ensimmäistä kertaa tai ensimmäisiä kertoja eläissäni.
Jos arvaat mikä tai mitkä viimeisellä kolmella sivulla olevista aloituksista tai kommenteista on tai ovat minun, saat palkinnon, joka on mahdollisesti aivan mahtava.
Olen puskaillut
19
762
Vastaukset
mutta veikkaan ainakin noita naisen ja miehen seksuaalisuusalotuksia.
Hyi sua. Sietäisit piiskaa saada tollasesta toiminnasta.
*etusormi pystyssä*- asik avik
naisen seksuaalisuus on minun, ei ole Laran
väärin ainakin se - ilmiselvästi
vitsin varjolla
- päivänvaloa
tuota laraan kohdistettua alistamistasi.
Kauanko ajattelit sitä vielä jatkaa? Heikko itsetuntosi pyrkii saamaan toisesta henkisen yliotteen.. päivänvaloa kirjoitti:
tuota laraan kohdistettua alistamistasi.
Kauanko ajattelit sitä vielä jatkaa? Heikko itsetuntosi pyrkii saamaan toisesta henkisen yliotteen..Mä en jaksa uskoa, että pojat samallalailla suurennuslasilla tarkkailisis mun kommentteja laralle palstalla, vaikka sekin on tietty mahdollista. Oottekste samoja tyyppejä, jotka kävi tossa laran edellisessäkin alotuksessa jotain mulle vinkumassa?
http://www.youtube.com/watch?v=yVBB2upbVys- että näin
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä en jaksa uskoa, että pojat samallalailla suurennuslasilla tarkkailisis mun kommentteja laralle palstalla, vaikka sekin on tietty mahdollista. Oottekste samoja tyyppejä, jotka kävi tossa laran edellisessäkin alotuksessa jotain mulle vinkumassa?
http://www.youtube.com/watch?v=yVBB2upbVysisältä vaadittavia ominaisuuksia.
- että näin
relaxed_eyes kirjoitti:
Olet sä täältä isää hakemassa?
pyrit esiintymään täällä jonain "isähahmona". Haetko lisää alistuvia persoonia pönkittääksesi itsetuntoasi?
että näin kirjoitti:
pyrit esiintymään täällä jonain "isähahmona". Haetko lisää alistuvia persoonia pönkittääksesi itsetuntoasi?
että mistä sä tollasta isähahmo analyysia vedät, muttei se mitään, emmä tajua montaa muutakaan ilmiötä mitä tääl esiintyy.
- ..........................
relaxed_eyes kirjoitti:
että mistä sä tollasta isähahmo analyysia vedät, muttei se mitään, emmä tajua montaa muutakaan ilmiötä mitä tääl esiintyy.
heh heh viimeviikolla joku arveli sulla RE olevan äitikompleksin :D
- on Poikaystävä,
joten sitä aivan mahtavaa palkintoa tuskin mulle antaisit.
- osallistua?
heruuko puskaa
- Banaani....
Kiva kiva
mitä et tiedä?
VIIMESELLÄ KOLMELLA SIVULLA!!! EI onnaa...
Hyi hyi lara :D- Serpico
Tällä sivulla nuo ovat. se rainbow-bikininainen on yksi ja sit medeia kuulostaa sinulta. No?
- Petter X
Mistä saan noutaa palkintoni?
- la.ra
Mutta ei vielä oikeaa/oikeita :)
Taitaa jäädä palkinto omaan käyttöön... - nämä :
Kiimabingo
Rva Ratikka on nyt bongattu
Dokumentti totuudesta- la.ra
Et tosissasi voi olettaa, että tuo Rouva Ratikka -juttu olisi mun käsialaa!!!
Mulla on huono huumorintaju, jopa sairas, mutta toi on liikaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 146789
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604