjään melkein kaikki palstan miehet, jopa varatutkin näköjään :D

• vänkyrä-nainen

Bebsin vastaus muistutti mieleen sarvikuonokkaan. Sen kanssa varmaan olis kivaa ja sit lisätään scalekin joukkoon. Se ainakin ymmärtää lasten päälle jotain:)

• vänkyrä-nainen

Bebsin vastaus muistutti mieleen sarvikuonokkaan. Sen kanssa varmaan olis kivaa ja sit lisätään scalekin joukkoon. Se ainakin ymmärtää lasten päälle jotain:)

taitais mua kestää.:) Kyl senkin kanssa silti kahvilla vois käväistä...

Tai no mitäpä noitten muidenkaan kanssa ensitreffeillä tekisin:D

• muiden kuin S:n kanssa

taitais mua kestää.:) Kyl senkin kanssa silti kahvilla vois käväistä...

Tai no mitäpä noitten muidenkaan kanssa ensitreffeillä tekisin:D

• vänkyrä-nainen
        muiden kuin S:n kanssa kirjoitti:

enpä taitais tehdä muuta.
        Totuushan on se, et taitaisi treffit tyssätä jo heti alkuun mun jännityksen takia.:D

Ja sitä paitsi noistahan moni oli varattujakin, joten selvennettäköön etten nyt oikeesti varatun miehen kanssa treffeille lähtisi.

• tai SupremeSatan

Ne on molemmat yhtä hulluja ku mie ja taitaa olla yhtä puutteessakin.

Kyse ei ole kelpuutuksesta vaan ne on ehdottomia ykkösiä.

• bebs

Jos olisin vapaa niin mielelläni menisin Kuonokkaan tai Fredun kanssa, kummankaan kanssa tuskin tulis tylsät treffit.

Vilin kanssa vois sen yhden yön kattoa.

Ja onhan täällä nyt muitaki, niin kuin esimerkiks Enska, Sumi ja Kukkomies.

No hitto..kaikkihan täällä taitaa olla sellasia, ettei tylsät treffit tulis :)

• olisi valintani.

YRPPÄ on hauska humalassa

• sarvikuonokas

Ainakin vielä haluan ensin tavata henkilön. Vasta sitten tiedän että kiinnostaako..

En käy treffeillä huvin vuoksi.

• henkilön

jos ei treffaa?

• ..............................

Sarvikuonokas muruseni, treffit tarkoittaa juuri sitä, että tapaa henkilön. :)

Mikä sun horoskooppi on?

• sarvikuonokas
        .............................. kirjoitti:

Sarvikuonokas muruseni, treffit tarkoittaa juuri sitä, että tapaa henkilön. :)

Mikä sun horoskooppi on?

Sittenhän mä käyn treffeillä joka päivä.. Ei oo vaatimukset korkealla. Esim tänään mulla oli treffit 60 vuotiaan miehen kanssa.

• ihan uusia avauksia
        sarvikuonokas kirjoitti:

Sittenhän mä käyn treffeillä joka päivä.. Ei oo vaatimukset korkealla. Esim tänään mulla oli treffit 60 vuotiaan miehen kanssa.

hieno homma! reippaasti vain! :-DDDDD

• sarvikuonokas
        ihan uusia avauksia kirjoitti:

hieno homma! reippaasti vain! :-DDDDD

Oli niin ihanaa et bokserit pyörii vieläkin jaloissa. :P

• sarvikuonokas
        henkilön kirjoitti:

jos ei treffaa?

Et eka "nähdään", "käydään kahvilla" tai "käydään kahvilla".

Treffit on täysin asia erikseen

• vänkyrä-nainen
        sarvikuonokas kirjoitti:

on "käydään kahvilla" tai "käydään kahvilla" ?:) Toiseen siis liittyy oletus jostain enemmästäkin?

• Asiasta.huvittunut
        sarvikuonokas kirjoitti:

Eli treffit ovat tapaaminen. Näin yksinkertaista se on.

