Mulla on kummallinen ongelma! Poikaystäväni ei halua intohimoista seksiä kanssani. Tätä on sattunut myös aikaisempien poikaysstävien kanssa. He ovat jotenkin liian suojelevia minua kohtaan. Ulkonäöltäni olen pieni, vaalea ja siro. minua ei ole koskaan kutsuttu kauniiksi tai seksikkääksi, olen aina vain söpö ja suloinen ja nykyisen poikaystäväni mielestä näytän nukelta (tuntui tosi typerältä, kun hän sanoi sen).
Ongelma siis on, että niin nykyisen kuin entisenkin miehen kanssa seksi on ollut huonoa. Mies pelkää että menen rikki. Tiedän, että hän rakastaa minua, mutta suhtautuu minuun jotenkin väärällä tavalla, vaikka haluaakin kanssani naimisiin ja perustaa perheen.
Tähän vain vertailukohdaksi: minulla on ollut kerran suhde keski-eurooppalaisen miehen kanssa ja hän suhtautui minuun todella intohimoisesti...tunsin olevani haluttu!
Onkohan tämä nyt sitä, että mieheni näkee minut päässäni tulevana lastensa äitinä ja vaimona, eikä näin halua "pilata" minua seksillä. (meillä kyllä on seksiä, mutta mies on ylivarovainen siinä, eikä halua kokeilla mitään uutta). Osaisko kukaan auttaa? :)
söpöliini ei saa seksiä :((
25
2968
Vastaukset
- sarvikuonokas
Taidat joutua äidiksi ja vaimoksi.
- ..............
ainakin saan intohimoista/rajua seksiä mieheltäni ja kokeilemme kaikkea uuttakin. Olen muuten samanlainen kuin sinä, mutta brunette..
Ehkä syy on jokin toinen asia...?
Pitäisikö sinun itsesi olla intohimoisempi sängyssä kenties..? Mut, jos nainen vaan lötköttää sängyssä, ni ei se oikein motivoi kokeilemaan mitään, eikä viitti ottaa asiaa puheeksikaan, ku seksiä harrastettaessa tulee vain tunne, että sitä toista oikein seksi edes kiinnosta. Liike lähtee lantiosta, eikä suuseksiinkään kuole.
- mies 32
itse olen jossain määrin samanlainen kuin poikaystäväsi. voin kokeilla kaikenlaista yhden yön hoitojen kanssa, mutta kun on siitä omasta rakkaasta kyse, sitä jotenkin vain rakastaa niin paljon, että tyydytyksen saa pelkästään vaikka perinteisestä lähetyssaarnaajasta ja toisen silmiin tuijottelusta. eli vika ei välttämättä ole sinussa! tätä vissiin sit tapahtuu joillekin miehille, kun nainen oikein kolahtaa!
- Aurinko79-
mies 32 kirjoitti:
itse olen jossain määrin samanlainen kuin poikaystäväsi. voin kokeilla kaikenlaista yhden yön hoitojen kanssa, mutta kun on siitä omasta rakkaasta kyse, sitä jotenkin vain rakastaa niin paljon, että tyydytyksen saa pelkästään vaikka perinteisestä lähetyssaarnaajasta ja toisen silmiin tuijottelusta. eli vika ei välttämättä ole sinussa! tätä vissiin sit tapahtuu joillekin miehille, kun nainen oikein kolahtaa!
Voihan sitä rakastaa ja arvostaa ja kunnioittaa ja kaikkea muuta mahtavaa ja SILTI harrastaa kunnon seksiä eikä mitään nyhväämistä.
Toki siitä toisen silmiin tuijotuksesta ja läheisyydestä saa enemmän kuin koskaan voisi saada rajuimmastakaan seksistä ventovieraan kanssa mutta mä en vaan ymmärrä sitä että miks niiden täytyis olla toisensa pois sulkevia asioita? - utelias...
pakko kysyä, pitääkö naisen liikuttaa lantiota vai ei?
utelias... kirjoitti:
pakko kysyä, pitääkö naisen liikuttaa lantiota vai ei?
