ollaan juuri aloitettu perunan maistelua pojalle, mutta voiko jo tässä vaiheessa ruveta antamaan iltaisin puuroa vaikka viljat tulisivat järjestyksessä myöhemmin? Poika kun syö rintaa öisin parin tunnin välein.. Jos iltapuuro vaikuttaisi yöuniin.
5 kk
2
316
Vastaukset
- ............
6kk iässä voipi aloittaa puuron syönnin.
- T...
Voi olla että hänellä alkaa jo tulla vähän hampaita, tai muuta mitä ei anna unta.
En aloitaisi jo puuroa illalla, jos just vasta alotit perunalla päivällä. Sen maha ensin pitää tottua siihen - liika nopeasti ei voi olla hyvä. Odottaisin vielä pari viikkoa ilta-puurolle.
Me just aloitetiin porkkanalla 4 päivää sitten :) Poika on 5.5 kk. Meidän poikaa tulee yöllä myös taas useimmin - luulen että hänellä ovat hampaat. Ja äidinmaiossa on aineita mitkä rauhoittaa ja ottaa kipua. :) Alotamme vasta kuukauden jälkeen iltapäivä-puurolla.
Asumme sveitsissä - tällä voi olla vähän erilaista mitenkä neuvoat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000