• sarvikuonokas

on "käydään kahvilla" tai "käydään kahvilla" ?:) Toiseen siis liittyy oletus jostain enemmästäkin?

Esim tässä tapauksessa piti kirjoittaa että "käydään yhdellä", mutta ajattelin muita asioita ja kuitenkin tein samaa asiaa :)

• sarvikuonokas
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

Eli treffit ovat tapaaminen. Näin yksinkertaista se on.

ku treffit=treffit ja tapaaminen=tapaaminen

• vänkyrä-nainen
        sarvikuonokas kirjoitti:

Esim tässä tapauksessa piti kirjoittaa että "käydään yhdellä", mutta ajattelin muita asioita ja kuitenkin tein samaa asiaa :)

tajusinhan mä et siinä oli virhe.
        Monet tosiaan mieltää tuon kahvittelunkin joksikin muuksi....Kahvin juomisen mainekin on pilattu seksismillä :D

• Asiasta.huvittunut
        sarvikuonokas kirjoitti:

Missä tavataan?

• vänkyrä-nainen
        sarvikuonokas kirjoitti:

onhan niitä tapaamisia vaikka kavereidenkin kanssa ja tai vaikka puolituttujen. Siinä mielessä tajuun, mitä tarkoitat.

Itse en kyllä vieraan ihmisen kanssa suostuisi edes siihen tapaamiseen, saati treffeille. Arkuutta ehkä, mut eipä tuu pettymyksiäkään.:)

• Asiasta.huvittunut

onhan niitä tapaamisia vaikka kavereidenkin kanssa ja tai vaikka puolituttujen. Siinä mielessä tajuun, mitä tarkoitat.

Itse en kyllä vieraan ihmisen kanssa suostuisi edes siihen tapaamiseen, saati treffeille. Arkuutta ehkä, mut eipä tuu pettymyksiäkään.:)

Sovitaanks treffit steissille klo 18?

• vänkyrä-nainen

Sovitaanks treffit steissille klo 18?

Me aina vaan 'nähdään'. Olisko murre/slangieroja? :)

• sarvikuonokas

Missä tavataan?

Treffaatko sä kavereitas?

• ..............................

Me aina vaan 'nähdään'. Olisko murre/slangieroja? :)

Varmaan. Kyllä mä treffaan naispuolisiakin, mutta meidän murteessa onkin voimakas ruotsalaisvaikutus, johtuu varmaan siitä, että tuo sana "treffata" "treffit" ei tarkoita siten vain seksuualissävytteistä, parisuhdehakuista, vakavaa ja pitkälle harkittua tekoa eri sukupuoltaolevan vakavasti otettavan parisuhdehakuisen potentiaalisen henkilön kanssa sovitusti. ;-))

• vänkyrä-nainen
        .............................. kirjoitti:

Varmaan. Kyllä mä treffaan naispuolisiakin, mutta meidän murteessa onkin voimakas ruotsalaisvaikutus, johtuu varmaan siitä, että tuo sana "treffata" "treffit" ei tarkoita siten vain seksuualissävytteistä, parisuhdehakuista, vakavaa ja pitkälle harkittua tekoa eri sukupuoltaolevan vakavasti otettavan parisuhdehakuisen potentiaalisen henkilön kanssa sovitusti. ;-))

on voimakas ruotsalaisvaikutus, mutta kaikki sanat ei silti sovi mun suuhun.:)

"Nähdä" on pätevä verbi joka yhteyteen.

• ketään joka ei kelpais treffeille mun kaa.... noin mielenkiinnosta voisin varmaan lähtee cat mintin kaa vaikka illalliselle. Meidän keskustelu ois taatusti naapuripöytiä kiinnostavaa :D

• vai miks tääl kautta rantain vihjailet?

• jonkun
        relaxed_eyes kirjoitti:

vai miks tääl kautta rantain vihjailet?

antaa tytöille toivoa, jotta jaksavat esitellä itseään ja elämäänsä.