Mutta riippuuhan se ny vähä siitä asennostakin. Emmä kyllä kiellä sitäkään, että eikö sitä persettä ole mukava pidellä siinä edessä vaan paikoillaan ja lykkiä menemään.
Kaikkee pitää olla, mutta kyllä se seksi kokonaisuudessaan on parempaa sellasen naisen kanssa joka osaa lanteitaan liikuttaa verrattuna sellaseen joka 'vaan' on siinä pantavana. Se tekee seksistä elävämpää ja eläimellisempää, mitä sen pitääkin olla.- utelias..
relaxed_eyes kirjoitti:
Mutta riippuuhan se ny vähä siitä asennostakin. Emmä kyllä kiellä sitäkään, että eikö sitä persettä ole mukava pidellä siinä edessä vaan paikoillaan ja lykkiä menemään.
Kaikkee pitää olla, mutta kyllä se seksi kokonaisuudessaan on parempaa sellasen naisen kanssa joka osaa lanteitaan liikuttaa verrattuna sellaseen joka 'vaan' on siinä pantavana. Se tekee seksistä elävämpää ja eläimellisempää, mitä sen pitääkin olla.vastauksesta...itse en ole harrastanut tuota lantion liikuttelua, olen kyllä muuten hyvinkin aktiivisesti mukana rakastelussa...tietty.
Ja joskus menee tahti sekaisin jos yrittää itse liikkua jos homma on oikein nopeaa ;) parempi olla paikoillaan...
Nyt me eksyttiin asiasta ihan muille raiteille kuin mitä ap. kyseli... - Aurinko79-
utelias.. kirjoitti:
vastauksesta...itse en ole harrastanut tuota lantion liikuttelua, olen kyllä muuten hyvinkin aktiivisesti mukana rakastelussa...tietty.
Ja joskus menee tahti sekaisin jos yrittää itse liikkua jos homma on oikein nopeaa ;) parempi olla paikoillaan...
Nyt me eksyttiin asiasta ihan muille raiteille kuin mitä ap. kyseli...Onhan lantiota jo vähän niinkuin pakostakin välillä liikutettava... Eihän tietyt asennot onnistu millään jossei itsekin laita lanteita hiukan heilumaan :)
utelias.. kirjoitti:
vastauksesta...itse en ole harrastanut tuota lantion liikuttelua, olen kyllä muuten hyvinkin aktiivisesti mukana rakastelussa...tietty.
Nyt me eksyttiin asiasta ihan muille raiteille kuin mitä ap. kyseli...se yhteisen rytmin löytäminen ja etenkin sen pitäminen pitkään onki sitte jo vaikeempi juttu. Koskee muutenkin parisuhdetta.
Mutsiis. Miehen pitää tajuta pysyä paikoillaan sillo kun nainen nai. Ja sitte tietty naisen täytyy osata pysyä paikoillaan silloku mies nai. Ja sitähän voi tehdä ihan vuoronperään samassa aktissakin. Tai, ihan kuinka vain. Jos ei pysy, ni sitte pitää siitä sanoa.
Silleesti joo, rönsyilee ap-aiheesta.- utelias..
relaxed_eyes kirjoitti:
se yhteisen rytmin löytäminen ja etenkin sen pitäminen pitkään onki sitte jo vaikeempi juttu. Koskee muutenkin parisuhdetta.
Mutsiis. Miehen pitää tajuta pysyä paikoillaan sillo kun nainen nai. Ja sitte tietty naisen täytyy osata pysyä paikoillaan silloku mies nai. Ja sitähän voi tehdä ihan vuoronperään samassa aktissakin. Tai, ihan kuinka vain. Jos ei pysy, ni sitte pitää siitä sanoa.
Silleesti joo, rönsyilee ap-aiheesta.no mutta tuo valaisikin asiaa :) kiitos!
Juu kyllä tietty toisinaan liikutan..
Hetken jo luulin että olenko liian passiivinen ;)
- Aurinko79-
Pistä töpinäksi lakanoiden välissä ja näytä miehelle ettet mene rikki vähän rajummassakaan menossa. Anna miehen vikistä kun sinä viet ja näytä että vaikka olet pieni ja söpö, osaat myös olla oikea villikissa.
