Kadehditko toisten ulkonäköä?

------------------

Toiset kadehtivat varallisuutta, toiset ulkonäköä ja toiset älyä. Sanoisin kuitenkin, että ulkonäköä kadehditaan eniten, koska sitä ei teeskentelyllä ja valehtelulla voi muuksi muuttaa.

Nykyään myös miehet kadehtivat toisten miesten ulkonäköä ja erityisesti sellaista miestä kadehditaan, joka on oikeasti hyvännäköinen, sekä miehekäs ja lihaksikas myös. Sellainen mies, joka oikeasti on OK ulkoiselta olemukseltaan, saa myös naisilta kunnioitusta ja mielenkiintoa osakseen. Se ilmenee siinä, että muuten tuppisuiset naiset alkavat höpöttää itsekkäistä syistä kaikenlaista oikeasti hyvän näköiselle miehelle.

Ihmiset haluaisivat, että älyä ja varallisuutta kadehditaan, koska nehän ovat ansaittuja ominaisuuksia. Mutta kun joku ei-kiva ihminen onkin saanut hyvän ulkonäön lahjaksi, ei sitä oikein kukaan jaksa sulattaa.

39

1384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vili

näillä mennään

• Papeete1

Naama riittää mulle ja jos tosi hehkeäksi haluan, niin ei muuta kuin meikit käyttöön. Niillä ne muutkin naamansa tekee :)

Vartalokin riittää mulle vaikka tietysti kiinteämpiä yms vois olla paljonkin muttei se mua haittaa yhtään mitenkään. Kyllä mäkin pienellä treenillä saisin sellaisen.

Eli siis en kahdehdi kenenkään ulkonäköä tai vartaloa, ei se ole multa pois. Aina löytyy kauniimpia/komeempia joten ei paljoa kannattaisi kenenkään tuhlata turhaan energiaa sellaiseen. Tietysti kannattaa myös aina muistaa, että jos itse on sohvaperuna, niin aivan turha kadehtia urheilevia, ei muuta kuin lenkille sitten itsekkin.

• -----------------------

jakkupukuinen ja runsasmuotoinen pitkä liikenainen, jolla vielä on enkelin kasvot, niin etkö yhtään koskaan kadehdi sellaista?

• Papeete1
        ----------------------- kirjoitti:

jakkupukuinen ja runsasmuotoinen pitkä liikenainen, jolla vielä on enkelin kasvot, niin etkö yhtään koskaan kadehdi sellaista?

Pidän jakkupukuja tylsinä enkä sellaista päälleni laittaisi.. joten se ei herätä kateutta.

Pituus on varmaan ainoa asia mihin olen aina (myöskin teininä) ollut täysin tyytyväinen enkä haluaisi olla pidempi. Tietenkin nämä on makukysymyksiä mutta pidän lyhköisempiä naisia naisellisempina yms. Eli jos kadehtisin niin se tapahtuisi jotain edes lähellä omaa pituutta olevaa. Joskus olen jotain kauniina pitämästäni naisesta ajatellut, että onpa sillä kaunis ja siro selkä mutta kadehtiin en ole alkanut kun se ei mun selkääni kavenna vaan tekisi itselle ihan turhaan paskan olon.
        Mä välttelen negatiivisia tuntemuksia viimeiseen asti ja olen realisti, joten ei mulle tuollaisia tule.

• Minä vaan

olen miljoona kertaa kateellisempi esim. Kimi Räikköselle, kuin viime vuoden mr.Finlandille.(kuka se edes on?) Sitapaitsi miten voit väittää, että äly olisi muka hankittu ominaisuus?. Jos tarkoitat kirjaviisautta niin se on aivan eriasia kuin syntymässä saatu äly. Ja kyllähän se on niin, että jos ruma lihava mies ajelee uudella Ferrarilla niin varmasti hän saa osakseen enemmän vihreitä naamoja, kun se komea mies, joka ajaa 10 vuotta vanhalla corollalla. Ja se Ferrarimies saa osakseen myös naisten kiinnostuksen.

• ------------------------

sanoa äly sivistys, se on kova yhdistelmä sekin.

Ihmiset eivät kadehdi esikuvia, vaan niitä tavallisia ihmisiä, jotka kulkevat rinnallamme ja erottuvat massasta ulkoisen olemuksensa perusteella.

• Minä vaan
        ------------------------ kirjoitti:

sanoa äly sivistys, se on kova yhdistelmä sekin.

Ihmiset eivät kadehdi esikuvia, vaan niitä tavallisia ihmisiä, jotka kulkevat rinnallamme ja erottuvat massasta ulkoisen olemuksensa perusteella.

se raha mitä täällä kadehditaan, eikä jonkun naamataulu tai lihakset. Ja kuten jo sanoin niin kyllä se Ferrarilla ajava tavis tai ruma mies enemmän kateutta kerättää, kuin komistus joka ajaa vanhalla Corollalla.

Minä vaan kirjoitti:

se raha mitä täällä kadehditaan, eikä jonkun naamataulu tai lihakset. Ja kuten jo sanoin niin kyllä se Ferrarilla ajava tavis tai ruma mies enemmän kateutta kerättää, kuin komistus joka ajaa vanhalla Corollalla.

kävelee kadulla vastaan... Unohda ferrarit, naiset nauravat niille.

• Siin on kuule paljon muuta

Teininä ne urheiluautoilla ajelevat vanhat miehet olivat vain "dirty old man", ei olis tullu mieleenkään liimautua jonkun limasen äijän kainaloon vaikka olis millasella menokilla ajellut.

Ja ikuna en huolis sössöttävää, tapakasvatusta vailla olevaa formulistiamme, vaikka miljooniaan edessä levittelis.

• Minä vaan

kävelee kadulla vastaan... Unohda ferrarit, naiset nauravat niille.

jos kadulla kävelee vastaan komea mies,eikä ole muuta vertailukohdetta kuin se ulkonäkö niin kyllä sitä varmasti kadehtii sellainen mies joka on sekä ruma, että köyhä. Mutta jos vastaan kävelee mies jolta löytyy pätäkkää niin tuskin se sitä rahatonta komistusta kadehtii. Kuinkas monta Ferrarin tai jonkun vastaavan kärryn omistamaa miestä tiedät, joilla ei ole naista, kun sanoit naisten nauravan niille?

• Serpico
        Minä vaan kirjoitti:

Varmasti, mutta raha on vaihdon väline. Sillä voi ostaa korvikkeita. Onnelliset ihmiset eivät shoppaile.

Rahamiehiä ihaillaan kahdesta syystä. Siksi että A) omaisuudessa on implisiittisenä viesti kyvykkyydestä menestyä ja B) sillä voi ostaa itselleen hyvän mielen korvikkeita.

Naihen ihailee rahamiestä siksi, että miehellä on valtaa/turvaa ja siksi, että miestä voi hyödyntää rahavarantona jolla nainen voi elää hurvitellen ja miestä piittaamatta jännittävää elämää.

• jossain määrin

kyllä.

En silti mitään typerää tehnyt asian takia. Omapahan on ongelmani.

T: mies.

kerta puntille, ja opettele uusi elämäntapa. Luuston muotoa ei tietenkään voi muuttaa, mutta tunnen joitakin rumia miehiä, jotka ovat vähemmän rumia lihaksikkaina. :)

• kyllä tää
        ----------------------- kirjoitti:

kerta puntille, ja opettele uusi elämäntapa. Luuston muotoa ei tietenkään voi muuttaa, mutta tunnen joitakin rumia miehiä, jotka ovat vähemmän rumia lihaksikkaina. :)

näinkin menee.

• Serpico

Näillä mennään. Mitä tässä muutakaan voi :)

Ulkonäköä kadehditaan varmasti, mutta harvemmin sitä myönnetään. Luulen että lähes kaikki ovat jossain tilanteessa halunneet olla tummempia, vaaleampia, pidempiä, lyhempiä, laihempia...Mutta ulkonäköä on vaikea muuttaa. Se maksaa paljon.

Luulen että tuon tyyppinen kadehtiminen kuuluu lapsuuteen ja nuoruuteen. Aikuisuudessa ihminen, toivottavasti, hyväksyy sen että ihmisten on tarkoitus olla yksilöitä. Siksi meitä on monennäköisiä. Itsensä hyväksyminen tuntuu hyvältä. Tavoitteita voi olla tietysti, mutta toisten jäljitteleminen ei johda mihinkään. Parempi olla täydellisen hyvin oma itsensä kuin huono jäljitelmä jostain toisesta.

• -------------------------

Tunnen muuten yhden ruman johtajanaisen, joka kadehtii kaikkia komeita miesalaisiaan ja vihaa heitä. Kypsä, mutta kateellinen nainen.

• Serpico
        ------------------------- kirjoitti:

Tunnen muuten yhden ruman johtajanaisen, joka kadehtii kaikkia komeita miesalaisiaan ja vihaa heitä. Kypsä, mutta kateellinen nainen.

Enpä kadehdi häntä! Muuten, tuo olikin mielenkiintoinen asettelu. Nainen kadehtii miehen ulkonäköä. En ole ajatellutkaan mitä elämäni olisi, jos näyttäisin vaikkapa nuorelta Tippi Hedreniltä :D

• -----------------------------
        Serpico kirjoitti:

Enpä kadehdi häntä! Muuten, tuo olikin mielenkiintoinen asettelu. Nainen kadehtii miehen ulkonäköä. En ole ajatellutkaan mitä elämäni olisi, jos näyttäisin vaikkapa nuorelta Tippi Hedreniltä :D

Kyllä kuule tiedän monta naista, jotka kadehtivat miesten ulkonäköä. Se johtuu varmaan siitä, että jokainen tajuaa, että viehätysvoima on viehätysvoimaa...

• la.ra

Mutta lähinnä kadehdin joidenkin ihmisten itsevarmuutta ja sosiaalisia taitoja.

Ulkonäköasioissa sorrun joskus kadehtimaan niitä, joilla on runsas ja ihana luonnonkihara tukka.

Mutta yleisesti ottaen mä en jaksa tuhlata energiaa kadehtimiseen, siitä kun ei saa mitään. Saman energian voi käyttää itseensä ja päästä siten ehkä vähän lähemmäksi sitä, mitä haluaa.

• -------------------------

ovat kyllä tärkeitä. Voi vaikka kysyä neuvoa työpaikalla nöyrä ilme naamalla sellaiselta ihmiseltä, jonka ulkonäöstä tykkää.

• SupremeSatan

on sen verran hyvännäkönen, ettei ole tarvesta kadehtimiseen.

• JA sitten jos on itte jostain kateellinen se ompi semmonen asia jonka saa muutettua sellaseks että ei tartte kahdehtia.

• *mimi*

Mä kadehdin enemmän rikkaita kuin kauniita. Mä olen kaunis ja sivistynyt..hehe. Mutta rahaa voisi olla enemmän. Ei tarvitsisi tehdä töitä, joista en tykkää. Tai ei tarvitsisi tehdä töitä, piste. Mutta ei se raha onnea tuo. Kaikkea voi sattua. Ja mä olen onnellinen nytkin.

• Tumma Kauris

Eihän tätä nyt kukaan usko, mutta mä en kyllä muista että milloin olisin viimeksi tavannut jätkän jonka seurassa olisin ajatellut, että "voi vitsi, tässähän jää ihan kakkoseksi"

Viimeksi eilen menin luennolle jolle en ollut etukäteen ilmoittautunut. Kysyin naispuoliselta luennoitsijalta, että mahtuuko vielä mukaan, johon hän vastasi, että "kyllähän noin komealle miehelle aina tilaa löytyy" =) Ja viikonloppuna juttelin erään mimmin kanssa leikkimielisesti perheen perustamisesta ja neito siihen tokaisi että "ainakin saataisiin hyvännäköisiä lapsia" =)

No aniharvoinhan naiset intoutuvat imartelemaan miehen ulkonäköä, mutta nyt tässä on parin päivän sisään ollut pari tällaista kehuvaa kommenttia. Ja mukavaltahan se tuntuu vaikka en sitä tietenkään mitenkään ulospäin näytä. Enkä muutenkaan tykkää puhua ihmisten ulkonäöstä livenä, varsinkaan omastani. Ulkonäöstä puhuminen harvemmin on kovin kiinnostavaa ja varsinkin omasta ulkonäöstään puhuminen tekee ihmisesta nopeasti melko epäviehättävän toisen henkilön silmissä.

Vaikka kyllä mä naisten ulkonäköä tykkään kehua ihan livenäkin =)

Mä olen kanssa niitä miehiä, joita mummot ja opettajat kehuu komeiks. Mutta kivempaa se olis, jos nuoret naisetkin uskaltais, mutta ne vaan punastelee ja kyylää kädet puuskassa :D

• Tumma Kauris

Mä olen kanssa niitä miehiä, joita mummot ja opettajat kehuu komeiks. Mutta kivempaa se olis, jos nuoret naisetkin uskaltais, mutta ne vaan punastelee ja kyylää kädet puuskassa :D

Joo omanikäisten naisten suusta niitä kehuja ei tosiaankaan kovin usein kuule, koska eiväthän mimmit halua tehdä mitään sellaista minkä voisi tulkita kiinnostukseksi. =)

Mut se naisluennoitsija oli itse asiassa aika hehkeä. Ei tosiaankaan mikään nutturapäinen vanha piika! =)

Tumma Kauris kirjoitti:

Joo omanikäisten naisten suusta niitä kehuja ei tosiaankaan kovin usein kuule, koska eiväthän mimmit halua tehdä mitään sellaista minkä voisi tulkita kiinnostukseksi. =)

Mut se naisluennoitsija oli itse asiassa aika hehkeä. Ei tosiaankaan mikään nutturapäinen vanha piika! =)

tuossapa on söpö poika, minäpä vähän kehun sitä. :)
        Minä olen enemmän sellaista lihaksikasta ja isokokoista tyyppiä, mulle naiset sanovat, että olen vähän pelottava...Toki mua monesti luullaan homoksikin (mikä ei ole hauskaa, koska rakastunut homo kun suuttuu, niin silloin saa tuntea, mitä on miehen raivo) Eli ne kai ei vain uskalla sanoa mitään kuin vasta silloin kun ovat vanhoja ja "oikeutettuja" sanomaan jotain äidillistä.

• Tumma Kauris

tuossapa on söpö poika, minäpä vähän kehun sitä. :)
        Minä olen enemmän sellaista lihaksikasta ja isokokoista tyyppiä, mulle naiset sanovat, että olen vähän pelottava...Toki mua monesti luullaan homoksikin (mikä ei ole hauskaa, koska rakastunut homo kun suuttuu, niin silloin saa tuntea, mitä on miehen raivo) Eli ne kai ei vain uskalla sanoa mitään kuin vasta silloin kun ovat vanhoja ja "oikeutettuja" sanomaan jotain äidillistä.

No mä olen itse 188cm ja 100 kg, mutta onneksi naiset eivät ole pahemmin karkuun juosseet vaikka aina välillä tuleekin kommenttia "vitsi kun oot iso"

Miksi sua luullaan homoksi?

Tumma Kauris kirjoitti:

No mä olen itse 188cm ja 100 kg, mutta onneksi naiset eivät ole pahemmin karkuun juosseet vaikka aina välillä tuleekin kommenttia "vitsi kun oot iso"

Miksi sua luullaan homoksi?

Ehkä siksi, että mussa on vähän ruotsalaista verta ja sveduthan on kaikki homoja.
        No vitsi vitsinä, mutta mä olen tiedätsä vähän homohtava jollain tapaa.. Ei mahda mitään.

• Aurinko79-

Oon mä joskus nuorempana varmaan kadehtinyt jotain naistenlehtien sivuilla keimailevia täydellisiä mallineitosia mutta kun ei musta sellasta saa kuitenkaan niin mitäs se kadehtiminen auttaa. En mä jaksa tuollaseen kovinkaan paljoa laittaa energiaa.

En kadehdi muutenkaan muiden omaisuutta tms. Ainoat kateuden tunteet viime aikoina on tulleet toisten ihmisten onnen kadehtimisesta. Jos sitä edes kateudeksi voi sanoa, enemmänkin se on ehkä haikeutta ja ikävää omaa menetettyä onnea kohtaan, jonka muiden onnen näkeminen saattaa nostaa pintaan.

• Serpico

Ihailin jo teininä Johnny Cashia. En ulkonäön, vaan lähinnä asenteen ja tyylin vuoksi.

"I'm thankful I'm not the ugliest man in the world, that I'm not all that ashamed to go on stage and face a crowd. I'm no picture, but if I were as ugly as some I've seen on stage, I wouldn't go. I'm not talking about physical appearances especially, but ugly souls."

• sarvikuonokas

lähinnä itsevarmaa olemusta.. useimmiten siihen liittyy ulkonäkö, mutta kateutta en tunne pätkääkään jos tyyppi on ylpeä tai muuten vain mulkku.

• temeq

Onhan se ny hirveetä jeesustelua väittää, ettei ikinä kohtaa itseään komeampia ja kadehdi. Tumma Kauris voi olla poikkeus, joka vahvistaa säännön.

Haluaisin olla tummempi, koska se kai tuo jotain karismaa. Silti mä mitään rupee tummentaan, joku latvaväri korkeintaan tai kaikki pois. Naama ylipäätään on kuin tilhellä, mut se mua ei haittaa.

Lihasta sais aina olla enemmän, mutta sekin on vain omasta viitseliäisyydestä ja nykyään ajanpuuttesta johtuvaa. Lähinnä ottaa päähän, että joskus niitäkin tuli hommattua ja nyt ne kuuluu historiaan.

Pituutta ei ole koskaan liikaa, kunhan jää alle kahden metrin. Ennemmin tietty sopusuhtainen kuin pitkä rimpula. Tästä pääsemme takaisin kappaleen kolme teemaan.

Höpötyksestä: lähes aina ja kaikkialla huomaan lätiseväni jostain jonkun kanssa, jos esim. seisoskelen samassa paikassa minuuttia pidempään jotakuta odottamassa. Kauniit naiset toki ymmärtävät kiertää minut kaukaa. En tietysti näytä varakkaaltakaan, mutta se on paitsi oma valintani, myös totuus.

• crocoodiile

Itse kadehdin joskus toisten miesten pituutta. Itse kun olen "vain" 172 cm.
      Hyvää kuntoa tai lihaskuntoa en kadehdi, koska sen saa itselleen jos vain haluaa (toki se ei ole niin hirveän helppoa). Mutta pituus on sellainen jota ei oikein voi muuttaa.

• Asiasta.huvittunut

Näkisin, että nyt olemme miehisen logiikan ytimessä. Miehethän kilpailevat verisesti vain kolmesta asiasta: varallisuudesta, vallasta ja naisista. Nämä kolme ovat tietysti kytköksissä toisiinsa: "First you make the money, power and women will follow."

Varallisuutta tai lihaksia on turha kadehtia, kun ei tiedä, mitä toinen on joutunut tekemään niiden eteen. Ne ovat myös asioita, joiden hankkiminen on vain itsestä kiinni. Jos omaisuus ei ole perittyä, ja harvemmin se on, toinen on joutunut luopumaan paljosta sen saadakseen. Sekä varallisuus ja lihakset yleensä kertovat itsekurista ja ahkeruudesta, mitkä tietysti ovat arvostettavia ja kadehdittavia ominaisuuksia.

Koska kuitenkin puhe oli ulkonäöstä, puhukaamme siitä. Ulkonäköä minun ei ole tarvis kadehtia, koska olen faijalta saanut syntymälahjaksi pitkän, sopusuhtaisen varren ja komeat kasvonpiirteet sekä mummilta hiukset, jollaiset jokainen pikkutyttö - ja vähän isompikin tyttö, kuten tästäkin ketjusta käy ilmi - haluaisi. Sama pätee älyyn; en voi viedä faijalle kuuluvaa kunniaa tässäkään asiassa, vaikka sivistys toki onkin itse hankittua.

Jokainen luultavasti kadehtii muissa niitä ominaisuuksia, jotka itseltä puuttuvat. Ainakin huomaan suuresti kadehtivani luontaisia myyntitykkejä ja naistennaurattajia, itse kun olen joutunut tekemään ankarasti hommia kehittyäkseni edes keskinkertaiseksi myyntimieheksi ja naistennaurattajaksi. Olen huomannut, että vanhan kansan suussa sana pelimies tarkoittaa kovaa kauppamiestä, ei suinkaan mitään naistenkaatajaa.

Miehen ulkonäön merkitystä liioitellaan suuresti. Toki on selkeä etu, jos iskettävä nainen on yritykselle myöntyväinen jo ennen kuin on sanonut sanaakaan, mutta valitsemalla väärät sanat onnistuu komeinkin mies nollaamaan mahdollisuutensa. Vastaavasti supliikkimiehelle riittää, ettei ulkonäkö ole luotaantyöntävä. Jos supliikkimies onnistuu pääsemään edes puhe-etäisyydelle, tie siitä eteenpäin on suora ja sileä.

Lisäksi haluaisin huomauttaa, että kaikkein kauneimmat naiset eivät ole millään tavalla aktiivisia edes kaikkein komeimpien miesten suhteen. Yleensä komeita miehiä lähestyvät naiset ovat ulkonäöltään hieman keskivertoa nätimpiä, jotka näin ohimennen sanoen yliarvioivat kauneutensa reippaasti. Valioyksilön iskeäkseen joutuu siis myös hyvännäköinen mies näkemään vaivaa, määrä kun ei laatua korvaa tässäkään asiassa.

• ex-Wastaaja

"Toiset kadehtivat varallisuutta, toiset ulkonäköä ja toiset älyä. Sanoisin kuitenkin, että ulkonäköä kadehditaan eniten, koska sitä ei teeskentelyllä ja valehtelulla voi muuksi muuttaa."

Ja esimerkiksi älyäkö sitten muka voi muuttaa teeskentelyllä ja valehtelulla?

"Ihmiset haluaisivat, että älyä ja varallisuutta kadehditaan, koska nehän ovat ansaittuja ominaisuuksia. Mutta kun joku ei-kiva ihminen onkin saanut hyvän ulkonäön lahjaksi, ei sitä oikein kukaan jaksa sulattaa."

Toi riippuu aivan kunkin henkilökohtaisesta luonteesta ja henkilökohtaisista arvostuksen kohteista, että mitä kukin nyt sitten "kadehtiikin". Mä kyllä väittäisin, että esimerkiksi älyllisten & urasaavutusten kadehtiminen menee suvereenisti ulkonäön kadehtimisen edelle (ainakin niissä piireissä, missä itse olen liikkunut). Ja eniten (yleisesti ottaen) uskon ihmisten kadehtivan aina varallisuutta. Raha mahdollistaa niin paljon asioita ja tuo muassaan mm. vaikutusvaltaa.

Itse en katso kadehtivani yhtään ketään yhtään mistään. Joskus tietysti saattaa tulla hetkittäinen kateudenpistos, jos kuulee, että joku tosta vaan ex-tempore varas seuraavalle viikolle Balin reissun, kun "sattui tympimään", mutta en mä osaa pysyväisluontoisesti kadehtia ihmisiä.

Etenkään ulkonäön en kadehdi toisia naisia. Mulla on kyllä joitakin ystäviä ( esim. yksikin on tasan vähintään Miss Suomen tasoa ulkonäöltään, lisäksi dr. opiskelija & kivasti ylipäätään elämässä asiat mallillaan.. ), joita vois varmaan kyllä kadehtiakin, jos olisin kateellinen ihminen. En kuitenkaan osaa kadehtia ainakaan ulkonäöstä: sen verran hyvin on vientiä miesten keskuudessa aina riittäny itselläkin ja omastakin ulkonäöstä saanut kohteliaisuuksia.

Kaikkein vähiten vois kahdehtia kaunista, mutta tyhmää naista. Takavuosilta kouluajoilta muistan yhdenkin tytön, joka oli mielestäni aivan jumalattoman kaunis, mutta voi poloista miten tyhmä...Jätkät tunki kättään naisrassun jalkoväliin julkisellakin paikalla ja tyttö vaan kikatti. Ei sitä ihmistä kohtaan voinu tuntea mitään muuta kuin sääliä.

• jitta23

mutta eilen näin yhden uuber hyvännäköisen timmin naisen (näkee harvoin). En kadehdi mutta tulipahan lisäpotkua treenata vielä enemmän.=))

• kylläpäkylläkyl

Ei voi kadehtia toiselta mitään hankittua niin kauan kun ei viitsi itse laittaa tikkua ristiin saman asian suhteen. Eri asia jos tekisi ihan hirveästi töitä jonkun asian eteen eikä silti ikinä, siis vuosikymmeniin onni potkisi asian tiimoilta millään tavoin. Silloin voisi ruveta ottamaan pattiin, luulen.

Ei voi kadehtia myöskään mitään perittyä. Sehän on silkkaa tuuria mitä kukanenkin on lahjaksi sattunut saamaan.

Ainoat viiltävät kateuden pistokset tulevat sellaisita asioista kuin että ihmiset tulevat hyväksytyiksi, ymmärretyiksi ja arvostetuiksi sellaisena kuin ovat. Kukaan ei ole jyräämässä ja neuvomassa.

Kadehdin myös ihmisten kykyä olla kyseenalaistamatta ja kyselemättä yhtään mitään. Uskon että ovat onnellisempia ja kaikki on aina niin kovin selvää ja yksinkertaista kun on joka asiassa aina vain yksi selvä totuus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      351
      737
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56