• jonkun kirjoitti:

antaa tytöille toivoa, jotta jaksavat esitellä itseään ja elämäänsä.

pikkasen kieroutunut kun olen aistivani tossa poikain sanailussa pientä cock-fightin makua :-)

• jälleen kerran
        yrmio kirjoitti:

pikkasen kieroutunut kun olen aistivani tossa poikain sanailussa pientä cock-fightin makua :-)

veit pontsit kotiin

• PuskaPera
        jälleen kerran kirjoitti:

veit pontsit kotiin

yrmiö on sinkkuuntunut, alkaa jutut taas olee sitä tasoa.

• kiinalainen?
        yrmio kirjoitti:

vai thaikkuako vedit lounaalla?

• yrmio kirjoitti:

Kuhan yllytin.

• king inda club
        jälleen kerran kirjoitti:

veit pontsit kotiin

yrmio suxx off!!!!

• relaxed_eyes kirjoitti:

vai miks tääl kautta rantain vihjailet?

jotenki mie vähän aistin että pakit paukkus sikälti naamalle. Eikä nyt oo niin tarvetta rukkasille :D

Miehän oisin just sikäli niskan päällä jos se itte kysyis treffeille...

• Frederico kirjoitti:

jotenki mie vähän aistin että pakit paukkus sikälti naamalle. Eikä nyt oo niin tarvetta rukkasille :D

Miehän oisin just sikäli niskan päällä jos se itte kysyis treffeille...

sen kans treffeille, mutta et vaan uskalla kysyä?

Ei poijjat ei.

sen kans treffeille, mutta et vaan uskalla kysyä?

Ei poijjat ei.

Älä yksinkertasta liiaks. Tässä on kyseessä sama tauti joka sen kissanki tappo. -Uteliaisuus.

• Frederico kirjoitti:

Älä yksinkertasta liiaks. Tässä on kyseessä sama tauti joka sen kissanki tappo. -Uteliaisuus.

emmä silti tajuu kautta rantain vihjailuja. Eiks sen uteliaisuuden ja siihen liittyvän kiinnostuksen voi ilmaista suoraan? Eli, ilman sitä 'ehkä jopa mahdollisesti olisin ehkä jopa mahdollisesti kiinnostunut, mutta sen toisen pitäisi sanoa ensin suoraan, että onko se uteliaan kiinnostunut'. Tjsp. Koska sellasen kuvan näistä alotuksista ja vastauksista saa.

Emmä tajuu. Mut ehkä just ton vuoks nää tän tyylin alotukset mua niin kiehtookin.

emmä silti tajuu kautta rantain vihjailuja. Eiks sen uteliaisuuden ja siihen liittyvän kiinnostuksen voi ilmaista suoraan? Eli, ilman sitä 'ehkä jopa mahdollisesti olisin ehkä jopa mahdollisesti kiinnostunut, mutta sen toisen pitäisi sanoa ensin suoraan, että onko se uteliaan kiinnostunut'. Tjsp. Koska sellasen kuvan näistä alotuksista ja vastauksista saa.

Emmä tajuu. Mut ehkä just ton vuoks nää tän tyylin alotukset mua niin kiehtookin.

Joo voi, mut mitäpä turhaa itteesä kiusaamaan, kaikkia mielihaluja ei oo pakko toteuttaa, eikä ne jää ees kaduttamaan.

Kyllä sen voi ja se pitääki ilmasta suoraan jos sen kokee olevan kaiken sen vaivan arvosta.

• viilisniilis

lähtisin kaikkien kanssa treffeille. Ei mua haittais käydä ulkona sellasen ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta mua yhtään. Varsinkin, (koska olenhan rusinatpullasta-feministi) jos minulle kaikki tarjottaisiin. Tosin palstan miehet taitaa olla sellaisia femakkoja, että jakaisivat laskun kahtia...