Jos hyväksyt kiltisti ylivarovaisuuden ja vain hymähtelet niin onhan se selvä että mies myös sellaisena sinut näkee. Mä en nimittäin usko että miehen ylivarovaisuus johtuu koostasi tai söpöydestäsi, sillä miehet on suhtautuneet suojelevasti minuunkin ja minä olen pitkä brunette ja kaikkea muuta kuin söpöliini.
Suurempi ongelma voi olla jos se johtuu siitä, että hän näkee sinut "vain" tulevana vaimona ja lastesi äitinä, jolle ei sovi raju seksi. Se kertoo sitten jo hiukan syvemmällä olevasta ongelmasta miehen ajatusmaailmassa, koska maailman suloisin ja pullantuoksuisinkin äityli kaipaa välillä kunnon jyskettä makuuhuoneen puolella eikä se tee hänestä yhtään huonompaa äitinä tai vaimona. Luulisin sen olevan jopa päinvastoin.- bebs
Pitää oppia avaamaan suunsa ja vielä mieluummin näyttämään mitä itse haluaa.
En oikein ymmärrä tota vertausta vaimoon ja äitiin.. mä olen äiti ja voin sanoa kokeilleeni ..öhm.. yhtä sun toista juttua, että ei nämäkään kaks asiaa toisiaan todellakaan sulje pois. Aina jaksaa huvittaa kuinka pidetään se illuusio,että äiti ei enää voi olla tulinen makkarin puolella :) Eiku aurinkohan sen jo hauskasti sanokin:
"Se kertoo sitten jo hiukan syvemmällä olevasta ongelmasta miehen ajatusmaailmassa, koska maailman suloisin ja pullantuoksuisinkin äityli kaipaa välillä kunnon jyskettä makuuhuoneen puolella eikä se tee hänestä yhtään huonompaa äitinä tai vaimona."
Paitsi, että en mä kyllä ole pullantuoksuinen ja herttainen =P
Nyt vaan ne ohjat omiin käsiin, eiköhän mies siitä ymmärrä mikä susta tuntuu hyvältä ja mitä sä todella haluat. - Aurinko79-
bebs kirjoitti:
Pitää oppia avaamaan suunsa ja vielä mieluummin näyttämään mitä itse haluaa.
En oikein ymmärrä tota vertausta vaimoon ja äitiin.. mä olen äiti ja voin sanoa kokeilleeni ..öhm.. yhtä sun toista juttua, että ei nämäkään kaks asiaa toisiaan todellakaan sulje pois. Aina jaksaa huvittaa kuinka pidetään se illuusio,että äiti ei enää voi olla tulinen makkarin puolella :) Eiku aurinkohan sen jo hauskasti sanokin:
"Se kertoo sitten jo hiukan syvemmällä olevasta ongelmasta miehen ajatusmaailmassa, koska maailman suloisin ja pullantuoksuisinkin äityli kaipaa välillä kunnon jyskettä makuuhuoneen puolella eikä se tee hänestä yhtään huonompaa äitinä tai vaimona."
