Oletko koskaan

pettynyt naiseen

kun meikit pestyä hänestä tulikin paljon rumemman näköinen? Meikeillähän voi saada dramaattisen muutoksen ulkonäköön. Kertokaa miehet kokemuksistanne, pettymyksistänne näissä asioissa ja suhtautumisestanne. Mitä teitte kun pettymyksenaalto sisimmässänne iski ja miten pelastauduitte? Vai jäittekö urheina pystypäin naisen rinnalle? ;)

Nimimerkillä Ottiko koville?

14

978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanoin naiselle illalla, että 'sulla on makeet silmät'. Nainen vastasi siihen vain, et 'meikki sen tekee'. Päädyttiin sitten naisen luoks yöks ja nainen kun meni aamulla suihkuun, ni aattelin sinneköhän meni sitte ne silmätkin. Mutta ei. Melkonen pettymys, ku se meikki ei tehnytkään niitä silmiä, vaan ainavaan ne loisti.

♫♫ Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa ♫♫

• Baarin kaunein tyttö muuttu aivan tavalliseks naapurin likaks ku heräsin sen vierestä. Vuoden päivät taidettiin sit seurustella joten ei se siihen aamuun kaatunu :) Mut olihan se melkonen herätys ku rusketus katoaa suihkussa ja kasvon piirteet "haalistuu"

• kukaan nainen

saanut tätä epeliä vielä jäämään rinnalleen.

Kyllä noita on nähty. Nuorna miehenä Tukholman porauslautoilla oli varmaan järkyttävin tapaus. (toim. huom. Olin nuori ja kokematon, mahdollisesti myös herkistyneessä mielentilassa)

Iltasella hoideltiin asioita, mutta eri hyteissä yövytiin aamuyö. Seuraavana aamuna neidon hytin ovella, ei meinannut ensin avata, kun ei ollut ehtinyt laittautua. Kun avasi, niin en meinannut tuntea :( Valtavat silmäpussit ym. Ikää ei tullut koskaan kysyttyä, mutta taisi sitä jo vähän olla.

• kokemus:

pelottavan ylimeikatusta naamasta paljastui alta söpöläinen.

• Aurinko79-

yks syy sille miksen laita koskaan järkyttäviä määriä pakkelia naamaan. Mä haluan että näytän edes jotenkuten tunnistettavalta meikin poiston jälkeen. Mulla on tosin luonnostaan tummat kulmakarvat ja ripset eli ainakin ne pysyy paikallaan vaikka muu meikki pestään pois.

Mulla on ystävä joka on baariin lähtiessään todella näyttävä ilmestys. Sillä on paljon tukkaa, paljon meikkiä, paljon koruja, paljon hajuvettä, paljon karismaa ja paljon ääntä. Mä oon ku harmaavarpunen sen rinnalla. Mun mielestä on aina mielenkiintoista seurata sen kuoriutumisrituaaleja illan jälkeen ku meikki lähtee, korut lähtee, hoikentavat korsetit lähtee ja jäljelle jää vain se ihminen sellaisenaan kuin se on. Mun mielestä se on kauneimmillaan ilman mitään hösötyksiä.

• Fiksu nainen :) Noin sen kuuluu ollakin, vähemmän on enemmän jne jne jne.

• Aurinko79-
        Kukkomies kirjoitti:

Fiksu nainen :) Noin sen kuuluu ollakin, vähemmän on enemmän jne jne jne.

Siitä fiksuudesta niin tiedä ;) mutta mun mielestä nainen on kauneimmillaan ihan suihkunraikkaana, tukka märkänä pitkin selkää valuen ja posket saunasta hiukan punoittaen. Se on niin aitoa ja teeskentelemätöntä.

En sano etteikö meikin avulla sais upeaa jälkeä aikaan ja onhan se mukava hiukan korostaa parhaita puolia ja peittää niitä huonoimpia mutta kohtuus kaikessa.

• Aurinko79- kirjoitti:

Siitä fiksuudesta niin tiedä ;) mutta mun mielestä nainen on kauneimmillaan ihan suihkunraikkaana, tukka märkänä pitkin selkää valuen ja posket saunasta hiukan punoittaen. Se on niin aitoa ja teeskentelemätöntä.

