Mikä on mielestäsi sopiva ikä miehelle saada lapsia?
Sopiva ikä saada lapsia?
21
827
Vastaukset
- kaulassa
Se voi sattua missä iässä tahansa, ellei pidä varaansa.
- naisen kanssa
kaksikymppisenä, toisen kanssa kolmekymppisenä jne.
- kuten tiedät
kyllähän se sopiva ikäkin on olemassa
ja tiedät aivan hyvin, että vastaus tulee olemaan: jotta olosuhteet ovat otolliset, otollisessa elämäntilanteessa... - enempää
ihmisiä. Eli mikään ikä ei ole sopiva.
- elämäntilanteessa
ei koskaan muulloin, ennen tai jälkeen, sitä voi sitten jäädä odotelemaan sen sopivan kanssa
Semmosta elämäntilannetta ei kai olekaan. Aina on työt, opiskelut, säästäminen, lomasuunnitelmat ja ties mikä muka-tiellä.
Mun mielestä kun molemmat on sitä mieltä että lapsi on toivottu jossain vaiheessa elämää on aika alkaa harrastaan sitä parempaa seksiä, käytännössä muksu on sellainen juttu että se raivaa itselleen sen tilan oli elämäntilanne periaatteessa millainen tahansa... ok, olettaen että vanhemmilla on edes jonkinlainen käsitys mitä vaaditaan.
Sellanen kannattaa tiedostaa että elämä ei ole koskaan lapsen jälkeen samanlaista kuin ennen sitä. Mitkään suunnitelmat mitä tehdään siitä elämästä mikä on ennen lasta ei loppujen lopuksi merkitse yhtään mitään kun rääkypötkö kotiutetaan.- ymmärrä
Kukkomies kirjoitti:
Semmosta elämäntilannetta ei kai olekaan. Aina on työt, opiskelut, säästäminen, lomasuunnitelmat ja ties mikä muka-tiellä.
Mun mielestä kun molemmat on sitä mieltä että lapsi on toivottu jossain vaiheessa elämää on aika alkaa harrastaan sitä parempaa seksiä, käytännössä muksu on sellainen juttu että se raivaa itselleen sen tilan oli elämäntilanne periaatteessa millainen tahansa... ok, olettaen että vanhemmilla on edes jonkinlainen käsitys mitä vaaditaan.
Sellanen kannattaa tiedostaa että elämä ei ole koskaan lapsen jälkeen samanlaista kuin ennen sitä. Mitkään suunnitelmat mitä tehdään siitä elämästä mikä on ennen lasta ei loppujen lopuksi merkitse yhtään mitään kun rääkypötkö kotiutetaan.Jos joku ei ymmärrä, että elämä on lopullisesti muuttunut sen jälkeen, kun saattaa lapsen tähän maailmaan, ei ole kypsä vanhemmaksi. Lapsesta on vastuussa omaan kuolemaan asti. Piste.
- lomasuunnitelmat...
Kukkomies kirjoitti:
Sellanen kannattaa tiedostaa että elämä ei ole koskaan lapsen jälkeen samanlaista kuin ennen sitä. Mitkään suunnitelmat mitä tehdään siitä elämästä mikä on ennen lasta ei loppujen lopuksi merkitse yhtään mitään kun rääkypötkö kotiutetaan.Ei nyt lomasuunnitelmat sentään...
- joo.
Kukkomies kirjoitti:
Sellanen kannattaa tiedostaa että elämä ei ole koskaan lapsen jälkeen samanlaista kuin ennen sitä. Mitkään suunnitelmat mitä tehdään siitä elämästä mikä on ennen lasta ei loppujen lopuksi merkitse yhtään mitään kun rääkypötkö kotiutetaan.Muttei sen hankkiminen säästämiseen liity.
- naisilta
Kukkomies kirjoitti:
Sellanen kannattaa tiedostaa että elämä ei ole koskaan lapsen jälkeen samanlaista kuin ennen sitä. Mitkään suunnitelmat mitä tehdään siitä elämästä mikä on ennen lasta ei loppujen lopuksi merkitse yhtään mitään kun rääkypötkö kotiutetaan.Yli 40-v. naisilta pitäisi kieltää oikeus hankkia lapsia...
- hommata
ollenkaan?
Jos tarvii, niin ehkä joku 30 ja rapiat olis hyvä ikä.
Miehillä fyysinen ikä ei ole niin ratkaisevaa. - salakavalasti ohi.
Vähän yli kolmenkympin olen.
Oikeastaan ei ole koskaan haluttanut jälkikasvua. Tuskin sitä halua enää tulee.- ironiaa on,
että joskus vanhempana äijänä saatat alkaa haaveilla lastenlapsista. ;)
- salakavalasti?
ironiaa on, kirjoitti:
että joskus vanhempana äijänä saatat alkaa haaveilla lastenlapsista. ;)
En kyllä usko, että mulle käy.
Elämä on ironista. Irvistän sille aina takaisin.
oli sopiva ikä tulla 24-vuotiaana isäksi. Muista miehistä en sitten osaa sanoo sanaakaan.
- Asiasta.huvittunut
Sopiva aika hankkia lapsia on sitten, kun ei itse ole enää kersa ja talous on kunnossa. Ts. kun on kykenevä huolehtimaan lapsen kasvatuksesta ja huollosta sekä fyysisesti että henkisesti. Useimmilla miehillä nämä kriteerit täyttyvät 25-40 vuoden iässä, kaikilla ei koskaan.
Moraalinen yläikäraja voisi olla 55 ikävuoden paikkeilla, koska keskimääräinen elinajanodote on 76 vuotta. Tällöin lapsella olisi mahdollisuus oppia tuntemaan isänsä. Alle teini-ikäinen ei ikinä voi oppia tuntemaan isäänsä ihmisenä, koska ei ymmärrä aikuisen ajattelua. Aikuisen ajattelu eroaa niin suuresti lapsen ajattelusta, että kuva jää väkisinkin pahasti vaillinaiseksi. Sen takia tapaukset, joissa jompi kumpi vanhemmista kuolee ennen kuin lapsi täyttää, sanotaan nyt vaikka, 20 vuotta, ovat surullisia.
Hesarissa taisi tällä viikolla olla juttua 79-vuotiaasta papasta, jolla oli 2-vuotias tytär (jos oikein muistan). Ukko tuntui olevan tyytyväinen, mutta mieleen tuli väkisinkin, onko se ajatellut yhtään tytärtään. Todennäköisesti tytön isä heittää veivit ennen tytön 10. syntymäpäivää.- tosiaan,
siltä 80-v papalta. Ei voi kuin päätään pudistella.
- jenzsku
22v-50v??
Pikemminkin elämäntilanteesta.
- singlepatu
tuossa iässä on sopiva aika tehdä nimen, talon ja perinnön jatkaja. Eli terve poikalapsi. Ehtii olemaan isä, mutta kuitenkin kuolemaan ajoissa uuden veren tieltä ja on toivon mukaan kertynyt jotain omaisuutta.
Tyttölapsesta ei ole miehelle mitään hyötyä, menee vieraaseen sukuun. - vili
että sitten kun ei muuhun pysty, niin voisi hommailla penskan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564