Paitsi, että en mä kyllä ole pullantuoksuinen ja herttainen =P
Nyt vaan ne ohjat omiin käsiin, eiköhän mies siitä ymmärrä mikä susta tuntuu hyvältä ja mitä sä todella haluat.Mun mielestä sä kun olet oikeinkin herttaisen oloinen :)
- bebs
Aurinko79- kirjoitti:
Mun mielestä sä kun olet oikeinkin herttaisen oloinen :)
Mutta kun ajattelen sellasta herttaista pullantuoksuista, aina hymyilevää rauhallista kotiäitiä niin sellanen mä en kyllä ole :D
Itse en vaan aina näe itsessäni kovinkaan herttaisia piirteitä mutta todella hyvä jos joku muu näkee :) - Aurinko79-
bebs kirjoitti:
Mutta kun ajattelen sellasta herttaista pullantuoksuista, aina hymyilevää rauhallista kotiäitiä niin sellanen mä en kyllä ole :D
Itse en vaan aina näe itsessäni kovinkaan herttaisia piirteitä mutta todella hyvä jos joku muu näkee :)sen pullantuoksuisuuden ei välttämättä tarvitse tarkoittaa sellaista perinteistä pirttiäitiä (missä ei myöskään tietenkään ole mitään vikaa) vaan senhän voi ajatella myös tarkoittavan hiukan laajemmin sellaista lapsistaan hellästi huolehtivaa äitiä, joka sitten taas takuulla sopii suhun vaikka sussa löytyy sitä särmikkäämpääkin puolta :)
Mulla ei olis oikeastaan mitään sitä vastaan jos musta tulis sellanen pirttiäiti... Toki mä kiukkuaisin välillä ja ulvoisin mun jukuripäisille kakaroille kuin vähäjärkinen hyeena mutta musta ois ihanaa kun sais touhuta muksujen kanssa ajan kanssa kaikkea. Vaikka sit leipoa se pullantuoksu taloon :) - bebs
Aurinko79- kirjoitti:
sen pullantuoksuisuuden ei välttämättä tarvitse tarkoittaa sellaista perinteistä pirttiäitiä (missä ei myöskään tietenkään ole mitään vikaa) vaan senhän voi ajatella myös tarkoittavan hiukan laajemmin sellaista lapsistaan hellästi huolehtivaa äitiä, joka sitten taas takuulla sopii suhun vaikka sussa löytyy sitä särmikkäämpääkin puolta :)
Mulla ei olis oikeastaan mitään sitä vastaan jos musta tulis sellanen pirttiäiti... Toki mä kiukkuaisin välillä ja ulvoisin mun jukuripäisille kakaroille kuin vähäjärkinen hyeena mutta musta ois ihanaa kun sais touhuta muksujen kanssa ajan kanssa kaikkea. Vaikka sit leipoa se pullantuoksu taloon :)Kiitos sekä oikein kauniista sanoista että päivän nauruista. Jotenkin tuo kuvaelma vähäjärkisestä hyeenasta sai ääneen nauramaan, mun kyllä pitää mennä yksin vessaan tai peiton alle ulvomaan ärsytys pois kun ei tuo pieni vielä ymmärrä miksi se äiti hermoo :D
Voih, mä olisin niin mielelläni sellanen pullantuoksuinen pirttiäiti. Mies kun tulis töistä kotiin niin lapset leikkis kiltisti omia leikkejä, lattiat kiiltäis puhtautta ja keittiöstä tulvis perinteisten kotiruokien/tuoreiden pullien tuoksu mutta tämä mielikuva ei kyllä toteudu meillä kovinkaan usein mun mahdottoman huonojen kokkaus/leipurintaitojen takia :D
Mutta mä yritän oppia koko ajan lisää joten eiköhän tämä tästä.. En ole vielä kuitenkaan onnistunu ketään myrkyttään ;) (pitää koputtaa puuta..) - Aurinko79-
bebs kirjoitti:
Kiitos sekä oikein kauniista sanoista että päivän nauruista. Jotenkin tuo kuvaelma vähäjärkisestä hyeenasta sai ääneen nauramaan, mun kyllä pitää mennä yksin vessaan tai peiton alle ulvomaan ärsytys pois kun ei tuo pieni vielä ymmärrä miksi se äiti hermoo :D
Voih, mä olisin niin mielelläni sellanen pullantuoksuinen pirttiäiti. Mies kun tulis töistä kotiin niin lapset leikkis kiltisti omia leikkejä, lattiat kiiltäis puhtautta ja keittiöstä tulvis perinteisten kotiruokien/tuoreiden pullien tuoksu mutta tämä mielikuva ei kyllä toteudu meillä kovinkaan usein mun mahdottoman huonojen kokkaus/leipurintaitojen takia :D
Mutta mä yritän oppia koko ajan lisää joten eiköhän tämä tästä.. En ole vielä kuitenkaan onnistunu ketään myrkyttään ;) (pitää koputtaa puuta..)Ei sun arvoa vähennä yhtään äitinä vaikka pullat välillä palaiskin ja kuten sanoit, koko ajan oppii lisää :) Toki se olis hienoa kun kotona olis sellaista idyllistä ja suloista ja täydellistä joka päivä mutta ei se kyllä todellisuutta vastaa.
