Hei! Löytyisikö tietoa että ovatko CLA ja safloriöljy samaa ainetta? Olen käyttänyt nestemäistä CLA:ta ja tuoteselosteen mukaan se sisältää safloriöljyä 80%, onko siis 20% jotakin täyteainetta vai tarkoittaako se että sisältää "laimennettua" safloriöljyä? Mietin vaan että voisinko siirtyä käyttämään laihdutuksen tukena pelkkää safloriöljyä,se kun on hinnaltaan paljon edullisempaa kuin CLA-nimikkeellä myytävät tuotteet..
Safloriöljy?
miksei.muka
2
2368
Vastaukset
- samaa kamaa
samaa on.
- ölåööäåääö
Konjugoineet linolihapot (CLA, engl. conjugated linoleic acid) on ryhmä rasvahappoja, jota esiintyy naudanlihassa ja maidossa. CLA:t ovat tyydyttymättömiä rasvahappoja, joiden kaksoissidokset ovat nimensä mukaan konjugoituneet eli vierekkäin ja siten saman elektronisysteemin osia.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Konjugoitu_linolihappo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274