sosiaalipsykologia, sosiologia vai sosiaalipolitiikka. (sivuaineeksi), Tutkija on mi nusta tuleva.
Mikä kävis ympäristötieteilijälle?
1
1064
Vastaukset
- sua vaan ittees
kiinnostaa?
Teknillisillä aloilla on kuulemma tiedossa, joskus jonnekin myös listattu sivuaineita ja pääaineita, jotka sopivat toisiinsa. Ympäristötekniikkaa olen lueskellut, samoin sosiologiaa. Kukaan ei kyllä ole varsinaisesti näitä kehottanut yhdistämään. Ympäristötekniikkaa ja sosiaaliantropologiaa kyllä, jos haluaa kehitysmaihin töihin vaikka. Sitä kaivoa ei nimittäin voi rakentaa ihan mihin tahansa, jos se on kansalle huono paikka, jossa pirut tanssivat, niin sitä kaivoa ei sitten käytä kukaan.
Tarkoitatko ympäristötieteillä ympäristöpolitiikkaa vai aluetieteitä vai jotain muuta? Jos hallintopuolelle haluat: kunnat tai valtiot, ehkä politiikkaa olisi hyvä osata. Sosiaalipolitiikka ei kyllä käsittele ihan samoja kysymyksiä kuin ympäristöpolitiikka, ymmärtääkseni. Ovat ehkä toisinaan aika kaukanakin toisistaan, ainakin Pohjoismaissa. Olisiko normaali sosiologia sitten hyvä kultainen keskitie?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864