Ja oikeastaan ihaninta on ne tietyt hetket siellä arjessa, kaiken sen kaaoksenkin keskellä huomaa pienistä asioista olevansa onnekas kun on saanut kaiken sen mitä on. Lattialla voi olla aamuisia puurotahroja, olkkari voi olla sekaisin eilisten majaleikkien jälkeen, pyykkikasa osuu suunnilleen kattoon ja muksu huutaa haluavansa juuri toista ruokaa kuin mitä on lämmitetty (oon ollut sijaiskärsijänä siskon perhe-elämässä)... Mutta siltikin mitään siitä ei vaihtaisi pois eikä haluaisi tehdä toisin :) - ap...
Aurinko79- kirjoitti:
Ei sun arvoa vähennä yhtään äitinä vaikka pullat välillä palaiskin ja kuten sanoit, koko ajan oppii lisää :) Toki se olis hienoa kun kotona olis sellaista idyllistä ja suloista ja täydellistä joka päivä mutta ei se kyllä todellisuutta vastaa.
Ja oikeastaan ihaninta on ne tietyt hetket siellä arjessa, kaiken sen kaaoksenkin keskellä huomaa pienistä asioista olevansa onnekas kun on saanut kaiken sen mitä on. Lattialla voi olla aamuisia puurotahroja, olkkari voi olla sekaisin eilisten majaleikkien jälkeen, pyykkikasa osuu suunnilleen kattoon ja muksu huutaa haluavansa juuri toista ruokaa kuin mitä on lämmitetty (oon ollut sijaiskärsijänä siskon perhe-elämässä)... Mutta siltikin mitään siitä ei vaihtaisi pois eikä haluaisi tehdä toisin :)Joo, hyviä neuvoja tullut, kiitti kaikille niistä! Itsekin olen kieltämättä miettinyt miehen hieman kummallista suhdetta seksiin. Hän on monta kertaa ylistänyt minua "kunnollisuudesta" (en ole kertaakaan harrastanut yhden illan suhteita..en niissä näe mitään pahaa, ne eivät vain sovi minulle). Joskus mietityttää, onko mieheni valinnut minun vain siksi, koska edustan kunnollista tyttöä ja näin ollen hänen mielestään sopivaa vaimoehdokasta. Pitää tosiaan jutella aiheesta piakkoin hänen kansssaan! :/
- la.ra
lyhytkasvuinen?
Jos et, ja jos tosiaan on niin, että mies näkee sut vaimona ja äitinä ilman seksuaalista ulottuvuutta, niin ainoa neuvoni on että juokse ja lujaa.
Hatarien tietojeni pohjalta kallistuisin kuitenkin uskomaan, että sulla on vaan ollut suhteellisen huono tuuri miesten kanssa.- la.ra
tuo kysymykseni lyhytkasvuisuudesta ei ollut vittuilua eikä vitsi, silkkaa ajattelemattomuutta.
Tunsin aikoinaan erään lyhytkasvuisen naisen, ja hänellä riitti kyllä vientiä, mutta kuvaili ongelmaa sängyssä juuri kuten tämän aloittajakin.
- Voi v...
Heh, vauvakuumeesi paistaa kilometrien päähän...!
- ap...
En ole lyhytkasvuinen, olen vain lyhyt :) ja muutenkin paljon ikäistäni nuoremman näköinen. Voi olla, et viimeistään sen keskustelumme jälkeen lähden juoksemaan ja lujaa :D
- la.ra
ap... kirjoitti:
En ole lyhytkasvuinen, olen vain lyhyt :) ja muutenkin paljon ikäistäni nuoremman näköinen. Voi olla, et viimeistään sen keskustelumme jälkeen lähden juoksemaan ja lujaa :D
kommunikointi kannattaa.
Sulla on oikeus saada tarpeesi tyydytetyksi parisuhteessa ja kuten jo tiedät, on se ihan mahdollistakin. Siis oikean miehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta633204Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422437
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992150- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271790- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841397- 391290
- 811132