En sano etteikö meikin avulla sais upeaa jälkeä aikaan ja onhan se mukava hiukan korostaa parhaita puolia ja peittää niitä huonoimpia mutta kohtuus kaikessa.

Miksiköhän naiset eivät käy yökerhoissa ihan suihkunraikkaana, tukka märkänä pitkin selkää valuen ja posket saunasta hiukan punoittaen. Jos se on niin aitoa ja teeskentelemätöntä?

Kummallista, että maailma on täynnä luonnollisuuden puolustajia ja siltikin kaikki pakkeloivat. Tekevätköhän ne sen vain minua varten, koska taidan olla ainoa mies maailmassa, joka pitää siitä kun naiset meikkaavat? (Eivät siis sotamaalaa, siitä minäkään en pidä.)

• Aurinko79-
        Ratikkakuski kirjoitti:

Miksiköhän naiset eivät käy yökerhoissa ihan suihkunraikkaana, tukka märkänä pitkin selkää valuen ja posket saunasta hiukan punoittaen. Jos se on niin aitoa ja teeskentelemätöntä?

Kummallista, että maailma on täynnä luonnollisuuden puolustajia ja siltikin kaikki pakkeloivat. Tekevätköhän ne sen vain minua varten, koska taidan olla ainoa mies maailmassa, joka pitää siitä kun naiset meikkaavat? (Eivät siis sotamaalaa, siitä minäkään en pidä.)

Kyllähän ne varmaan sua ja muita miehiä varten meikkaa sekä tehdäkseen kanssasisarensa kateellisiksi. Kilpailu miehistä on kuule kova ;) En mä tiedä perimmäistä syytä miks naiset meikkaa. Kai meistä suurimmalla osalla on tarve näyttää kauniilta ihmisten edessä ja tulla huomatuksi ja meikkaaminen on yks tapa korostaa itseään.

Pakkeloinhan mä itsekin eikä mulla ole mitään meikkaamista vastaan. Jokainen pakkeloikoon parhaaksi katsomallaan tavalla mutta mun henkilökohtainen mielipide on, että ihminen on kauneimmillaan täysin luonnollisena. Se ei silti tarkoita etteikö mun mielestä taidokkaasti meikatut naiset vois näyttää upeilta ja tajuttoman kauniilta. Mua silti itseäni kiehtoo ihmisen tietynlainen "alastomuus", täydellinen luonnollisuus jossa ihminen ei pääse kätkeytymään minkään naamarien taakse.

• ihmisyyden vuoksi

Tämän vuoksi naisten olisi syytä lopettaa meikkaaminen kokonaan. Eipähän tulisi kenellekkään epämieluisia yllätyksiä.

Jos tarpeeksi moni lopettaisi meikkaamisen arvottuisivat naiset tottakai luonnollisen kauneuden mukaan. Valinta on naisilla ja on aivan turha syyttää letään muuta ehostukseen kuluvista resursseista/ajasta.

Suomen naiset voisivat tässä asiassa näyttää selkärankaa. Kyllä niitä ottajia riittää vaikkei olisi mikään bilehile.

• sillä tavalla

mutta tutustumalla naiseen pettymys on aika usein ollut päivän sana. Ellei peräti joka kerta.

• vili

se ole ihan tiedossa, et naiset fixaa itseensä tuhdisti. ihan hyvä juttu

• sarvikuonokas

Sehän on täysin odotettua..

Itse arvostan niitä naisia entistä enemmän, jotka "uskaltavat" esiintyä ilman meikkiä.

• sehän nyt olisi suurinta oman arviointikyvyn mitätöimistä.

Pitää sitä sen verran olla läpinäkökykyä, ettei pikku värit ja voiteet puutereineen pääse yliotteeseen ja jos mun kanssa joku nainen liikkuukin joskus, niin se liikkuisi ihan muista syistä, kuin meikkien tai meikkaamattomuuden takia.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1242
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      338
      709
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      111
      655
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56