unelmamies-/nainen ainekseksi?
Kenet palstalaisista
15
563
Vastaukset
- ei kiinnosta
Palsta täynnä roskasakkia, ei kelpaa...
Valmiin lopputuotteen hiontaan vaan vaaditaan normia enemmän kärsivällisyyttä.
- yllätystä :
tälläkään kertaa olet siis täysin ennalta-ennustettava
yllätystä : kirjoitti:
tälläkään kertaa olet siis täysin ennalta-ennustettava
etten tällä kertaa luokitellut ketään muuta. Ei pidä unohtaa itteensä. Ja sitä paitti, mua saa ihan vapaasti halveksua, jos siitä hyvän mielen saa.
- ex-Wastaaja
Kirjoitusten pohjalta juuri kenelläkään ei näy olevan niin horjumatonta aikuisen ihmisen oikeudenmukaisuudentajua, todellista älyllistä orientaatiota ja aitoa ( =ei- silmiin pistävän nörttikäsityksillä ylikyllästettyä tai irstailevan pukkimaista) seksikkyyttä tarpeeksi, jotta missään määrin oikeasti voisin edes ajatella kiinnostuvani...
Muutaman keskustelijan jutut on ihan mielenkiintoisia. Valtaosa on tylsimyksiä, jotka ei tarjoais haasteita, ei vaikka olisin humalassa.
PS. Raiskatkaa nyt jo lopullisesti tämä keskustelupalsta muuttamalla tämä täysin senssisaitiksi, kun mikään muu ei tunnu kiinnostavan, kuin palstalle kirjoittavien arviointi! Maallikkoarvioiden kohta jo about 70 % jutuista käsittelee palstalle kirjoittavia...- heittelee gallubbeja
tyydyttääkseen omaa narsismiaan
- itsesi:
mukaan luokiteltuun ryhmään.
- ex-Wastaaja
heittelee gallubbeja kirjoitti:
tyydyttääkseen omaa narsismiaan
asia on juuri näin:
"Samat tyypit puskista
heittelee gallubbeja 18.1.2008 klo 12.42
tyydyttääkseen omaa narsismiaan"
Kyllähän se sinänsä loogisesti on aika pitkälle itsestään selvää, että jostakin oman "palstasuosionsa mittauttamisesta" tai vaihtoehtoisesti muista prinsessa/ prinssileikeistähän tossa on kyse.;)
Pikkuhiljaa alkaa kyllä ärsyttää...Joku voi tietysti aina sanoa, että "älä lue niitä aloituksia, jos häiritsee", mutta jos näitä ihan oikeasti alkaa olla suurin osa palstan kaikista aloituksista, niin hoh hoijaa.
Itsekin aina joskus huvikseni olen vastaillu näihin, mutta todellisuudessa aika usein miellän jotenkin epäkohteliaaksikin kaikkia muita keskustelijoita kohtaan sen, että nää ( varmaankin aika pitkälle yhdet ja samat galluppien laatijat ja myös kenties seuranhakijat?) olettaa kaikkien muidenkin olevan samalla asenteella, kuin ne itse on.
Tää(kin) on kuitenkin viime kädessä keskustelupalsta. Mikä vaikeus joillakin on mennä deittisaiteille, jos mikään muu ei kiinnosta, kuin se, minkälaisia ihmisiä tänne kirjoittaa?
Ja osa noista gallupeista on musta sitäpaitsi jopa vähän turhankin utelevia luonteeltaan. En mä ainakaan halua kertoa esimerkiksi, että "missä kaupungissa olen syntynyt ja asunko vielä siellä" tuntemattomille nettikirjoittajille, jos keskustelupalstalle kyseisenkaltaisen aloituksen laatija ei yhtään selvennä, miksi sellaista kysyy. Tulee vähän outo fiilis joidenkin tyylistä välillä... - la.ra
ex-Wastaaja kirjoitti:
asia on juuri näin:
"Samat tyypit puskista
heittelee gallubbeja 18.1.2008 klo 12.42
tyydyttääkseen omaa narsismiaan"
Kyllähän se sinänsä loogisesti on aika pitkälle itsestään selvää, että jostakin oman "palstasuosionsa mittauttamisesta" tai vaihtoehtoisesti muista prinsessa/ prinssileikeistähän tossa on kyse.;)
Pikkuhiljaa alkaa kyllä ärsyttää...Joku voi tietysti aina sanoa, että "älä lue niitä aloituksia, jos häiritsee", mutta jos näitä ihan oikeasti alkaa olla suurin osa palstan kaikista aloituksista, niin hoh hoijaa.
Itsekin aina joskus huvikseni olen vastaillu näihin, mutta todellisuudessa aika usein miellän jotenkin epäkohteliaaksikin kaikkia muita keskustelijoita kohtaan sen, että nää ( varmaankin aika pitkälle yhdet ja samat galluppien laatijat ja myös kenties seuranhakijat?) olettaa kaikkien muidenkin olevan samalla asenteella, kuin ne itse on.
Tää(kin) on kuitenkin viime kädessä keskustelupalsta. Mikä vaikeus joillakin on mennä deittisaiteille, jos mikään muu ei kiinnosta, kuin se, minkälaisia ihmisiä tänne kirjoittaa?
Ja osa noista gallupeista on musta sitäpaitsi jopa vähän turhankin utelevia luonteeltaan. En mä ainakaan halua kertoa esimerkiksi, että "missä kaupungissa olen syntynyt ja asunko vielä siellä" tuntemattomille nettikirjoittajille, jos keskustelupalstalle kyseisenkaltaisen aloituksen laatija ei yhtään selvennä, miksi sellaista kysyy. Tulee vähän outo fiilis joidenkin tyylistä välillä...Jotenkin tuntuu, että nyt näiden kiimakyselyjen tehtailussa on asialla joku "turinatiimistä" ärsyyntynyt puska.
Voin olla väärässäkin, mutta sama se. Mua ei ärsytä. - ex-Wastaaja
itsesi: kirjoitti:
mukaan luokiteltuun ryhmään.
En tiedä mitä tarkoitit, eikä se erityisesti kiinnostakaan.;)
Tämä on mielipidepalsta. Ilmaisin mielipiteen, mikä ei syvällisemmin kerro musta yhtään mitään.:) Kunhan satuin nyt vastaamaan tähän.;)
Ps. Et sä lapsi voi mitään luokituksia, jos sellaista tarkoitit(?), tällaisen perusteella ainakaan kovin helpolla ihmisistä tehdä. Tietysti tietyltä pohjalta voit, mutta.. mutta.. se siitä...
Olkoot. Nyt mun täytyy mennä.
- Hossi
Luppa silmäinen tos aikasemmin kirjoitti niin itseni tiätenki !
- Hossi
relaxed_eyes kirjoitti:
Voi jesus. =D
Rullaverhot huanossa hapessa :)
- Mulla ei ole
unelmia eikä haaveita. En voi siis luokitella ketään sellaiseksi.
On toki muutama kiinnostava tapaus. En kirjoita nikkejä, koska luulen heidän tietävän sen itsekin. Muiden ei sitä tarvitsekaan tietää. - -QoH-
unelmamies kenelle? Olisin muutenkin väärä ihminen vastailemaan tällaisiin kysymyksiin koska minusta sellainen vaalealla ratsulla ratsastava prinssi-rohkea olisi tylsyyden ruumiillistuma. Minä pidän ihmisistä joissa on särmää, jotka yllättävät minut päivä päivältä ja osaavat provosioda minua ts. sellaisia joissa on haastetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2502239- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471329Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41836
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23768Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647