• Eikös

feminismi pyri tasa-arvoon sukupuolten välillä (tai se sen alkuperäinen idea kait on ollu) ja mikä on sen tasa-arvoisempaa kuin pistää kulut puoliksi?

• se;

oikeudenmukaista jakaa kahtia, ettei sun tarvi kokonaan maksaa.

• viilisniilis
        Eikös kirjoitti:

feminismi pyri tasa-arvoon sukupuolten välillä (tai se sen alkuperäinen idea kait on ollu) ja mikä on sen tasa-arvoisempaa kuin pistää kulut puoliksi?

Mutta joskus on ihan kivaa, että mies näkee vähän vaivaa. Vaikka sitten rahallisesti. Meikä yrittää sitten vastaavasti saada itsestään ihmisen näköisen.

• Frederico

kyllä se on niin että mie maksan itte yleensä omat evääni paitti jos oon kutsujana niin tarjoon sit kaiken....

• on kiva katsella.
        viilisniilis kirjoitti:

Mutta joskus on ihan kivaa, että mies näkee vähän vaivaa. Vaikka sitten rahallisesti. Meikä yrittää sitten vastaavasti saada itsestään ihmisen näköisen.

Tottakai tarjoan, jos treffeille pyydän. Entäs jos toisinpäin??? Se onkin taitolaji.

• viilisniilis
        on kiva katsella. kirjoitti:

Tottakai tarjoan, jos treffeille pyydän. Entäs jos toisinpäin??? Se onkin taitolaji.

pyydäkkään treffeille ketään. Joutuis pian tarjoamaan. Mä pyydän vaan kotioni päiväkahville, niin pääsee halvemmalla.

• viilisniilis
        Frederico kirjoitti:

kyllä se on niin että mie maksan itte yleensä omat evääni paitti jos oon kutsujana niin tarjoon sit kaiken....

Fredu! Sinä olet gentleman.

• Taas näitä...

En ketään. En ainakaan täällä lähtisi sopimaan mitään. Tunnistaisin varmaan lähes jokaisen livenä, jos vaan samaan seuraan eksyisin. Silloinhan sen näkisi, että kiinnostaisiko tavata toiste. Silloin näkisi minkälainen jokainen on. Täällä näkee ainoastaan sen, miten jokainen ajattelee. Täällä on tarvittaessa aikaa ajatella. Livenä seurassani ei sitä aikaa kovin paljon olisi. Tai olisihan sitä mutta mielenkiintoni lopahtaisi aika äkkiä...

• Taas kerran joku

kuvittelee saavan tietoa jostain, mitä kukaan ei oikeastaan tällä tavalla paljasta. Mikäs siinä. Yritystä ainakin piisaa. Ja käyhän tämä saippuaoopperan korvikkeesta.

• ja ytimekkäästi

En ketään.

• DE.

Voi vittupillu sun kanssa. Hanki elämä!

• NevilleR

kuva ois kiva ylläri.
      /Nev

• Serpico

Älykäs, valmissanainen, piikikäs pakkaus. Mä en siedä miellyttäjänaisia. Ronski. Hyvä huumorintaju. Hyvä itseluottamus. Naisellinen, ei mikään hyvä jätkä, kyse on naisesta. No, onhan teitä täällä ;)

Paitsi että mitä ne treffit on? Kuinka moni tykkää käydä treffeillä. Nähdään kahvilassa kello seitsemän. Tai menneään leffaan ja juomaan. Tai syömään. Nainen odottaa että mies tekee vaikutuksen makeilemalla ja mies...mies odottaa.

• viIi.

Hähä! :D

• viIi. kirjoitti:

Hähä! :D

takia kaivoit tän alotuksen esiin kahden vuoden takaa?

• viIi.
        timanttia kirjoitti:

takia kaivoit tän alotuksen esiin kahden vuoden takaa?

juuri sen takia..

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      181
      1508
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      195
      1202
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1101
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      42
      794
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      700
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      691
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      680
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      673
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      19
      621
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe