MethoDraine Detox/Slim

tyytyväinen tuotteeseen

Lueskelin kommentteja käytöstä, eri keskustelupalstoilla.
Osa käyttäjästä ollut tyytymättömiä, vaikka juoneet litkua ohjeen mukaan, ei kuulemma kiloakaan pudonnut!!
Ei kai toi litku nyt mitään ihmeitä tee, jos itse ei noudata niitä ruokaohjeita mitä suositellaan, eli kahvi, valkoinen vija ja sokeri, kovat rasvat, punainen liha ym pois.
Tilalle riisi, kasvikset ja hedelmiä.
Tuloksia tulee...

39

40270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marjatta,fi

      Minulla loppui maanantaina tuo Detox -kuuri ja paino tippui 5kg. Alotin heti perään Slimin saa nähdä mitä se saa aikaan. Itsellä meinaa vaan nyt olla hieman motivaatio ongelmia, mutta eiköhän tämä tästä.
      Kun niitä ruokaohjeita noudattaa ja liikkuu enemmän niin varmasti putoo paino.

      • toivot

        Minä aloitin kyseisen dietin 14.01 eli takana on 12 päivää ja pudonnut on 1,5kg. Tarkoitus on jatkaa perään heti sillä slimillä. Olen syönyt aika tarkkaan ohjeiden mukaisesti, niitä paastopäiviä en pitänyt. Ja on näihin päiviin yhdet synttäritkin mahtunut, jolloin maistoin pienet palat kahta kakkua ja pikkasen muuta makeaa. Ekana päivänä oli kova pääkipu, johtuen varmaan limun ja teen puutteesta. nyt kun olen oppinut juomaan vihreää teetä, en palaa enää mustaa.


      • jupetius
        toivot kirjoitti:

        Minä aloitin kyseisen dietin 14.01 eli takana on 12 päivää ja pudonnut on 1,5kg. Tarkoitus on jatkaa perään heti sillä slimillä. Olen syönyt aika tarkkaan ohjeiden mukaisesti, niitä paastopäiviä en pitänyt. Ja on näihin päiviin yhdet synttäritkin mahtunut, jolloin maistoin pienet palat kahta kakkua ja pikkasen muuta makeaa. Ekana päivänä oli kova pääkipu, johtuen varmaan limun ja teen puutteesta. nyt kun olen oppinut juomaan vihreää teetä, en palaa enää mustaa.

        mitään kakkuja tai muuta makeaa..tulisi huono omatunto ja tunne että epännistuin. Pidin jopa kaksi nestepäivää ja olen syönyt melko paljon vain hedelmiä ja kasviksia..
        Kaikki tekee tyylilään ja tämän kuurinhan voi vetää läpi juurikaan muuttamatta ruokavaliota kuten äitini..mutta minulla on kaikki pelissä..tiedän että jos sorrun makeaan niin peli on menetetty..


    • vähäsen

      Olenko nyt ymmärtänyt ohjeen oikein? ostin siis juuri tuon detoxin nestemäisen. Eli päivässa pitää juoda 1,5 litraa vettä ja 12ml tuota ainetta? esim aamulla sekoitan sen 12ml 1,5 limupulloon (jossa sies tietty vettä!) ja juon sitä vähitellen päivän aikana

      • marjatta.fi

        Mutta muista juoda myös pelkkää vettä n.2litraa joka päivä!!! Itse join tuon juoman 3osassa aamul,päiväl ja illal sen 0,5litraa.


      • siitäkö johtuu
        marjatta.fi kirjoitti:

        Mutta muista juoda myös pelkkää vettä n.2litraa joka päivä!!! Itse join tuon juoman 3osassa aamul,päiväl ja illal sen 0,5litraa.

        etten ole laihtunut...olen kolmatta viikkoa kuurilla ja piristynyt kyllä olen, mutten laihtunut. En tosin ole yleensä juonut nestettä yli 1,5 l per päivä. Ohjeessa sanottiin vain että jos sen ottaa tabletteina niin sillon lisäksi olikos se nyt 1,5l vai 2 l vettä.Muuta ei vedenjuonnista mainittu.


    • pyylevä plikka

      Kokeilin tuota kyseistä tuotetta ja sen toisen pullon perään.Painoa putosi viitisen kiloa ja olo oli kuurin ajan todella hyvä ja energinen! Mutta mutta...kuten aina ennenkin, niin kaikki tuli tietenkin takaisin...korkojen kera:(

      • jpetius

        Vain 5 kiloa..murr..mä revin kyllä pelihousut jos mulla tippuu näiden 5 viikon jälkeen vain 5. Tavoitteena on vähintään 10kg..vielä parempi ois 15kg niin kuin sillä Johanna Ihalaisella mainoksessa ;)


    • voiko

      Luin josku jostakin että diettien aikana kun pitää juoda paljon nesteitä niin osa nesteistä voi olla esimerkiksi lighti limua? pitääkö tosiaan juoda noin paljon pelkästään vettä (1,5l 2l)

      • tyytyväinen tuotteeseen

        Mä en jois, se on kuitenkin PUHDISTUS kuuri, ja jossakin ohjeissä käskettiin välttää keinotekoisia makeutusaineita.
        Ja kofeiinia.


    • jojo

      Onko kellään kokemusta detox ja slim tablettien käytöstä? Onko yhtä tehokasta kuin juoma? Itse olen suunnitellut aloittavan kuurin lähiaikoina tableteilla.

      • Okandeera

        Olisiko jollain vinkkejä mitä syödä kuurin aikana? Esim. aamupalaksi? Riisi, vihannekset ja kala olisi ilmeisesti parhaita?


    • neitidetox

      Täällä kans yks tyytyväinen :) Viides päivä menthodrane detoxia menossa olo on virkeämpi. Vessassa saa kyllä rampata, onneks tähän aikaan vuodesta töissä on hiljaista :D Olen onnistunut jättämään leivän pois ruokavaliosta (tuli popsittua sitä aina liikaa) ja korvannut sen hedelmillä ja kasviksilla, jotka pitävät nälkää yhtä hyvin kuin leipäkin :) Innolla kuurin loppuun asti mennään!

      • kikero78

        no nii nyt alko mulla detoxin 20pvän kuuri..mietin myös tota kaalisoppaa,voikohan näitä kahta hyvin yhdistää..hmm onko siitä mitään hyötyä?jos sais sellasen alkusysäyksen kilojen tippumiselle,muita hyviä ideoita?


      • huidhpuphui
        kikero78 kirjoitti:

        no nii nyt alko mulla detoxin 20pvän kuuri..mietin myös tota kaalisoppaa,voikohan näitä kahta hyvin yhdistää..hmm onko siitä mitään hyötyä?jos sais sellasen alkusysäyksen kilojen tippumiselle,muita hyviä ideoita?

        voiko syödä luomumunia vai luetaanko nekin eläinrasvoihin? Pähkinöitä varmaan voi syödä. oletteko syöneet esim tummaa pastaa tai tummaa riisiä? ruisleipää?


      • lipittelijä
        huidhpuphui kirjoitti:

        voiko syödä luomumunia vai luetaanko nekin eläinrasvoihin? Pähkinöitä varmaan voi syödä. oletteko syöneet esim tummaa pastaa tai tummaa riisiä? ruisleipää?

        Kyllä minä ajattelin syödä kananmunaa esim salaatissa. Aika kivalta kuullostaa esim riisi, tonnikala, kananmuna salaatti... Aloitin tänään litkun juonnin ja slim odottaa tämän perään. Toiveet on korkealla! Yritän kovasti saada ystävää innostumaan kanssa, yhdessä olis niin pajon mukavampaa..


      • kalle
        huidhpuphui kirjoitti:

        voiko syödä luomumunia vai luetaanko nekin eläinrasvoihin? Pähkinöitä varmaan voi syödä. oletteko syöneet esim tummaa pastaa tai tummaa riisiä? ruisleipää?

        Olisin siitä tosiaan vielä kysynyt, eli esim oletteko itse syöneet ruisleipää kuurin aikana? Mistä jostain kuulin ettei omenaa? Tietoa siitä? Ei ole niin kovin tuttu tuote, enkä näin viikonloppuna pääse luontaistuotekauppaan kysymäänkään, eli kiitos etukäteen jos jolla tietoa/kokemusta.


    • jupetius

      Minulla on nyt viikko täynnä puhdistusta ja vielä 2 viikkoa jäljellä. Ostin valmiiksi jo Slimkuurin sillä haluan painoni alas. Olen noudattanut ohjeita ja tuloksia näkyy jo nyt ;)) suosittelen.

    • hfmd

      Hei,
      Mistä olette saaneet ohjeet että viljat jne pitää jättää pois?! onko tämä enemmän laihdutustuote kuin puhdistus kun vain hedelmiä pitäisi syödä eikä herkkuja ollenkaan saa suuhunsa pistää. itse tätä juon enemmän puhdistusmielessä kuin laihdutukseen joten en ole mitään ruokavaliossani muuttanut. (kahvia en edes juo)

      • Detoxia kokeillaan..

        Nuo ohjeet tuohon Detpx-kehonpuhdistukseen löytyy esimerkiksi suoraan Detoxin omilta sivuilta http://www.harmonia.fi/easydata/customers/harmonialife/files/pdf/D&S_kuuriohjeet_A5_v3.pdf
        Tuolla on lueteltu ainesosat, joita tulee välttää ja joita saa syödä. Mun mielipide on, että jos todella haluaa kehoaan puhdistaa, tulisi noita ohjeita noudattaa, sillä pelkän mehun litkiminen ei todennäköisesti suuria tuloksia saa aikaan. Jos punaisen lihan, viljan, hiivan, kofeiinin ym. jättää pois, saa kehoaan puhdistettua paljon tehokkaammiin.

        Ja nestettä tulee juoda päivässä yhteensä 2-3 litraa, eli siihen lasketaan mukaan tuo 1,5 litraa Detoxia päivässä. Ja jos tähän päälle juo esim. pari kupillista vihreää teetä ja lasillisen sitruunamehua, niin päivän nesteannoshan alkaa jo olemaan täynnä:)

        Ja joku näytti tuolla aiemmin kysyvän, saako omenaa syödä. Tottakai saa, mutta on tutkittu, että joillekin ihmisille omena aiheuttaa ilmavaivoja ja tämän takia näiden ihmisten kannattaa jättää omena pois ruokavaliosta..


      • tamango
        Detoxia kokeillaan.. kirjoitti:

        Nuo ohjeet tuohon Detpx-kehonpuhdistukseen löytyy esimerkiksi suoraan Detoxin omilta sivuilta http://www.harmonia.fi/easydata/customers/harmonialife/files/pdf/D&S_kuuriohjeet_A5_v3.pdf
        Tuolla on lueteltu ainesosat, joita tulee välttää ja joita saa syödä. Mun mielipide on, että jos todella haluaa kehoaan puhdistaa, tulisi noita ohjeita noudattaa, sillä pelkän mehun litkiminen ei todennäköisesti suuria tuloksia saa aikaan. Jos punaisen lihan, viljan, hiivan, kofeiinin ym. jättää pois, saa kehoaan puhdistettua paljon tehokkaammiin.

        Ja nestettä tulee juoda päivässä yhteensä 2-3 litraa, eli siihen lasketaan mukaan tuo 1,5 litraa Detoxia päivässä. Ja jos tähän päälle juo esim. pari kupillista vihreää teetä ja lasillisen sitruunamehua, niin päivän nesteannoshan alkaa jo olemaan täynnä:)

        Ja joku näytti tuolla aiemmin kysyvän, saako omenaa syödä. Tottakai saa, mutta on tutkittu, että joillekin ihmisille omena aiheuttaa ilmavaivoja ja tämän takia näiden ihmisten kannattaa jättää omena pois ruokavaliosta..

        Hei vain Teille joilla on toiminut tai ei..

        Minä olen mennyt mokaamaan, kun ostin väärän merkin 'detoxia'.
        Enpä tajunnut että sana kirjoitettiin erilailla eli on joku muu.. :(
        Ostin postimyynnistä oli halvempaa, mutta on väriaineita ja makeutusainettakin.
        Kyllä nyt nyppii!

        Ehkä kokeilen kuitenkin ettei rahat mene hukkaan, mutta kun en muutenkaan ota makeutusaineita sisältäviä mömmöjä.. :(

        Otin kehonpuhdistajaa ja syväpuhdistajaa, mut kumpikin on jonkun easybodyn fitness-sarjaa.


      • mimmu
        tamango kirjoitti:

        Hei vain Teille joilla on toiminut tai ei..

        Minä olen mennyt mokaamaan, kun ostin väärän merkin 'detoxia'.
        Enpä tajunnut että sana kirjoitettiin erilailla eli on joku muu.. :(
        Ostin postimyynnistä oli halvempaa, mutta on väriaineita ja makeutusainettakin.
        Kyllä nyt nyppii!

        Ehkä kokeilen kuitenkin ettei rahat mene hukkaan, mutta kun en muutenkaan ota makeutusaineita sisältäviä mömmöjä.. :(

        Otin kehonpuhdistajaa ja syväpuhdistajaa, mut kumpikin on jonkun easybodyn fitness-sarjaa.

        metho draine detox -kuurin. Tavoitteenani on siis pudottaa viitisen kiloa jotka tässä talven aikana on päässyt kertymään. Luin tästä kuurista yhdestä lehdestä (koko perheen terveys -lehti) ja siellä ainakin testaaja oli tyytyväinen (niinkuin suurin osa täälläkin). Hän söi kuurin aikana ihan normaalisti, paitsi ei herkkuja. Kuurin jälkeen farkut sujahtivat jalkaan! :)


      • detox hämmentää
        mimmu kirjoitti:

        metho draine detox -kuurin. Tavoitteenani on siis pudottaa viitisen kiloa jotka tässä talven aikana on päässyt kertymään. Luin tästä kuurista yhdestä lehdestä (koko perheen terveys -lehti) ja siellä ainakin testaaja oli tyytyväinen (niinkuin suurin osa täälläkin). Hän söi kuurin aikana ihan normaalisti, paitsi ei herkkuja. Kuurin jälkeen farkut sujahtivat jalkaan! :)

        Ensinäkin luulin, että methoddraine detox on vain kehonpuhdistaja ja ettei sillä ole mitään tekemistä laihduttamisen/kilojen pudottamisen kanssa. Itse käytän sitä vain kehon puhdistukseen, enkä ole muuttanut ruokavaliotani pätkääkään. Eipä luontaistuotekaupan myyjä sitä kyllä ehdottanutkaan tai maininnut ollenkaan..
        Niihin "oireisiin sitten". Aloitin kuurin sunnuntaina eli 5 päivää sitten ja aluksi olo oli normaali. Nyt kahden päivän ajan on ollut ihan hirveä nälkä koko ajan. Ei se haittaa jos aineenvaihdunta nopeutuisi, mutta kun ei minulla ole edes vessahätä. En siksi viitti syödä normaalia enempää, ettei ruoka jää vatsaani ja kasvata sitä turhaan :D Nälkä tulee siis kahden tunnin välein, mutta pienempi määrä ruokaa riittää. Tänään syöminen venähti hieman liian myöhäiseksi ja tuli todella paha olo. Paha olo ei lähtenyt vaikka söin ja mahassa möyrii koko ajan. Onko muilla ollut mitään vastaavaa?


      • Upeeta!
        detox hämmentää kirjoitti:

        Ensinäkin luulin, että methoddraine detox on vain kehonpuhdistaja ja ettei sillä ole mitään tekemistä laihduttamisen/kilojen pudottamisen kanssa. Itse käytän sitä vain kehon puhdistukseen, enkä ole muuttanut ruokavaliotani pätkääkään. Eipä luontaistuotekaupan myyjä sitä kyllä ehdottanutkaan tai maininnut ollenkaan..
        Niihin "oireisiin sitten". Aloitin kuurin sunnuntaina eli 5 päivää sitten ja aluksi olo oli normaali. Nyt kahden päivän ajan on ollut ihan hirveä nälkä koko ajan. Ei se haittaa jos aineenvaihdunta nopeutuisi, mutta kun ei minulla ole edes vessahätä. En siksi viitti syödä normaalia enempää, ettei ruoka jää vatsaani ja kasvata sitä turhaan :D Nälkä tulee siis kahden tunnin välein, mutta pienempi määrä ruokaa riittää. Tänään syöminen venähti hieman liian myöhäiseksi ja tuli todella paha olo. Paha olo ei lähtenyt vaikka söin ja mahassa möyrii koko ajan. Onko muilla ollut mitään vastaavaa?

        Aloitin tuolla paastolla 1.7.08 ja sitten slim perään,ruokavalion ja liikunnan kera.Sillä lähti tuon viiden viikon aikana 17(!) kiloa.Tähän päivään mennessä,tai no,jo kesään,lähtenyt 43 kiloa.Painoa oli varmasti tuplaten liikaa,joten tuo kilomäärä oli sopivasti.Liikaahan tuossa lähti jos viikkosuosituksia katsoo mutta lopulta tuon alkustartin innostamana ei halunnut lopettaa..Nyt on olo taas hiukka nuutunut joten vielä ennen joulua vois ottaa tuon Detox-kuurin.Suosittelen!En kyllä kenellekkään tuota tahtia,muista,maltti on valttia:)


      • mietitään uudestaan
        Upeeta! kirjoitti:

        Aloitin tuolla paastolla 1.7.08 ja sitten slim perään,ruokavalion ja liikunnan kera.Sillä lähti tuon viiden viikon aikana 17(!) kiloa.Tähän päivään mennessä,tai no,jo kesään,lähtenyt 43 kiloa.Painoa oli varmasti tuplaten liikaa,joten tuo kilomäärä oli sopivasti.Liikaahan tuossa lähti jos viikkosuosituksia katsoo mutta lopulta tuon alkustartin innostamana ei halunnut lopettaa..Nyt on olo taas hiukka nuutunut joten vielä ennen joulua vois ottaa tuon Detox-kuurin.Suosittelen!En kyllä kenellekkään tuota tahtia,muista,maltti on valttia:)

        "Ei kai toi litku nyt mitään ihmeitä tee, jos itse ei noudata niitä ruokaohjeita mitä suositellaan, eli kahvi, valkoinen vija ja sokeri, kovat rasvat, punainen liha ym pois. Tilalle riisi, kasvikset ja hedelmiä."

        Mielummin lisätä ruoan proteiinipitoisuutta. Ei mitään järkeä sydä salattia hedelmiä ja riisiä. Mielummin kanaa, maitorahkaa, kananmunia ilman keltuaisia, omega 3 ja 6 rasvat, multivitat sekä maltillisesti hedelmiä, tummaa riisiä sekä esim monivilja leipää. Ruoasta 60% proteiinia, 20% kasviksia, loput 20% tulee maidosta ja leivästa.

        Painoa lähtee kun hiilihydraatteja vähentää ja liikkuu.

        Liiunta kuntoon sekä aerobinen että anairobinen (lihasharjoittelu, lenkkeily)


      • uunotpuro
        mietitään uudestaan kirjoitti:

        "Ei kai toi litku nyt mitään ihmeitä tee, jos itse ei noudata niitä ruokaohjeita mitä suositellaan, eli kahvi, valkoinen vija ja sokeri, kovat rasvat, punainen liha ym pois. Tilalle riisi, kasvikset ja hedelmiä."

        Mielummin lisätä ruoan proteiinipitoisuutta. Ei mitään järkeä sydä salattia hedelmiä ja riisiä. Mielummin kanaa, maitorahkaa, kananmunia ilman keltuaisia, omega 3 ja 6 rasvat, multivitat sekä maltillisesti hedelmiä, tummaa riisiä sekä esim monivilja leipää. Ruoasta 60% proteiinia, 20% kasviksia, loput 20% tulee maidosta ja leivästa.

        Painoa lähtee kun hiilihydraatteja vähentää ja liikkuu.

        Liiunta kuntoon sekä aerobinen että anairobinen (lihasharjoittelu, lenkkeily)

        Joo tuli tälläistäkin testattua.
        Viel on meneillään kuuri viikon ajan.
        Tavoitteena ei ole laihdutus vaan ajettelin puhdistaa kehoa ja siihen
        sopiikin paussi alkoholista ja vältettävät ruuat.
        Ihan ekaks voisin sanoa, että on hieman liikaa juomista.
        Olis ollu sopiva määrä kesähelteillä , mutta nyt viileämmillä ilmoilla
        pitää rampata vessassa koko ajan.
        HIeman olen sortunut, pari kertaa olen juonut kahvia ja muutama tuli grillimakkarakin
        syötyä. Ja kyläpaikossa en ol viittinyt tehdä numeroa mitä syön tai en.
        Hieman olen ehkä pettynyt, koska se kuuri ei ole tuntunut missään.
        Toisaalta voi se joillakin toimia.
        Viiko olis vielä.
        Huomasin, että juomapullo kannattaa pestä välillä, oli mennyt homeeseen.
        (kuinkakohan monta päivää olen juonut hometta...) :-D


    • Ri ina

      Aloitin eilen toista kertaa (viimeksi viime syksynä) puhdistuskuurin ja voisin tänne kirjailla miten sujuu... Mitäpä tuota uutta aihetta aloittamaan.

      Viime syksynä kuurin myötä lähti jotain 2-3 kg, mutta se ei nyt(kään) ole se päätavoite, siis painonpudotus. Vaan se saavutettu virkeys ja energisyys oli niin mahtavaa, että siihen kun pääsisi nytkin, niin hyvä! Eikä ne menetetyt kilotkaan itketä, väistämättä tässä varmasti jotain pudotusta tapahtuu.

      Lähtöpaino eilen aamulla 76 kg, mikä oli kyllä ihan huippulukema vähään aikaan eikä ihan "oikea" olopainoni. Lauantai-illan mässyjen perua. Eilinen meni ihan hyvin, olen siis kasvissyöjä joten lihasta ei tarvitse luopua, kahvia on mennyt kuppi pari päivässä joten ei vaikeuksia siinäkään. Jännä kyllä, että kun on "dieetillä", niin koko ajan tekisi mieli syödä, enemmän kuin normaaliruokavaliolla. Siis vaikkei olisi nälkäkään!

      Yritän yhdistellä tähän hiilaritietoisuutta ja kieltäytyä ainakin kahvista ja sokerista sekä leivän natustelusta, joka on mun paheeni. Maitotuotteista kieltäytymistä suositellaan, mutta yritän vain vähentää.

      Eilen tein aamupalaksi 4 viljan puuroa (raejuuston ja kasvisten kanssa) ja lämpimäksi ruoaksi täytettyjä tomaatteja lanttukuutioita. Muuten päivä meni sitten lanttulohkoja ja omenoita rouskutellessa, rahkaa raejuustoa ja päivän mittaan pari ruisleipää (100 %) juustolla ja vihannesläjällä. Tänään jotain kananmunasapuskaa ja salaattia, juustoja.

      Tämän aamun paino 74,8 kg, joten pudotusta -1,2 kg päivässä, joopa joo! :D Tuo aloituspaino oli tosiaan vain jotain turvotusta.

      Tästä se lähtee... :)

    • Ri ina

      Aamulla en käynyt vaa'alla (tiedän tiedän; viikkopaino kertoo totuuden, mutta päivittäinen tulos tsemppaa hyvässä ja pahassa). Eilen en jaksanut mitään lämmintä ruokaa enää illalla, söin ruisleipää juustolla ja vihanneksilla, rahkaa raejuustolla, manteleita, lanttulohkoja ja join, join ja join. Kalorit jäi alle tonniin, liian vähän, mikä ei ollut tarkoitus.

    • Ri ina

      Tämän aamun paino 73 kg, joten kolmessa päivässä "3 kg pudotusta"... ;) Jep, nesteethän ne. Ja niitä sitten kans poistuu!

      Eilen söin samaa tomaatti-/lantturuokaa lounaaksi, pitkän päivän jälkeen nälkäisenä väsäsin ison salaatin (salaattia, kurkkua, paprikaa, herkkusieniä, Edamia, mantelilastuja, sipulia, persiljaa) ja paistoin 3 munaa, joiden kanssa ruisleipää juustolla ja mineraalivettä. Hyvin piti nälän iltaan asti!

      Tänään lounaaksi samaa salaattia ruisleipää (pitäisi varmaan opetella eroon niistäkin n. 3 päivittäisestä palasta?) sekä päivän mittaan omenia. Katsotaan mitä illalla keksin.

    • Ri ina

      Illalla tuli syötyä kylässä, kasvislasagnea, joten tuli niitä hiilareitakin aimo annos. Mutta eihän tämä mikään rangaistuskuuri ole. Viiniäkin oli tarjolla mutta hetken nikoteltuani sain kieltäydyttyä. ;) Muuten ei uutta. Paino tänä aamuna 73,4 kg, ihan jees.

    • Ri ina

      Aamun paino nyt 6. aamuna 73,2 kg. Eilen söin töiden jälkeen vain 2 ruisleipää (himo!) sienisalaatilla ja juustolla sekä rahkaa ja join litkua. Nyt meni jo vähän nälkäkuurin puolelle. Viikonloppuja!

    • Ri ina

      9. päivä alkaa, paino jämähtänyt 73,2 kg, ei valittamista. Päivittäinen kalorimäärä ollut n. 1000 kCal/pvä, mutta viikonloppuna tasasin sitä sen verran, että viikon keskiarvoksi tuli n. 1200 kaloria. Syönyt paljon kasviksia ja sieniä, jonkun verran mennyt siis herkkuja (mansikoita vaahdolla, cashew-pähkinöitä, juustoja). Hyvä fiilis. :)

    • fkfkfkfkfkfjsdlew

      Ostin tänää kyseisen litkun ja aion yrittää puhdistaa kehoa.Toivotaan et olossa tulee muutosta: painonpudostusta en oo hakemassa.o

    • peanuts

      Viides päivä takana detox-kuurista. Paino on tippunu 1,5kg lähinnä paastopäivän ansiosta. Laihtumisesta en kyllä vielä puhuis. Itse sovellan kuuriin Ulrika Davidssonin kirjaa "Detox - puhdista kehosi ja laihdu". Siinä on ruokaohjeet samalla kahdelle viikolle. Ruokavaliosta on poistettu mm. viljat, lehmänmaitotuotteet, sokeri, suola, liha, voi, munat ja teollisesti käsitelty ruoka. Mehupaastopäivä oli niin positiivinen kokemus, että aion pitää sellasen kerran viikossa. Tämän kuurin jälkeen vuorossa siis heti perään slim-kuuri.

    • mievaan~

      Eka päivä nyt meneillään. Huhhuh, varmasti tulee olemaan yhtä h*lvettiä nämä ekat päivät, mutta katsellahan miten menee =)

    • heei

      Ostin tuon MethoDraine Detox -kuurin (tabletit 20pvää). Noudatin ruokavaliota melko tarkasti (välillä joustin esim lihan ja maitotuotteiden syömisen suhteen), join tarvittavan määrän vettä ja harrastin silloin tällöin kevyttä liikuntaa. Kyllä siinä semmoiset kolme kiloa tippui (suurelta osalta varmaan nestettä) ja olo on todella hyvä ja virkeä! Luulen kuitenkin, että tämä muutaman kilon kevennys ja olon huomattava parannus johtuvat kevyestä ja terveellisestä ruokavaliosta (mitä, pakko myöntää, en normaalisti tule noudattaneeksi) sekä kolmen viikon alkoholittomuudesta (normaalisti tulee viikonloppuisin otettua viiniä tai ulos lähtiessä drinkkejä ja joskus viikolla ruoan kanssa viiniä). Luulen siis että vaikitukset olisivat olleet ihan samat vaikka olisin vaan noudattanut kuuriin kuuluvaa ruokavaliota 3 viikkoa ja säästänyt detoxiin käyttämäni rahat johonkkin muuhun. Vertailevan tutkimuksen nimissä taidankin tätä kokeilla.

    • aseret8888

      Voiko sushia syödä, vaikka soija sisältää vehnää (mikä on kielletty kys. kuurilla) ja riisiviinietiikka sokeri/siirappia?

      Entä miten ruuat, joihin on lisätty sokeria, kuten esim. useimmat tonnikalapurkit/salaattikastikkeet? Tyytyväisenä tein mm. tonnikalarisottoo, mutta huomasin harmikseni, että useimmat tonnikalapurkit sisältävät sokeria.

      Entä miten on hedelmäsokerin kanta kuurin aikana? Esim. Novellen Plus Sinkki E- jouma sisältää hedelmäsokeria, kuten myös tuoremehut.

      Haluaisin tehdä kuurin ainakin niin paljon ohjeiden mukaisesti, kun kykenen. Mitä mieltä, voiko näitä edellämainittuja ruoka-aineita kuurin aikana nauttia?

    • yök

      mulla on 5pvä menos omenan makuista litkua...ON MUUTEN HIRWWEETÄ :D onneks siihen oksettavaan makuun tottuu..kuitessii, ei paljoo mut -0,6kg tänn ajan aikana.

    • tilitase

      miten olette päässeet Basic cleanse maksuista eroon? voi irtisanoutua helposti?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe